Heissan!
En oo vähään aikaan jaksanu kirjotella kun väsyttää niin vietävästi! Kaikki aika kun pystyn oleen hereillä menee kotitöihin ym. Vielä ku oli toi flunssa tossa. Huomenna töihin, enkä ymmärrä millä ihmeellä pysyn siellä hereillä!????
Tänään oli sitten se alkuraskauden uä yksityisellä tampereella. Teki samalla gynekologisen tutkimuksen ja ultras. Kaikki oli loistavasti ja pikku sydän siellä sykki :heart::heart::heart:
Ah, niin ihanaa!!!!!!!!!!! Mies oli mukana pitämässä kädestä ja kattomassa masuasukkia!
1 cm oli kokoa pienellä ja viikot onkin 7+1, vaikka neuvolan ja omien laskujen mukaan 6+6, joten 2 päivällä heitti. Ei tota LA:ta tarvi varmaan vaihtaa ku sitte vasta myöhemmin ku paremmmin näkee koon. IHANAA! :heart:
Raskausoireista: Mulle on ruvennu tuleen iltapahoinvointia. Pahoinvointi tulee myös heti kun maha tyhjenee, joten koko aikanen syöminen on pakollista
Saas nähdä mikä sotanorsu oon 9kk päästä!
Maanantaina kävin hamaslääkärissä huuhteluttamassa ientulehdusta. Noh, heti kun huoneeseen pääsin, pitikin lähtee laatottaan vessaa
Jäi aamupala syömättä, ni johtu varmaan siitä. Siinä hammaslääkärin penkissä sitten istuessani ja kun ikeniä hoidettii rupesin sitten pillittään kesken kaiken!?!? Kyllähän se sattu, mutta mulla on hyvä kivunsietokyky, joten kivustsa ei pillitys johtunu ja loppua ei meinannu tulla. Siinähän lääkäriki oikeen pelästy. Onneks hoitajana oli äitipuoli joka tietää raskaudesta!
Meillä on nyt kerrottu molempien vanhemmille. Nyt kun ultrassa näky olevan kaikki hyvin, tekis mieli kuuluttaa kaikille!
Odotetaan silti siihen 12 viikon loppuun jos vaan pystytään pitään suut kiinni.
Äitiysvaatteista: en oo vielä hommannu mitään, mutta luulen että se tulee pian eteen. Maha on tosi turvoksissa ja oon hoikka, niin luulen, että masu pullahtaa helpommin esille.. Tai sitten ei.. En tiedä, kokemusta kun ei ole.
Kohta on!
Tekis kyllä jo mieli mennä osteleen kaikke!
Paljon onnitteluja kaikille, jolla ultra onistuneesti takana ja ´kaksosista tuplaonnittelut! :heart:
Jenzzi ja Kikura 6+6/7+1