Kiva, kun kävitte vähän FB:n puoleltakin kertomassa teidän kuulumisia!
Ja ihanaa, kun ultrakuulumiset on olleet niin hyviä!
Tybyliinille onnea poikalupauksesta ja koulun puristamisesta loppuun! Varmasti hienoa saada pois alta
Täällä ei kummempia kuulu, pikkuhiljaa raskaus alkaa todentua mielessä et meille ihan oikeasti on vauva tulossa! Ja välillä pukkaa vähän paniikinpoikastakin tulevan suhteen, mm. vauvanhoitoon ja lapsen kasvatukseen ja parisuhteen muuttumiseen liittyen. Mut lienevät ihan normaaleja tunteita ja valmistautumista suureen elämänmuutokseen. Muut huolet on onneksi väistyneet taka-alalle ja ilolla odotellaan, luottavaisin mielin et eiköhän kaikki suju hyvin loppuunasti!
Allergiaoireet on nyt tällä viikolla alkaneet ja olo hurjan tukkoinen. Leppä kukkii ja aiheuttaa mulle aika voimakkaita oireita, tukkoisuutta ja silmien kutinaa/turvotusta ym. Mut onneksi maanantaina on neuvola, niin aion selvitellä et mitä lääkkeitä voisin käyttää.
Liikkeet ei kovin selkeitä ole (istukka etuseinässä ja pieni selkärankaanpäin ylösalaisin), mutta olen ollut huomaavinani vähän jo rytmiäkin et usein aamupäivästä tuntuu ja sitten illalla nukkumaan mennessä ja samoin aamuyöllä ku joudun käydä vessassa. Välillä muutoinkin, mut melko hentoisia "kuplia" vain. Samoin olen miettinyt et reagoikohan jo "vieraisiin"ääniin, kun on jo muutamankin kerran asiakasneuvottelun aikana tai tiimipalaverissa alkanut liikuskella!
Selkä on pikkuisen alkanut aristella/kipuilla, mut toivottavasti ei mene pahemmaksi! Mutta on tää vaan niin ihanaa aikaa kuitenkin! :heart:
Hyvää vointia ja kivaa viikonloppua kaikille!
pikkutikkuja ja mukula 22+0 POKS