<3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

Kirjoittelut on taas vallan jääneet, kun stressasin koulun loppuun. Nyt se on ohi ja muutaman viikon loma ennen töihin paluuta - IHANAA!

Ultrassa käytiin muutama viikko sitten, siellä oli kaikki kuten pitääkin ja saimme poikalupauksen:heart: Itsellä oli ehkä aavistus tytöstä, mutta mies oli vankasti pojan kannalta, joten fifti-fifti veikkaukset :) Istukka on edessä, mutta silti liikkeet jo tuntuvat melko ihanasti. Mieskin on jo saanut potkuja muutaman kerran osakseen.

Nyt kun sain koulun ohi, niin oon ajatellut vaan nauttia tästä kaikesta ihanasta, saapi nähdä osaako sitä olla ressailematta. Mitään isompia vaivoja ei nyt ole, paitsi selkä/issiastyyppistä kipuilua välillä kävellessä tai pitkään seisoessa, mutta helpottaa levätessä melko nopeasti.

Ihanaa kevättä ja odotusta kaikille teille kanssasisarille!!!

TybyLiini ja Sintti 23+3
 
Kiva, kun kävitte vähän FB:n puoleltakin kertomassa teidän kuulumisia! :)
Ja ihanaa, kun ultrakuulumiset on olleet niin hyviä!

Tybyliinille onnea poikalupauksesta ja koulun puristamisesta loppuun! Varmasti hienoa saada pois alta :)

Täällä ei kummempia kuulu, pikkuhiljaa raskaus alkaa todentua mielessä et meille ihan oikeasti on vauva tulossa! Ja välillä pukkaa vähän paniikinpoikastakin tulevan suhteen, mm. vauvanhoitoon ja lapsen kasvatukseen ja parisuhteen muuttumiseen liittyen. Mut lienevät ihan normaaleja tunteita ja valmistautumista suureen elämänmuutokseen. Muut huolet on onneksi väistyneet taka-alalle ja ilolla odotellaan, luottavaisin mielin et eiköhän kaikki suju hyvin loppuunasti! :)

Allergiaoireet on nyt tällä viikolla alkaneet ja olo hurjan tukkoinen. Leppä kukkii ja aiheuttaa mulle aika voimakkaita oireita, tukkoisuutta ja silmien kutinaa/turvotusta ym. Mut onneksi maanantaina on neuvola, niin aion selvitellä et mitä lääkkeitä voisin käyttää.

Liikkeet ei kovin selkeitä ole (istukka etuseinässä ja pieni selkärankaanpäin ylösalaisin), mutta olen ollut huomaavinani vähän jo rytmiäkin et usein aamupäivästä tuntuu ja sitten illalla nukkumaan mennessä ja samoin aamuyöllä ku joudun käydä vessassa. Välillä muutoinkin, mut melko hentoisia "kuplia" vain. Samoin olen miettinyt et reagoikohan jo "vieraisiin"ääniin, kun on jo muutamankin kerran asiakasneuvottelun aikana tai tiimipalaverissa alkanut liikuskella!

Selkä on pikkuisen alkanut aristella/kipuilla, mut toivottavasti ei mene pahemmaksi! Mutta on tää vaan niin ihanaa aikaa kuitenkin! :heart:

Hyvää vointia ja kivaa viikonloppua kaikille! :)
pikkutikkuja ja mukula 22+0 POKS
 
  • Tykkää
Reactions: TybyLiini
Heips!

Olen uusi täällä ja kävin laittaan liittymispyynnön kerhon puolelle (jos osasin nyt oikeaan paikkaan). Meillekin siis vauva tulossa heinäkuussa:) Mielellään kerhon puolella kirjoittelisin enemmän.
 
Lykkä tervetuloa! Kävin hyväksymässä sinut kerhoon. Laitatko sinne lasketun ajan ja muut perustiedot (ikä, monesko lapsi ja halutessasi sairaala) :)

Hankinnat äitiyspakkauksen haen tässä kuussa, haluan varmasti uuden, ja nyt ilmeisesti on vielä pienenpieni mahdollisuus saada sekapakkaus tai viimevuotinen. Panttaan siis hetken, vanha pakkaus meillä jo on. Ostettiin myös nyt uudet vaunut. Meille kotiutui Emmaljungan super viking johon saa vauvankopan ja istuimen päällekkäin, tai kaksi istuinta päällekkäin. Jos joku tuota mallia miettii, niin ei tarvitse ostaa sitä Viking-mallin omaa koppaa, joka maksaa 260, vaan voi ostaa esim. käytettynä Citykopan. Me teimme näin, kun koppa-aika oli viimeksikin tosi lyhyt, 5 kk, ja tämä lapsi on meidän vika. Ainoa ero on, että Citykoppa ei taitu kasaan kuten Viking-koppa, ja se on laitettava aina ylös, kun Viking-koppa voisi olla myös ratasosan alla. Itse joka tapauksessa aion kyllä pitää koppaa ylempänä, että voi kurkkia vauvaa, eli meille asialla ei ole väliä. Nyt pitää myydä meidän vanhat yhden lapsen vaunut pois näiden uusien tieltä.

Liikkeet pari päivää on mahassa ollut hiljaisempaa. Tätä ennen oli kunnon melskausta, mutta nyt on rauhallisempi jakso menossa. Toivottavasti meno taas yltyisi :)

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Pilkku_ ja pieni 24+5
 
Heippa kaikille :)

Olen laittanut liittymispyynnön tänne kerhoon ja ilmeisesti teillä on myös jokin FB-ryhmä? Sinne haluaisin myös liittyä :)

Olen 35-vuotias ja odotan kolmatta lastani viikoilla 22+4..laskettu aika tällä tulevalla pikkuisella on menkkojen mukaan 17.7.2014 :) Ultrassa minulle luvattiin tyttöä :heart: Mikä on on todella tevetullutta, kun ennestään minulla on kaksi poikaa, 10v ja 2v :) Ja synnytyssairaala on TAYS.

Että kertoisitteko kuinka sinne Facebook-ryhmään voi liittyä? Toki tännekin voin kirjoitella aina välillä :)

caliendre & Pikku Myy rv 22+4
 
caliendre facebook-ryhmään ei valitettavasti oteta enää uusia. Ei ole otettu enää pitkään aikaan kun ei haluttu kasvavan liian isoksi.

Me saatiin rakenneultrasta hyviä uutisia ja tyttö näyttäisi olevan tulossa :)
 
Tässä olen juuri toipunut vatsataudista, se oli oikein rajumman luokan tauti joka kesti 5vrk! -2kg lähti ja samoiten mun 2v laihtui sen 1,5kg kun hän sen ensin joutui kokemaan.. Huh huh.
Muuten raskaus etenee oikein hyvin. Istukka on tuossa edessä, mutta se ei estä tämän neidin potkujen tuntemista:p Ultrassa käytiin 1,5viikkoa sitten ja kaikki oli oikein hyvin.

Minun tiedot eivät ole tuolla listalla, joten tässä ne tulee:
LA 27.7./Jyllanti80/2.lapsi/Tanska/ tyttölupaus

Jyllanti80 21+ 3
 
Heips!

Mulle vois sitten pävittää sen tyttöveikkauksen. Tosiaan ei ultraaja kehoittanut kuitenkaan lähtemään mekkokaupoille, ja kurkkaskin vaavin haaroväliä tosi nopsaan.

Täällä ei olla vielä minkään taudin kourissa oltu, mutta viimeyö oli niin kärsimystä kun nukuin vaan tunnin verran. Ja aamulla pää täynnä räkää, joten eiköhän se flunssa ole tännekkin päin tulossa..
 
Mitäs teille kuuluu? Joko meillä heinäkuisilla alkaa kaikilla rakenneultrat olla takana? :)

Hankinnoista: Seuraavaksi meillä alkaa vaunujen metsästys... huh ei yhtään huvittaisi sukeltaa siihen viidakkoon, kun ei niistä vielä oikein ymmärrä! Kahdella ystävällä on ollut Brion yhdistelmävaunut ja ovat todenneet ne hyviksi, joten niihin täytyy tutustua lisää. Ja pinnasänky pitäisi tilata. Vaatetta alkaa olla jo melkolailla kaapissa, kun on saatu niin paljon veljen perheeltä ja olen tehnyt löytöjä kirpparilta :)

Äitiyspakkausta hain heti maanantaina neuvolan jälkeen ja näköjään päätös siitä on tehty. Eiköhän tule siis postissa piakkoin - jännittävää!

Oireista on nyt viimeaikoina ilmennyt uutena paineentunne alavatsalla (ajoittainen), mutta ei neuvolantäti oikein sanonut siihen juuta eikä jaata... lienee siis normaalia. Samoin selkä kipuilee edelleen, joten lienee normaaleja liitoskipuja sitten?

Pikkuinen potkuttelee jo ehkä hieman voimakkaammin ja ainakin säännöllisemmin :heart: Samoin tuntuu reagoivan ääniin, erityisesti jos itse innostun jostakin ja alan reippaammin selittämään jotain, niin tuntuu tökkivän kovasti :D

Hyviä vointeja kaikille!
pikkutikkuja ja mukula 23+1
 
Heips vaan pitkästä aikaa!

Tänään lääkärineuvola takana,proteiini yhellä plussalla ja aika kovat turvotukset,paineet onneksi normaalit,parin vkon päästä seuranta.Mullahan on molemmissa raskauksissa ollu r.myrkytys joten pitkälle ollaan päästy ilman oirehia,toivottavasti pysyy maltillisena oireet jatkossakin..Painoa oli tullu melko niukasti,onneksi,sitä kun on tullu jo alussa reilusti..

Ens tiistaina olis sokerirasitus...HYIIIII....

Mulla on tullu kauhea ahdistus kun tuo kuopus on vasta vuoden ja kohta se ei saa enää olla "äitin vauva" ja esikoinen 3 v tuntuu jo nyt kaipaavan enempi äitin huomiota niin kohta mä en enää pysty mitenkään repee sitäkään vähää niille..Ja sitten kun ahdistaa niin on pinna kireellä,huoh..Ei ole helppoa olla nainen,äiti..plaah..

Siinäpä kai tärkeimmät kuulumiset,meen tänään nuuhkuttelee ystävän vauvelia joka syntyi maanantaina.. <3

Ihanaa kevään jatkoa mahakkaat!

Taffo ja Ylläri 26+0
 
Tulinpas kertomaan, että "alun" järjetön väsymys on voitettu! 3 viikkoa ainaki ollu nyt pirtee ja virkee olo, päikkäreitä en oo nukkunu 2 viikkoon ollenkkan! Tilalle onkin sitte tullu reilusti harjotussupistuksia, joiden takia meen lääkärin näytille tiistaina. Ja huomenna aamulla on vuorossa sokerirasitus kovan sukurasitteen takia. En kyllä usko, että niissä on mitään vikaa, mutta hyvähän ne on takistaa, varsinki ku tuo beibi on joka ultrassa ollu isompi ja isompi :)

Vaunut ja turvakaukalo on hankittu! Ja aika paljon vaatteitakin. Kannattakohan 50 koon vaatteita juurikaan ostaa, vai onko jo lsitoksella liian pieniä? Meillä 2 50- koon bodia, myssy ja kahdet sukat, muut isompia.

Nausteri ja poju 25+2
 

Yhteistyössä