Nara: Luulisi että se teidänkin pojun napatynkä irtoaa ihan lähipäivinä
Onko se edes osin irronnut? Mä muistin väärin, vauva oli
4vrk ikäinen kun napatynkä lähti eikä 6 niin kuin viimeksi kirjoitin
Muistin vaan että se oli se eka perjantai ja fiksusti laskin et oli 6 päivää ikää :xmas:
Hymyistä terkkarikin sanoi että kyllä ne varmasti on olleet jo ihan oikeita hymyjä, ei siis mitään refleksi-juttuja, kun hereillä ollessa hymyilee ja nimenomaan seurustelutilanteessa kun tuijotellaan tiiviisti silmiin toisiamme ja äiti/puhuu helliä :heart:
Meille ei kukaan ole koskaan maininnut ettei napatyngän aikaan saisi kylvettää vauvaa ihan normaalisti, kyllä meillä kohtuammeessa pesty alussa jo.
Heh täällä ei S-marketissa edes ollut Pampersin 2-kokoa valikoimissa. Niillä ei kaikki koot kai mahdu hyllyihin kun esikoisen aikaan muistan että Liberoista puuttui 4-koko :attn:
Olisin halunnut kokeilla niitä Pampersin kakkosia, kun ykköset oli hyviä.
Onko ne muuttuneet=samanlaisia kuin ykköskoko? Esikoisen vauva-aikana 2007 Pampersin 1 oli hyvä mutta 2 ihmeellinen koppura, en tykännyt ollenkaan ja siirryttiin käyttämään Liberoita. Nyt nuo pienet Liberot tuntuu jotenkin jäykiltä, niitä näytevaippoja vielä jäljellä monta kymmentä niin ei niitä viittis poiskaan heittää.
Suzyanne: Hieno juttu että nyt menee jo body kuin body päälle B) Rohkeesti vaan harjoittelee, ei se vauva rikki mene
jasmin84: Toivottavasti saat tehokkaan lääkkeen, päänsärky on ikävä vaiva :hug:
Vauva nukkui tänään ensimmäistä kertaa kotona kunnon päiväunet vaunuissa, yli kaksi tuntia yhteen putkeen. Ihana kun pääsi kunnolla ulkoilemaan esikoisen kanssa ilman "katkoksia" B) Uudella hiekkalaatikolla on niin mukava leikkiä :heart:
Mä oon nyt ensimmäistä kertaa poikien kanssa keskenään kotona, on tää kyllä HIEMAN erilaista kuin yhden kanssa tai kun mies on ollut apuna aamusta iltaan! Sillä on kyllä vielä torstaihin asti kesäloma ja sit kesäkuun ekan viikon pitää isyyslomaa mutta meni mun kotipaikalle auttamaan isääni.
Miten sattuikin että molemmilla oli yhtä aikaa ruoka-aika ja yritin vauvaa imettää pöydän ääressä niin esikoinen joka on jo melkein vuoden syönyt itse, halusi välttämättä että äiti auttaa ja piti sitten häntä siinä samalla syöttää :heart: Sit olikin yhtäaikaa molemmilla kakka ja sen jälkeen esikoisen päiväunille saaminen ei käynyt ihan yksinkertaisesti. Kun viimein nukahti niin eikös naapurin mummo tullut siihen huutamaan kovaan ääneen :headwall: Se tekee sen aina, ihan kuin tahallaan, vaikka ollaan sille monesti sanottu että poika herää kun puhuu niin kovaan ääneen siinä rattaiden vieressä :kieh:
Tänään tuli vihdoin viimein srk:sta ne paperit. Pitäis vielä ristiäisiä varten muutama juttu selvittää ja sitten alkaa niitä järjestää ihan kunnolla. Kutsut sain sentään eilen annettua ja tänään loput postiin. Servetit on jo tilattu, niihin siis painetaan vauvan nimi ja kastepäivä. Tarjoamiset on vielä aikalailla mietinnässä ja sekin mitä teen itse ja mitä valmiina. Noh, kai sitä vajaassa parissa viikossa ehtii
Siksakkia & Pikkuprinssi 2vko