Anna 79, ymmärrän niin täysin tuon tunteen siitä, kun pitää kertoa pomolle, vaikkei haluaisikaan. Minä olen ollut siitä kiukkuinen. Sitä aina miettii, että mikä p... nykyaikana on työelämässä. Siellä pärjätäkseen pitää kertoa asioita, joita ei haluaisi ja jotka vain kuuluisi pienelle piirille. Minä olen toimittaja. Minulla on aina kamala kiire ja koskaan ei tiedä, millainen työpäivä on - minne joutuu menemään, millä aikataululla ja milloin pääsee töistä. Maanantaina hoidin itsenäisyyspäivän Linnan juhlineen, ja voi itku: pääsin lähtee kotiin vasta 23.30. Yritäpä siinä nukkua, kun vielä 23.15 kirjoitti kuin viimeistä päivää juttuja.
Mutta hyvä, että Anna 79 pomosi ymmärsi tilanteen ja sait omaa rauhaa! Minä vain en halua, että töissä tiedettäisiin mitään. Kun minulla oli km ja olin sairauslomalla, esimiehet juorusivat asiasta eteenpäin!
Sori, tää kiukkupurkaus. Olen niin täynnä vaan tuota työtä. Yritän nyt pitää itseni rauhallisena kevään ajan ja etsiä uuden työpaikan mammalomalla.
MommyMonster, tosi tiukasti minäkin aion olla tv:n ääressä tänään. Mulla tulee pilli nykyään ties mistä. Eilenkin aloin itkeä, kun 45min muisteltiin Kari Tapiota! Minä en edes ole tykännyt sen musiikista.
Mutta hyvä, että Anna 79 pomosi ymmärsi tilanteen ja sait omaa rauhaa! Minä vain en halua, että töissä tiedettäisiin mitään. Kun minulla oli km ja olin sairauslomalla, esimiehet juorusivat asiasta eteenpäin!
Sori, tää kiukkupurkaus. Olen niin täynnä vaan tuota työtä. Yritän nyt pitää itseni rauhallisena kevään ajan ja etsiä uuden työpaikan mammalomalla.
MommyMonster, tosi tiukasti minäkin aion olla tv:n ääressä tänään. Mulla tulee pilli nykyään ties mistä. Eilenkin aloin itkeä, kun 45min muisteltiin Kari Tapiota! Minä en edes ole tykännyt sen musiikista.