Bianca! ihanai uutisia!! on pikkusella siis tehokkaat jarrusukat!! :heart:
Mul o kauheet kutinat iltasin ku pitäs nukkua. Sis kädet jalat ja pää kutisee aiva hillittömästi,koskaan enne ei oo ollut tällästä tai sit en vaan muista...
Mäkin löysin eilen kohtuni
Siellä se tosiaan on alavatsalla,reilun nyrkkini kokoinen möykyn pesä :heart:
Jouluks olis tarkotus lähtee sinne porukoille,matkaa 300km per suunta.
Jo pelkästään matka jännittää ja pelottaa ajaa...
Enkä meinaa siellä vielä raskaudesta kertoa,isot vaatteet päälle koska muuten tää masu näkyy ja paistaa...
Tänään tuli mun tilaamat pari irtokuutioo polttopuita ja tohon pihaan ne kipattiin ja sit mä nakkelin ne tonne liiteriin siistiin pinoon.
Selkä on nyt sit aivan tohjona.
Mutta kyllä se taas aamuksi tiemmä paranee..sukuvika siellä on,välilevyn pullistumaa ja iskiasvaivaa mutta sisulla,sillä mennään eteenpäin
jaksuja mammat rakkaat
nenna ja möykky 10+0
Mul o kauheet kutinat iltasin ku pitäs nukkua. Sis kädet jalat ja pää kutisee aiva hillittömästi,koskaan enne ei oo ollut tällästä tai sit en vaan muista...
Mäkin löysin eilen kohtuni
Siellä se tosiaan on alavatsalla,reilun nyrkkini kokoinen möykyn pesä :heart:
Jouluks olis tarkotus lähtee sinne porukoille,matkaa 300km per suunta.
Jo pelkästään matka jännittää ja pelottaa ajaa...
Enkä meinaa siellä vielä raskaudesta kertoa,isot vaatteet päälle koska muuten tää masu näkyy ja paistaa...
Tänään tuli mun tilaamat pari irtokuutioo polttopuita ja tohon pihaan ne kipattiin ja sit mä nakkelin ne tonne liiteriin siistiin pinoon.
Selkä on nyt sit aivan tohjona.
Mutta kyllä se taas aamuksi tiemmä paranee..sukuvika siellä on,välilevyn pullistumaa ja iskiasvaivaa mutta sisulla,sillä mennään eteenpäin
jaksuja mammat rakkaat
nenna ja möykky 10+0