Heippa taas
Täällä on taas ihan hirvesti huonoja uutisia
tsemppiä ja jaksuja kaikille teille! :hug:
Oijoi! Tänään on tullut herkuteltua ihan kamalasti
..mutta terveellisesti
Hernesoppaa oon syönyt kolmeen otteseen
(tuli niin hyvää!) Päärynää, paljon mustikoita, mysliä ja itse leivottuja sämpylöitä :heart: Koko ajan sais jotain änkee suuhunsa
Tuoresalaattia (vaikkapa kreikkalaista. Jäävuorisalaattia, tuoretta sipulia, fetaa, mustia oliiveja, ja tomaattia) vielä kun iltapalaksi saisi, niin olisi niin täydellinen päivä!
(mieli pyörii ruuassa koko ajan)
Tänään ei kyllä huono olokaan ole ollut kun ihan aamulla! Kiitos kasvaneen ruokahalun.. :saint:
Voih! Kaksi viikkoa kun jaksaisi, niin olis ne kriisiviikot ohi!
Jos sitten osaisi rentoutua.. Se tilaamani koti doppleri on kyllä auttanut huimasti asiaa, kun saa itse kotona kuunnella, että pikkuisen sydän jyskyttää tuhatta ja sataa.. :heart: Iltaisin varsinkin niitä on ihana kuunnella, juuri ennen kun menee nukkumaan. Saa sitten aina mielenrauhan, ja uni tulee helposti!
(Kunhan ensin saa kuumavesipullojen kanssa hyvän asennon sänkyyn
)
Mä en millään jaksaisi odottaa, että vaavimasu alkaisi kasvaa! Mutta mä nyt muutenkin olen aina kamalan hätäinen..
Mä oon nähny ihan kamalasti vauva unia nyt tässä lähiaikoina.. Lähes joka yö itseasiassa. :O Viime yönäkin meille syntyi kaunis tumma tukkainen ja tumma silmäinen tyttö vauva
Mieskin kertoi nähneensä unta tuossa joku yö, jossa meillä oli tyttö
Saas nähdä sitten kumpi sielä tulee
Poikaa me kumpikin kyllä silti veikkaillaan, mut saapi nähdä.
Iloista odotusta kaikille! Voikaamme hyvin ja paksusti!
:hug: