Juu minä en taida ainakaan vielä liittyä tuonne
Facebook-ryhmään,
hyvä kun kerkeen edes täällä käydä välillä kirjottamassa ja lukemassa
Mä tykkään koneella lukea kaikkia sisustus yms.
blogeja ja jotenkin mulla menee sit koneella oleminen lähinnä siihen.. esikoinen kun on vielä niin pieni, niin hän vaatii ihan kivasti sitä huomiota ja tekemistä, että ei aina kauan pysty koneella rauhassa olemaan, jos kahdestaan kotona ollaan =)
Toppatakki menee just ja just kiinni, tulis vaan ne lämpösemmät ilmat äkkiä!
Mitään uutta toppatakkia en kyllä ala parin kuukauden takia hommaamaan.
Turvakaukalona meillä on se Gracon jalustallinen, oliks se logico s tai joku?
No joka tapauksessa se oli kyllä todella hyvä, suosittelen! Ensinnäkin se on moneen muuhun kaukaloon verrattuna tilava, meillä neiti mahtui siihen 1-v asti. Toisekseen se jalusta on NIIN näppärä ja kolmanneks hyvän hintainen.. monet pelkät kaukalothan maksaa tuon verran, kun tässä tulee sekä kaukalo että se jalusta autoon. Nyt ajateltiin sit ostaa tuohon ne Gracon
matkarattaat vielä. Niitä vähän kaipailin esikoisen aikaankin.. kun lapsi nukahtaa autoon ja sit lähdetään kauppaan, ni ois varmasti todella kätevää ottaa vaan rattaat auton perästä ja siirtää se kaukalo kiinni siihen, ja lapsi voi jatkaa rauhassa uniaan =)
Me ei
tuplia osteta, kun meillä on esikoisen jäljiltä Brion yhdistelmät ja Emmaljungan rattaat, ne matkarattaat ois vielä suunnitelmissa ostaa.. että siinähän sitä ois ratas poikineen
Maalla kun asutaan, ni silleen ei oo tarvetta rattaitten kanssa oikeen liikkuakaan.. eikä esikoinen enää rattaissa oikeen tykkää olla. Mutta se
seisomalauta esikoiselle vois olla näppärä. Tosin en tiiä pääseekö silläkään täällä hiekkateillä eteenpäin..
Äitiyspakkausta ei myöskään oteta. Esikoiselle otettiin ja sitten on noita esikoisen muitakin vaatteita, enkä oo oikeen mitään vielä laittanut kiertoon. Mielummin sitten ostan sillä 140:lla vauvalle mieleistä vaatetta:heart:
Äitiyspakkauksessa oli kyllä monta hyvää juttua.. esim. se makuupussi ja vauvan peitto, sit niitä kynsisaksia ei samanlaisia varmaan myydä missään
Mutta kaikki tosiaan on vielä esikoisen jäljiltä tallella ja hyvässä kunnossa.
Ja itteä sillon esikoisen aikaan vähän vauvan synnyttyä harmitti, kun eihän niistä vaatteista oikeen mikään käynyt vastasyntyneen päälle.. kauheen isoja kaikki. Sitten taas isommalla lapsella ei niin potkuhousuja enää tullut pidettyä, kun puolipotkarit oli jotenkin helpommat. Mutta nää on taas näitä makuasioita..
Mutta joka tapauksessa pakkaus on musta hyvä juttu, meillä vaan on tuota vaatetta ja kaikkea jo valmiina, että tällä kertaa sit mielummin rahana.
Maha on jotenkin viime aikoina kasvanut hullun lailla:O Taitaa vauvalla olla kasvuspurtti menossa!:heart:
Mä oon jotenkin viime aikoina
nukkunut TOSI hunosti. Vessassakin pitää rampata sen sata kertaa yössä.
Alaselkäkin on sairraan kipee.. jotenkin tuntuu, että kaikki nivelet tms. on lantion alueella selässä löystyneet. Sit kaikki kävelemään lähtö ja sängyssä asennon vaihto yms. on tuskaa. No onneks ei kuitenkaan tartte töissä olla, kun oon tällä hoitovapaalla..
Puoliväli ja mä oon jo näin raihnanen.. mitähän tuleman pitää!
nenna77: Meillä kanssa ois vaikka mitä puuhaa pihalla mitä pitäs tehdä ennen vauvan tuloa.. eturappuset pitäs uusia, terassi öljytä, eikoiselle hiekkalaatikko tehdä ja leikkimökin kuisti uusia, koirantarhaa korjailla, laituri uusia.. Vaikka eihän se vauva tietysti mikään ydinpommi ole, mutta jotenkin sitä sitten haluis vaan keskittyä siihen
Mutta onneks on kevät ja alkukesä aikaa puuhastella!
Pearl ja pieni 22+2