<3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

Täällä taas...eli siis lekuri epäili ettei se tulppa ole, koska jalka ei ole turvoksissa ja tuntui ihan pehmeältä. Kehotti antamaan jalalle hiukan liikuntaa ja sit jos lähtee turpoamaan niin HETI päivystykseen. Joten tsekkaillaan nyt tilannetta. Jospa se ei siitä turpoaisi. Piti ottaa tossa päiväunetkin, kun tuntu että voimat loppu kokonaan päivästen hössötysten takia.

Mutta nyt hiukka taloasioitten pariin niin saa nuo ajatukset muualle.

HIRMU ISO KIITOS TAAS MYÖTÄTUNNOSTA TEILLE!!!OOTTA NIIN IHANIA KAIKKIA JA KORVAAMATTOMIA!!! :heart: :heart: :hug:
 
weiss onnea koko perheelle

Täällä ei mitään tuntemuksia :headwall: eilen harrastettiin pitkästä aikaa seksiä..viimeksi helmikuussa :eek: ja juuri tuon kuulemani mukaan että se sperma sais jotain aikaiseksi mutta ei täällä ainakaan :kieh: Eilen kävin myös neuvolassa ja kaikki ok, pikkusen sydän jumpsutti :heart: kysyin et joko on pää lähtökuopissaan valmiina niin sanoi että jo on :) vasemmalla puolella majaili selkä, kun potkuja oon tuntenut oikealla puolella enimmäkseen.
onnea kaikille käynnistykseen menijöille

Itekin luulen et käynnistykseen tässä joudutaan ei se tuolta halua ulos tulla itestään...viikko La:han
 
Onnea Weiss :flower: :flower: :flower: :flower:

Liinu; hyvä että kaikk oli ok parhain päin. Mullakin ultrattiin koko pohje ja reisi nivusia myöden, jotta saatiin varmuus aiheesta. Liikunta on hyvä lääke moneen probleemaan, mutta jos kipu lakkaa levossa ja jalka koholla, ja palaa liikkuessa on hyvä kääntyä uudestaan lääkärin puoleen. Toivottavasti tästä jotain apua.

TMVK; tsemiä sinulle kovasti loppujaksolle. Mielenkiintoista kuulla menikö lääkärin paino arvio kohdalleen. Mulla oli tänään ultra arvio 3.600, sama kuin 2 vkoa sitten. No sehän on ihan normirajainen mutta kuitenkin sama kuin pari vkoa sitten, omituista. Ps. Mullakin on näitä ihania kilokaloja maagiset 20 kg. Mutta hätyyttämällä nuo lähtevät jos ei muuten tai jos vaivaavat... ja lisäksi mä olen vielä aika lyhyt 155 cm, että muhkea pakkaus täällä päässä.

Omat tunteeni jylläävät ihan laidasta laitaan, välillä olo on helpottunut ja onnellinen ja toisena hetkenä taas pelottaa ja suruttaa tuleva koitos. Noh, kasvattavaa aikaa tämä äitiys äittämättä on. En ole huomisesta kertonut kellekään, koska en jaksa enään niitä vatvaus soittoja eessuntaasse... halauan kaiken rauhan tärkeälle hetkelle. Omayväistä :LOL:
 
Onnea weiss :flower: :hug:

mymmelis Siis arvaa nauroinko ihan maha kippurassa tuolle siun jutulle!!

Siis en sille että kaaduit(onneks ei sattunu), vaan sille miten asian ilmaisit!! Siun pitäs kirjailijaks käydä.. :D

Täällä vaan kasassa ollaan..Torstaina neuvolaan, katotaan mitä sanoovat.."No eikun odotellaan" luultavasti..Perse!!!

D ja mahan asukki 40+4
 

Weissonnea sinulle pikkuisesta nyytistä. :flower:

Kirsikkatomaatti Tsemppiä huomiseen koitokseen, on se ihanaa kun loppu häämöttää ja pian saat oman nyyttisi. Mullakin kiloja tullut tollaset 20, mut pituutta 180 cm mahassa näkyy lähinnä.

[/b]mymmelis hyvä ettei sulle käynnyt kuinkaan! Kyllä aina kannattaa soittaa, jos vain siltä tuntuu ja ainakin jos lentää rähmälleen. Se on muuten jännä miten mies voi valita väärät sanat ja sit on ihan herkkis olo.

liinuOn sullakin murhetta viel loppumetreillä. Onneks ei ollut mitään vakavampaa. :hug:


Kukas nyt mahtaa olla synnyttämässä? Itse olin tänään kaupungilla ja kyllä se mukavasti tuolla alhaalla tuntuu ja välillä pistää pysähtymään. Kuuntelee oikein niitä tuntemuksia ja odottaa napakoita.
harvoin sitä ihminen näin innokkaasti itselle toivoo kipua ja kärvistelyäMut ei se vauva sieltä muutenkaan tuu. :)
 
eli 9.5 syntyi meidän perheen toinen tyttö klo. 17.48 sectiolla 3950g 53cm pipo 35 cm

aamulla supistukset alko 4.30. lapsivedet tuli autossa 7.30,kun oltiin matkalla sairaalaan. olin jo 5 cm auki. mutta vauva ei suostunut laskeutimaan... klo. 13 laitettiin tipalla käynnistävää ainetta + epid. puusutus... aukenin 7-8 cm vauva ei laskeutunut... lääkäri kävi pari kertaa tutkimassa ja sanoi jos ei pian etene..niin leikataan,koska lapsivesikin oli ihan myrkyn vihreetä. kaksi-kolme tuntia kärvistelin vastaan kun keho sanoi että pitää ponnistaa, mutta ensaa nut kun en ollut auki ja vauva ylhäällä, siis ihan mieletön paineen tunne tuolla alakerrassa.... tuota tunnetta jatkui viiden minuutin välein..ja oli muutes aikas karua... tietää vain vastaavan kokenut. viimein päästiin leikkaussaliin, jossa spinaalipuudutuksessa, tyttö tuli maailmaan :) :heart: isikin oli mukana.

seuraava päivä oli aika hemmetin kivulias, varsinkin se eka nousu ja laskeutuminen sängylle. mutta kun alkoi liikkeelle päästä niin olo helpottui aika nopeasti. tänään päästiin kotia..vointi hyvä. särkylääkkeitä kun muistaa ottaa tasaisin välein..niin ei kipu pääse yllättämään. perjantaina postetaan hakaset. sain antib. kuurin kun haavasta pieni vuoto.

mutta kaikenkaikkiaan lopputulos on tärkein! ja etkaikki hyvin.

onnea muillekkin vauvan saaneille!! ja tsemiä masun kanssa olijoille
 
Tervehdys.

Päivän reissut reissattu. Kotimatkalla autossa hiukan supisteli, mutta on jo rauhoittunut.

Etusivulle päivitetty tiedot sekä uudet tulokkaat, että syntyneet, joten onnea nyyttinsä saaneille perheineen :flower:

Merika: Toi mun poli käynti johtuu sokerirasituksessa olleesta kohonneesta paasto arvosta ja sen jälkeen tehdystä koko arviosta rv 29+, joka oli 2kg ja syntyessä olis yli 5kg, jos LA:han asti mennään. Joten saas nähdä kuinka on kasvun laita. Tosin edellisessä kokoarviossa rv:llä 32+ oli kasvu tasaantunut eikä ylitettäisi sentään 5kg:tä sen hetkinen paino oli 2,3kg.

Tosin itse olen pikkuhiljaa alkanut kaikesta huolimatta kallistumaan sen puoleen, että annettais tulla omalla ajallaan, kun siihen on valmis ettei tarvitsis päivä kausia kärvistellä sairaalassa käynnistyksessä.

Jossu & Hemuli 38+0
 
:flower: ONNEA WEISS JA SAFARIINA!!! :flower:

ja uudet mukaan tulijat, tervetuloa :wave:

No niin, samperi, tää päivä opn mennyt ihan mönkään!!! Eka tosiaan kävin kyntämässä tuossa oven eessä naamallani ja sitten olenkin kolhinut itseäni ihan koko päivän!!! |O Mikä tämmöisen fiiliksen lopettaa? Ylös kun nousee, niin kas, polvi pettää alta, lattialla on roskia, mihin meinaa liukastua, lyön jalkani kynnykseen tai muuta! Kaksi astiaa olen onnistuntu huitaisemaan tiskipöydältä ja voi kääk... Äääh! :kieh:

KOhta iltapalan tekoon!!! Lämppäreitä ajattelin kyhätä, jos nyt uskaltaudun minkään sähkövempeleen lähelle.. |O

Liinulle
tsempit, onneksi kaikki oli hyvin, ati ei siis ainakana mitään tulppa-onkelmaa :hug:

Dinah Hyvä jos nauratti, mua ei naurattanut laisinkan sitä kirjottaessa! :LOL: Voihan voihan...tsempataan nyt täällä toisia kökkiäisiä itkien ja nauraen, yhdyn viimoiseen lausahdukseesi tästä päivästä.. "voi perse"...

Mymmelis 38+3
 
Blääh, tuntuu että kaikki muut saa vauvansa. Suurimman osan kirjoituksista perässä lukee 38+ tai 39+... Sori oon kade. Täytyy muistaa että onhan täällä myös 41+ alkuisia. :hug: Itellä "vasta" 40+1

Neuvolassa kaikki ok. Toivon vaan ettei tarvis enää ens viikolla mennä sinne.

Tervetuloa uudelle, olikohan se joku matamimimmi se nimi (sori en muista)!
 
onnea weiss ja safariina pikkuisista :flower: :flower:

liinu: onneksi ei sitten vakavempaa ollut, hyvä se oli kuitenkin käydä tarkistuttamassa nyt vain toivotaan ettei jalka turpoo, eikä sitä veritulppaa muodostu :hug:

kurpitsa rv37+3
 
Onnea vauvansa saaneille :flower:

Täällä alkaakin olemaan hiljaista,kun suurin osa jo saaneet pienokaisensa maailmaan!
Mulla oli eilen neuvola ja kaikki oli hyvin pienokaisella.Pää onkin sitten jo asettautunut kuoppaansa vauvalla ja nyt vaan odotellaan,milloin pikkuinen valmis tulemaan ulos :D
Luulen kyllä,että kaksi viikkoa menee vielä hyvinkin,ennen kuin saan teille ilosanomaa ilmoittaa...taitaa olla niin sisukas tapaus tämä meidän pieni,ettei hevillä ulos pyri!

Missähän Carmen luuraa?!?Ettei vaan olisisi heidän prinsessansa ilmoittanut tulostaan,kun ei ole nyt pariin päivään kuulunut mitään!?

Sullahan Mymmelis ollu tänään oikein tapahtumarikas päivä!Kuulostaa kyllä tutulle,sillä itellä aina välillä samanlaisia kömmejä käy ja silloin kannataa vaan pysyä peiton alla,jos haluaa välttyä pahemmilta kolhuilta.On sitä aikas köntys nimittäin nykyään,et yhden roskanki noukkiminen lattialta saattaa olla topdella kohtalokasta :LOL:

Hemuli79 ja "mönkijä" 38+3
 
:heart: Oikein Paljon Onnea Weiss, Oikein Paljon Onnea Safariina :heart:

Kirsikkatomaatille Tsemppiä huomiselle! Toivotaan, että käynnistyy nopeesti ja saat pikku-tuhisijan kainaloon :)

Oliko yks vai kaks uutta tulijaa...Tervetuloa joukkoon värikkääseen :) !

Omaa (.) Väsyttää yhä vaan enemmän ja enemmän. Tänään tullu jo muutama ihan nasakka supistus ja maha selvästi laskeutunu, kun tyyppi hinkkaa päätänsä alaspäin. Sanoinkin jo että yrittääkö se jo alkaa tukkaansa tuperaamaan, kun niin kovasti pitää sitä päätä pyörittää :LOL:

Mutta nyt aa-aa maille.
Huomenna neuvola :)

PP ja Onni :heart:
 
safariinalle onnea :flower: :heart:

Täällä valuu jotain... en tiedä onko vaan niin löysää limaa/valkkaria vai mitä mutta housut kastui äsken... Jos sitä nyt seurailis... Jos tää nyt päättäis ite täältä ulos tulla ni olisin ihmeissäni... Jos hän ite ulos tulee ilman käynnistystä niin se on varmaan ke-to yönä ku torstaina olis sinne polille meno...

tmvk ja jättiläinen 41+4
 
Pojan pallero syntyi 12.5 klo 2.16. Prinssillä painoa 4190 ja pituutta 53 :heart: . Synnytys oli pitkä ja aika kivulias, mutta siitä sitten myöhemmin.
Äiti on kotona, mutta poika lasten teholla. Syntyessään oli napanuora kaulan ympärillä tiukasti ja poju oli pikkasen sinertävä, mutta ei muuta. Pisteet 9-9-9. Rinnalle alkoi heti, mutta kun päästiin osastolle, niin oli pikkasen vipatellut ja oli edelleen sinervä. söi kuitenkin yöllä hyvin ja nukkui hyvin. Aamulla yritin kahdeksalta syöttää, mutta ei alkanut rinnalle; sitä vastoin alkoi oksentamaan veristä lapsivettä. Puolita päivin 12.5 söi hyvin, mutta sen jälkeen käänsi päätä pois rinnalta ja oksensi edelleen. Lisämaito ei myöskään kelvannut, joten katsottiin parhaaksi mennä lasten osastolle. Poika on siis nyt ollut vuorokauden teholla, jossa on kaikki tällä hetkellä ok, mutta bakteeriviljelyä ei ole vielä tullut, joten antibiootti tippuu koko ajan. Ei oksenna enää, ei ole hengitysvaikeuksia eikä muutakaan, mutta ei vain syö mitään. Menee siis letkulla ruoka. Huomenna ollaan taas viisaampia asian suhteen. Äiti ja isä kotona ovat toiveikkaita, että kyse on vain massun ärtymyksestä kun oli ryypiskellyt liikaa veristä lapsivettä ja päästään huomenna pois tipasta ja mahdollisesti muutaman päivän sisään kotiinkin. Muutoin älyttömän jäntevä ja virkeä pikkumies :heart:
 

Yhteistyössä