<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
:heart: Nyt sitten käynnistetään ystäväni synnytys; on tällä hetkellä jo synnärillä. :heart: Hui; toivottavasti kaikki menee hyvin ja saavat nyytin pian syliin.... :heart:

Että voi ihmistä jänskättää, hyvässä mielessä, näin paljon.... :whistle: :D :heart:

Huih että jänskättää täällä; ystäväni oli saanut eka "käynnistyslääkkeen" tuossa puolen päivän jälkeen ja toisen viiden aikoihin.... nyt ei ole tullut viestiä iltapäivän jälkeen. Voi että kun voisi olla kärpäsenä katossa; olisi ihana olla ystävän tukena siellä synnytyksessä.... :heart: (hänen miehellään voisi olla kyllä asiaan jotain sanomista.... :whistle: :saint: )

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Huih että jänskättää täällä; ystäväni oli saanut eka "käynnistyslääkkeen" tuossa puolen päivän jälkeen ja toisen viiden aikoihin.... nyt ei ole tullut viestiä iltapäivän jälkeen. Voi että kun voisi olla kärpäsenä katossa; olisi ihana olla ystävän tukena siellä synnytyksessä.... :heart: (hänen miehellään voisi olla kyllä asiaan jotain sanomista.... :whistle: :saint: )

Jos synnäri on katutasossa, niin mene ikkunan taa B)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:

Jos synnäri on katutasossa, niin mene ikkunan taa B)

Niin minä uhkailin.... :saint: Itseasiassa minulle ei meinannut riittää tuo ikkunasta kurkkiminen vaan meinasin mennä ja teltan pystyttää synnärin eteen ystäväni lasketunajan tienoilla.... ainakin valmiina paikalla kun jotain tapahtuu. B)

Ja kyllä minä vähän varottelin että jos saliin alkaa kuulua aulasta huutoa tyyliin "Rouva hyvä, tänne ei saa tulla yleisöä, hei rouva ei saa, kuuletteko, ei saa...." niin se olen vaan minä; ei kannata säikähtää.... :whistle: :saint: :p

Yhteistyössä