Aprillipäivää! Onkos teitä huijailtu?
Tuntuu kyllä kovin epätodelliselta kirjoittaa tuota viikkolukemaa, siis nelosella alkavaa...mutta ei auta. Pari päivää on ollut vähän kipeämpi olo, mutta olen edelleenkin ihan öönä aapisen reunassa supistusten kanssa - en oikein tunnista niitä. Äsken oli maha kovin tiukkana, joten se sitten lienee sitä, mutta ei mitään kivuliasta. Pitäis varmaan alkaa kulkemaan käsi paidan alla että oppii tuntemaan eroja vatsanahassaan

.
Limatulppaa mahtoi tulla maanantaina, menkkajomotusta on ollut, viime yönä sattui suorastaan tuonne emättimen tienoille ja tänään kaupungilla hiimaillessa tuli pari kertaa kuin kramppi sisäreisiin. Voi kun nää nyt edes jollain lailla kypsyttäisivät paikkoja!
Huomenna on sitten se päivä, jonka joskus syksyn korvilla arvelin olevan synnytyspäivä. Ihan vain siksi, että ""menee kuitenkin yli"" ja sunnuntailapsi olisi kiva! Saapa nähdä, merkkejä ei kyllä ainakaan ole näkyvissä. Ihan sama minä päivänä, kunhan pian....
Jaha, nyt toi kumpare on taas vähän kireämpi. Vaan mihinkään ei satu. Harvoin olen aiemmassa elämässäni odotellut et tuntisinpa kipua!!
NIMI ei ole vielä tiedossa. Sairaalapapereihin laitettu miehen ehdotus tuntui ensin vieraalta, sitäpaitsi olin niin varma tytöstä, etten sitä edes hirveästi miettinyt. Mutta nyt, kun olen sitä makustellut, niin se oikeastaan tuntuukin aika kivalta ja poikkeaa viime vuosien top10-nimistä (itse kun sai koulussa tottua siihen että kaimoja oli joka puolella, haluaisi lapselle vähän erilaisen).
Tietenkin sitten kun vauvan näkee, osaa vasta miettiä paremmin minkä nimen oloinen hän on.
Mutta nyt tuli kutsu saunaan, jospa se vähän edistäisi asiaa

.
Hellää huhtikuuta!