[QUOTE="aloittaja";27846254]Koska me ollaan nukutettu jo pari kuukautta lapsi siten, että on maattu vieressä. Sitä ennen jäi itse nukkumaan, joko omaan sänkyyn tai sitten meidän sänkyymme. Eikä lapsi nukahda helposti eikä mitenkään nopeasti jos me makoilemme vieressä, siinä voi kestää tunninkin että nukahtaa. Kun taas on jätetty itsekseen nukkumaan (kun vielä nukkui meidän sängyssä tai yhdessä vaiheessa kun nukkui omassaan alkupätkän yötä) niin on nukahtanut 5-10 minuutissa. ILMAN huutoja.
Olen tuolla jo sanonut, että meidän vika koko tilanne on siinä mielessä että ei olis pitänyt ottaa pysyvästi väliin kun sitä ennen nukkui edes osan yötä omassa sängyssä, sinne siis aina illalla nukahtikin. Senkin takia tiedän, että kykenee nukkumaan omassa sängyssään, nyt vain on tyhmänä opetettu meidän sänkyyn nukkumaan ja siitä pitäis päästä pois kun tulee uusi vauva.[/QUOTE]
No sitte ei voi sanoa kuin että oma moka. Tai sitte jatkatte edelleen sitä että toinen viettää sen tunnin nukuttamassa lasta, sittenkin kun vauva on syntynyt. Jospa isompi jotenkin vaistoaa tuon että toinen on tulossa tms niin reagoi siihen nyt tuolla tavalla. Muistakaa nyt että se esikoinen on kuitenkin vielä pieni sekin. Onko iso uhraus jos jatkatte jonkun aikaa tuota että nukutatte makaamalla vieressä. Itse nukutin myös vauvan tultua niin että imetin vauvaa siinä parisängyn puolella odotellessani että isompi nukahtaisi siinä omassa, parisängyn vieressä olevassa sängyssään. Aikansa kutakin, ei sitä ikuisuuksia kestä, ei kestänyt meilläkään, nyt jo asiat on toisin.