????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystävä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ystävä?

Vieras
Olen ollut 10 vuotta naimisissa ja suhde pelaa hyvin (olen nainen). Nyt kuitenkin olen ystävystynyt mieheen, jonka kanssa mukava jutustella (oma mieheni tekee pitkää päivää töissä-itse teen lyhyempää ja siksi vapaa-aikaa on enemmän). Uskallanko heittäytyä ystävyyteen hyvin mielenkiintoisen miehen kanssa? Onko kokemuksia?

Ps olemme lapsettomia-molemmilla lapset edellisestä avioliitosta aikuisia-silti olemme vielä ""nuoria""- aikasin, kun aloittaa ...

""heittäytyä ystävyyteen""??

Mitä tämä tarkoittaa? Jos kyseessä todella olisi pelkkä platoninen ystävyys, tuskin kokisit tarvetta kysellä tällaisia. Kuulostaa siltä, että itsekin epäilet suhteen laatua - ehkäpä kutkuttaa hieman kokeilla syvempääkin ""ystävyyttä""? Mitä ""heittäytymistä"" pelkässä ystävyydessä olisi?

Siinähän se onkin, kun miehen ajatusmaailma vastaa omiin ""kysymyksiini"", jolloin se oma kiireinen mies ei olekaan niin tärkeä. Pitäisiköhän hankkia joku uusi harrastus?

Mietipä siis kertooko tämä jotain suhteesta mieheesi? Ja jos kertoo, mitä sille teet?

Älä nyt ""heittäydy"" mihinkään ennen kuin olet pääsi selvittänyt. Muuten itket täällä vähän ajan päästä miten ""ajauduit"" kahden miehen loukkuun.

Tällä välin kokeile vaikka virkkausta, kuntonyrkkeilyä tai jotain muuta kehittävää harrastusta.

Yhteistyössä