.

Tuli muuten @W.we mieleen että siivoilin kanssa kaappeja ja löysin 6 tyhjää pc raskaustestipakettia ja yhden ovistestipsketin. En tiiä miten piilotan ne ettei mieskään nää niitä ja pidä mua hulluna. :whistle:

Hulluudesta tuli mieleen, että oon testannut oviksen jälkeen ajoittain ovistesteillä nähdäkseni koska se testi haalenee blankoks. No eilen se viiva olikin ihan hieman vahvistunu edeltävästä. Tänään sit testasin raskaustestillä (dpo 9) ja ihan kuin siinä olis jotakin näkyvissä. Ihan sellasta himmeetä jonka näkee vaan tietyllä valolla. En tiiä onko se vaan viivan paikka, etenkään sen jälkeen kun täällä todistettiin se törkee viivanpaikka pc:ssä. Nyt kuitenkin sit mielikuvitus lähtee laukalle ja mietin että mitä jos... :love: Ja tiedän kyllä että tää mun testailu ja niiden tihrustaminen on ihan naurettavaa, ja että sen plussan näkee kyllä sit ilman mitään kikkoja. Nää on niin nimensä mukaisia piinapäiviä että oon epätoivonen....
 
@KengulleRuu Mää en ymmärrä miten te monet ootte noin rohkeita ja uskallatte testata noin aikaisin! Mää aina pelkään sitä negaa niin, että en testaa ennen kuin on varmasti monta päivää myöhässä, esikoiselta en uskaltanut ennen kuin 7+0, kun olin jo viikon oksentanut :ROFLMAO: Muilta rv 5+0 :ROFLMAO:
 
@minttu-82 mä taas koen sen jotenkin helpottavammaks testata ajoissa. Sillä keinoin saan pidettyä jalat paremmin maan pinnalla ja se menkkojen aiheuttama pettymys on helpompi kestää kun on jo asennoitunut siihen. Tää tän päiväinen oli tietty tyhmää kun nyt sit toiveet karkaa turhan korkeelle ja pudotus tulee oleen vaan pahempi. Parempihan se siis olis jos olis noin rautaiset hermot, ei tarvis arvuutella mutta minkäs teet kun kärsivällisyys ei vaan riitä.
 
@minttu-82 mä taas koen sen jotenkin helpottavammaks testata ajoissa. Sillä keinoin saan pidettyä jalat paremmin maan pinnalla ja se menkkojen aiheuttama pettymys on helpompi kestää kun on jo asennoitunut siihen. Tää tän päiväinen oli tietty tyhmää kun nyt sit toiveet karkaa turhan korkeelle ja pudotus tulee oleen vaan pahempi. Parempihan se siis olis jos olis noin rautaiset hermot, ei tarvis arvuutella mutta minkäs teet kun kärsivällisyys ei vaan riitä.
Joo en määkään varmaan enää tähän pystyis... :ROFLMAO: Toivotaan sulle viivan vahvistumista :love:
 
Sivulla 466 ainakin minun kunnon valeplussa pc:llä
dpo10.png
Jos tätä meinasit @KengulleRuu ?
Eihän sitä tosiaan uskallakaan tuollaisen jälkeen itse testailla... oli kyllä niin suuri pettymys viimekierrolla ja enemnän harmitti kun sen miehelleni näytin ja hänkin ehti innostua :cry: pc:t saa minulla kyllä nykyään jäädä hyllylle, vaikka moni niitä luotettavana pitääkin.. edes rfsu ei näin törkeä ole :(
 
No nyt on kroppa sekaisin !
Ajattelin tehdä nyt ihan vähän vain testin ja kun menin vessaan niin vuodankin ihan kunnolla, vaikkei aamuyöllä mitään vessassa käydessä :eek: nyt on vasta kp22 ei ne nyt vielä voi alkaa, muttei mikään kiinnittymisvuoto näin myöhään tule :devil: täytyy seurata tuleeko tästä vai huomisesta kp1 :cry::poop:
 
@W.we No jopas on outo ajankohta vuodolle o_O Onko siis määrältään jo verrattavissa menkkoihin?

Mulla ei ihan vielä ole ajatukset siinä 2020-ketjussa. Onhan tässä vielä yksi kierto aikaa osua tälle vuodelle, jos/kun menkat tänään tai huomenna alkaa. Ei siis taida olla tarvetta testata - eilen huomasin kohdunsuun auenneen ja tänään pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista limaa (n)
 
@quinque on.. kyllä nyt kävin lähestulkoon heti perään uudestaan vessassa, eikä jätä arvailun varaa... kp1 minulle :cry:
Nyt on kyllä jo sellainen fiilis että haluaa luovuttaa koko paskan suhteen.. ei tullut plussaa 2016, -17, -18 ja enää yksi mahdollisuus tähänkin vuoteen varata aikaa synnytyslaitokselle
 
@W.we just tota sun valeplussaa tarkoitin, se saa aika skeptiseks kaikkien mahdollisten haamujen ja viivanpaikkojen tulkitaemisen suhteen. Onpa ikävä kuulla että vuoto alkoi jo nyt, oon pahoillani tästä uudesta kierrosta. Onkos sulla hoitoja suunnitteilla kun yritys on jo jatkunut näin pitkään?
 
@Wintersun ei oo mitään toivookaan saada kuvaan. Kääntelin ja vääntelin sitä testiä kirkkaan valon alla, ja joudun kyllä toteen että tää taitaa olla mun elämäni ensimmäinen viivanpaikka. Vähän turhaan innostuin, ja toisaalta enpä oo aikasemmin näin tarkkaan mitään testiä syynännytkään. :oops::cautious:
 
Onneksi sulla vasta dpo 9 niin hyvin ehtii vahvistumaan! Oliko se pc? Mä en niihin ole ikinä kyllä mitään saanut. Aina on ihan valkoista vaikka kuinka kääntelee ja vääntelee. Plussatuulia!
Juu vielä ei kannata heittää kirvestä kaivoon, mutta nyt pitäis kyllä malttaa mielensä näiden testien kanssa ja ootella jokunen päivä (varmaan onnistuukin). Ens kierto meillä jääkin väliin, mutta sen jälkeiseen päätin etten hanki ovistestejä ja raskaustestitkin vasta aikasintaan sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Jos ei oo kotona testejä niin pystyn malttaan mieleni. :X3:
 
Oliko täällä joku tehnyt positiivisen ovistestin ennen menkkoja ja mikä lopputulos?
Sain äsken digiin hymynaaman ja voi hitto tunnen itteni tyhmäksi kun menin sillä testailee:X3: eihän se mitään kerro mut silti pienenpieni toive ja tiedän et saa kumminkin taas pettyä(n)
Löytyy kaikki vanhat "kohta alkaa menkat"-oireet..
R.testit loppui niin en malttanut kun muistin että ovistikkuja löytyy.
 
Mullakin ne menkat tuli kp23 ja dpo9. Kierto sen kun lyhenee niin tuskin sitä lasta tulee noin lyhyillä kierroilla
Pakko vaan alkaa toteamaan, et ikä alkaa painamaan jo ja kroppa muistuttelee siitä pikku hiljaa. Hemmetin perseestä, mut minkäs tekee.
Plussatuulia muille kovasti!!!
 
Voimia vuotojen kanssa :(

Täällä odotellaan kans mitenkäy. Nega oli tän aamun testi :cry: huomenna pitäs alkaa vuoto. Nyt ollaan menossa pari päivän lomalle niin testaillut jää hetkeksi. Edelleen rintoja vihloo (n) ja muita oireita:LOL:

Nyt plussa tuulia :love:
 
Oliko täällä joku tehnyt positiivisen ovistestin ennen menkkoja ja mikä lopputulos?
Sain äsken digiin hymynaaman ja voi hitto tunnen itteni tyhmäksi kun menin sillä testailee:X3: eihän se mitään kerro mut silti pienenpieni toive ja tiedän et saa kumminkin taas pettyä(n)
Löytyy kaikki vanhat "kohta alkaa menkat"-oireet..
R.testit loppui niin en malttanut kun muistin että ovistikkuja löytyy.
Oon tehny positiivisen oviksen ennen menkkoja 2x toisella kerralla olin raskaana ja toisella kerralla alko vuoto..
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Onpa monella just alkanut menkat. Kuin pyldestä. :poop:

Mää kans odotan, että ihan just kohta alkaa. Hyvä puoli tässä kierrossa vähän venähtäneessä kierrossa on ollut, että luulen oviksesta olevan nyt 14 päivää olojen perusteella, niin luteaalivaihe on ainakin tarpeeksi pitkä. Sitäkin olen ehtinyt murehtimaan, kun eka yrityskierto oli vain 24 päivää..
 
Anteeksi tämän päivän asiointini täällä.. jotenkin sitä turhautuu ja itsekkäästi vaan jauhaa omasta ahdistuksesta vuodon alussa vaikkei monella muullakaan helppoa ole :(
Minulla on sentään kaksi kiertoa vielä aikaa saada vauva tälle vuodelle joka joulukuun alkuun tai silleen että vuodenvaihde menee synnärillä. Tähän vielä tähtään (y)

Tsemppiä kaikille, palaan kun vuoto ja v*tutus katoaa ja saan keskityttyä teihin paremmin :love: plussakuvia käyn aamulla odottamassa @Neltsuliini @Utuliina @quinque ja @KengulleRuu !
 
@W.we Kyllä sitä saa jauhaa omasta ahdistuksestaan silloin kun se on päällä - varmasti kaikki sen täällä ymmärtää :) Onhan se pettymys suuri, kun vuoto alkaa, etenkin jos toiveet on syystä tai toisesta nousseet tavallista korkeammalle. Tsemppiä sulle <3

@pure love Pahoittelut uudesta kierrosta, ja kovasti tsemppiä tähän uuteen kiertoon (y)

@Neltsuliini Voi kunpa olisi merkki plussasta tuo ovistesti :love:

@Maikki2019 Pahoittelut negasta :unsure: Toivottavasti muuttuisi vielä plussaksi kuitenkin.

@Utuliina Toivotaan, ettei kuitenkaan alkaisi uusi kierto sulla!
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Tsemppiä kyl kaikille niihin paska päiviin,ei oo helppoo aina tunne mylleryksessä:cautious:

Huomenna käyn ostaa r.testin jos tarvis.
Nyt ainakin tuntuu että ei tarvii,niin menkka olot ja ihan kun jotain ei toivottua vuotoa olis.
Mut ihan mielenkiintoista kyl toi ovisplussa,pitää ottaa lisää selvää kokemuksista:whistle:
 

Yhteistyössä