.

Tsempit kaikille uusiin kiertoihin.
Mulla alkanut uusi työ joka vie kyllä niin mehut. Lisäksi ollaan 3 viikkoa sairasteltu ja tytöllä oli eka korvatulehdus. Nyt kun aloitti päiväkodissa niin sehön imee kaikki pöpöt. Noroa odotellessa....

Dpo8 menossa ja eilen pisti tisseihin kummasti. Samoja alavatsan tuikkimisia on ja repäisykipuja. Samoja oli myös viime kiertossa eli ei kerro mitään.
Mut lämpö on koko ajan yli 37 asteen vaikka mulla normisti paaaaljon alhaisempi.
Kyllä menkat tulee viikon päästä kun niin ottaa kaikki päähän koko ajan. Eli kohta alkaa tiputteluvuoto
 
Me mennäänkin @W.we samoissa päivissä, eli päästään piinaileen yhdessä. Tai kyllä mä oon täällä jo piinaillut iteksenikin vaikka kuinka järki sanois että jäitä hattuun. :whistle: En oo vielä miettinyt testipäivää, mutta menkkojen pitäisi alkaa varmaan ens viikon torstaina. Itseni tuntien testaan ihan liian aikasin kun oon malttamaton.
Mä voisin nyt kanssa hypätä sit virallisesti piinailijoiden listalle. En tiedä onko dpo 5 vsi 6, mutta mennään pienmmän mukaan. Eli mut voi lisätä piinailijoihin dpo 5.
 
Tsemppiä uusiin kiertoon joutuneille! :poop:
Täällä ollut vähän hiljaiseloa kun tehtiin muutto viime viikonloppuna, joten touhutessa mennyt. Joten nyt vähän ärsyttää kun ainoat peiton heiluttelut osuivat dpo -5 & dpo -3 :poop: Eli voi jo luovuttaa :cry:
 
@Wintersun ihan jännittää sun puolesta.

@janskusdff pidetään peukkuja

Tänään täällä alkanu kohdun kohdalla jännä painon tai möykyn tunne o_O en osaa kuvailla oikein. Edelleen rintoja kihelmöi. Hitsi kun tietäs millon oli se ovulaatio? Toinen sovellus näytti et 17pv ja toinen 19pv (n) mitään oireita ei ovulaatiota ollu. Flo näyttää et maanantaina alkaisi vuoto. Aamulla kyllä teen jonkun testin.
 
Oon ollut aika hiljaselolla tämän kierron. Tapahtunut paljon kaikkea negatiivista tässä kuukauden aikana.:(
Tallettelut osui hyvin, mutta tiedä miten tämä stressi ja ahdinko vaikuttaa. (n)

Dpo 8 nyt menossa. Oireista sen verran, että n. 3 päivää oviksen jälkeen olen elänyt tunteessa, kuin olisi juuri päässyt järkyttävän vessahädän jälkeen vessaan. Sellainen rento ja mukava fiilis alavatsalla. Lisäksi en koe sellaista pientä virtsaamisen tarvetta vaan, kun hätä iskee niin on jo oikeasti kiire. Alkaa jo ärsyttämään. Pari kertaa myös tuntunut kuin joku polttaisi kohtua sisältäpäin. Muuten ollut aika herkkänä, mutta siihen nyt voi vaikuttaa monet syyt..

@Wintersun toivottavasti vuoto ei ala!!

Pahoittelut uusiin kiertoon joutuneille ja tervetuloa uudet. :)
 
Anteeksi omanapailu mutta.. Ootteko saaneet apteekin ultriin viivanpaikkoja? Mulla tuli tänään tällänen 10-herkkäseen dpo 10(n)
@tylleröinen_21 , mulla tuli kanssa haalea värillinen viiva. Myös rfsu:n onestepin (25 mikrog/l) testiin tuki hieman vahvempi viiva ( 6 päivää ennen "pitäisi alkaa" menkkoja (teki oli siis lopulta 4 pv ennen menkkoja). Samassa kierrossa oli myös tajuttoman voimakas närästys, rinta-arkuus ja ummetus mm. Luulen, että ollut kiinnittymisyritys, mutta menkat alkoi keskimäärin 28 pv:n kierrolla jo 26: nainen päivänä. Ja negatiivinen oli juuri ennen menkkoja. Närästys, ummetus ja rinta-arkuus loppui menkkoihin.
 
Täällä odotellaan teidän aamuisia testejä sormet ristissä! :):geek:

Ajattelin hakea itsekin ruokiksella lähiapoteekista testejä, että pääsen huomenna testaamaan aamusta, jos sitä ennen ei mitään kuulu. Dposta en tiedä, mutta kierto jo tosiaan yleensä ohi tässä vaiheessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Kyllä sitä ihminen osaa olla itselleen henkinen masokisti näköjään... siivosin vessan kaappia ja ilmeisesti en ole vähään aikaan sieltä pahviroskia siivonnut, kun katsoin mikä määrä r-testien paketteja...
3 x erilaisia cb testejä
2 x pc tuplapaketti
2 x rfsun herkkää puikkoa
Ja vielä first tuplapakkaus...

Eihän näitä kehtaa edes kerralla mennä kartonkikeräykseen kippaamaan :eek:
 

Yhteistyössä