.

@lillium Noi ovuloimattomat kierrot on kyllä tyhmiä.. Mä ainakin juuri tän lämpöheittelyn takia ajattelen joka kierrosta, että en varmaan ovuloi koskaan. :unsure: Mulla siis ennen ovulaatiota lämmöt pyörii 36,2-36,5 välillä. Ovulaatiossa samat ja sitten ovulaation jälkeen nousee yleensä 36,8 suunnilleen. Nyt kuitenkin edellisessä ja tässä kierrossa lämmöt olleet ihan hassut. Viime kierrossa sain sen jonkinlaisen hailuraisen r-testiin, jonka oletan kemialliseksi. Eli nää lämmön heittelyt saattaa olla mulla hyvä merkki. Tai noh.. näkees nyt miten tän kierron kanssa käy.

Voiei @Li88 ja @W.we .. Olin juuri kirjoittamassa, että toivoa on niin pitkään kunnes menkat alkaa, kunnes skrollasin teidän viestien kohdalle. Oon tosi pahoillani, vaikka tiedän, ettei tää teitä just nyt lohdutakkaa. :(


Täällä tosiaan ihmetellään näitä outoja lämpöjä. Kattokaa nyt näitä..
Ennen ovista 36,2-5
Dpo0 36,3
Dpo1 36,7
Dpo2 36,6
Dpo3 36,6
Dpo4 36,4 eli tänään ja tänään mittasin kertaalleen jopa 36,2.... Mitä ihmettä...o_O Jos huomenna on lämmöt pompahtaneet ylöspäin, niin vähän kyllä innostun. :D Ei kai se kaveri nyt vielä kiinnittyis.
 
Pahoittelut uusista kierroista :( @Li88 @W.we

@Beibihaaveilija Toivotaan, että oudot lämmöt on vain positiivinen juttu meillä kummallakin, vaikka vähän omalla kohdalla epäilenkin. :) Luulisi raskaustestissä jo jotain näkyneen, jos olisi tärpännyt. :cautious: Ajattelin testata uudestaan sunnuntaina, jos menkkoja ei kuulu.

Kuinka suuria eroja hcg:n nousussa ylipäätään voi olla eri ihmisten välillä? Kuhan pohdiskelen täällä ja yritin keksiä syitä, jos olisi kuitenkin tärpännyt. :whistle:
 
Mä en tiedä mitä tästä rfsu:sta pitäs olla mieltä.. (n)
Ostin 8 testin paketin ja muutaman olen niitä paketista tuhlannut, aiemmissa ei ole näkynyt yhtään mitään. Tähän lähti piirtymään minuutin sisällä.
Herkässä testissä samanlainen viiva kuin eilen ja illan pc:ssä olin jotain näkevinäni mutta todennäkösesti viivanpaikka. Ja joo, olen himotestaaja :ROFLMAO::LOL:
 

Attachments

Mä en tiedä mitä tästä rfsu:sta pitäs olla mieltä.. (n)
Ostin 8 testin paketin ja muutaman olen niitä paketista tuhlannut, aiemmissa ei ole näkynyt yhtään mitään. Tähän lähti piirtymään minuutin sisällä.
Herkässä testissä samanlainen viiva kuin eilen ja illan pc:ssä olin jotain näkevinäni mutta todennäkösesti viivanpaikka. Ja joo, olen himotestaaja :ROFLMAO::LOL:
Kaksi viivaa mie nään, ja kaikenlisäksi miusta tuossa on reuna vaaleanpunainen, että jos se on vaikka jokin haamujen esiäiti!! (y) Toivokaamme vahvistumista!
 
@W.we voi ei, pahoittelut :cry: toivottavasti pian tärppää :love:

Täällä ollu koko päivän omituisia jomotuksia mahalla ja pientä etomista :cautious: valkovuotoo on tullu.. Kiva, ku hyvä ystävä kävi kylässä ja toi joululahjan kuoharia :unsure: :LOL:
Mietin kans et millonkoha näkyi testissä jos oiski raskaana :sick: :) esikoisesta plussasin muistaakseni 33/29 vahvan plussan 
Toivon ettei menkkoja kyllä tuu.
 
Onko teillä naiset ollut kellään hormoonikierukkaa, ja se on poistettu menkkojen aikaan? Kun tulee se tyhjennysvuoto sen poiston jälkeen niin onko se kuitenkin kp1, vaikka olisi vuodellut jo ennen poistoa, niinkun menkat... o_O

Aloin tuossa ynnäilemään yksi yhteen, että miulla oli menkat ja laskin sen kp1ksi, sitten tuli tyhjennysvuoto, olisiko se kuitenkin kp1 sitten kun se alkoi? o_O Olin kuivilla pari päivää, sitten alkoi tyhjennysvuoto. Ja nyt muutama päivä sitten kun oli se kipukohtaus, niin että se olisi oikeasti ollutkin vasta ovis, kp19.. mutta jos sen tyhjennysvuodon laskee kp1ksi niin kiertopäiväthän olisi nyt vähemmän kuin 23, tyyliin joku 17 :alien: Kun tissit kipeytyi eilen, tänään niitä vihlaisuja masussa ja munasarjassa, niin onkohan kuitenkin niin että ovuloin myöhemmin kuin oletin.
Tästä miun selityksestä ei pääse kukaan varmaan kärryille! :LOL::LOL:

Ja nyt kun laitoin kalenteriin kp1ksi sen tyhjennysvuodon alkamispäivän, niin kappas, ehdotti ovulaatiota juurikin tuolle entiselle kp19, joka olisikin nyt kp15..
 
TOIVEENA VAUVA 2019

22.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 80/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 66/27..............ya 5/18
Emerentia................kp 47/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 47/30..............yk/IVF/2
Toiveikas92.............kp 40/xx...............yk 10
Toivojatintti..............kp 33/35...............yk ?
Lillium......................kp 31/26-28.........yk 8
Vauvameille.............kp 29/28..............yk 20
Miina-......................kp 26/26-27.........yk 10
Mimmik...................kp 25/28-32.........ya 9/18
Hitvetti.....................kp 25/xx..............yk 2
Suspi.......................kp 25/32..............yk 3
Bubble92................kp 24/27...............yk 6
Tiana44...................kp 24/26-28.........yk 5
Alfred.j.kwak...........kp 24/28-30.........yk 1
Quinque..................kp 23/28-30.........yk 1
Chili_.......................kp 23/28-29.........yk 6
Pioni85....................kp 23/27-30.........yk 6
Laima......................kp 23/28..............yk 6
Empuska.................kp 23/28..............yk 1
Veeja.......................kp 22/36?............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 22/30-31.........yk 5
Rosemarie...............kp 20/xx..............ya 6/18
Santrana..................kp 20/21-26.........yk 3
Maicy.......................kp 19/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 18/xx...............yk 8
Vuuti........................kp 17/28-32.........ya 2/17
Rimaleli...................kp 16/30...............ya 7/16
StellaMom...............kp 15/32...............yk 6
Peanut_butter..........kp 14/27-32.........yk 5
Saippuakupli...........kp 13/30...............yk 7
Ilonetsijä..................kp 12/30..............yk 8
Neltsuliini.................kp 11/27..............ya 5/16
Persikka123.............kp 8/28-30..........ya 5/17
MatildaJ...................kp 8/26................yk 7
Hemppanen.............kp 6/29................yk 10
Sennay.....................kp 6/27-?.............ya 5/18
Minic........................kp 5/30................yk 3
~Madre~..................kp 4/27-30..........yk 4
Haavejuttu...............kp 3/31................yk 5
Li88..........................kp 2/28...............yk 7
W.we........................kp 1/25...............ya 11/15
Janskusdff................kp 1/28...............yk ?

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Lillium......................dpo 16
Miina-......................dpo 12
Hitvetti.....................dpo 12
Laima......................dpo 7
Tiana44...................dpo 6
Suspi.......................dpo 6
Beibihaaveilija.........dpo 5
Chili_.......................dpo 2
Vuuti........................dpo 2
Rimaleli...................dpo 1

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Rosmariini86,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti
 
Voi kurjuus @W.we :poop::( mä jo olin niin varma sinusta. Taas pitkä aika odottaa :unsure:

@Miina- , ihan varmasti näkyy viiva! Ootko harkinnut että hakisit Clearbluen herkän? Toivottavasti vahvistuis?
Itse en usko rfsun olevan ihan susi. Niitä kymmeniä tehneenä, ellei jo mennä kolminumeroisessa luvussa, ei ole koskaan ilmestynyt aiheettomia haamuja. Ja tarkkaan on tiirattu :D Ennemmin olisin vaan taipuvainen uskomaan kiinnittymisyritykseen kuin testin huonouteen

Ja kun tuolla joku lämpökäyriä kyseli, niin tässäpä sitä. Eka kokonainen käyrä. Mie oon mallioppilas :D:p melkein harmittaa tuo yksi pudotus 35,9. :ROFLMAO::whistle:
 

Attachments

No sieltä se nyt sitten iski... Eilen olin mukamas niin sinut asian kanssa että menkat alkaa ja tänään sitten itkenyt koko aamun ettei minusta koskaan tule äitiä ja kaikki kaverit vaan lähettelee joulukortteja ja toivotuksia, missä niiden taaperot on tonttulakki päässä :cry:

Olisiko se niin epäreilua että minäkin saisin edes yhden ♥
 
Heissun pitkästä aikaa kaikille täältä taustalta! Palstatauko on tehnyt hyvää, ja se jatkuu tämän piipahduksen jälkeen. :) Täällä on nyt dpo1 mutta en halua piinailijoihin. En haluaisi miettiäkään oikein koko asiaa, elämä on tuntunut helpommalta kun on keskittynyt muuhun.

@W.we Oon tosi pahoillani menkoista :( :( Kyllä nyt todella olis teidän vuoro <3 Mutta kohta alkaa uusi vuosi, ja ihan VARMASTI 2019 on teidän vuosi :love:

@Miina- Sinullakin jännät, toivotaan nyt viivalle vahvistumista! <3

@_minävain_ Minun mielestä on selkeä plussa one stepillä, eivät anna herkästi haamuja. Onnea! <3

@hitvetti Pahoittelut sullekin negasta :unsure:

@empuska Sinnekin pahoittelut negasta. :(

Paljon plussatuulia tähän ketjuun, toivotaan että joulu ja uusi vuosi toisivat monelle iloisen uutisen. <3
 
@_minävain_ mää nään myös plussan :) Onestepit ei anna edes haamuja herkästi, kunkun mone muussa testissä ois jo selkeempi viiva niin onestep vasta haamuilee. Nyt marssit kauppaan hakeen pc:n testejä. Apteekin testeistä en osaa sanoo, että mikä sieltä ois hyvä mikä ei anna turhaa vp:tä mut näyttää hyvin viivan, kun en oo käyttäny ku onesteppejä ja pc:itä.

@Miina- Jonkun hailuran viivan näen myös :)

Pahoittelut uusista kierroista kaikille :(:love: Toivoisin niin kaikille plussia ja vauvaa 2019 vuodelle :)

On: Kp18 ja toissapäivänä tein ovistestin aamulla 1-2h pidättelyllä ja viivat oli tasavahvat, iltapäivällä lyhyellä pidättelyllä ei tullut kun haalee viiva. Eilen vihlo vasemmalta munasarjaa melkeen koko päivän ja tänään vihloo myös mutta vähemmän. Eilen oli myös tosi limaiset kelit alakerrassa, mut vv oli paljon ohuempaa ku yleensä oviksen aikoihin (n)

Ovistestin perusteella tänään ois dpo 1, saa nähä miten oireet kehittyy. Aamulämpöö en muistanut ottaa kun torkutin kelloo vaikken niin yleensä tee. Ryntäsin siis tekeen ruokaostoksen klo 8 Prismaan ja kannatti! Rauhassa sai ostokset tehdä ilman tungosta :)
Seksiä ollaan harrastettu kp14, 15 ja 17 ja flo laski oviksen siis kp17:lle ovistestin perusteella.

Nyt pääsen kyttäileen, että millanen luteaalivaihe on. Oireista ku oon ovista päätelly nii luteaalivaihe on ollu11-13päivää(n)

Hyvää joulua kaikille:love: Ja jouluplussia myös:love:
 

Yhteistyössä