.

@lillium mulla jää lämmöt usein alle 36.3 koko kierron. Silloin veikkaan ettei ole tapahtunut ovulaatiota vaikka testit olleet plussaa ?
En oikein varmaksi osaa tulkata (n) mutta tiedän sen etten kovin usein varmaan ovuloi kun 50% munasarjoista ei toimi

Hui, on kyllä niin jänniä lähipäiviä tiedossa monella! :sneaky: Olisi kyllä ihanaa, jos satelisi paljon jouluplussia +++ :love:

Omassa olotilassa sen verran muutoksia, että tästä aamusta lähtien vihlonut alavatsaa, tai kipu painottuu vasemmalle ja vetää ihan nivuseen asti, ja välillä tuntuu kun jokin tökkisi pimpsalooraan asti jollain sukkapuikolla :LOL: Ja samoiten samalla puikolla jomottelee toiseenkin reikään. Ja pikkuisen kun pinnistää, esim. pissalla ni kylläpä muuten kivistää munasarjan kohdalle. :poop: Hitto, mie vissiin kuvittelen ovuloivani päivittäin. :LOL::LOL::LOL: Ja se, että alamaha on ihan turvonnut, tai ihan sellainen pallo, kysyin mieheltäkin että hitto miten oon lihonnut yön aikana. o_O

Viimeksi muokattu:
@Beibihaaveilija täällä kp 27 menossa ja dpo 14, menkat yleensä aamusta alkanut turhruttaan mutta ei tänään :) Tämä ensimmäinen kerta kun ovat "myöhässä"! Testin aattelin tänään kaupasta hakea ja aamulla tehdä, jos ne ei ala yön aikana :) Tai katsokaa vaan niin teen sen heti :D Lämmöt tänä aamuna 37,0, valkovuoto juoksevaa ja palelu :D Muita oireita ei ole! Mutta jotenkin en usko tärpin käyneen yhdestä kerrasta :D Ja nyt kun tänne kirjoitin, niin alkaa kumminkin :(

Aiemmissa kierroissa mulla on noussut lämmöt suoraan ovulaatiota seuraavana päivänä. Tässä kierrossa ne nousi pikkuhiljaa. Tippui normitasoon dpo12 (jolloin normaalisti alkaa menkat) ja nousi takas ylös dpo13 ja sen jälkeen pysyny ylhäällä. Raskaustesti tyylipuhdas nega. o_O:cautious:

Täällä odotellaan vahvaa ovisviivaa, eilen oli jo hyvä viiva mutta ei yhtä vahva! Loppuviikon aikana se tulee! :)

Mullo ny lämmöt pysyny 36.8tienoilla.. normisti siin 36.3-36.6 välillä.. yhtenä päivänä pomppas 37..valkkaria riittää(märkä koko aika) luulin jo menkkoje alkavan.. kyllä se on aamul testattava taas tosin 25herkkyys et nega varmaa pamahtaa..

Mulla olis tänään flon mukaan dpo5.
Limat viittais myös siihen että ovis olis ollu sunnuntaina, tikkuun en kuitenkaan saanu vahvoja viivoja kun ei pystynyt/muistanu aina testata koska vuorotyö :(
Tallettelut dpo -4, -2, 0, 1, ja 3, luulis riittävän :D.

Mä päätin että testaan vasta vuoden ensimmäisenä päivänä, flo ennustaa menkkoja uudenvuoden aatolle (n)

Pahoittelut omanapailusta, oon joku sata sivua jäljessä keskustelusta, koitan kiriä kiinni ennen kommentointia :D

Rauhallista joulua! :love:

• Tykkää
Reactions: Camy
Voi hitto, mies oli ostanut kauppareissulla raskaustestipaketin kotiin! :whistle:

Miten mie maltan olla testaamatta, huomenna on kp23/28- :whistle: Ei kyllä vielä testissä voi näkyä mitään, edes pienen pientä hailuraa, vai voiko? :unsure: Dposta ei mitään hajua, joten ei joten ei voi siitäkään päätellä.. (n)

Nyt ärsyttää! Tilasin raskauskeijulta 12.12 testit, eipä tullut perille enen joulua :devil: Aattona olin ajatellut testata onko punkkua pöydässä vai ei :cautious: Kiristää kun joutuu nyt erikseen ostaa. :mad:
Onpa jännä ettei tullu perille? Mä tilasin maanantaina ja keskiviikkona oli jo mulla?!
Tänään taas tuntunu pari kertaa kovat vihlasut alamahalla ku oon noussut nopeaa ylös, kamalan kylmä koko ajan ja tuntuu ihan siltä että kyl on tärppi käyny

• Tykkää
Reactions: Riance

Yhteistyössä