.

Onnea @neilikkaruusu ja @Siltsu !!

Ja pahoittelut @Veeja ja @mimmik :unsure:

@Beibihaaveilija Mulla meni kaks edellistä kiertoa juuri noin. Ensin tuhrua pari päivää ja lievää menkkajomotusta, ja sitten vuoto alkanut. Toivotaan, että sulla tarkoittaisi jotain positiivista!

ON: kolme-neljä päivää jomotellut lievästi ja ollut oikealta puolen alaselkä kipeä. Tänään pyyhittäessä tuli tippa verta. Ovulaatiosta on nyt ehkä 8 pvää, ja kp27. Voi olla siis mitä vaan, mutta silti pahaa pelkään, että sitä ikävämpää vaihtoehtoa. Näin jopa toissayönä unen, jossa tissit oli kasvaneet ja siitä tiesin, että olen raskaana. Kun aamulla heräsin, tajusin että niin kauan kun rinnoissa ei tapahdu muutosta, en ole raskaana.

Osasin alun alkaen varautua pitkään yritykseen, kun esikoistakin odoteltiin vuosi, mutta... Jotenkin sitä kai luuli, että kroppa osaisi nyt toimia, kun jo yksi onnistunut raskaus takana. Ei se sitten osannutkaan.

Niin ja labratulokset tuli tänään. Ferritiini 33. Olikos se niin, että alle 50 on raskautumisen kannalta huono?
 
Ihanan paljon plussia marraskuu listassa ! :rolleyes: Joulukuusta samanlainen kanssa sitten! :whistle:

Ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Hei @Ilonetsijä ja @Miina- te nyt ainakin puhuitte greippimehusta. Niin juotteko siis koko kierron ajan vai miten? Ja mihin tän kuuluis auttaa? :D Aattelin itsekkin joulukuussa kokeilla kaiken mahdollisen, eli vitskut ja mehut ja kaikki mitä vaan täällä keksitään kokeilla niin nyt kokeilen :D
 
Kiitos @Veeja tiedosta, pystyy nukkumaankin ens yönä :)

@W.we pahoittelut :cry: joulu ois kyllä niin paras hetki plussata :love:

@janskusdff kierron alusta ovulaatioon saakka, itse juon 3dl päivittäin :) vaikutukset lisäävästi ainakin ovislimoihin ja kohdun limakalvoon. Jostain luin myös että mahdollisesti lisää luteinisoivaa ja follikkelia stimuloivaa hormoonia kehossa ja siten edistää munasolun kasvua ja irtoamista, tiedä sitten pitääkö paikkaansa.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

29.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 57/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 43/27..............ya 5/18
Veeja.......................kp 42/36..............yk 2
Suspi.......................kp 34/xx...............yk 2
Laima.......................kp 29/28..............yk 5
Beibihaaveilija..........kp 29/26-31.........yk 4
Chili_........................kp 29/28-29.........yk 5
Pioni85....................kp 28/27-30.........yk 5
Rosemarie...............kp 27/xx..............ya 6/18
Emppu-93...............kp 25/28-32..........yk 3
StellaMom...............kp 24/31...............yk 5
Emerentia................kp 24/28(?)..........yk 10
Pandanen................kp 24/30-31.........yk 1
Santrana..................kp 23/21-24.........yk 2
Maicy.......................kp 23/26...............yk 1
Sucrine....................kp 21/xx...............yk 7
Vuuti........................kp 21/28-32.........ya 2/17
Saippuakupli...........kp 20/30-36..........yk 6
Peanut_butter..........kp 19/27-32.........yk 4
Ilonetsijä..................kp 19/30..............yk 7
Toiveikas92.............kp 17/xx...............yk 10
Kathii.......................kp 15/28..............ya 8/18
Neltsuliini................kp 15/27...............ya 5/16
Haavejuttu..............kp 13/31...............yk 4
MatildaJ..................kp 13/25...............yk 6
Hemppanen............kp 13/29...............yk 9
Persikka123............kp 13/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 12/24-28.........yk 4
Minic.......................kp 12/xx...............yk 2
Sennay....................kp 12/27-?...........ya 5/18
Keijukuningatar.......kp 11/xx...............ya 5/18
Toivojatintti..............kp 10/35..............yk ?
Lillium......................kp 8/26-28...........yk 8
Li88.........................kp 7/28.................yk 6
Vauvameille.............kp 6/28................yk 20
Janskusdff...............kp 5/28................yk ?
Miina-......................kp 3/26-27...........yk 10
Mimmik...................kp 2/28-32...........ya 9/18
W.we.......................kp 2/25................ya 11/15
Hitvetti.....................kp 2/xx.................yk 2
Bubble92.................kp 1/27................yk 6
Tiana44...................kp 1/26-28...........yk 5

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Maicy......................dpo 9
Pandanen...............dpo 7
Raja........................dpo 6
StellaMom...............dpo 5
Peanut_butter.........dpo 4
Ilonetsijä.................dpo 4
Sucrine...................dpo 3
Kathii......................dpo 1
Cara-mel................dpo 0

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse, Emppuelkku,
Quinque, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Muropaketti, Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
1986/13, Kissanainen87, Heybaby,
Tiutau13, Nelly31, Tylleröinen_21,
VauvaHaaveilija89, Dallu, Naissoturi,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)
 
@W.we, @Siltsu, @haaveilija92, @Wintersun <3
Ei mies ota paineita vauvanteosta, enemmän on tjot kuin minä. Stressiä on töistä ja tekemättömistä asioista. Ymmärrän kyllä, mutta kun on jo todella kauan ollut tämä tilanne niin turhauttaa. Ja ei taida itsekseenkään helpotella (n)
Mutta eipä mitä, eilen se plussa pärähti ovistikkuun ja meillä oli seksiä :p Sen jälkeen makasin liikkumatta paikoillani, varmaan koko yön :LOL: Solut do your thing! Joten piinaillaan nyt! :love::love: Dpo1 varmaankin sitten.. en ikinä muista, enkä älyä :ROFLMAO:
 
Mulle saa päivittää kp 1 yk 6 ja samalla muuttaa kierron 27. Nyt niin usein tullut menkat päivän myöhässä, joten tuo 27 vastaa jo paremmin kuin 26 enkä turhaan odota mitään suurta, kun ne on myöhäistä. Kyllä niin kakka fiilis, vaikka tikut tätä koko ajan jo enteili.
Uuteen kiertoon taas. Hitto kun ei jotenkin jaksais. Vaikka tiedän, että tää fiilis tästä hälvenee taas, kun ovulaatio lähenee.
 
Mulle saa päivittää kp 1 yk 6 ja samalla muuttaa kierron 27. Nyt niin usein tullut menkat päivän myöhässä, joten tuo 27 vastaa jo paremmin kuin 26 enkä turhaan odota mitään suurta, kun ne on myöhäistä. Kyllä niin kakka fiilis, vaikka tikut tätä koko ajan jo enteili.
Uuteen kiertoon taas. Hitto kun ei jotenkin jaksais. Vaikka tiedän, että tää fiilis tästä hälvenee taas, kun ovulaatio lähenee.
Tsemppiä ! Eiköhän se haikara meidätkin vielä löydä, tai joulupukki voisi ainakin tuoda meille plussat :love:

Täällä jo hieman toivuttu eilisestä vuodon alkamisesta. Paha fiilis tietenkin vielä, mutta alkaa pikkuhiljaa jo turtua tähän... vinkkejä mitä metodeja tässä kierrossa kokeilisi? :oops:
Jos kokeilisi kotijoogaa kokokierron :D sitä olen yrityänyt vain kerran stressittömänkierron toivossa :p
 
Tärppionnea @Cara-mel (y)

@Siltsu Onnea jälleen ihan valtavasti. Oon niin onnellinen, että etenkin samoilla kiertopäivillä olevia lähtee plussanneisiin. Sitä kun on yhdessä piinailtu samaan aikaan ja tarkasteltu ovisoireita. ;)

@Bubble92 @W.we Täältä ollaan varmasti pian tulossa perässä. Toi vaihe on kyllä kamalin, kun tuntuu ettei jaksaisi enää yhtään epäonnistumisia. :unsure: Nyt vaan itkette ja surette rauhassa muutaman päivän, se on ihan ok. :cry::love: Ja sitten uudella innolla uuteen kiertoon.

Mä en vieläkään saa OneSteppeihin mitään viivan tapaistakaan. :unsure: Menkkojen pitäisi alkaa lauantaina. Nyt ruumiinlämpö noussut entisestään. Eilen oltiin 36,9, nyt 27,2. En vaan jaksa uskoa mihinkään plussaan, kun ei testeissä näy. :poop:
 
Vitsi mitä plussia! :love:

Flo edelleen ihan päin persettä. Mut oikeesti ovis odotettavissa viikonloppuna, järkkäsin jo muksun pois jaloista ja tallettelut aloitettu kp9+10& tänään kp12aamu, eli huomenna voi ottaa vielä sit iltapuuhat ja sit jättää sunnuntaille vikan iskun. Koska mies ei osaa vieläkään yhdistää tätä mun yllättävää himokkuutta lapsen tekoon, hän on ihan onnensa kukkuloilla kun saa herätä mun lähentelyyn :ROFLMAO: tai mistä sitä tietää, kyl hän päivittäin viittaa lapsen saantiin jollain yllättävällä kommentilla. Mut en haluu luoda paineita, niin pidän nää kaikki aikataulut omassa päässä.:LOL:
Mut ens viikolla sit alkaa piinaviikot(y)
 
Hei mä voisin liittyä uutena tänne :)

Haaveissa on nyt miehen kanssa ensimmäinen lapsi. Nyt on menossa kp26/28 ja tänään on ollut sellainen olo että vuoto alkaa ihan just eli ei tainnut tässäkään kierrossa tärpätä. Nyt on tosiaan menossa yk4.

Ihanaa on kyllä lukea täällä muitten kokemuksista ja kuulla iloisia plussa uutisia. Tsemppiä kaikille yritykseen ja odotukseen :love:
 
Mä liityn myös tänne!
Meillä yritystä takana 9kk ja ensimmäisestä haaveillaan. Nyt menossa kp18/31.
Ovis luultavasti oli eilen, joten nyt odotellaan ja jännitellään TAAS.
Eihän tää 9kk vielä ole pitkä aika mutta itsellä alkaa toivo jo vähän hiipua..
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay ja Maicy
Tuntuu vieläkin pahalta :cry: ehkä tää tästä.. En tiiä jos kokeilis sitä punkkua tälle kierrolle ja greippimehua (n) :LOL:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(
Onnea plussanneille, toivottavasti joulukuu on meidän muitten plussakuukausi:love: :love:
 
Tuntuu vieläkin pahalta :cry: ehkä tää tästä.. En tiiä jos kokeilis sitä punkkua tälle kierrolle ja greippimehua (n) :LOL:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(
Onnea plussanneille, toivottavasti joulukuu on meidän muitten plussakuukausi:love: :love:
Kyllä se siitä vaikka joka kerta se tosiaan tuntuu pahalta. Toivotaan että plussaillaan porukalla joulukuussa :love: Mä meinasin kokeilla seuraavassa kierrossa tota greippimehua vaikka en kyllä tiedä auttaako mut on sit ainakin kokeiltu :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille, täältä tullaan varmaan tänään/huomenna perästä, kun tänään tipahti lämpö alle 36. En oo jaksanut edes enää hankkia uusia testejä, kun tietää miten tässä taas käy:poop: Jospa tässä kierrossa olisin itse ovispäivänkin kotona, enkä juhlimassa :whistle: Tässä kierrossa taisi jäädä tallettelut liian aikaiseen. Muistelen että esikoinenkin tuli jostain tosi myöhäisestä tallettelusta eli ehkä mun munasolulla kestää kauan liikkua eteenpäin (n) Etanamuniksia :LOL:
 
Heitin kans kirveen kaivoon, aamulla pc nega :cry: Alkais nyt sitte äkkiä ne menkat niin pääsee uuteen kiertoon... kyllähän se harmittaa täälläkin, vaikka vasta ensimmäinen yrityskierto olikin :unsure:
Mäkin tein aamulla viel varmuudeksi testin vaikka olinkin aika varma että ei oo tärpännyt ja negahan se oli... et nyt vaan menkkoja odottelen että pääsee yrittää uudelleen :unsure:
 
Onnea vielä tuhannesti! :love: @neilikkaruusu @Siltsu Toivottavasti joulukuussa tulee yhtä runsaasti plussia kuin tässä kuussa, siis aivan mahtikuu! :love:

Täällä vähän tylsä vaihe kiertoa, menkat loppui pari päivää sitten ja nyt ootellaan ovista (ja tikkuja postista). Vielä ei mitään ovisoireita, ei sillä, että hetkeen pitäiskään olla. Ens viikolla sitten. (y)

Tsemppiä kaikille! :)
 
Eilinen erittäin herkkä testi puhdas nega. Tänään menkkajomoja ja järkyttävä makeanhimo. Eiköhän se täti kurvaa vielä tällä viikolla paikalle. Jos siitä jotain positiivista koittaisi löytää, niin olisipa lyhyin kierto tähän mennessä.
 
@Siltsu onnea vielä kerran, ihana plussa :love:

@neilikkaruusu onnea, on jo selkeä viiva :love:

@mimmik @W.we @Bubble92 pahoittelut menkoista ja negasta :/

@Cara-mel huippua, nyt oli teillä ajoitus kohdillaan(y)

Ja itseä vaihteeksi ahdistaa... Ei ole jotenkin toivon ripettäkään tähän kiertoon, vaikka vasta dpo1. Hanskat on kaivossa ja mieli p*rseessä, tälleen kauniisti muotoiltuna :ROFLMAO::( Siis kyse ei ole siitä, etteikö olisi oikeasti mahdollisuutta, mutta minulla vain vahvasti sellainen tunne ettei tärpännyt, saattaa tietty muuttua ja ensi viikolla tietty täällä piinailen kera keksittyjen oireideni :D
 
Tervetuloa mukaan uudet:)

Mulla oli tänään kaks tosi kovaa kipu kohtausta, sai olla ihan kaksin kerroin. Kohdun kohdalta kourasi kovaa ja hetken päästä lorahti valkovuotoa niin että huomas ainakin. Nyt dpo4 tai niin tuntemusten mukaan oon laskenu, en tikuttanut ovista, limojen perusteella ja kipujen se oli su, luulen niin. Outoa, ku ei oo missään muussa kierrossa ollu tämmöstä, valkovuotoa on tän päivän ollu, ennen oon ollu kuiva ku sahara. Voi olla et greippimehulla on osuutta asiaan tai ehkä se paras vaihtoehto vois selittää näitä juttuja:love: toivon niin kovin.
 

Yhteistyössä