.

Mä testasin hätäpäissäni vaikka ostin testit muka huomiselle, negaa näytti niinkuin menkkaolojen perusteella arvailinkin. Ketuttaa vaan nää pitkät kierrot ilman päätä tai häntää. Tosin voi olla ettei ovistakaan ollut kun en sitä huomannut. Kesävauva haaveet kuopattu.
 
Siis mua niin naurataa tää mun sekoilu. Nyt täällä mietin että miten toi apteq testi toimii kun ajankuluksi autossa lapsia odotellessa (koulusta tulevia, en odota raskautta autossa:ROFLMAO:) luen ohjetta ja siis testin tein hätäpäissäni kaupan vessassa kun en oo menossa kotiin ku illalla. En jäänyt odottelemaan sen kauempaa kun että oli nega ja siinä se. Kun eikö ne yleensä ole heti luettavissa ne pos tulokset? Ohjeessa lukee että luettavissa 5 min päästä. Ei kai se voi olla muuttunut positiiviseksi sielä kaupan roskissa. Aiemmalla kokemuksella on heti tullut se toinenki viiva jos olen raskaana ollut. Ei tosin kokemusta tästä testistä. :ROFLMAO:
 
onnea @neilikkaruusu ja @Siltsu :love::love: Mahtavasti tullut kyllä plussia. Täällä tänään dpo10 (?!) pc edelleen tyhjä, herkillä testeillä en nyt oo testaillutkaan, kun en oo malttanut ostaa. Rinnat aristaa kovasti eikä menkkajomoja ole (vielä), mutta voipi olla että menkat viivästyy päivän pari ihan myöhäisemmän oviksen takia. Vielä en kuitenkaan halua heittää pyyhettä kehään kesävauvasta, vaikka eihän tämä hyvältä näytä :poop::geek:
 
Onnea @neilikkaruusu ja @Siltsu :love::love:

Täällä tänään dpo9. Ei pitänyt testailla, mutta sattuipa kaupasta käteen rfsun herkkä testi (näyttää 6pv ennen menkkoja). Tyylipuhdas nega. Ei yllättänyt, kai.. Tulikin paskempi fiilis kun olin osannut ajatella. Viimesen kuukauden ajan ollut niin pessimistinen olo. Ei tässä kuitenkaan sitä plussaa tule :unsure: Toukokuussa kun sovittiin, että jätän pillerit niin oisin kyllä toivonut nyt jo olevani raskaana. No, kai tämä taas tästä..
 
Onnea @Siltsu ja @neilikkaruusu :love::love:


@mimmik pahoittelut!! :cry: :cry:

Mulla on koko päivän ollu niin kippee pää, ettei jaksa mittään eikä loppua näy :confused: Toivoin että ois lähteny yön aikana pois.. Muistan kyllä, että esikoisesta plussasin pääkivun aikoihin, se osuis kohilleen oireiden perusteella nyt, mutta eeei. Eiköhän ne menkat ala pe tai la.. Aamulla pc nega ja rfsu puikko samanlainen ku se aiempi. Dpo 10 nyt ja edellisessä raskaudessa näky jo tikussa :(
 
Onnea @Siltsu ja @neilikkaruusu :love::love:


@mimmik pahoittelut!! :cry: :cry:

Mulla on koko päivän ollu niin kippee pää, ettei jaksa mittään eikä loppua näy :confused: Toivoin että ois lähteny yön aikana pois.. Muistan kyllä, että esikoisesta plussasin pääkivun aikoihin, se osuis kohilleen oireiden perusteella nyt, mutta eeei. Eiköhän ne menkat ala pe tai la.. Aamulla pc nega ja rfsu puikko samanlainen ku se aiempi. Dpo 10 nyt ja edellisessä raskaudessa näky jo tikussa :(
Mulla näkyi viime onnistuneessa raskaudessa vasta dpo11 ja super herkässä tikussa haamu, älä luovuta :love:
 
@Kindness ja @Bubble92 :( joo tänään on kyllä tuntunu pahalta :unsure: :cry: ihmettelen vaan ku tänään oli aamusta huonoa oloa ja valkovuotoo viel vähä ennenku sit alkoi tulee ruskehtavaa vuotoa ja sit verta, ilman menkkakipuilua mitä yleensä on (n) ja huvikseen mittasin lämmön nyt ku tuntuu välillä et palelee jne niin oli 36,8 ku yleensä ku mul on menkat niin ois 36,5 tai vähemmän . :sick: ja aika vähäistä vuotoa kyllä ollu onneksi, mutta kyllä on tullu tänään itku monesti :poop: :cry: ja niin Jännä juttu et eilen vielä sanoin miehelle et oli raudan makua tai sellanen hassu maku suussa ja vähän tänäänkin maistunu suussa :eek:
Toivottavasti teille tulee plussaa :love:

Voivoii on kyllä ollu niin kurja fiilis ehkä tää tästä taas jossain vaiheessa :mad:

Tsemppiä kaikille :love:
 
Onnea @Siltsu ja @neilikkaruusu Niin ihanaa. Kaikkea hyvää odotus aikaan:love:

Pahoittelut @mimmik :cry: voimia kestää pettymys.

Omaa napaa: Mulla on niin odotukset tän kierron Plussaan, jotenkin varma olo. On kyl ollu muissakin kierroissa, mut ei näin vahvana. Hölmö pääkoppa ku näin henkisiä plussia antaa, ku sit pettyy tosi kovin ku menkat alkaakin.
Taas mulla alkaa tissien tarkkailu kun on dpo3 . Yleensä ollu tässä vaiheessa tisut kipeet ja turvoksissa tai ainakin alkavaa. Ja ne kierrot ollut negoja, eli toivon et ois erilainen oireisto nyt. Masu on tuntunut hassulta tänään, mut voi olla herkempi kun juon greippimehua tässä kierrossa. Eli piinailu julistettu alkavaksi;)
 

Yhteistyössä