.

Tuntuu ettei aika ole liikkunut ovulaatiosta yhtään ja vielä seitsemän päivää niin saisi testata, jos ei vuoda :D
Tosin todennäköisyys todella minimi tässä kierrossa, kun vaan se yksi koti-inssi ja luultavasti liian aikaisin (n)

Mutta edellisiä lainatakseni tulee ne jotkut vahingossakin raskaaksi, niin jos joku ihme sattuisi meillekin käymään :ROFLMAO:
Toivossa on hyvä elää sano lapamato:ROFLMAO:
 
Täällä kuukautiset alkoivat vihdoin ja viimein tänään. Kierto kesti sellaiset kevyet 40 päivää..... Iloinen vuodosta, ja nyt joulukuussa sitten yritykset tulille :D

Tänään on ainakin niiin nätti päivä että ei voi olla huonolla tuulella. Mieskin ihanasti sanoi eilen, että vauva tulee sitten ku se on meille tarkoitettu.

Yrityskierto 9 lähtee nyt siis käyntiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
@Beibihaaveilija ootko merkannut lämpöjä johonkin sovellukseen että näkisit käyrää? Kumma tää kuukausi kun useammalla näyttäs olevan noitten lämpöjen kans ”ongelmaa” :cautious:


Mulla on tosi hyvä fiilis tänään! Käytin kuopuksen neuvolassa ja samalla otin puheeksi tämän meidän tilanteen. Kerroin että joka kuukausi tulee menkkojen jälkeen tuhrua useamman päivän ja miehen simpoissa vähän heikentymää. Pelkäsin että käskee odottamaan mutta hän otti asian tosissaan! :) Jos nyt ei tärppää niin seuraavan oviksen aikaan menen gynelle ultraan, sitten varaan ajan tammikuulle jotta otetaan kierron eri vaiheissa verikokeet. Tämän jälkeen lähete hoitoihin. Apua!! :eek: :love:
Puhuttiin myös siitä kun kävin ottamassa veriarvot ja ihmettelin ettei ferritiiniä otettu, sanoi pahoittelevasti että täällä tuntuu olevan tapana ettei omasta pyynnöstäkään oteta vaan lääkärin lähetteellä :cautious:
 
täällä on tullut viikossa 131 viestiä, lueskelen kun kerkiän :D mulle voi päivittää kp2/35, geelee royalit ostettu, foolihapot , rautatabletit ja greippimehu :D :D minähän perkele raskaudun ennen joulua :D Koitan tässä kierrossa vähemmän roikkua täällä ettei stessitasot taas kasva ja muu elämä unohdu vauvaa toivoessa. Viime kierrossa löysin itsestäni kaikki raskauden oireet, tissitkin kasvoivat kuppikoolla joten tässä kierrossa koitan olla analysoimatta, ettei tipu niin korkealta.
 
Jotenkin nämä piinapäivät ovat menneet kuin siivillä ja olen unohtanut kokonaan piinailun =D yk4 menossa ja oviksey plussasin siis 5.11. Tällä hetkellä ko 27 ja kuukautisten pitäisi alkaa tänään. Koko aika ovulaatiosta on mennyt ilman mitään oiretuntemuksia. Vaan mitä vielä!

Eilen rtestiä tehdessä löysin viivan paikan. Tänä aamuna silmät ummessa tein aamuvirtsasta vahingossa ovulaatiotestin ja selkeä plussa ,:/ Piti pidätellä 3 tuntia ja nyt tein uudestaan sekä ovis- että raskaustestit. Molempiin napsahti haaleat viivat. Voiko tämä olla ollenkaan totta.
Tietysti heti aamusta kun näin tuon positiivisen ovistestin niin alkoi tunne että kyllä ne kuukautiset tänään vielä alkaa. Semmoisia vihlaisuja tuntuu.
 
Uusi ilmoittautuu mukaan. Molemmat 28 v, ensimmäistä kokeillaan alulle. Yritys aloitettu varsinaisesti viime kierrossa, sitä edeltävässä jäi ehkäisy pois mutta siten että ovis oli juuri mennyt.
Minulla takana kolme aborttia, joista kaksi kaavinnalla, viimeisin vajaa vuosi sitten. Aikaisemmin tullut tiineeksi kutakuinkin joka ainoa kerta kun ehkäisy ei ole toiminut, joten Kertomus, tiedän niiiin tuon tunteen! Pelottaa että tuo viimeisin keskeytys oli liikaa kohdulle.. Ovulaatio tapahtunut kyllä, myös kesällä pillereiden "läpi", eli saattaisi olla kohdun limakalvossa vikaa ettei kiinnity..
Viime kierrossa tikutin vielä oviksen, nyt pitäisi olla käsillä. Viivat vahvistuivat pari päivää, ja eilen illalla lähtivät haalistumaan taas pois, eli ei kai varmaa riittikö hormonimäärä irrottamaan munasolua. :(
Greippimehuakin litkin tässä kierrossa, niin kova pettymys oli kun ei lokakuussa heti ekasta yrityksestä onnistunut. Saas nähdä mitä sitten seuraavaan keksii..
Lämpöjä mietin alkaa mittailemaan, olisi halvempaa kuin tikuttelu, ja kun suunnilleen säännöllinen on kierto ollut ja seksiäkin normaalisti liki päivittäin, niin ei ole sen ennakoinnin kanssa niin turhan tarkkaa. Yleensä myös tunnen ovulaation melko hyvin.

Kärsimätön ihminen kun olen, kaikki pitäisi saada heti, ja stressiinkin taipuvainen, niin hankala vain tyynenä odotella :(
 
  • Tykkää
Reactions: Li88
Minkä ikäisiä naiset täällä muuten on ? :)
musta tuntuu että kaikki oman ikäiset lähipiirissä hankkii jo toista tai kolmatta lasta ja itse yritän sitä ensimäistä plussaa saada... tosiaan -92 syntyneitä ja 25 vuotiaita miehen kanssa ja kaveriporukka siinä 23-26 :unsure:
 
@Alinah92 , valtavan paljon onnea! Pitkä ja kivinen taival teillä takana, toivottavasti nyt on onnea matkassa loppuun asti!

@iK, ihania ultrakuulumisia sinulla!

Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Täällä ovis lähestyy. Letrot olleet tässäkin kierrossa apuna. Nyt en tikuttele, mutta kosteudesta päätellen ei enää montaa päivää mene. Jospa tämä olis meidän kierto. Olisi paras synttärilahja mulle ja miehelle, kun toisella synttärit oviksen aikaan ja toisella sen mahdollisen plussan aikaan.

@W.we , minä olen kohta 34v. Esikoinen 9v.
 
  • Tykkää
Reactions: W.we ja Alinah92
@W.we Täällä ollaan molemmat 25v ja esikoista yritetään alulle. Meidän lähipiirissä myös useat jo toisella ja muutama kolmannellakin kierroksella.. Juuri tällä viikolla kaveri jutteli, että nyt kun esikoinen on syntynyt niin 2v päästä he tekevät sitten sen toisen. Olispa se niin, että vois vain "tehdä". Hän ei kyllä tiedä meidän yrityksestä mitään, mutta vähän kirpasi :D Vaikka eihän me nyt olla kun puolisen vuotta vasta yrittäneet..
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
@Miina- Joo oon merkannu lämmöt Flo-sovellukseen. Saas nyt nähä, miten etenee. :( Kiva että neuvolassa ottivat sut tosissaan ja saatte apua. Itsekin alkaa kallistua siihen, että meen kohta kysymään, mikä mättää. :unsure:

@Siltsu Toi oireettomuushan voisi olla tosi hyvä merkki. Jännää. :giggle:

Tervetuloa mukaan @Raja . Toivottavasti visiitti jää lyhyeksi ja plussa pärähtää pian. :love:

@W.we Minä 22, mies 24 ja ensimmäinen lapsi yrityksessä. :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja W.we
@Raja Tervetuloa mukaan! :)

@Li88 Toivotaan, että muuttuu vielä plussaksi. (y)

@W.we Täällä 31v ja pikkukakkosta yritetään. :)

Dpo11 ja tullut poikkeuksellisen kovia alavatsakramppeja tänään ja eilen, ihan siis semmosia, että matalaks pistää. Ja tiedostan mun kohdun. o_O Nämä siis epänormaaleja mulle. Muuten normaali kuukautismainen juilinta jatkuu. :unsure:
 
@rosemarie Itse olen huomannut saman. Monet tuntuu pitävän raskautumista itsestäänselvyytenä. Jopa yksi jolle olen kertonut mun ja miehen yrityksestä saattaa välillä sanoa jotain "no kohta sieltä tulee plussa!" "no jokos?" tai "ai ei tullu tästä kierrosta. no höh. seuraavasta sitte.. ". Jepjep. Helpommin sanottu ku tehty. (n) Kun voisikin vaan itse päättää, että no nyt mä raskaudun. Ja sitte kuulee just tota, että lapsi TEHDÄÄN. Joo ei tunnu siltä.. :unsure:
 
@W.we 34v ollaan molemmat ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Esikoinen 13v.

Uskomaton vitutus ollut koko alkukierron ajan, kiukuttaa ja ahdistaa.. Itkenyt olen paljon ja en saa nyt innostusta päälle. Uusi kierto ja samat jutut, ei ole luottavainen mieli tulevaan. Miehellä edelleen haluttomuutta, joka vaikuttaa kaikkeen :unsure:
 
@Beibihaaveilija ja @rosemarie No meillä kans kovasti kysellään koska ja koska... alkoi silloin häiden jälkeen heti kaikki puolitutukin kyselemään ja muutamalle sanoin silloin että kyllä me varmaan pian aletaan yrittämään ja siitäkin nyt jo se reilu kolmevuotta :unsure:

yhdellä kaverilla kamalat suunnitelmat milloin hankkii, ja ensimäinen hänellä tärppäsikin ekasta ja toinen pelkästä ajatuksesta että voisi lopettaa ehkäisyn..... :notworthy:
Kateus nostaa rumaa päätään :mad:
 
@W.we minä olen 30v ja mies 35v, minulle olisi kolmas ja miehelle ensimmäinen. Esikoinen 7v ja kuopus 5v :)

@Beibihaaveilija @rosemarie ja @W.we samat fiilikset täällä :unsure: pahinta itselle on ollut se että lapseni on saaneet 2 sisarusta pienellä ikäerolla, pienempi on vauva. Kirjaimellisesti nämä on saaneet alkunsa vilkaisusta. Olen toki iloinen heidän puolestaan mutta silti :oops: ex-anoppi otti puheeksi joku aika sitten että josko minullekin vielä vauva tulisi ja olenko ajatellut hankkia..ai että olenko. Muut ei oo kyselleet mitään, tuntuu että ihmiset kuvittelee et meidän perheen pääluku on tässä. Sekin omalla tavallaan inhottava ajatus jos näin kuvitellaan :unsure:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

22.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Alinah92..................kp 60/28-30.........ya 2/16
Tupsahus.................kp 50/50..............ya 3/17
Luumupuu_.............kp 37/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 36/27..............ya 5/18
Veeja.......................kp 35/36..............yk 2
Li88.........................kp 28/27-30.........yk 5
Suspi.......................kp 27/xx...............yk 2
Vauvameille.............kp 27/28..............yk 19
Mimmik....................kp 26/28..............ya 9/18
Janskusdff...............kp 25/28..............yk ?
Neilikkaruusu...........kp 24/xx..............yk 2
Laima.......................kp 22/28..............yk 5
Beibihaaveilija..........kp 22/26-31.........yk 4
Chili_........................kp 22/28-29.........yk 5
Miina-.......................kp 22/27..............yk 9
Siltsu........................kp 21/31..............yk 5
Bubble92.................kp 21/26..............yk 5
Pioni85....................kp 21/27-30.........yk 5
Rosemarie...............kp 20/xx..............ya 6/18
Naissoturi................kp 19/23-29.........yk 9
W.we.......................kp 19/26...............ya 11/15
Emppu-93...............kp 18/28-32..........yk 3
StellaMom...............kp 17/32...............yk 5
Emerentia................kp 17/28(?)..........yk 10
Pandanen................kp 17/30-31.........yk 1
Santrana..................kp 16/21-24.........yk 2
Sucrine....................kp 15/xx...............yk 7
Vuuti........................kp 14/28-32.........ya 2/17
Saippuakupli...........kp 13/30-36..........yk 6
Peanut_butter..........kp 12/27-32.........yk 4
Ilonetsijä..................kp 12/30..............yk 7
Toiveikas92.............kp 10/xx...............yk 10
Kathii.......................kp 8/28................ya 8/18
Neltsuliini................kp 8/27.................ya 5/16
Haavejuttu..............kp 6/31.................yk 4
MatildaJ..................kp 6/25.................yk 6
Hemppanen............kp 6/29.................yk 9
Persikka123............kp 6/28-30...........ya 5/17
Cara-mel.................kp 5/24-28...........yk 4
Minic.......................kp 5/xx.................yk 2
Sennay....................kp 5/27-?.............ya 5/2018
Keijukuningatar.......kp 4/xx.................ya 5/18
Toivojatintti..............kp 3/35.................yk ?
Lillium......................kp 1/26-28...........yk 8

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Luumupuu_............dpo 18
Vauvameille...........dpo 13
Li88........................dpo 12
Janskusdff..............dpo 9
Miina-.....................dpo 8-9
Bubble92................dpo 8
Siltsu.......................dpo 7
W.we.......................dpo 6
Pandanen...............dpo 0

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse, Emppuelkku,
Quinque, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Muropaketti, Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
1986/13, Kissanainen87, Heybaby,
Tiutau13, Nelly31, Tylleröinen_21,
VauvaHaaveilija89, Dallu,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11)
 
Heippa,

voisin liittyä mukaan taustalle jännäilemään :) Pitemmän aikaa sivusta seurannut ja nyt täksi ja mahdollisiksi tuleviksi kierroiksi jätettiin ehkäisy pois (kondomi).

Minä oon -96 syntynyt ja mies -95. Meillä on 1v 2kk ikäinen poika ja onnekkaasti hänet saatiin ensimmäisestä yrityskierrosta :love:

Saas nähdä, miten tämä toinen, lupa on nyt annettu tulla, kumpa ei kauaa antaisi itseään odotella..

En tikuttele ovista, meillä seksiä aikalailla päivittäin. Tunnistan oviksenki synnytyksen jälkeen todella todella hyvin.

Dpo 4 menossa tänään ja flo ennustaa menkkoja alkavaksi ensi viikon perjantaille. Mulla tosi säännöllinen kierto ja flota oon käyttäny reilu pari vuotta ja osaa kyllä ennustaa päivälleen oikeen :LOL:

Alku viikosta varmaan alan testaileen, malttais nyt odottaa :p Esikoisesta sain esimmäisen hailakan haamun dpo 9 ja dpo10 päivällä oli jo aika selkeä.
Jännittääää!!!

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia :love::love:
 

Yhteistyössä