.

:):):)Jänniä paikkoja täällä monella :love:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Mut voisi siirtää piinailijoihin ensimmäistä kertaa koskaan! Näin reilusti yli kolmekymppisenä Tänään dpo 0, huomenna dpo 1 :love:

Tallettelut tehtiin dpo -4, -3, -2, -1. Toivottavasti riittää, tänään, noin tunti sitten tunsin selkeät ovulaatiokivut. Positiivinen ovulaatiotestikin bongattu.

Jokos tänään siirtyy joku toinenkin kanssani piinailemaan? @StellaMom mahdollisesti?

Elokuun vauva olisi nyt toiveissa, jännitetään nyt, että miten käy. Mutta rauhallisin mielin, olen tämän ikäisenä varautunut vähintään 6kk yrittämiseen. Ja myös hoitojen mahdollisuuteen.
 
@W.we oon 23v ja mies 32v, ensimmäistä yhteistä. itsellä edellisestä suhteesta 2 lasta.

Onnea plussanneille !

On ollut vähän hiljaiseloa kun koitan olla stressaamatta mutta tässä kuussa ei oviksen luokse tullut kertoja joten en usko että menkat myöhästyy. Maanantaina pitäis menkat alkaa.
 
@W.we Minä 33v ja mies 30v. Itellä ennestään tuo 6v ja miehellä ei lapsia.

Minkälaisia nuo ovulaatiotestit on? Oisko jotain tosi idioottihelppoa ja 150% varmaa ja tarkkaa minkä kanssa ei tarvis yhtään miettiä ja pähkäillä et onko vai ei ja milloin on. Kun tosiaan siitä ei oo kiinni etteikö yhdyntöjä ois tarpeeks tai oikeella hetkellä, mutta tässä kun kp2 on meneillään ni tulee miettineeks kaikenlaisia vikoja itessään.. Et ovuloinkohan ees, toimiiko se yks munasarja siellä lainkaan niinku kuuluu, mikä luteaalivaihe, jos se onkin väärän mittainen... Ei oo tarvinnut ennen näihin perehtyä ni tietämys on aika olematon (n)
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Ihanaa esijännätä täällä muiden puolesta ;) kun ite oottelen ovista viikonlopulle, vielä ei oo mitään tuntemuksia, mut yleens ne tuleekin vasta edeltävänä päivänä. Huomenna nähdään miehen kaa ja pupuilua ei tarvii tressata, kun ollaan oltu viikko erossa töiden takii, intoa varmasti on kun nähdään taas:love: Mies on puhunut useasti et pelkää seksiä ovulaation jälkeen , jos hän häiritsee jotenkin kiinnittymistä tai muuta. Vaikka oon sanonut hänelle, että ite en oon koskaan kuullu et normi seksistä ois haittaa. Mut lupasin hänelle et voidaan "rauhoittua" jos siitä saa hänelle mielenrauhaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
@W.we kuullostaa hyvältä!!! Ai vitsi et jännittää sun puolesta :love:

Täällä kans tänään vihlonut alavatsaa, lämmötkin nousi jo ylös takasin. Päivällä töissä tuntu et pitäs riisua pitkähihasta pois kuumuuden takia ja naamaa helotti. Kotona taas ihan jäätymispisteessä. Jännittää ihan hirveesti mutta silti on sellanen olo et näitä on ollut ennenkin, turhaan :unsure:
 
Ainiin, osa varmaan muistaa kun puhuin jossain vaiheessa siitä etten tiedä mitä mies ajattelee koko yrityksestä, meni aika maihin sen jälkeen kun simppatesti ei ollutkaan täydellinen. Ollaan mun työpaikan illanistujaisissa ja täällä oli työkaverin vauva mukana. Jäin tuijottamaan ehkä liian pitkäksi aikaa, mies yskäs ja katsoi muhun pitkään hymyillen :love:
Pieni juttu mutta mulle todella merkityksellinen :)
 
Monella jännät piinailut menossa! Toivottavasti marraskuun plussalista vaan pitenee (y)

@Wintersun , ihanan kuuloinen hoitaja kyllä ollut! Toivottavasti kaikki on nyt saatu poistettua!:)

@W.we lupaavilta oireilta kuullostaa !(y)

Minä oon 24v ja mies 26v ja esikoista yritetää:love: Tylsä kierron vaihe menossa, flo ennustaa ovista vasta kymmenen päivän päähän:coffee: aika matelee.
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Vieläkään ei mitään oireita siitä että menkat alkaisi, eikä siitä että olisin raskaana.. Huomiselle Flo ennustaa menkkoja alkavaksi... Toivon todella ettei alkaisi. Ei oikein osaa olla nyt mitenkään päin. Eilinen testi oli nega, mutta se olikin 25miun testi että toivoa ehkä on.. Jotenkin on vaan fiilis ettei tärpännyt (pessimisti ei pety).

Kun ikiä ollaan kyselty niin minä oon 34 ja mies 43. Miehellä 2 lasta ennestään ja minulla 2, eka yhteinen olisi nyt kovasti toivottu.
 
@W.we Voi kun tunnen itseni vanhaksi näin 31-vuotiaana esikoista yrittävänä. :whistle: Kun katson muiden ikää ja miten on jo lapsia. Mies on pari vuotta mua vanhempi. Meidän kaveripiirissä lapsia on alettu yrittää vasta näin kolmenkympin paikkeilla. Muutamilla on jo useampi.

@Viljamii En seuraa lämpöjä.

Vihdoin oli ovistestissä jo vähän väriä tänään. Jännityksellä seuraan tilannetta. (y)
 
Tsemppiä kaikille piinailuun ja pahoittelut heille, jotka joutuvat taas hetken keräillä itseään menkkojen jäljiltä. Tää oviksen jälkeinen vaihe on siinä mielessä kyllä mukavaa, kun mikä vaan voi olla vielä mahdollista. Olen ollut tässä kierrossa vähän taka-alalla palstalla,, tuntui että stressaannuin liikaa ja nyt onkin ovikset sun muut mennyt tosi nopeaa ohi! Olen mitannut hyvin epätarkasti iltaisin lämpöjä (tiedän että aamuisin saa tarkat) mutta siis kun aina oviksesta menkkoihin lämpö on 36.8-37.0. Tänään illalla oli 36.4, joka on jo aikalai sitä mihin tippuu, kun menkat alkaa (36.3-36.4). Aloin sitten kiinnittymisdippiä itselle kuvittelmaan (eikö sellainen ole olemassa:geek:). Heh nojoo tiedänhän minä että ei ole tarkkas ja lämpötilan muutos voi johtua miljoonasta asiasta, mut kuten sanottu niin toivo elää vielä ainakin hetken. Terolut on taas aiheuttanut rintojen tikustelua jne että mihinkään sellaisiin oireisiin en nyt enää luota. Tsempit kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Täällä iltalämmöt ollu vielki 36,8 välillä on tänään paleltanukki ja välil on ihan lämmin (n) :D välil on alavattalla jomotuksii, toivon ettei vuoto ala pe tai la mitä flo ennusti..
Saa nähdä testaisko aamul vai lauantaina.. :cautious: :)
 
@sucrine Aa sori! Sotkin varmaan kommentit, kun täällä tulee päivän aikana niin monia.
Tunnistan tuon ikäahdistuksen tätä palstaa seuraillessa ja ajoittain muutenkin tulee sellainen että olisi pitänyt aloittaa aiemmin kun nyt tämä yritys näköjään kestää. Mekin tosiaan kolmekymppisiä ja sama homma meidän kaveriporukassa. Nyt pääosin meidän ikäiset tai muutamaan vuotta vanhemmat on tehneet lapsia. Nuoremmissa kavereissa kellään ei ole vielä lapsia.
 

Yhteistyössä