.

@Minic Mun mies tossa viime viikolla sanoi, että toivottavasti annan parhaan isänpäiväyllätyksen eli r-plussan. :love::) ja itseä myös jännittää, jos ja kun tulen vielä raskaaksi, niin miten miehen pojat asian ottaa. Vanhempi (11v.) on aina sanonut, etttä ei vauvoja kiitos ja nuorempi (6v.) ollut aina innoissaan pikkusisaruksesta, paitsi viime viikkoina on sanonut, että muuttaa äidilleen, jos tulee vauva. o_O Mutta viikonloppuna tuli puhetta vauvoista, niin sanoin nuoremmalle pojalle, että sitten voit opettaa pikkusisarusta pelaamaan futista tms., johan oli innoissaan sen jälkeen. :LOL:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja StellaMom
Siis opetetaanko koulussa noille 10vuotiaille jo perinnönjako, vai miksi tosi monella tutulla lapset on yht äkkiä tuolta mieltä ettei missään tapauksessa saa tulla lisää sisaruksia, vaikka aikaisemmin olisivat kyselleet usein koska tulee vauva taloon :eek::D
 
Tällä palstalla kun kokemus puhuu niin palaan taustalta kyselemään.

Mulla ei edelleenkään ole kierto alkanut ja mennään jo kp66. Tänään lääkäriltä sain terolut-kuurin.

Te jotka ootte tutustuneet tähän lääkkeeseen niin miten se vaikuttaa ja miten auttaa?

Kiitos teille:love:
 
Omaa: mulla on sellainen menkat alkaa -päänsärky (tulee usein päivää ennen, nyt vielä 7 päivää kierronvaihtumiseen) ja itkuttaa ja väsyttänyt nyt 2päivää.
Voiko ne laskea johonkin oireiksi, vaikka vahvasti olen painottanut ettei mitään oireita ole ollut o_O
Kaikkihan oireilee eri tavalla, mulla on nyt ollut kaksi päivää outoa jomottelua vatsassa ja selässä, esim oikealla puolella keskellä selkää jomotti niin kunnolla, ihan kuin noidannuoli mutta kesti 1 sekka per pistos. En ymmärrä miksi ajattelen vain että "ei hätää, nämä ovat kiinnittymiskipuja ja keltarauhanen siellä jomottelee kun se ei halua surkastua" :D
 
@Miina- Kerron sitten ensi viikolla :D mulla alkaa se testailu viikonlopun jälkeen varmaan jos tunnen itseäni! En mä nyt pysty odottamaan niin kauan haha...
 
Minä täällä taustailen tylsän kierronvaiheen kanssa.

Lukemassa käyn usein koska niin jännää täällä kokoajan ettei malta olla päivääkään lukematta. Zemppiä nyt hailukoihin @Miina- @Siltsu ja muut ketä teitä olikaan! ❤

Ihana kun joku kyseli teroluteista täältä koska täällä tietoa löytyy, se pitää kyllä melkosen hyvin paikkaansa että tää ei olekkaan mikä tahansa huuhaa ketju vaan totisinta totta ja koettua elämää. Mahtava porukka!
 
Tää kierto taisi olla tässä, punaista tuhrua tuli paperiin pyyhkiessä :cry: :poop: Pakko myöntää, että hienosti kroppa kyllä hämäsi, olin yhdessä vaiheessa jo aivan varma raskaudesta kaikenlaisten pistelyiden ja vihlaisujen johdosta, ja niiden johdosta jaksoin vielä uskoa ja toivoa vaikka raskaustesteistä tuli negaa. Marraskuussa en taatusti tee yhden yhtä testiä :mad:
 
Huhhuh sentään. Olen työmatkalla Kiinassa ja tein eilen luullakseni positiivisen raskaustestin. Yritin kaikin keinoin saada kuvan tänne analyysiin, mutta täältä se ei noin vain onnistu. Kuukautiset tänään 2 päivää myöhässä ja viiva oli vahvistunut kun äsken testasin. Nyt enää digit jäljellä ja työmatkaa jäljellä 3 päivää. Mies ei tiedä mitään kun viestit ei oikein kulje ja soittaa en viitsi kun mummo meillä kylässä.
Arrrgh :D
 

Yhteistyössä