.

Dpo0 täällä, eiliset kivut ja aamun lämpödippi vahvisti että ovis tapahtuu. Ja siis kumma homma, mutta aamulla oli vaaleanpunaista vuotoa tullu suojaan, ei ikinäkoskaan oo ollu mitään ovisvuotojao_O

Oviskipuiluja ollu kp 8 saakka, et kai tuo tosiaan sit nyt irronnu ihan rytinällä:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja iK
@papupata12 hahaa, hihii, kyllä tuohon on uskominen!!!! Onnea!!! Mahtavaa!:LOL:

@Siltsu nyt hommiin (y)(y)

@Tiutau13 ja oonpahoillani sun puolesta:unsure: Ehkä THE KIERTO alkaisi nyt!

@Wintersun ja @Toiveli kiitos tsempistä!

Enkä tietenkään malttanut huomiseen testaamisen kanssa. Kun testauksen mahdollisuudesta kirjoitin tänne, niin ei mitään mahiksia pidättäytyä pissimästä tikkuun. Olis ehkä kannattanut: nega. Sitten joka palstalle katsomaan että miltä muiden dpo9 r-testit näyttäneet. No, ovat plussakierrossa näyttäneet näillä päivillä sekä plussaa että miinusta, yllätys, yllätys :LOL:. Että saatan olla raskaana tai en, johan viisastuin :ROFLMAO::ROFLMAO:. Ehkä nyt sitten huomenna uudestaan. Ja siitä eteenpäin niin pitkään että totuus paljastuu suuntaan tai toiseen.
 
iK
Sunnuntain huomenet ihana vertaistuki! :)

Onpa kiva kun sai siirtyä piinapenkkiin. Rehellisesti, vähän jännittää miten nopeasti sieltä taas kierto käynnistyy. Tietysti toive ettei käynnisty, mutta jos on käynnistyäkseen niiin olispa se lähelle normaalia. Jos jää taas tosi lyhyeksi luteaali niin päällimmäisenä mietin sitten mahtoiko ovista vielä olla. (n) Jotenkin silti tosi positiivinen mieli!

@Veeja Tuo on kyllä totta, ettei tuu kiinnitettyä juuri mitään huomioita siihen kehon toimintaan/kiertoon jne silloin kun ei ole tarve! Ja oon ite nauranut miten paljon ihan perusasioita on ollut itellä pimennossa... vaikka, eipä sitä kai tiedolla luteaalivaiheesta juuri mitään tee ellei ole jotain tämmöistä projektia meneillään. :D Meilläkin on ollut periaate ”tulee kun on tullakseen” :whistle: Niin kuin näkyy... Mies nauroikin ettei mulle saa antas yhtään siimaa kun innostun ja riehaannun heti tosissani, asiasta kuin asiasta. :LOL:
:LOL:

@Toiveli Niiiiiin ihana juttu!!! Kaikki mahdolliset tarrasukat teille mukaan tälle matkalle. :love:
:love:

@Tillukkainen Hui sinulla just jännät ajat! Toivotaan huomiselle viivoja :love:. Toisaalta noilla päivillä on tosi lohdullista myös nega, koska plussa voi hyvinkin vielä tulla. Mulla oli km-kierrossa dpo12 (tai dpo14...) hätinä nähtävä haamun alku ja toinen nega. Toki siinä kierrossa sitten alkoikin menkat nopeasti testin jlk mutta viikko ekasta testistä plussa olikin tosi vahva. Sitten vasta haaleni.

@Sarianne81 Kiitos! Sulla alkaa jo olla jännittävät piinapäivät! Mä oon jotenkin vakuuttunut että plussa sieltä tulee. Koska oot ajatellut testata? Toki jos kiinnittyminen eilen, niin ei varmaan ihan heti näy. Kai. :D

@Tiutau13 Pahoittelut uudesta kierrosta. :(

@Marlen Toivotaan että uusi kierto käynnistyy ja on sitten puhdas pöytä. Sekin oli tosiaan hirveän helpottavaa. <3
 
Mä täällä nyt panikoin, eilen illalla oli vielä oviskipuja paljon. Nyt aamulla kun heräsin niin kivut on poissa, ehkä hieman jotain vielä tuntuu. Apua jos se munasolu irtoskin viime yönä ja mies tulee vasta iltapäivällä kotiin. Pitäis sit esikoiselle laittaa lastenohjelmat pyörimään jos haluais nyt päivällä pupuilla.(n):cautious: viimeksi torstai-iltana pupuiltu joten siinä ja siinä olisiko siellä ketään enää kärkkymässä.
 
@papupata12 no oho! Vau! Heti sit kertomaan mitä digi näyttää, vaikka onhan tuo selvä plussa!

@Toiveli hurjasti onnea vielä! :love:

@iK toivotaan, että luteaali olisi hyvä eikä edes tarvitsisi sen pituutta laskeskella plussan tullessa.

@Tiutau13 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Minä sain tänään ovistestiin plussan!! Osasin näköjään oikein ajoittaa noiden kahden testin kanssa. Ja eilen on talleteltu ja totesin vaan miehelle, että samaa olis luvassa tänään ja huomenna. ;) taitaa silläkin olla vauvakuume noussut kun jo kyselikin, että oonko tehnyt niitä ovistestejä. Ihanaa, että sitäkin kiinnostaa kun välillä jo mietin, että oonko mä vaan ainoa kuumeilija ja mies tulee vaan mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: iK
@Tillukkainen siis joo nyt on kp13 ja mulla oli ihan tosi runsaat menkat jotka loppui viisi päivää sitten (n) että en nyt itekkään oikein ymmärrä. Kp6 tuli ihme kipuja ja alkoi "uudestaan" tiputtelee ku oli loppunut jo se vuoto ja sitä tiputtelua kesti kp8 asti.. muuten ei ollu mitään kipuilua koko menkoissa.. että en ymmärrä,ku sillon kp6 ajattelin jo että ovis tulee liian aikasin ja siitä asti on nippailua ja kipuja silloin tällöin.. eli en tiedä itsekään että missä mennään ja mitä tapahtuu.. mutta mä tein sillon kp7 viel raskaustestin ja siihen tuli mun mielestä vaan viivanpaikka,näkyi sillein hassusti sivusta. Ihan vaan tein varmistukseksi kun edellisessäki raskaudessa vuotelin, en toki niin paljoa kuin nyt, mutta kun ajattelin että se oli negatiivinen koska ei saanu kameraan edes siitä kuvaa niin ajattelin että se oli rfsu niitä kuuluisia viivanpaikkoja vaan, jotka ei tallennu edes kameraan. Ja nyt tänään tuli vaan outo olo ja oli pakko tehdä aamulla pc puikko r testi.. mutta en pysty vielä luottamaan ennenkuin oon tehnyt varmaan sata varmistus testiä.
 
iK
Mä täällä nyt panikoin, eilen illalla oli vielä oviskipuja paljon. Nyt aamulla kun heräsin niin kivut on poissa, ehkä hieman jotain vielä tuntuu. Apua jos se munasolu irtoskin viime yönä ja mies tulee vasta iltapäivällä kotiin. Pitäis sit esikoiselle laittaa lastenohjelmat pyörimään jos haluais nyt päivällä pupuilla.(n):cautious: viimeksi torstai-iltana pupuiltu joten siinä ja siinä olisiko siellä ketään enää kärkkymässä.
Tuo päiväpupuilu on kyllä haasteellista kun on lapset.! :DMutta voishan se olla että illallakin ehtis vielä!
 
@Tillukkainen siis joo nyt on kp13 ja mulla oli ihan tosi runsaat menkat jotka loppui viisi päivää sitten (n) että en nyt itekkään oikein ymmärrä. Kp6 tuli ihme kipuja ja alkoi "uudestaan" tiputtelee ku oli loppunut jo se vuoto ja sitä tiputtelua kesti kp8 asti.. muuten ei ollu mitään kipuilua koko menkoissa.. että en ymmärrä,ku sillon kp6 ajattelin jo että ovis tulee liian aikasin ja siitä asti on nippailua ja kipuja silloin tällöin.. eli en tiedä itsekään että missä mennään ja mitä tapahtuu.. mutta mä tein sillon kp7 viel raskaustestin ja siihen tuli mun mielestä vaan viivanpaikka,näkyi sillein hassusti sivusta. Ihan vaan tein varmistukseksi kun edellisessäki raskaudessa vuotelin, en toki niin paljoa kuin nyt, mutta kun ajattelin että se oli negatiivinen koska ei saanu kameraan edes siitä kuvaa niin ajattelin että se oli rfsu niitä kuuluisia viivanpaikkoja vaan, jotka ei tallennu edes kameraan. Ja nyt tänään tuli vaan outo olo ja oli pakko tehdä aamulla pc puikko r testi.. mutta en pysty vielä luottamaan ennenkuin oon tehnyt varmaan sata varmistus testiä.
No nyt ymmärrän sun epävarmuuden paremmin. Mulla on käynyt noin kuopuksen kanssa. Luulin ihan tavallisiksi kuukautisiksi 8 päivän vuotoa (pari päivää runsasta ja sitten 6pväö tiputtelua). Sitten "menkkojen" jälkeen olin tosi huonovointinen ja pelkäsin vaikka mitä sairauksia. Ajattelin että ennen kuin soitan lääkäriin, teen poissulkumielessä raskaustestin kun kuitenkin sitä kysytään lääkärissä ekana. Hämmästys olikin melkoinen kun plussa pärähti. Ja onnellisesti raskaus kesti loppuun asti. Toivon sulle samaa! Voimaa epätietoisiin hetkiin
 
Papupata onhan tuo selkeä plussa! Jään muiden kanssa jännäämään!

Onnea kaikille plussanneille!!

Mulle tuli aamulla dpo10 niin selkeä nega että veti vähän mieltä matalaksi. Mutta tiedetään, vielä on aikaista. Olin tuntevinani kohdun aamulla kun makasin mahallaan ja kyljellään. Semmoinen klömppi siellä :D
En normaalissa kierrossa muista sitä tunteneeni.
Osaisko kukaan sanoa juuta tai jaata tähän asiaan?
 
  • Tykkää
Reactions: papupata12
@Toiveikas92 pahoittelut uudesta kierrosta. Kyllähän se harmittaa aina kun uusi kierto alkaa, mutta onneksi se ei kestä montaa päivää.

@Tiinaliina1 mäkin oon useammassa kierrossa tuntenut kohdun pallukkana ennen kuukautisten alkamista. Ajattelin itsekin jossain välissä sen kertovan raskaudesta, mutta nyt on ollut jo niin monesti, että epäilen sen liittyvän kuukautisiinkin, en vain ehkä aiemmin ole siihen kiinnittänyt huomiota.
 
@papupata12 onnea! :love:

@Toiveikas92 tiedän tunteen, heinäkuun vuoto kun alkoi niin se otti tosi koville. Jotenkin sitä vaan sieltä kerää ittensä ja tässä sitä taas mennään. Tsemppiä! :love:

Omaa napaa, en tiedä mitä se eilinen oli mutta tämmönen testi tuli nyt, eli tuskin missattiin ovista. :love: mieskin tuli kotiin ja tokas että laitetaanko piirretyt pyörimään, luki mun ajatukset. :whistle::D

20180826_124020.jpg
 

Yhteistyössä