.

Hei! Olen noin pari viikkoa seuraillut juttujanne, ja nyt rohkaistuin mukaan keskusteluun (lähinnä on kestänyt myöntää itselleni, että olen ihan oikeasti vauvakuumeinen :giggle:). Voisin siis tulla mukaan taustalle.

Varsinaista yrittämistä ei olla aloitettu, mutta vauvasta ollaan paljon puhuttu, eikä ehkäisyä olla niin hirveän aktiivisesti viimeisen parin kuukauden aikana "muistettu" käyttää :whistle: Ensi vuodesta ollaan kuitenkin puhuttu, joten koen kuuluvani tähän ketjuun.

Mä olen 31v ja mulla on yksi lapsi ennestään (8v). Miehellä ei ole biologisia lapsia, mutta pitää mun tyttöä kuin omanaan :love:

Onnea plussanneille ja peukkuja vielä jännittäville! Niin ja tsemppiä negan saaneille <3
 
  • Tykkää
Reactions: mimmik ja Tiutau13
@Vilmalotta Viivahan se siellä! (y) Toivottavasti vahvistuu! :love: Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :poop:

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat! :)

Omaa napaa sen verran, että tiputtauduin siksi taustalle, koska täällä ei tapahdu yhtään mitään. Ja toki, koska tuli se epävarmuus, että haluanko sittenkään lapsia. Iso muutos, johon on kuitenkin se 9kk aikaa valmistautua, eikä sittenkään ole valmis. :giggle: Kp 38 menossa, eikä ole mitään oireita. Ei edes lämpöä. Valkovuotoa on kyllä koko ajan, mitä yleensä ei ole ku tiettyyn aikaan kierrosta, mutta ei edes mitään tulehduksen oireita ole. Vasen tissi kipeä, oikeasta vain nänni. :LOL:Tilasin Raskauskeijusta PC:n liuskatestejä ja ajattelin vielä tarkistaa, ettei nyt sit olekaan mikään myöhäinen, oireeton plussa. Jos testi edelleen nega, eikä menkkoja kuulu, niin eihän se sit auta ku odotella vaan. :whistle: Sit jos alkaa kp50 paukkua yli, niin vois tieten olla yhteyksissä neuvolaan. :whistle:
 
Kyllä nyt koetellaan, kovasti voimia teille<3 @Wintersun
Onnea, näen viivat! :love: @Helmi30 ja @Vilmalotta

Osaan samaistua tuohon negapettymykseen :( @Appelsiiniomena ensi kierto voisi olla teidän! @kolava pahoittelut menkoista, itsellä myös aina kaikkien raskaustestien jälkeen melkein heti alkanut vuoto...
Pahoittelut muillekin uuteen kiertoon joutuneille!
Itse odotan ovista vielä ei kovia oireita. Pelkään että Ovis viikonloppuna ja ei päästä niin tehokkaasti hyödyntämään kun olen tyttöjenreissussa, mutta jos pe ja su ehtisi hyödyntämään...
 
Kiitos onnitteluista!

@Appelsiiniomena toivotaan että vielä muuttuisi plussaksi (y) mutta tuttu tunne edellisistä kierroista ja ymmärrän mielialan :poop:

Meillä muuten oli se Preseed käytössä - en usko että se suoraan edistää raskautta, mutta koska me on käytetty aina jotain liukkaria, on tuo varmasti parempi kuin ”tavalliset”. Muita apukeinoja ei ollut, paitsi tietysti loma ja sen myötä rennompi fiilis.
 
@Tiutau13 niinpä! Olin ihan varma että nyt tärppäs mutta nämä taitaakin vaan olla sit niitä pms-oireita (n)

@Helmi30 mutta ihanaa että sentään muut saa plussia :love: kai täältä vielä noustaan. Mietin jo taas hetken että nyt heitän hanskat tiskiin, lopetan ovistestailut sun muut enkä edes mieti kiertoa tai mitään.

Meilläkin ollut jo vuoden käytössä siittiöystävällinen liukuvoide, conceive plus. Ensin oli joku ihan tavallinen mutta vaihdettiin sit ja käytettiin myös ennen kun aloitettiin yritys.
 
Kiitos onnitteluista!

@Appelsiiniomena toivotaan että vielä muuttuisi plussaksi (y) mutta tuttu tunne edellisistä kierroista ja ymmärrän mielialan :poop:

Meillä muuten oli se Preseed käytössä - en usko että se suoraan edistää raskautta, mutta koska me on käytetty aina jotain liukkaria, on tuo varmasti parempi kuin ”tavalliset”. Muita apukeinoja ei ollut, paitsi tietysti loma ja sen myötä rennompi fiilis.
Mä tuolta toiselta puolen seurailen yritysketjuja edelleen ja nyt pakko laittaa että mehän oltiin kuopuksen syntymästä saakka ilman ehkäisyä ja aktiivista yritystä 7kk. Eli kaikkineen ilman ehkäisyä marraskuusta 2015 lähtien ja helmikuussa tätä vuotta vasta tärppäsi.
Plussa tuli siis yk7 johon otettiin preseed käyttöön. Ennen sitä oli KAIKKI mahdollinen käytössä. Joten..mä liputan tota tököttiä.:giggle:(y)

Viipulainen & Itu 23+4
 
Hei kaikille!

Ajattelin liittyä hetkeksi seuraanne, ja palata, kun varsinainen yrityksemme alkaa noin puolen vuoden päästä. Nyt jännittelen kuitekin (todennäköisesti turhaan), että olenko jo nyt raskaana :)

Minulla on menossa nyt (tiistaina) noin dpo 11. En siis testannut ovista, vaan "tunnistin" sen itse limoista ja valtavista himoista. Tuona päivänä pupuilimme keskeytystekniikalla useaan otteeseen.

Dpo5 minulta tuli punertavaa vuotoa pikkuhousuihin. Seuraavana yönä alkoivat hurjat pahoinvointioireet, jotka ovat jatkuneet tähän päivään asti. Oloni on siis jatkuvasti etova. Lisäksi tunnen kipuilua muutenkin vatsalla, sekä alavatsassa, että navan lähettyvillä. Olen pohtinut, että olisiko kyseessä vatsatauti, mutta aika pitkään olisi pörrännyt ilman oksennusta tms...

Lisäksi lämpöni on n. 0,5-0,7 astetta koholla, nukun 12 tunnin yöunia (ennen sula mahdottomuus) ja pikkuhousut ovat jatkuvasti märät (jonkinlaista valkovuotoa).

Tein eilen maanantaina, eli dpo 10 raskaustestin, joka oli selkeästi negatiivinen.

Kiertoni pituus on n. 31, eli menkkojen odotettu alkamisajankohta olisikin vasta ensiviikon tiistaina.

Voisiko olla tärpännyt? Uskon, että toivon jo hieman liikaa ja siksi korostan oireiden merkitystä..

Onnea kaikille yritykseen ja hurjasti tarrasukkia kaikille plussanneille :)
 
@Miina- mäkin tein huvikseni sun ovistestikuvien innoittamana tänään pc:n lisäksi sekä onestepin herkän raskaustestin että ovistestin. Pc oli suht samanlainen kuin eilenkin, OS:n herkkään tuli ekaa kertaa haamu jonka sais ehkä jo kameraan ja ovistesti oli lähellä tasavahvaa, muttei ihan tasavahva. Edellisessä tai sitä edellisessä negakierrossa tein ovistestin näillä dpo:lla ja se oli selkeä nega, eli peukut pystyssä että sulla myös r-testi on plussa (y)(y)
 
Voi ei @Wintersun :cry: Miten voi olla noin huonoa tuuria? Voimia jatkoon teille.

Täällä menossa dpo13. Maanantaina eli dpo11 rintojen aristus helpottui huomattavasti ja samana iltana oli menkkajuilintaa muutaman tunnin ajan. Eli menkkoja odotellessa... En ole edes alkanut testaamaan vielä, koska olen asennoitunut siihen, että menkat alkaa huomenna ja sitten olen vaan hirveän tyytyväinen, kun mun kroppa toimii vihdoin nk pitääkin :) Mitään oireita raskauteen ei ole, mutta ei tällä hetkellä toisaalta menkkojen alkuunkaan. Piinapäivät, todellakin o_O
 
Ihanasti haamuja tullut. Onnittelut niistä:love:
Pahoittelut negoista.

@Wintersun Todella ikävä kuulla teidän tilanteesta. Vaikutat tosi vahvalta ihmiseltä, mutta sydämestäni isot voimat sulle!! Asiat järjestyy. Hyvä että pääset nopeutetusti.

Itse pidin muutaman päivä (todella harvonaista) taukoa palstalta. Toinen peräkkäinen varhainen km tekee rankkaa. Enkä enää oikein tiedä kuinka mahdolliseen plussaan suhtautuu kun "tietää" ettei se kestä.
Lääkäri on onneksi ensiviikolle varattu ja sen varaan lasken aika paljon.
7/28-32/yk6
 
@Momon tiedän tunteen. Nykyajan raskaustestit on niin herkkiä, jos odottaisi että menkat on viikon myöhässä niin jäisi kemialliset huomaamatta, mutta kuka pystyy olemaan testaamatta.:whistle: jos jotain positiivista pitää miettiä niin ovulaatio tapahtuu, siittiöt toimii ja hedelmöittyminen tapahtuu.
 

Yhteistyössä