Hei kaikille!
Ajattelin liittyä hetkeksi seuraanne, ja palata, kun varsinainen yrityksemme alkaa noin puolen vuoden päästä. Nyt jännittelen kuitekin (todennäköisesti turhaan), että olenko jo nyt raskaana
Minulla on menossa nyt (tiistaina) noin dpo 11. En siis testannut ovista, vaan "tunnistin" sen itse limoista ja valtavista himoista. Tuona päivänä pupuilimme keskeytystekniikalla useaan otteeseen.
Dpo5 minulta tuli punertavaa vuotoa pikkuhousuihin. Seuraavana yönä alkoivat hurjat pahoinvointioireet, jotka ovat jatkuneet tähän päivään asti. Oloni on siis jatkuvasti etova. Lisäksi tunnen kipuilua muutenkin vatsalla, sekä alavatsassa, että navan lähettyvillä. Olen pohtinut, että olisiko kyseessä vatsatauti, mutta aika pitkään olisi pörrännyt ilman oksennusta tms...
Lisäksi lämpöni on n. 0,5-0,7 astetta koholla, nukun 12 tunnin yöunia (ennen sula mahdottomuus) ja pikkuhousut ovat jatkuvasti märät (jonkinlaista valkovuotoa).
Tein eilen maanantaina, eli dpo 10 raskaustestin, joka oli selkeästi negatiivinen.
Kiertoni pituus on n. 31, eli menkkojen odotettu alkamisajankohta olisikin vasta ensiviikon tiistaina.
Voisiko olla tärpännyt? Uskon, että toivon jo hieman liikaa ja siksi korostan oireiden merkitystä..
Onnea kaikille yritykseen ja hurjasti tarrasukkia kaikille plussanneille