.

Siis täh, taustailu taisi loppua vähän ajoissa :eek: kierto jäi 26 päiväiseksi, ikinä ei ole ollut näin lyhyt!:cautious: tosin kummallinen menkkojen alku kun alkoi täysillä ja loppui tunnin päästä kuin seinään, enää jää vain paperiin, whaaaat??? :cautious::ROFLMAO: noh. Pääseepä uuteen kiertoon ja taakse jää tallettelematon kierto! Hurraa! Taidan hypätä mukaan listoille, täällä kun oon jo hetken hengaillut vähän on/off :LOL: liityin joukkoon viitisen (?) kuukautta sitten:LOL: @Wintersun tässä tiedot tälle päivää (29.6) tiutau13 kp1 / 26-33 , tjot (y)

Uutena raskautumiskikkana ruuan lisääminen, eli painonpudotus tauolla vaikka onkin vielä n.6 kiloa (bmi:n mukaiseen) normaalipainoon. :)
 
Hei! Liitynpä minäkin seuraan. Elikkä kolava yk2, kp35/?. Saa laittaa listalle :) E-pillereitä söin aikaisemmin ja niiden jälkeen on tullut yksi tyhjennysvuoto heti pillerien jälkeen ja yhdet luomumenkat. Eka luomukierto oli 26 päivää. Ennen pillereitä kiertoni on yleensä ollut säännöllinen. Mutta nyt on kyllä selkeästi kovaa vaihtelua. Tänä aamuna tehty raskaustesti ja oli negatiivinen. Itku pääsi, kun olin satavarma raskaudesta. Olen aiemminkin pitänyt parin vuoden tauon pillereistä ja silloin kierto oli kyllä alusta asti noin 28-29 päivää. Menkkoja ei vielä näy, katsellaan miten jatkuu. Plussatuulia kaikille!
 
Voi että, kun mieli olis Malttamaton ja haluisin testata heti uudelleen. Yritän nyt tässä rauhoitua ja malttaa sunnuntai aamuun. Pohdin, että en miehellekään halua kertoa, enne kuin nään viivan edes vähän vahvistuvan. Yli vuosi kun on takana yritystä niin, en turhaan haluisi riemuita vielä. (n)

Mieshän ehti tosiaan käydä simppatesteissäkin ja pohdin että ilmoitan sen tulokset neuvolaan, kun seuraavat kuukautiseni alkaa. Eipä ole siis ainakaan vielä tarvinnut ilmoittaa. Onhan se kumma ja "siunaus" jos tämä totta on ja ei suurempiin tutkimuksiin tarvitsekkaan lähtä (johon ollaan valmistauduttu jo). :)
 
Minut voi poistaa listalta kokonaan. Tuun sitten takaisin, jos mulla joskus käynnistyy uudestaan menkat ja jos sitä myöten mielenkiintokin tähän koko projektiin palais. Nyt sitä ei ole lainkaan. En siis ole malttamaton, tiedän, ettei raskaaksi tuu heti. Nyt vain sattuu mietityttämään ihan liikaa, että haluanko sittenkään lapsia vaiko en. Hyvää jatkoa kaikille ja tsemppiä kaikille piinailuun ja kuumeiluun!
 
Heissulivei! Oireeni eivät olletkaa tod.näk PMS liittyviä.. tänään on dpo12 ja tooodella haamu plussa testissä! Tulen päivittelemään mikäli vahvistuu Ihana pikku herätys minulle ja miehelleni!
Ihanaa! :) onnea plussasta! :)

@Sennay kaikkea hyvää sinulle , tervetuloa takaisin jos niikseen mieli muuttuu:love:

Onko täällä kuumeilijoissa isomman perheen äitejä? :) pohdin vain, että missä ihmeessä vauva saisi nukuttua rauhassa jos/kun (toivottavasti) sellainen nyytti vielä saataisi?:LOL: kuopuksen kohdalla oli vielä suht helppoa kun ensimmäinenkin nukkui yhdet unet about yhtäikaa, nyt olisi kaksi naperoa jaloissa joista toinen ei ainakaan enää nuku päiväunia siinä kohtaa.. samoten kaksi lasta kun leikkivät niin meteli on väistämättä suurempi, yhtä kun pystyi ohjailemaan hiljaisempiin leikkeihin:ROFLMAO: parveke on tietysti yksi, mutta sinne paistaa aurinko aamupäivästä alkuiltaan niin kesäaikana siellä on liian kuuma(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
Ihania plussia, varovaiset onnittelut kaikille teille!

@Appelsiiniomena onko sulla tuo 33pv kierto ollut vakiintunut? Huomasin vaan että meillä kiertopäivässä noin iso ero vaikka saman mittainen kierto ja sama dpo :) Toistaiseksi vielä mennyt ihan suht vauhdilla piinapäivät, mutta mietin kyllä jo pitäiskö käydä ostamassa PC:n testejä, kun mulla vain noita paskija One Stepin tikkuja. Mulla ei ole tässä vaiheessa mitään oireita tulkittavana ja menkkajomotuksiakaan ei ole koskaan ollut, joten sellaisiakaan en osaa tulkita. Tyynesti vain kohti isompia kiertopäiviä, mutta varmaan alkuviikosta jo testit polttelee kaapissa :ROFLMAO:
 
Ihanaa! :) onnea plussasta! :)

@Sennay kaikkea hyvää sinulle , tervetuloa takaisin jos niikseen mieli muuttuu:love:

Onko täällä kuumeilijoissa isomman perheen äitejä? :) pohdin vain, että missä ihmeessä vauva saisi nukuttua rauhassa jos/kun (toivottavasti) sellainen nyytti vielä saataisi?:LOL: kuopuksen kohdalla oli vielä suht helppoa kun ensimmäinenkin nukkui yhdet unet about yhtäikaa, nyt olisi kaksi naperoa jaloissa joista toinen ei ainakaan enää nuku päiväunia siinä kohtaa.. samoten kaksi lasta kun leikkivät niin meteli on väistämättä suurempi, yhtä kun pystyi ohjailemaan hiljaisempiin leikkeihin:ROFLMAO: parveke on tietysti yksi, mutta sinne paistaa aurinko aamupäivästä alkuiltaan niin kesäaikana siellä on liian kuuma(n)
Meillä on 5 lasta ikähaarukalla 2-9v, joten meteliä on piisannut kun uusi vauva on syntynyt. Vauva ilmeisesti tottuu jo äidin vatsassa ääniin, joten meillä ovat nukkuneet unensa hyvin metelistä piittaamatta. Moni onkin ihmetellyt, että miten vauva voi nukkua noin sikeästi, vaikka ympärillä on niin paljon ääniä :)

ON: täällä dpo11 enkä testaile ennen kuin (jos) menkat on myöhässä (alkanevat tiistaina). Raskausoireina on palelemista ja kipeäksi tulemisen tunnetta, siis samoja oireita, joita on ollut viimeisen vuoden aikana lähes jokaisessa negakierrossa. Raskauteen en oikein usko, sillä pystyttiin touhuilemaan vain kerran ovulaation aikaan. Ja kun tässä on jo vuosi yritetty, niin usko raskautumiseen vähenee koko ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
@tätimoonika tykkäyspeukku vastauksellesi! :) kyllähän tuo järkeen käy, että lapsi tottuu "meteliin" jo kohdussa! :LOL: toivottavasti se yksi kerta nyt riittäisi ja saisit kauan odotetun plussan testiin muutaman päivän sisällä! :) saanko vielä udella, oletko (tai onko mies) kotona lasten kanssa vai oletteko molemmat työelämässä? :love: ajatus isosta perheestä on ihana :love: taitaa kuitenkin kolme olla ehdoton maksimi tuolle toiselle puoliskolle . Samoin sektiosynnytykset rajaa - vaikka onhan niitä joillekkin tehty (myös äidilleni) neljäkin tai enemmän!:ROFLMAO:
 
Onnea kaikille plussanneille! :love: Ihanaa, kun tulee plussia, onnellista odotusta, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Mä olin niin varma, että osaisin ottaa ihan chillisti nyt tän yrityksen, mutta kyllä sen aika pian muistaa, mistä piinapäivät on saanut nimityksensä! Kun vois vaan tietää! Oon havaitsevinani vaikka mitä oiretta hajuaistin tarkentumisesta nippailuihin ja mielialanvaihteluihin ja odotan vaan että pääsen testaamaan! Aika hyvin ahkerasti kyllä yritettiin tässä kierrossa ja toiveet on korkealla!

Miten muut joilla on useampi lapsi entuudestaan, onko napannut samoilla yrityskierroilla vai onko ollut suuria eroja?

Miten muut selviätte tästä jännityksestä, saatteko ajateltua oviksen jälkeen muutakin vai onko jatkuvasti mielessä mahdollinen lähestyvä plussa? :rolleyes:
 
@Winona Itsellä kaksi lasta entuudestaan, ensimmäinen nappais toisesta yrityskierrosta e-pillerien lopetuksen jälkeen ja toinen lapsi tulikin pillereiden läpi :D Mutta nyt piinaillaan tuliko yk 2 taas plussa :rolleyes:
@Jankesof onnea plussasta! :love:
Nyt itsestä, pian viikon myöhässä menkat yksi testi antoi haalean plussan , liuskat antoivat vielä seuraavana päivänä negan :whistle: Odottelen maanantaihin jolloin kuukautiset viikon myöhässä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
@tätimoonika tykkäyspeukku vastauksellesi! :) kyllähän tuo järkeen käy, että lapsi tottuu "meteliin" jo kohdussa! :LOL: toivottavasti se yksi kerta nyt riittäisi ja saisit kauan odotetun plussan testiin muutaman päivän sisällä! :) saanko vielä udella, oletko (tai onko mies) kotona lasten kanssa vai oletteko molemmat työelämässä? :love: ajatus isosta perheestä on ihana :love: taitaa kuitenkin kolme olla ehdoton maksimi tuolle toiselle puoliskolle . Samoin sektiosynnytykset rajaa - vaikka onhan niitä joillekkin tehty (myös äidilleni) neljäkin tai enemmän!:ROFLMAO:
Minä olen ollut kotiäitinä siitä lähtien kun kolmas lapsemme syntyi vuonna 2013 :)

Meillä aikaisemmat raskaudet ovat alkaneet melko nopeasti heri yrityksen alettua: esikoinen sai alkunsa toisesta kierrosta, kakkonen tosin vasta kuudennesta kierrosta, kolmonen kolmannesta, nelonen kolmannesta ja viitonen toisesta tai kolmannesta kierrosta. Ikä lienee nyt tehnyt tehtävänsä, sillä tätä kuudetta ollaan yritetty nyt vuosi (välissä on ollut pari kiertoa, jolloin mies on ollut ulkomailla ovulaation aikaan).
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :unsure:

Mun outo tilanne jatkuu.. keskiviikon jälkeen ovistestit on olleet haamuja, ma-ke sain karvan vajaa plussan joka päivä. Ja nyt taas, pitäs olla dpo 2-4. Lämmöt nousi rajusti ylös eilen ja tänään (36,1 -> 36,8/9), eli ovis olisi jo ollut o_O järkky menkkakipu joka säteilee reiteen, limat jatkuu myös.

Onnea @Jankesof plussasta! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
Hei, minulla on 12kpl ylijäämiä ovulaatio onestep testejä? Olisiko joku halunnut vaikka ostaa ne 7e posteineen? Laittaisin jo maanantaina tulemaan :) laittakaa kiinnostuneet yvtä osoite ja nimi! Häviän täältä varmaan kohta puoliin Onnea vielä muille yrittämiseen ❤ ps. tässä kierrossa oli greippimehu mukana kp1-ovulaatioon asti
 
Viimeksi muokattu:
Tänään tein uuden testin ja kyllä, viiva oli vahvistunut! :love: Kai tässä on pakko pikkuhiljaa uskoa, että tää on todellista. Täytyy ens viikolla vielä käydä ostamassa, joku viikkonäytöllinen testi,enne kuin lopullisesti uskon :) Harmi kun en osaa kuvia liittää tänne :( Palaan kuitenkin kertomaan vielä tulokset.
 
Voi että, miten paljon plussia Ihanaa, onnea!

Minulla vanhemmat lapset (15 ja 12v) saivat alkunsa HETI ekasta kierrosta. Kolmas lapsi on nyt vajaa 5v ja hänestä plussasin yk4. Nyt menossa yk5, eli ikä (36v)tekee selvästi tehtävänsä

On: tänään dpo10 ja vieläkään ei ole alkanut tiputtelu. Edellisessä kierrossa tiputtelu alkoi dpo5 ja uusi kierto dpo7. Eli nyt kroppa toimii Rinnat kipeytyi dpo5, ovat arat ja turvonneet. Menkkamaista juilintaa oli dpo5-8 ja olin kokoajan ihan varma, että vuoto alkaa just! No ei ole alkanut Torstaina pitäis alkaa menkat. Vähän jännää on
 
Omaa napaa, dpo 8 nyt ja jo kahtena päivänä syömisen jälkeen tunnin päästä nälkä uudestaan. Äsken oli tissit niin kipeät että teki mieli repiä rintsikat irti. Menkkamaista juilintaa edelleen ja housut koko ajan märkänä, tuntuu ihan kuin vuoto alkais. Äsken iski todella paha olo ja tunne että oksennus tulee. Voi kunpa nää ei ois vaan mielikuvituksen tuotetta. o_O
 
Äh.. Kierto senkun pitenee. Kp 54 nyt:unsure: pari päivää sitten oikealla alamahassa ennen päikkäreitä nippaili inhottavasti ja nyt toinen päivä kun nännit ovat arat, tai kun niihin koskee niin ihan kun ne olis täynnä pieniä viiltoja :confused: mutta ei siis ole, ja mun nännit ei ikinä ole kipeät saa väännellä iha miten haluaa :ROFLMAO: Toiveissa edelleen että menkat alkais. Ehkä nämä on viitteitä siitä että kohta tulee täti kylään. Tuskin tässä näin pitkässä kierrossa raskaaksi tulee vaikka ollaan touhuiltu ihan normaaliin tahtiin ilman stressiä.. :p
 

Yhteistyössä