.

Omaa napaa, dpo 8 nyt ja jo kahtena päivänä syömisen jälkeen tunnin päästä nälkä uudestaan. Äsken oli tissit niin kipeät että teki mieli repiä rintsikat irti. Menkkamaista juilintaa edelleen ja housut koko ajan märkänä, tuntuu ihan kuin vuoto alkais. Äsken iski todella paha olo ja tunne että oksennus tulee. Voi kunpa nää ei ois vaan mielikuvituksen tuotetta. o_O
Kuulostaa lupaavalta! :)

Monella muulla on myös todelliset piinapäivät oireineen! :)

Itselläni on ollut monessa kierrossa mm. pahoinvointia ja tissikipua. Noin kuukausi sitten tissikipu jäi päälle, taitaa siis olla joko rintalihakset jumissa (hyvin todennäköistä) tai se pahin: rintasyöpä:whistle: erittäin mustaa huumoria, anteeksi:unsure:
Koska raskausoireita on ollut negakierroissa niin välttelen nyt oireiden tarkkailua:LOL: pakostahan niitä vähän kuulostelee mutta aion viitata kintaalla niin kauan kuin kaksi viivaa testiin pärähtää!(y) nyt kp3 joten erittäin tylsä vaihe menossa..:poop::X3:
 
Onnea kaikille plussanneille! :love:

Täällä menossa kp16. Ovista en oo testaillut, enkä tuntenut. Kovasti pohdin, että mahdanko ovuloida ollenkaan näin e-pillereiden jälkeen. Takaraivossa stressaa myös se endometrioosi. Pupuiltu ollaan kyllä ahkeraan.

Raskaustestin ajattelin tehdä ihan mielenkiinnosta kp28 ennen kun lähden festareille (mikäli menkat ei ole alkaneet). Inhottavaa, kun on syönyt pillereitä niin monta vuotta, että ei oikeen tunne kroppaansa nyt. Seuraavaan kiertoon ajattelin hommata kasan ovistestejä kuitenkin..
 
Onnea kaikille plussanneille! :love:

Täällä menossa kp16. Ovista en oo testaillut, enkä tuntenut. Kovasti pohdin, että mahdanko ovuloida ollenkaan näin e-pillereiden jälkeen. Takaraivossa stressaa myös se endometrioosi. Pupuiltu ollaan kyllä ahkeraan.

Raskaustestin ajattelin tehdä ihan mielenkiinnosta kp28 ennen kun lähden festareille (mikäli menkat ei ole alkaneet). Inhottavaa, kun on syönyt pillereitä niin monta vuotta, että ei oikeen tunne kroppaansa nyt. Seuraavaan kiertoon ajattelin hommata kasan ovistestejä kuitenkin..
Hei mulla on jäänyt nyy ylimääräseksi 12kpl OneStepin ovis testejä.. voin lähettää sulle kirjekuoressa ne 8e posteineen? Mietin jo heitänkö roskiin mut ajattelin säästää jos jollekkin olisi tarvetta.
 
Pahoittelut omanapaisuudesta jo etukäteen, mutta; Mulla katkesi aamulla ”selkäranka” ja tein raskaustestin, one stepin herkän liuskan kun niitä edelleen kaapissa... ja se oli myös elämäni eka vp/haamu!!! Tänään siis dpo9 tai voi olla jo dpo10, sillä tein vain kaksi ovistestiä ja kumpikaan ei ollut täysin plussa, niin ihan täyttä varmuutta ajankohdasta ei ole. Omaan silmään viivassa oli selkeästi vähän väriäkin, mutta kuvaa en osannut siitä ottaa. Tänään lähdettävä Prismaan etsimään PC:n testejä ja huomenna jatkuu piinailu :rolleyes:
Mites @Appelsiiniomena ja muut piinailijat, oletteko testanneet?
 
Kiva kun laittelette kuvia testeistänne. Miinalla aika jännä tilanne siellä, itse olen saanut noin vahvan viivan ovulaatiotestillä vain ovulaation aikaan tai sitten kun olen ollut raskaana.

Dpo13 ja onestepin ovistestillä testattu aamusella (kun raskaustestejä en enää ostele ennen kuin menkat on myöhässä). Uusi kierto käynnistynee huomenna/keskiviikkona, sillä ovistestin viiva oli niin haalea ettei raskautta tarkoita.
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
@SindaLinda, sama juttu, menee vapaapäivä hukkaan kun spekuloi ja odottelee vaan ens viikkoa :barefoot::ROFLMAO:

Mulla tänään dpo4 että ei ihan vielä pääse testaileen :D ajattelin koittaa su tai ma ekan kerran, silloin vuos sitten sain plussan 3-4pv ennen menkkoja. Nyt en kyllä oikein usko onnekkaaseen heti yk1 tärppiin meillä...
 
Tälläsen "oireen" huomasin tänään kylläkin, noin viikko oletetusta ovulaatiosta että vasenta puolta kohdun kohdilla nippailee jatkuvasti... ei mitää jäätävää kipua eikä menkkamaista kipua vaan sellasta pientä, just ja just huomaa :rolleyes: luultavasti pientä ylianalyysiä meneillään kun yrittää bongaa niitä raskausoireita jokaisen nurkan takaa :LOL:
 
@Wintersun voi kun kurja tilanne siellä :cry: toivottavasti pian selviää ja saadaan hoidettua mahd pian!

Itsellä nyt kp 36/28 & ei vieläkään merkkiäkään kuukautisista, testi pysynyt yhtä haaleana eikä ole tummunut. Iltapissasta oli yhtä haalea kuin viime viikolla :unsure: Huomenna aamusta pissaan taas testiin, jotenkin todella varma olo että raskaana ollaan, samanmoinen edellisillä kerroilla ollut. Toivottavasti ei nyt vain mieli huijaisi... Lääkäri varattu ensi maanantaille että eiköhän sitten selviä kun verikokeisiin pääsee :unsure:
 
Onnea plussanneille ja voi Wintersun toivottavasti asia etenee pian!
Täällä on nyt kp4 ja yk 3 tätihän se tuli kylään heti kun oli raskaustestin tehnyt. Inhottaa, kun kierto on sekaisin. Olen niin tottunut tasaiseen kiertoon...
 

Yhteistyössä