.

@Wintersun Menin siis lääkäriin siksi koska uskon vahvasti että jossain on nyt jotain häikkää kun ei onnistu. Eihän meillä ole vielä vuottakaan yritystä (syksyllä tulee vuosi täyteen), mutta kun aiemmin olen kolme kertaa ekasta kierrosta raskautunut, ja nyt uusi mies ja lisäksi olen sairastunut sen jälkeen kilpirauhasen vajaatoimintaan, joten tuntuu että jostain nyt kiikastaa. Mies kävi myös siittiökokeessa yksityisellä, koska jos siinä on jotain häikkää, niin ei tarvi odottaa vuotta kunnalliseen pääsyyn.
Lääkäri kyseli kaikenlaista ja määräsi verikokeisiin, jossa otettiin perus juttuja, ja lisäksi hemoglobiini ja FSH. Teki myös gynekologisen tutkimuksen. Viikon päästä saadaan kait tulokset. Sitten kun soittelee tuloksista niin tiedetään miten edetään. Mikäli labrat kaikki ok, niin kait sitä sit jatketaan yrittämistä normaaliin tapaan.

Onko sulle kerrottu että mitkä on mahkut että sen sähkösilmukka jutun jälkeen kaikki muutokset on pois, ja olet ns terve siltä osin? Onneksi vuoto on loppumaan päin. Luulen että tuo "pakollisen" tauon pitäminen on ihan hyvä juttu, niin saatte molemmat vähän levätä yrittämiseltä, ja saatte sitten uutta puhtia yrittämiseen sen jälkeen. Mä kans mietin että kun on tulossa elokuussa ulkomaanmatka, niin yritetään enää seuraava kierto, ja jos ei nappaa niin pidän ainakin yhden kierron tauon, jotta ei tarvi sit matkalla piinailla/ stressata, ja voi nauttia hyvillä mielin kaikesta.
 
@Scoc Onnittelut plussasta!

Joku kyseli keltarauhashormoonin käytöstä, itse tosiaan juuri käytin kolme kiertoa primoluteja tasaamaan kiertoa (mulla kierrot heitteli 35-60 pv sisällä). Toimivat kyllä kierron tasaamiseen, kolmesti oli kierto sen 28 pv. Nyt on jännä nähdä miten käy kierron kun olenkin Ilma primoluteja. Minulle gyne sanoi etteivät primolutit estä raskaaksi tulemista, mutta itse olen lukenut ristiriitaisia teorioita tästä.

Me varattiin juuri miehelle aika spermatutkimukseen, siitä sitten kunnallisella puolella luultavimmin seuraaviin tutkimuksiin, mikäli ns. Vikaa ei miehestä löydy. Miestä taitaa aika lailla jännittää tutkimus :unsure:
 
Onnea @Scoc!!

Ja harmi että tuli nega @lilia88

Pahoittelut @Appelsiiniomena

Minä en ole vielä edes testannut. On ollut niin kiireistä töissä viimeiset pari päivää, ettei ole käynyt mielessäkään koko vauva-asia. Josko huomenna sitten testais. Saa pitää peukkuja!
Ei kyl oo mitään nippailuja kummempia oireita ollut. Lämmöt on edelleen reippaasti koholla, kun esim. viime kuussa ne oli selvästi laskusuunnassa tähän aikaan. Tänään myös lorahti kunnolla valkovuotoa pöksyihin, kun yleensä ennen menkkoja tulee kuivempi kausi. Mut silti en jaksa uskoa plussaan, kun aina se on ollut negatiivinen..
 
Voi @Appelsiiniomena :cry: Pahoittelut! Ikävää, että päättyi noin! :(:(

@rust Kiitos! Kuulostaa lupaavalta, kun lämmöt on koholla (y) Pidän peukkuja plussalle!

@Lilja<3 Kohta pääset piinailemaan! :)

ON: Tänään oli aivan kamalat menkkakivut ja valkkaria tulee. Rinnat paukahti myös kipeiksi. Menkkoja tässä odotellaan ja tänään nautin kuohuvaa :LOL:

EDIT. Jostain syystä päätin tehdä vielä PC:n testin, joita kävin tänään hakemassa. Onko tässä jotain? :oops::eek:
https://aijaa.com/nfoXbu
 
Viimeksi muokattu:
Voi @Appelsiiniomena :cry: Pahoittelut! Ikävää, että päättyi noin! :(:(

@rust Kiitos! Kuulostaa lupaavalta, kun lämmöt on koholla (y) Pidän peukkuja plussalle!

@Lilja<3 Kohta pääset piinailemaan! :)

ON: Tänään oli aivan kamalat menkkakivut ja valkkaria tulee. Rinnat paukahti myös kipeiksi. Menkkoja tässä odotellaan ja tänään nautin kuohuvaa :LOL:

EDIT. Jostain syystä päätin tehdä vielä PC:n testin, joita kävin tänään hakemassa. Onko tässä jotain? :oops::eek:
https://aijaa.com/nfoXbu
On siellä minunkin silmään viiva! Onnea!!!

Pitäisköhän minunkin tehdä testi siis...
 
Vähän pikaista päivitystä,
Tää kierto meni jotenkin ihan ohi. Meillä ollut hirveästi ohjelmaa ja mies tosi paljon iltaisin töissä joten harrasteltu miten sattuu. En siis kauhean luottavaisin mielin ole vaan odottelen uutta kiertoa alkavaksi.
Hassua miten yksi kuukausi vilahti ihan hujauksessa ja tässä kuitenkin ollut paljon ”isoja” juttuja. Meidän keskimmäinen lopetti eskarin ja lähes 5 vuoden päiväkotiuransa. Hirveän haikeaa, meillä oli ihan huippu päiväkoti ja ihanat hoitajat. Kuopus toki jossain vaiheessa aloittaa saman rumban mutta hoitajat ei ehkä samoja. Eli yhden aikakauden loppu, ottaa ehkä äidille kovemmin kuin lapselle :cry:
Ei nyt varsinaisesti tänne kuulu, mutta täällä varmaan ymmärretään mua :LOL:
 
Ei. Ole. Totta.

Tein apteekin herkän testin ja siihen piirtyi heti viiva, vaikka ohjeessa käskettiin odottaa 10-15 min!

Tämä ketju on maaginen!
Ja pre-seed!! Ylistyssanoja sille.

Nyt vaan yritetään toipua alkujärkytyksestä, tehdään uusi testi parin päivän päästä ja toivotaan, että viiva vahvistuu ja kyytiläinen pysyis vauhdissa mukana <3
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi30 ja Santrana
Paljon @Scoc ja @rust! Ja uskaltaisiko jo @lilia88 sinuakin onnitella, selvästi näkyy toinenkin punainen viiva. Ihan huippua!

Pahoittelut @Appelsiiniomena sinulle. :cry:

@Wintersun, hyvä kun saitte ajan! Jospa sieltä saisitte avun. Ja toivottavasti sinun toimenpide sujuu hyvin, eikä sen jälkeen tartteis muuta kuin käydä niissä vaadittavissa kontrolleissa.

Miten minusta tuntuu, että tämä(kin) kierto menee itsellä ihan puihin. Kp 8-13 meillä on vieraita ja kp 16-20 ollaan reissussa niin, että lapset nukkuu samassa huoneessa. Täytyy pistää kaikki peliin kp 14 ja 15 ja toivoa parasta. Yleensä ovis myöhemmin kun luteaalivaihe 12pv.
 
Onnittelut plussasta @rust ja @lilia88 ja pahoittelut @Appelsiiniomena

@Wintersun tsemppiä!

Mä oon aina (siis sillon, ku on tarvinnut) käyttänyt pregcheckin testejä, koska jostain luin jo vuosia sitten, että ne on luotettavimmasta päästä. One step'in testeistä en ole juuri hirmu hyvää kuullut..

Täällä aamupäivästä poiketen alkanut valkovuoto lisääntyä, mutta ei ole vielä lähelläkään mitään kuminauhaa. :LOL: Lisäksi alamahaa juilii menkkamaisesti. Viimeksi tiistaina heiluteltu peittoja, kun ollut niin kiirusta, joten jo olis aika. :whistle: Huomenna (tänään) on jo pakko! :ROFLMAO: Himottaakin siihen malliin, että jos ei muuten, niin sit vaan sen vuoksi. :rolleyes:
 
Kiitos! :love:

@Keppihevonen4 Itse olen tilannut raskauskeijulta. Olen käyttänyt niitä aina, kun olen ajatellut, että "testi, kuin testi". Ne on aina näyttänyt täysin valkoista :cautious:

@rust Eikä! Miten ihanaa! :love::love: Onnittelut! Alkujärkytys on aika kuvaava! Myönnän, että melkein teki eilen mieli itkeä järkytyksestä. Nyt on jo toivuttu :LOL:

@vuuti Toivottavasti ehditte talletella. Ärsyttävintä on se, kun ei saa edes mahdollisuutta piinailla. Meillä oli tässä kierrossa tasan yksi peittojen heiluttelu, että näköjään silläkin voi pärjätä (y)

ON: en ole koskaan saanut haamua/viivanpaikkaa, joten nyt sitten hirveä pelko että tuo testi on viallinen:ROFLMAO: Käyn ehkä hakemassa digin, niin pystyy varmistaan, kun ei tunnu "raskaana olevalta". Miehelle kerroin eilen. Jännitti ihan hirveästi hänen reaktionsa, mutta reaktio oli vain positiivinen. Sain paperit ulos yliopistolta viime kuussa, ja siitä hän oli hieman pahoillaan kun näin nopeasti jo tärppäsi :D
 

Yhteistyössä