.

Huh onpa tullut viestejä! Kaikki kyllä luen mutta kännykällä on niin ”hankalaa” vastata.. mutta onpa kiva kun ootte niin aktiivisia (y)

Uusille teretulemast !
@Appelsiiniomena toivotaan että vahvistuu :) selkeä viiva tuossa kyllä on. @kuus+1 oon samanlaisia ihmettelyjä saanut että miten niin oviksen voi tietää, lähinnä kyllä muilta naisilta. Mutta jännä että lääkäri noin pihalla(n)

ON: Flon mukaan ovis 13pv, alan huomenna tikuttelemaan vaikka ohjeen mukaan pitäisi alottaa kp7 mutta en viitsi ettei lopu testit kesken jos tämä kierto onkin pidempi kun viimeksi kun vasta 2. Kierto ehkäisyn jälkeen:barefoot: jotenkin kyllä muistelisin että ennen ehkäsyäkin kierto ei kovin pitkä ollut.. mies pohti jos lähtisi veljensä kansaa reissuun juuri su-ke ja sitten varoivaisesti vihjaisin mahdollisesta oviksesta mutta
En tietenkää kieltänyt menemästä. Itse sitten tokaisi että ei ehkä sitten halua lähteä että hyvähän se olisi käyttää päivät :LOL:
Meillä tulee jännä loppukuu kun piinaillaan ja odotellaan pääsykokeiden tuloksia:barefoot: suunnitelmat ei kyllä muutu tuloksista huolimatta, ja olen kyllä 99%varma ettei aukea ovet kouluun mutta eipä se haittaa jos saisi 2 viivaa sen tilalle:whistle:
 
Heippa! Onko muita näin "höpsääntyneitä", jotka on alkanu kokeilemaan kotikonsteilla miten edistää raskautumista? :D Itse lukenut greippimehusta ja monilla tärpännyt "greippimehu" kuurin aikana. Joten suositellaan kuulemma alottamaan kuukautisten alkamisesta ovulaatioon asti, eli noin 2vk kuuri ja määrä 2dl/pv. Sekä tietenkin Fooli-happo on yksi tärkeimmistä joka estää keskenmenon riskejä tms. Itse ajattelin kokeilla tätä greippijuttua ja katsoa mitä käy. Foolihappoja olen jo syönyt pari kuukautta. Siirryn seuraavaksi Multivita raskausvitsku purkkiin, siinä on enemmän Foolia, sekä muutenkin kaikkia hyviä vitskuja. Eihän sitä voi tietää, jollei kokeile :p
 
Niin hirveet kivut just nyt munasarjoissa että sattuu kävellä. Aamulla jo heilutettiin peittoa kun mies tuli yövuorosta. Tässä testeistä kuvia taas. Testipäivä 21.6 sitten.

Lisäys kun ei kaikki vissiin tiedä, että mä pistin irrotuspiikin tiistaina illalla joka näkyy 9 päivää ainakin vielä testeissä. Raskaus näkyy (jos tärppää) vasta testeissä kun ovitrellen vaikutus loppuu. :)

 
Viimeksi muokattu:
Kauheesti viestejä tullut, kiva että aktiivinen ketju! :)

@Jankesof mulla on toinen kierto menossa jossa greippimehu, vadelmanlehtitee ja D-vitamiini mukana, viime kierrossa join myös punkkua oviksen jälkeen menkkoihin asti. Nyt jätin punkkukuurin väliin mutta tähän kiertoon otin raskausvitamiinit ja preseed liukkarin käyttöön. Aiemmassa ketjussa ja muuallakin on todella monet raskautuneet heti ekasta kierrosta tuon liukkarin käyttöönotosta ;) mies on popsinut nyt 2 kuukautta omia vitamiineja ja D-vitskua

En tiedä olenko vanha vai mitä mutta kauhee väsymys ja krapulainen olo jatkunut viime viikonlopun juhlista asti :ROFLMAO:o_O ei todellakaan voi olla mitään r-oireita vielä.. mielikuvitus alkaa laukkaamaan kun vatsaa nipistelee ja tissejä kutittaa, vaikka pitäs muistaa että viime kierrossa oli ihan samat tuntemukset (lukuunottamatta väsymystä ja huonoa oloa)
 
@Jankesof @kuus+1 Kysyitte noista Terolut-kokemuksista. Itse käytin viime vuoden vaihteessa hetken aikaa, kun kierrot olivat aika pitkiä. Sain Terolutilla hyvin kierrot lyhenemään ja jo toisesta kierrosta tulin yllättäen raskaaksi. Kuurin aloitin siis tietämättäni ovulaation jälkeen. No raskaus meni kuitenkin kesken, siksi siis täällä. Mutta itselläni siis ihan hyviä kokemuksia. Ainoa mikä Terolutissa mietityttää on se, että jos pillereitä lähtee napsimaan ennen ovulaatiota, niin Terolutit voivat estää ovulaation. Tästä kuulee lääkäreiltä kyllä erilaisia näkemyksiä. En oikein tiedä mikä näkemys on oikea.
 
@Wintersun kävin verikokeessa ja jännittää se tulos. Oireita tulee koko ajan lisää. Silti oon koko ajan varpaillaan kun meen vessaan, pelottaa niin paljon että vuoto alkaakin. Teen aamulla testin ja jos se on vahvistunut niin ajattelin ostaa digin.

Hurjasti tsemppiä sullekin, kaikki menee varmasti hyvin. :love:
 
@Scoc IIK! Ihanaa!! :love::love::love: Suuret onnittelut! Onko sulla ollut mitään oireita vielä?

ON: Ei mitään! Tein negatestin aamulla. Menkat pitäisi alkaa sunnuntaina, mutta ei tunnu edes siltä :cautious: En tiedä onko ovis ollut myöhemmin vai mitä :poop: nyt taas :ROFLMAO: Toivottavasti piakkoin alkaisi, niin pääsee uuteen kiertoon. Tosin seuraavat kaksi kiertoa menee luultavasti hukkaan. FLO:n ennustuksen mukaan seuraavan oviksen aikaan olen eri kaupungissa ja heinäkuun oviksen vietän Kreikassa :LOL: Toisaalta harmittaa mutta toisaalta olen ihan tyytyväinen, sillä kiikarissa on kaksi uutta potentiaalista työpaikkaa. En haluaisi heti ilmoittaa olevani raskaana, jos jommankumman satun saamaan :) Kävin myös eilen labrassa ja heinäkuulle on papa varattuna. Vuoden olen ollut ilman ehkäisyä, mutta emme ole yrittäneet kauhean aktiivisesti (ehkä 1-2 peittojen heiluttelua oviksen aikaan tammikuusta lähtien).. silti alkaa mietityttämään, kun ei edes haamulaista ole näkynyt :unsure::poop: Pahoittelut oma_napa_puhelusta!
 
Kiitos :love: @lilia88 ei suuremmin oireita kyllä ole, mut jos nyt tarkemmin miettii niin joo muutaman päivän mulla on ollu ihan kokoajan nälkä :rolleyes: tää sama tais olla myös esikoisen aikana ja parina iltana on ollu kyllä kova vilu, mutta oon pistäny sen kylmentyneen kelin piikkiin :D muuta ei kyllä vielä oo ollu, pahoinvointia odotellessa..
Tsempit vielä sinne, menkkoihin kuitenkin on vielä sen pari päivää, joten kaikki voi olla vielä mahdollista!!
 
@Wintersun En tikuttanut ovista, kun ajattelin tunnistavani sen muutenkin. 12 päivää sitten oli todella kovia kipuja noin 4 tuntia. Ajattelin, että ovis oli seuraavana päivänä. Kuitenkin viime viikon torstaina oli uudestaan ovislima, mitä hieman ihmettelin. Periaatteessa nyt voi olla vasta dpo 8 :unsure: Tallettelut on ainoastaan sunnuntailta, eli jos ovis on ollut torstaina, niin tuskin tärppää. Ajattelin tilata syyskuulle gyneaikaa. Taustalla on epäonnistunut keskeytys 5 vuotta sitten, niin aina on ollut pelko josko siitä jäi jotain häikkää... keskeytys ei siis mennyt kesken, vaan jotain materiaalia jäi kohtuun. Sain valita kaavinnan tai odottelun, ja valitsin odottelun. Vuoto loppui 5 kk kuluttua keskeytyksestä :unsure:

@Appelsiiniomena Milloin kokeiden tulokset tulevat? Pidän peukkuja, että kaikki on kunnossa(y)
 
Onnea @Scoc plussasta! :love:

Tsempit taas kaikille kuumeiluun ja piinailuun! (y)

ON: kp 13 menossa ja kovasti pitäisi touhuilla. WomanLog näyttää, että sunnuntaina pitäisi olla ovulaatio, mutta ei ole mitään ovulaation oireita. (n) Toki en ole niitä lämpöjäkään mittaillut. Liekö heti venähti kierto, kun lopetti pillerit. :( Huomaan itsessäni pientä harmistumista, vaikka piti olla tjot-meininkiä. Noo. Eiköhän tää tästä taas. Varmuuden vuoksi peitot heilumaan. :D Hyvää viikonloppua kaikille! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Scoc

Yhteistyössä