Eilen kirjoittelinkin, että lähti kp1 -->, mutta nyt kyllä täytyy vähän ihmetellä et mitäs ihmettä tässä tapahtuu. Minulla ei ole ikinä ollut minkäänlaisia välivuotoja tai eipäs-joopas-kuukautisia (ja vuoto on aina ollut runsasta), mutta ensimmäisestä raskaudesta (joka päättyi siis tammikuun lopulla sikiöperäisistä syistä keskeytykseen) lähtien keho on toiminut todella kummallisella tavalla. Ensimmäisen kerran ikinä minulle tuli "välivuoto" raskautuessani viime syksynä. Tämä oli kaiketi siis tätä ns. kiinnittymisvuotoa. Plussasin sitten noin 3 päivää kiinnittymisvuodosta.
Keskeytyksen jälkeen kuukautiset ovat alkaneet hassusti "tiputtelemalla" pari päivää ennen varsinaista vuotopäivää. Noh, olen ajatellut että tämä nyt on vielä suht normaalia (?). Kuukautiskipu on tullut sitten, kun varsinainen ensimmäinen kuukautispäivä on tullut.
Nyt sitten kolmansina kuukautisina (eli nyt) tapahtui niin, että kuukautiset alkoivat hieman varkain, ilman tätä tiputtelua tai kipua. Laittelin kuukupin paikoilleen ja ajattelin, että siitä ne sitten varmaan käynnistyvät, kun kerralla tuli heti melkein teelusikallisen verran verta. Noh, töistä tullessani kotiin tyhjensin kuukupin, johon oli tullut ehkä toisen teelusikallisen verran vuotoa ja ihan vähän hyytymää tms. Laitoin kupin takaisin ja kun eilen illalla aloin sitä tyhjentää, kuppi olikin tyhjä (????). Nyt on "kp 2" ja verta ei ole juuri tullut (ihan 1-2 millilitraa). Nyt en yhtään tiedä, että olivatko kuukautiset nyt todella tässä vai mitäs hittoa tässä tapahtuu.
Toisaalta tämä vuoto muistuttaa todella paljon sitä kiinnittymisvuotoa, mikä oli edelliskerralla kun tulin raskaaksi. Silloinkin laitoin kupin ja kun tyhjentelin sitä silloin, kun pitäisi olla jo kuukautiset ihan todenteolla käynnissä, kuppi olikin tyhjä. Toinen huomio kiinnittymisvuodosta oli myös se, että silloinkaan ei ollut kuukautiskipuja, joita yleensä minulla on.
En jotenkin jaksa nyt yhtään vielä hihkua ilosta, sillä kierto on sen verran sekaisin, etten millään pysty ovulaatiota paikantamaan. Seksiä on toki ollut siten, että kiinnittyminen voisi hyvinkin olla nyt mahdollista. Viime raskaudessa sain todella todella haalean plussan kolme päivää kiinnittymisvuodon alusta. Jos kuukautiset ei nyt käynnisty, ylihuomenna voisi kuitenkin testailla...