.

@kuus+1 , sympatiaa täältäkin! Mulla esikoinen tärppäs kolmannesta kunnon yrityskierrosta, eka varhainen km 2. sitten pidemmälle mennyt km (rv11+) heti ton ekan jälkeen, eli tavallaan yks 3 siinäkin. Nyt sitten on kolmas kierros menossa tässäkin yrityksessä ja toivon tärppiä KOSKA NÄIN ON MENNY ENNENKIN ja tiiän et tosi koville ottaa, jos nyt ei onnistu.
 
Moikka, taustalla olen lueskellut teidän kirjoituksia
Ärsyttävää tämä oireiden/ mahdollisien menkkojen odottelu ..

Olen syönyt terolutteja vuoden alusta asti, menkat alkanut seuraavana päivänä tai max kolmantena päivänä lopetuksesta. Tänään sitten se kolmas päivä ja odottelua odottelua..
En ole saanut ovista pongattua, kierto siis teroilla n 25-28. Viivat vähä tummuneet kierron keskellä, mutta ei kuitenkaan plussaksi. Vähän limoja ilmestynyt vasta kp 20, mutta plussaa ei silti.
Lähete saatiin sairaalaan, että saataisiin kunnon hoidot käyntiin. Pcos vaikeuttaa tätä hommaa, mutta periksi ei anneta ✌.
Tsemppiä kaikille
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
Tänne tulee niin kamala määrä viestejä, ettei perässä pysy :D

@Noups Juu kaveri tietää mun keskenmenosta ja pitkästä yrityksestä. Tänään heräsin aamulla "Oikeesti tää bebe tulee kohta mun toosasta läpi, tuntuu että se seisoo tuolla ja pomppii mun häpyluun päällä :cry:" -viestiin... Oli pakko vastata, että oisit onnellinen niin kaveri suuttu mulle :cautious:

@Abby87 Varovaiset onnittelut :love:

@kuus+1 Pahoittelut negasta :( Mä olen myös miettinyt tuota, että voiko keskenmeno tehä jotain tuhoa.. Mulla on ollu myös kohtutulehdus ja sitäkin mietin.. Hulluksihan tässä tulee, jos kaikkea miettii ja stressaa :unsure:

Mä tein eilen illalla herkemmän testin, negaa näytti niin en vaivautunut tänään aamulla enää testaamaan.. Eiköhän tässä nyt ootella vaan menkkoja :poop:
 
Onko testit vahvistuneet @kettuperhe ja @Kertsi?

@kuus+1 kiitos! Sitä todellakin toivotaan. Pahoittelut negasta! Ei kai se km mitään sellaista voi tehdä etteikö raskautuisi? Se vaan nyt ottaa enemmän aikaa? Toivottavasti pian kuitenkin plussa tulisi! Kauanko sulla aiemmin on mennyt?
Raskaustestissäkin näkyy jo selvemmin. Eihän tuo vielä mikään elokuvaviiva ole, mutta sellainen, ettei tartte enää tihrustella. Jospa se jatkais vahvistumista. Parina päivänä vielä testailen, pienillä välipäivillä varmaan...jos maltan13C41AA9-A32C-4338-973E-B13D08982AAF.jpeg . Testit tilattu, viimeinen muksu, niin miks en testais, kun testejä kuitenki on.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukunen1982
Mahtava plussa-aalto täällä! Paljon onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille! :) :love:

@Wintersun, pahoittelut kurjasta tilanteesta :( Toivottavasti ei olisi mitään vakavaa ja asia saataisiin hoidettua pian pois päiväjärjestyksestä.

@Kumiankka1, aika törppöä kaverilta tuollaiset viestit :( Varmasti kurja tilanne sinulle. Paljon voimia sinne, toivottavasti tärppäisi pian! :)


Täällä edelleen tylsä vaihe menossa, ovista odottelen sunnuntaille tai maanantaille. Onneksi on viikonloppuna vapaata, niin pitäisi tallettelujen onnistua :LOL: Mulle on muuten livahtanut yksi päivä liikaa listalle, eli tänään kp11
 
Mulle ei oo tullu ilmotuksia tästä ketjusta ollenkaa piiitkää aikaa :O oon siis käyny vaan lukee ketjuja joihin mulle tulee ilmotukset:D
Noh täällä todettu tänään kohdunulkoinen ja piikki saatu että kuivuis kokoon ja hcg lähtis vihdoin laskuun. Kuukausi sitten todettiin km ja vuoto ja kivut ei oo loppunu missään vaiheessa ja kontrolliakaan en saanu. Joten eilen päivystykseen yhtäkkisen kovan toispuoleisen alavatsakivun takia ja siellä meni puoli yötä ja hetken kävin kotona nukkumassa ja aamulla naistentautienpolille jossa ultrattiin ja todettii KU. Nyt viel hetki tarkkailussa täällä ja sit kotiin.
 
@Miina- sitä määki mietin et miten näin voi käydä ja taysin gyne mietti samaa... Soitin viimeks kaks viikkoo sitten neuvolaan toispuoleisesta kivuista ja siitä ku mistään ei mitää kuulunu jatkokontrolleista ja ku vuotoo oli edelleen. Siel käskettiin odottaan viel kaks viikkoo ja sit hcg verikoekeet jossa arvon ois pitäny olla alle 5 ja sano et jos kivut on sietämättömät nii sit lääkärii. No ei ollu, ennenku eilen iski yhtäkkiä iha jäätävän kovana, labrojen ja sisätutkimuksen jälkee pääsin yöllä kotii vähäks aikaa nukkuun ja tänään naistentautienpäivystykseen.
Siel gyne päätti heti, että ei enään seurata vaan pistetään se solusalpaaja piikki. Ja onneks oli sitä mieltä! Vaikka tuleekin taukoo kuukausi yritykseen, mutta se ei edes haittaa. Oon niin väsyny tähä jatkuvaan vuotoon ja kipuiluun/juilintaan yms...
 
@Miina- sitä määki mietin et miten näin voi käydä ja taysin gyne mietti samaa... Soitin viimeks kaks viikkoo sitten neuvolaan toispuoleisesta kivuista ja siitä ku mistään ei mitää kuulunu jatkokontrolleista ja ku vuotoo oli edelleen. Siel käskettiin odottaan viel kaks viikkoo ja sit hcg verikoekeet jossa arvon ois pitäny olla alle 5 ja sano et jos kivut on sietämättömät nii sit lääkärii. No ei ollu, ennenku eilen iski yhtäkkiä iha jäätävän kovana, labrojen ja sisätutkimuksen jälkee pääsin yöllä kotii vähäks aikaa nukkuun ja tänään naistentautienpäivystykseen.
Siel gyne päätti heti, että ei enään seurata vaan pistetään se solusalpaaja piikki. Ja onneks oli sitä mieltä! Vaikka tuleekin taukoo kuukausi yritykseen, mutta se ei edes haittaa. Oon niin väsyny tähä jatkuvaan vuotoon ja kipuiluun/juilintaan yms...
Ultrattiinko sut silloin kun keskenmeno todettiin? Voisko olla niin että olis ollu kaks munasolua. Toinen päätynyt kohtuun ja toinen jäänyt munajohtimiin?
Tosi harmi että tollanen juttu sattu :( tsemppiä paranemiseen.
 
Eilen kirjoittelinkin, että lähti kp1 -->, mutta nyt kyllä täytyy vähän ihmetellä et mitäs ihmettä tässä tapahtuu. Minulla ei ole ikinä ollut minkäänlaisia välivuotoja tai eipäs-joopas-kuukautisia (ja vuoto on aina ollut runsasta), mutta ensimmäisestä raskaudesta (joka päättyi siis tammikuun lopulla sikiöperäisistä syistä keskeytykseen) lähtien keho on toiminut todella kummallisella tavalla. Ensimmäisen kerran ikinä minulle tuli "välivuoto" raskautuessani viime syksynä. Tämä oli kaiketi siis tätä ns. kiinnittymisvuotoa. Plussasin sitten noin 3 päivää kiinnittymisvuodosta.

Keskeytyksen jälkeen kuukautiset ovat alkaneet hassusti "tiputtelemalla" pari päivää ennen varsinaista vuotopäivää. Noh, olen ajatellut että tämä nyt on vielä suht normaalia (?). Kuukautiskipu on tullut sitten, kun varsinainen ensimmäinen kuukautispäivä on tullut.

Nyt sitten kolmansina kuukautisina (eli nyt) tapahtui niin, että kuukautiset alkoivat hieman varkain, ilman tätä tiputtelua tai kipua. Laittelin kuukupin paikoilleen ja ajattelin, että siitä ne sitten varmaan käynnistyvät, kun kerralla tuli heti melkein teelusikallisen verran verta. Noh, töistä tullessani kotiin tyhjensin kuukupin, johon oli tullut ehkä toisen teelusikallisen verran vuotoa ja ihan vähän hyytymää tms. Laitoin kupin takaisin ja kun eilen illalla aloin sitä tyhjentää, kuppi olikin tyhjä (????). Nyt on "kp 2" ja verta ei ole juuri tullut (ihan 1-2 millilitraa). Nyt en yhtään tiedä, että olivatko kuukautiset nyt todella tässä vai mitäs hittoa tässä tapahtuu. :D

Toisaalta tämä vuoto muistuttaa todella paljon sitä kiinnittymisvuotoa, mikä oli edelliskerralla kun tulin raskaaksi. Silloinkin laitoin kupin ja kun tyhjentelin sitä silloin, kun pitäisi olla jo kuukautiset ihan todenteolla käynnissä, kuppi olikin tyhjä. Toinen huomio kiinnittymisvuodosta oli myös se, että silloinkaan ei ollut kuukautiskipuja, joita yleensä minulla on.

En jotenkin jaksa nyt yhtään vielä hihkua ilosta, sillä kierto on sen verran sekaisin, etten millään pysty ovulaatiota paikantamaan. Seksiä on toki ollut siten, että kiinnittyminen voisi hyvinkin olla nyt mahdollista. Viime raskaudessa sain todella todella haalean plussan kolme päivää kiinnittymisvuodon alusta. Jos kuukautiset ei nyt käynnisty, ylihuomenna voisi kuitenkin testailla...
 
Onnea kaikille plussanneille, niitä olikin tullut monta :love:

Ja uusille tervetuloa!

Piti viettää hiljaiseloa palstalta että menis nää piinapäivät nopeammin, huomenna siis jo dpo10 ja ekan testin aattelin tehdä. Hiukan kyllä epäuskoinen olo että olisi tärpännyt edes kun tuttuja menkkaoireita jo havaittu, mutta yritetään pysyä positiivisella mielellä :oops:
 
Onnea plussanneille! Ihania nuo plussaviivat:)
On: Täällä taputeltu taas yksi kierto nyt siis kp2/26-32 yk4. Eilisestä menkkapettymyksestä selvitty. Uusi kierto on uusi mahdollisuus...Toki mietityttää kun aiemmat raskauden alkaneet melkein ensimmäisistä yrityksistä että onnistuuko enää. Ikää on jo yli 35 ja kilpirauhasen vajaatoiminta (mitä ei ollut aiempien raskauksien aikana).
Huomasin myös että luteaalivaihe on ollut vain nyt 10 päivää. Ideaali lienee vähän pidempi? o_O
 
@Päppyrä, no huhhuh. Tsemppiä sulle sinne!
@Lilje, toivotaan että olis kiinnittymisvuodosta kyse!

Ehkä keskenmeno ei aiheuta ongelmia uudelleen raskautumisessa, mutta itse huomasin että mulla meni 3 kiertoa ennen kun kaikki palautui ennalleen. Menkat tuli kyllä heti ajallaan, mutta ovista en bongannut, oli välivuotoja mitä ei ikinä ennen oo ollu, kierron pituus vaihteli enemmän kuin yleensä, jne. Eli voi viedä aikaa, ennen kun kroppa palautuu ennalleen.
 
Hurjasti onnea kaikille plussanneille :love::love::love:
@Wintersun Mulla on ollu kans papamuutoksia joita seurattiin mut ku ei lähteny itelleen niin tehtiin loop eli sähköllä poltettiin pois. Ei tuntunu missään muuta ku et ronkkivat siellä. Nyt sit on vaan tiheempi seuranta jokunen vuosi.
 
Onnea plussista

Mä bongasin tänään limat, ja eilen ja tänään niitä hyödynnetty. Täytyy vielä huomenna ja perjantaina yhtyä tuohon mieheen tosin huomenna voi olla ettei ehdi. Riittääköhän nää kaksi kertaa ja perjantain varmistus? Mulla ei niitä testejä ole, yritän nyt hetken malttaa ilman niitä. Mutta sitten ei tosiaan tarkkaa päivää tiedä. Mites se yleensä menee, noista limoista? Millon on paras hetki? Jonkin verran kipuja myös nyt tänään ollut, joten ainakin ihan lähellä ollaan.
 
@Wintersun nyt vain puuhiin ;)

@Lilje - mikäs siellä tilanne?

@Abby87 - onnea paljon <3

ON:
Mitä mun kropassa tapahtuu? Tänään kp10 ja selkeitä ovisoireita jo nyt?Pistää, painetta, kipua! Kuumeeseen otettu särkylääke auttaa myös näihin kipuihin! Testeissä ei vielä merkittävää, mutta selvä viiva jo. Vähän jännittää, et osuuko O viikonloppuun kun oon ite tyttöjen vkoloppua viettämässä ja tallettelumahiksia ei oo pe eikä la. Varmaan tänään paree yrittää, vaikka flunssa puskeekin päälle!
 
Täällä ne menkat sitten alkoikin... ihmettelen kyllä edelleen, miksi tämä menkkojen alku on nykyään enemmän tai vähemmän tämmöistä, että hähäääää nyt alkaa ja sitten ei alakaan ja lopulta sitten kuitenkin alkaa. Mutta tänpäiväisestä ei voi kyllä enää erehtyä. Kyllä nämä kuukautiset ovat!
 
Ihania plussia! :love: Suuret onnittelut kaikille :love::love:

Mulla ei tapahdu mitään, niin käyn vaan lukemassa teidän viestejä :LOL: Oon kyllä miettinyt, että pitäiskö käydä gynellä tutkimuksissa. Mun kierto on seilannut sellaista 28-33 pv nyt, en tiedä onko normaalia. Lisäksi stressaa, kun en saa ovista tikutettua.. viimeksi tammikuun 22. ollut ovisplussa :unsure: Oon kyllä stressannut koko kevään ja nyt alkaa olla kaikki stressin aiheuttajat poissa. Ootteko käynyt ihan muuten vaan gynellä? Mietin, että nauraako ne mut pihalle jos haluan vaan tarkistaa, että kaikki on kunnossa :giggle::unsure:

@Lilje kuulostaa inhottavalta! :( Voisiko olla, että on ollut jokin kiinnittymisyritys?
 

Yhteistyössä