.

No ehä mää malttanu olla tekemättä r-testiä! Teijän syy!!!;)
4h oli pissa rakossa ja haamujen haamu tuli one step testiin.. Onkohan nuo onestepit kuin höpö höpö testejä? Haamujen haamulla tarkotan sitä, et ku katot nii et nää mitään toista viivaa, mut läheltä katottuna on hyvin haalee viiva. Vai tuleeko joka tapaukses tosi haalee viiva vaik ois nega? Eli ns. Viivanpaikka?Kokemuksia?
Maha kipuilee mut menkkoja eikä tuhruvuotoa näy. Nyt kp 27/27

Onks tää viivanpaikka? https://aijaa.com/CatgYd
 
Viimeksi muokattu:
@Momon Oon niin pahoillani :cry::cry:

Kiitos kaikille ihanille onnitteluista! :love: En jotenkin yhtään usko, että oisin raskaana, saatikka, että tää raskaus kestäis. Musta tuntuu, että testin pitäis jo näillä päivillä olla vahvempi plussa ja taustalla kummittelee kuitenkin tuo keskenmeno 3kk sitten.. Koitan elää varhaisultraan (jos päästään sinne asti) ajattelematta asiaa ja edelleenki keskityn koiran hankitaan, joka saapuu syksyllä :D Varmaan teen digitestin sit kun pitäis näyttää 3+ ja jos sellainen näkyy niin ehkä sitten saa siirtää plussanneisiin :ROFLMAO: Piinailijoista voi jo poistaa silti.
 
Pahoittelut @Momon :(
Jaksamiset uuteen kiertoon joutuneille. (y)

Tervetuloa mukaan @janskusdff.

Hirmusti tsemppiä yritykseen ja kuumeiluun kaikille ja kiitos taustalta vastanneille. Kiva kuulla teistäkin. :) Omaa napaa sen verran, että varmaan tarttis tutkituttaa itseltäkin kilpirauhasarvot, koska viime kerrasta on jo aikaa. Ei tulis sit sen puolesta mitään ongelmia. Joku mainitsi siitä, että kai sitä nyt kerran päivässä voi käydä palstan lukemassa. VOI.. :LOL:Monestikin päivässä. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: janskusdff
Niin, en vaa luota oikee tuohon testiin pessimisti, ku olen. Nukuin lyhyet päikkärit ku tuntu et sammun pystöön. Raskausoire? Yleesä en päikkäreitä osaa nukkua ees.. Hmm. Täähän menee jännäksi. Millonkahan kantsis tehä seuraava testi? Aika uskomatonta jos on oikeesti tärpänny. Yk1 ja talletuksia ovun aikaa 1kpl, ku aattelemma et tulee jos tulee...
 
@Momon pahoittelut :( juuri luin oman kemiallisen jälkeen että munasolun hedelmöittyminen on helpompaa kun onnistunut kiinnittyminen. Oliko jopa 70% epäonnistuneita kiinnittymisvaiheessa. Itse lohduttaudun tähän tietoon vaikka ei se mitään muutakkaan.

@RUSKA82 itse seuraisin saman merkkisellä testillä kahden päivän välein viivan kehittymistä. Se on hiukan ihmisestä kiinni nouseeko hormoni 2 vai 3 päivän välein alussa jos olen ymmärtänyt oikein. Onnea ja tarrasukkia :love:
 
@Momon pahoittelut!

@Kumiankka1 onnittelut!

@RUSKA82 onnittelut!

@tylleröinen_21 mulla pientä menkkamaista jomotusta tällä hetkellä ja alaselkäkipua, toivottavasti ois kiinnittymiseen liittyviä. Vähän pelkään että pms-oireet kohta alkaa. Aikaisemmin oireettomat kierrot, eli jos pms-oireet puuttuu niin se on ollut hyvä merkki. Mulla negakierroissa ollut myös repäisykipuja, varsinkin öisin, nyt niitä ei ole ja toivon ettei tuukaan. Toki ne varmaan liittyy keltarauhasen toimintaan. Ja kahdella edellisellä plussakierrolla kunnon menkkajomotukset alkaneet dpo 12, luulin jo että menkathan ne sieltä alkaa mutta sitten plussasinkin ja olivat raskauteen liittyvää.
 
Pahoittelut @Momon :cry::(

@Tiutau13 @Önnö mullakin taitaa keho ja mieli kehitellä toiveiden mukaisia oireita - eilen dpo 6-7 oli jomotusta ja paineen tuntua alavatsassa ja tänään dpo 7-8 sekä aamulla ennen aamiaista että iltapäivällä kun lounaan ja välipalan väli ehti mennä 5-6 tuntiin oli kuvottava olo, mikä syömällä meni ohi. Lisäksi väsyttää todella paljon... :whistle: Mutta vaikka toiveet on korkeella, jotenkin koko ajan asennoituu että keho vaan tekee tepposia ja viikon päästä alkaa menkat.
 
  • Tykkää
Reactions: Önnö
Täällä lähtee 29.5. kp 1 ja yk 4! Yk 4, koska viime yrityskerralla ei oikeasti päästy yrittämään, joten ei voi sanoa vielä viidenneksi kerraksi tätä. :D Vuoto alkanut jo, mutta luulisin, että huomenna tulee sitten vasta kunnolla.

Tässä kuussa sitä sit kokeillaan onnea!! Huhhuh.
 
Tervetuloa uusille!
Onnittelut @Kumiankka1!
Ja pahoittelut teille kaikille uuteen kiertoon joutuneille, teitä onkin taas monta. :(

Voi että, edellinen kierto oli täysin oireeton ja nega, nyt tuntu dpo5 hetkellinen nippailu ja pistokipu oikealla alavatsalla ja dpo6 myös jotain pientä. Sitä rupeaa heti kuvittelemaan vaikka ja mitä ja googlettelemaan. (n) Sitten voi taas loppuviikosta pettyä. Väsyttänytkin on ihan hirveästi, mutta ei ihme kun on painettu pihahommia töiden päälle ja töissä kauhee kiire ja stressi. Onneks ens viikolla alkaa loma (ja menkat :confused:)!
 
@SandraB näen kyllä viivan, Onnea ja pidetään peukut pystyssä että vahvistuu :love:

Täällä taustalla päivittäin käynyt lukemassa kaikkien viestit ja onnittelut kaikille plussanneille:love: täällä odotellaan ovista.. ja voi olla että joutuu vielä todella kauan odottelemaan jos on taas pitkä kierto tiedossa. Tikutukset jo varmuuden vuoksi aloitettu ajoissa :ROFLMAO:

Mikäs tilanne @Önnö? Ootko tehnyt lisää testejä? :) Muutenkin täällä jännäilen kaikkien muiden puolesta, plussatuulia kaikille:love:
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :(

@Helmi30, on tää oireiden kehittely kyllä kummaa :D Mutta toivottavasti olisi tärppi käynyt, eikä olisikaan kuviteltuja oireita! Tsemppiä piinailuihin :)

@SandraB, näen kyllä selkeästi viivan. Vahvistumisia! :)

@MinimiiS, täällä menossa nyt kp45 ja dpo10. Ei ole oireita mihinkään suuntaan. Dpot 3-6 rinnat oli todella arat, mutta muuta ei ole ollut, joten saa nyt nähdä. Ajattelin huomenna tehdä testin, OneStepin liuskoja on kaapissa. Menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna, niin sittenpähän tähän pitkään piinailuun tulee toivottavasti ainakin jokin vastaus :)
 
Ihana plussa-aalto täällä! Onnea! Toivottavasti on tarttuvaa ;)

Itsellä nousi tänä aamuna lämpö reippaasti (yleensä nousee ovulaation aikaan pikkuhiljaa) ja Natural Cyclesin mukaan pitäisikin olla ovulaatio. En vaan tunne mitään. Voihan tuo lämpö johtua järkyttävästä migreenistäkin, joka iski illalla..
 
@Momon suuret pahoittelut! :cry:

@Kumiankka1 onnittelut plussasta! :love:

@SandraB mielestäni selkeä plussa, onnea! :love:

Onnittelut myös muille plussanneille :love: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :cry:

Itse olin viikon lomalla ja nautin Suomen säästä. Kävin kyllä lukemassa kirjoituksianne, mutta en jaksanut kännykällä kirjoitella. Tästä syystä olen saattanut missata jonkun plussan/muun infon :)

Mulla oli kovat suunnitelmat lomaviikolle, mutta mies oli ottanut sen verran lisätöitä, että tallettelut jäi taas yhden päivän varaan :rolleyes:En tikuttanut ovista, mutta limat oli la-su ja kivut su iltana. Arvioin oviksen olleen sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Huomiselle voi siis päivittää dpo 2. Meidän ainoa tallettelu oli sunnuntaina, joten katotaan nyt. Olen taas sitä mieltä, että liian myöhään yritettiin (n)
 

Yhteistyössä