.

@Sennay kiitos kysymästä, täällä mennään dpo 7-9 :) dposta en ole varma koska menen tuntemusten mukaan ja jostain syystä tässä kierrossa ne kovimmat oviskivut kesti KOLME päivää?!o_O yleensä se on sen yhden päivän ja se oli siinä:LOL: talletukset tehtiin kahtena noista oviskipupäivistä joten luulis olevan kohdillaan. Vaan niin ne oli silloinkin kun tikuttelin ovista ja marras-jouluvauvaa toivoin:ROFLMAO: raskaustestitkin on pannassa , vasta jos menkat on myöhässä niin saa uittaa tikkua eli 2.6 jälkeen:LOL: mitä tuntemuksiin tulee, tuskin tärppäsi. Kun ne tuntemukset puuttuu(n) käyn täällä päivittäin lukemassa ja fiilistelemässä muiden plussia:love: oma vauvakuume lähti niin lapasesta että pakko oli himmata täällä roikkumista (siis kai nyt saa silti kerran päivään käydä lukemassa?? Se on jo himmailua minusta!:X3::love:)

@Kumiankka1 mulla on välillä pelkoa! Oon tainnut kirjottaa aiemminkin, mutta mieliala siis heittelee näin: aina kun menkat alkaa niin tulee suunnaton suru puseroon (joka näyttäytyy ulospäin kiukkuna), että miksei tärpännyt. Oviksen lähestyessä optimoin seksi-illat jos mahdollista ja kun piinapäivät alkaa niin alan panikoida että mitä jos on tärpännyt niin kuinka mä sit jaksan kolmen pienen kanssa..!!?!:LOL: ja jos (kun) se nega napsahtaa niin alkaa alusta, suru jne..(n)

Oon mietiskellyt tota kolmen pienen lapsen arkea siis todella paljon, yrittänyt löytää KAIKKI näkökulmat asiaan. Ja oonkin päättänyt että jos (toivottavasti KUN) kolmas ilmoittaa tulostaan niin jotenkin sumplin ja järjestän hommat niin ettei päiväkotia aloiteta ennen kuin nuorin on 1.5v :LOL: mielummin ois 2v mutta se on jo konkurssin paikka meikäläisellä jos ei lottovoittoa tule:ROFLMAO: mies ei ole valmis kituuttamaan (koska pk on hänen mukaansa aivan hyvä jo ihan pienellekkin(n)) joten en pysty järjestämään kuin oman osani taloudesta näin.. :poop:
 
Tultiin mun lapsen kanssa yöksi mun faijalle, ei oo kauheesti oltu tekemisissä vaikka asutaanki aika lähekkäin. Faija tekee 2 vuorotyötä niin se on ehkä osa syy siihen.

Mies meni siis tänään setänsä luokse yöksi, kattovat siellä jotain peliä miesten kesken.
 
Täällä tuli plussa eilen, haalea mutta sen verran selkeä ettei voi olla mielikuvitusta. :) (rsfu ja pc testeillä)
One step antoi vain ehkä juuri sen mielikuvitusviivan vaikka dpo jo 15.(n)
Toivottavasti pysyy kyydissä.
Nyt pähkäilenkin kuinka tyroksiini lääkityksen kanssa. Onko kenelläkään tietoa?
 
@Momon Onnea (y) Tyroksiinin suhteen kannattaa ottaa yhteys hoitavaan lääkäriisi, annosta saattaa joutua muuttamaan.

Itse en tähän tai ensi kiertoon tikuttele ovista kuin alkuun, lähdetään kesälomalla kuukaudeksi reissuun joten on muuta ajateltavaa. Itsekin pitäisi ennättää mennä ottamaan taas kilpirauhasarvot.
 
@Momon Onnittelut plussasta! ❤ Kilpirauhasarvot olisi hyvä tarkistaa. Lääkitystä voidaan joutua muuttamaan, esim. lisäämään raskauden aikana. Näin ainakin minua ohjeistettiin neuvolassa, kun mainitsin, että suunnitelmissa raskaus.

Minut voi nostaa listalle, kp 1/27-29, ya 5/2018, tjot.
Menkat alkoi sopivasti, kun yöllä ennen nukkumaan menoa kerroin miehelle, että @Miina- täällä onnitteli yrityksen aloituksesta. Kysyin, että onko se nyt sit virallisesti lupa tulla, jos on tullakseen, niin mies naurahti, että johan tuota eilen harjoiteltiin. :ROFLMAO:Myöhemminhän sen sit näkee, että minkä pituiseksi kierto muuttuu. Levollisin ja toistaiseksi stressittömin mielin lähdetään liikkeelle. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
TOIVEENA VAUVA 2019

27.5.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Nasunen87............kp 51/29.............yk 5
Satvenna...............kp 46/29-32.........yk 1
jemppu123............kp 46/29..............yk6
Önnö.......................kp 43/27-31........yk1
Midoo......................kp 36/28-33.......ya 6/17
Valdemaria.............kp 35/35.............yk 3
Momon...................kp 32/26-32.......yk 4
Lilje.........................kp 32/xx.............yk 4
aronoele................kp 30/24-26.....yk 1
SandraB.................kp 29/24-30........yk 7
Kumiankka1..........kp 29/27-28.........ya 5/17
Helmi30.................kp 27/33-35.......yk 4
Persikka123..........kp 27/28.............yk 12
Evelin27................kp 25/29-32.......yk 15
Ensikatse...............kp 25/31-35......ya 2/17
Vuuti......................kp 25/28-32........yk 13
Alia........................kp 24/28-30........yk 1
Appelsiiniomena...kp 23/33.............yk 6
tylleröinen_21........kp 21/xx..............yk 1
Wintersun..............kp 19/26-30.....ya 12/10
lilia88.....................kp 17/27-35.......yk 5
Mukipukipuu...........kp 15/28............yk 3
Lilja<3....................kp 13/28........ya 11/17
Tiukunen1982.......kp 12/36.............yk 4
MannaL.................kp 12/27-xx..........yk 2
Vilmalotta..............kp 10/22-23............yk 2
rust........................kp 10/23-26...........yk 8
Miina-....................kp 10/24-27........yk 3
MinimiiS................kp 9/31-39?.....yk 2
Nipsu#5................kp 7/28..............yk 2
Alinah92.................kp 5/40-55.......ya 2/16
VauvaHaaveilija89...kp 4/28.........yk 6
Johannnaa.............kp 4/28-29........yk 2
Kuus+1...................kp 4/30-34.........yk 7
Mansikka19..........kp 1/xx.............yk 2
Sennay.................kp 1/27-29........ya 5/2018, tjot.
coocoo..................kp x/xx.............yk 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
midoo......................dpo 17
Momon....................dpo 17
SandraB..................dpo 15
Kumiankka.............dpo 15
Önnö.......................dpo 8
Tylleröinen_21.......dpo 7
Helmi30..................dpo 6
Vuuti.......................dpo 6
Appelsiiniomena....dpo 5


Taustalla:
Pumpulipalleroinen
RUSKA82
Orapihlaja8
Kiemura
Päppyrä
Cara-mel
Tiutau13
Reetaleena
Paupiu
Yoona
mimmik
Haaveilija_93
Toiveikas92

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sennay
Huh, toivottavasti tuo lista tuli oikein kun näin eka kertaa päivitin aamu-unisena :D:D

@Momon Onnea plussasta :love:

Täällä ei vieläkään menkkoja... Aloin eilen huvikseen mittaileen lämpojä, kun tuntui että iho tosi kuuma ja paleli vaan... 36,9 oli eilen ja tänään :notworthy: Sit katoin, että km raskaudessa oli lämmöt 36,8-37,1:oops: Nooh, huomenna teen testin, jos ei menkat ala. (Nyt ne alkaa kuitenkin kun tänne kirjotin:D)
 
@Momon onnea :love:. Mulle voi päivittää huomiselle kp 25. Yhden päivän heitto listassa, mutta pysyn kyllä itse perillä päivistä tämän piinailun kanssa :ROFLMAO:
Muutama päivä pitäisi vielä malttaa odottaa. Pyrin olla tekemättä testiä ennen kun/jos menkat on myöhässä. Oireita ei ole lainkaan (n)
@Wintersun kovasti jaksamista sinulle ja hatun nosto sinun positiivisuudesta kaiken tuon kokemanne keskellä :love:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja plussatuulia uusiin yrityksiin :barefoot:
 
Onpa kiva kun näin paljon viestejä tullut :)

@Wintersun tsemppiä hirveästi! Onneksi huomattiin nuo muutokset jo tässä kohtaa.

@Appelsiiniomena olen melko varma että ei tärppiä tässä kierrossa.. ei mitään oireita ja jotenkin vaan sellainen olo että ei nyt osunut. Toki voihan alkuraskaus olla oireetonkin mutta mutta:unsure: yritän malttaa vielä viikon ja testaan sitten sunnuntaina jos eivät ala ennen sitä.. ärsyttää olla näin malttamaton.

Ja onnea plussanneille!
 
Onnea @Momon :love:

Kiitos @Kumiankka1 listan päivityksestä, minun osalta ainakin oikein :)

Onko kellään tietoa välivuodosta ja sen mahdollisista syistä? En tiedä mistä muualta kysyisin, anteeksi ällötys.:ROFLMAO: Saa skipata jos..
Mulla näköjään rengas sekottanut kroppaa jonkun verran, ensimmäinen kierto lopetuksen jälkeen oli 24 pvää, toinen 27. Dpo molemmissa 11 pvää. Ekalla vuoto kesti 9 päivää, toisella 2 päivää. Yk 2:ssa ja nyt tässä kolmosessa on mukana vattutee, en viime kierrossa huomannut mitään erikoista mutta nyt kun limat lisääntyy niin siellä on mukana ruskeaa. Onko tuossa vattuteessä jotain? Vai kenties jotain kierrosta johtuvaa..
 
@Wintersun Tsemppiä hoitoihin. Olet kyllä todella sitkeä, kun ottaa huomioon teidän tilanteen ja silti jaksat käydä täällä kommentoimassa, pidät listaa ja tsemppaat meitä muita. Nostan hattua! ❤

@Alinah92 Tsemppiä hoitoihin!

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja kuumeilijoille! :love:(y)

Täällä odotellaan menkkoja saapuvaksi. Eilen päivällä oli kerran sellaista näkyy vain pyyhittäessä-vuotoa, mutta alamahan kipuilu on nyt lisääntynyt. E-pillerit loppui keskiviikkona, joten tänään pitäisi alkaa. (y) Tuota alamahan kipuilua ennen menkkoja ei ole ollut pitkään aikaan, mutta edellisessä ja tässä kierrossa sitä on ollut.

Mielenkiinnolla odotan, että miten pitkäksi kierrot ja menkat venyy, kun ei enää syö pillereitä. :cautious: Mulla on siis kilpirauhasen vajaatoiminta ja PCOS, jotka molemmat on vaikuttaneet aiemmin mun menkkoihin epäsuotuisasti. Tähän asti menkat olleet sellaiset, että toisina päivinä on selvinnyt pelkällä pikkuhousun suojalla tai jopa ilman, kun vuotoa on ollut tyyliin "vähän vaan väriksi ja rautainen haju". :LOL: Sit ehkä yhtenä päivänä saattanut tulla ihan jopa liraus vertakin. Kierrot on olleet tasaisesti 27-29 päivää ja menkat kestänyt 2-4 päivää.

Mies tuli eilen illalla töistä hieman kireänä ja väsyneenä. Sain hänet kuitenkin piristymään ja nauramaan, kun menin hänen eteensä vatsaani taputellen ja tokaisin, että "Noniin! Nyt tekemään sitä vauvaa!" No ei menty, mutta miehen sain piristymään. :ROFLMAO: Itsellä aiemmin ollut jännitys on onneksi laantunut ja tilalle on tullut sellainen odottava tunnelma. Ekasta kierrosta on puhuttu, että yritettäis vähän aktiivisemmin, koska monilla juuri se eka kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen on ollut juuri se tärppikierto, kun kierto on vielä pillereiden jäljiltä säännöllinen. Muutoin on tarkoitus edetä rennolla Tulee, jos on tullakseen-meiningillä ilman mitään lämmön mittailuja ja ovistikutteluja. Itseni tietäen ja tuntien se on paras vaihtoehto, koska suurin piirtein elän stressillä.:LOL: (arvatkaapa vaan, että tuleeko musta joku himotestaileva hössöttäjä, kun luonne on hetikaikkimullejustnyt!)

Tämmönen romaani omaa napaa täältä taustalta. Mitäs muille taustailijoille kuuluu? @Päppyrä jo kirjoittelikin taustalle jäämisestä/pysymisestä, mutta mites te muut? @yoona ilmeisesti teillä on jo yritys alkanut? @Pumpulipalleroinen @RUSKA82 @Orapihlaja8 @Kiemura @Cara-mel @Tiutau13 @Reetaleena @paupiu @mimmik @Haaveilija_93 ja @Toiveikas92

Mitä muille kuuluu?
Hei,täällä ollaan! :D Viime ovusta siis vain yks talletus. Raskaus oireita ei juuri oo ollu, mutta menkkojen pitäs alkaa huomenna (kp27) ja tuhruvuodosta ei tietoakaa. Tuhruvuoto alkaa yleensä aina 2-3vrk ennen menkkoja. Suoraan sanottuna en oo uskonu raskauteen koko dpo aikana ku ei oo ollu oikee mitää oireita..siis semmosia selkeitä.

En tiedä one step ovulaatio liuskoista sen enempää, mut tein niillä testin eilen..kahta viivaa näytti..siis ovu testi.( eiks ne voi näyttää täsvaihees kiertoo mitä sattuu ?) Mulla on kaapissa yks r-testi, säästän sen varmaa ylihuomiselle..en halua lähtee laukkomaan apteekkiin... Ja jos se on plussa nii sit lähen apteekkiin ostaan viel toisen testin. Mut mennäämpä hetki kerrallaan!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Önnö ja Sennay
Kiitos onnitteluista mutta iloa kesti vain 2 vrk. Nyt testit näyttää aivan negaa.
Olo aivan turta.
Yleisiä nämä on mutta itsellä neljä raskautta ja tämä vasta ensimmäinen joten olen kai ollut onnekas.
Toivottavasti vuoto vain alkaisi nyt pian. Kauankohan voi odotella?
 
@Momon olin juuri tulossa antamaan sulle kilppari vinkkejä, mutta näin vikan viestisi :( pahoittelut. Mutta joka tapauksessa kannattaa nostaa lääkitystä. Mulle lääkäri sanoi kun poisti ehkäisykapselin, että nosta tyroksiini annostusta. Ennen otin 100mikrog, ja nyt 150mikrog päivä. Ja kun tärppää niin voi olla et pitää vielki nostaa. Eli siis usein sanotaan että annostusta pitää nostaa jo kun aloittaa yrityksen.
 
@Momon eikä! Oon todella pahoillani!:(

@Kumiankka1 wauuu!!! Onnea!!:love:

Hehhehhee, raskausoireita bongattu! Raudan maku suussa, tissit aaltoilevasti kipeät. Mutta arvatkaas, voipi olla ihan valeraskauden oireita koska vauvakuume on KOVA! Lisäks toi raudanmaku on ollu jo varmaan viikon eli heti oviksen jälkeen. Onneks ei oo testejä, oisin jo tikuttanu muuten:D

Mähän sain sillon just ennen pääsiäistä viivanpaikan onestepiin (elämäni eka viivanpaikka niillä testeillä) ni olin "NIIIIIN RASKAANA!!" vaikka en oikeasti ollut. Hiplailin alavatsaa ja elin vaaleanpunaisessa kuplassa, olin täynnä odottavan äidin rauhallisuutta ja rakkautta. Sen ajan varmaan voisi diagnosoida oikeasti valeraskaudeksi. Aika jäätävää..:whistle:
 
Onnea ja tarrasukkia @Kumiankka1! :love:

@Momon, pahoittelut :( Paljon voimia sinne!

@Tiutau13, on tää ihmismieli vaan jännä juttu, kun pystyy ihan toiveiden voimalla kehittämään kaikenlaisia oireita :) Mullakin oli tässä kierrossa vaikka mitä oireita, kun kuvittelin, että ovis oli parisen viikkoa sitten ja tietysti sen jälkeen pian oli pahoinvointia ja kaikenlaista, niin että olin jo melko varma tärpistä. Kunnes menkat sitten eivät alkaneetkaan odotetusti, mutta testit näytti silti negaa. Nyt menossa jo kp44 ja dpo9. Jostain ihmeen syystä ovis myöhästyi pari viikkoa ja piinailua joutuikin nyt jatkamaan aika pitkään :D Nyt näillä “oikeilla piinapäivillä” ei ole toistaiseksi ainakaan ollut muita oireita kuin rintojen arkuutta. Saa nähdä, kuinka tässä käy. Vielä pitäisi jaksaa muutama päivä piinailla, niin tulee toivottavasti selkeys tähänkin tilanteeseen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13

Yhteistyössä