.

Mä luin kanssa @Wintersun in tekstin useampaan kertaan - kai sitä ei uskonut silmiään kuinka surkeita uutisia näytteen tulos toi! Oon todella pahoillani ! :( toivottavasti lääkärillä on keinoja millä yrittää parantaa tilannetta! :notworthy:

Äh. Tein illalla onestepin , viivanpaikkaako se piru taas antaa!! Ei kuitenkaan yhtä törkyvahva kuin ennen pääsiäistä, tosin olin havaitsevinani hienoista punerrusta:eek: testiajan jälkeen (ehkä 15min) punerrus oli kuitenkin kadonnut, samoin viiva(npaikka) lähes kokonaan:cautious: kameran linssi ei havainnut joten saatoin myös kuvitella omiani:unsure::(
 
Tää voi olla tyhmä kysymys, mutta kuinkahan on.. kun mä tosiaan tikutin oviksen 17 pvää ennen oletettuja menkkoja niin näkyisköhän mahdollinen raskaus testissä jo aiemmin vai täytyykö mun tosiaan piinailla tuo kaks ja puoliviikkoa ennen kuin mahdollinen plussa voi testissä näkyä? o_O:rolleyes:
 
Tää voi olla tyhmä kysymys, mutta kuinkahan on.. kun mä tosiaan tikutin oviksen 17 pvää ennen oletettuja menkkoja niin näkyisköhän mahdollinen raskaus testissä jo aiemmin vai täytyykö mun tosiaan piinailla tuo kaks ja puoliviikkoa ennen kuin mahdollinen plussa voi testissä näkyä? o_O:rolleyes:
Esim. täältä voit seurata milloin teoriassa pitäisi lukemien nousta raskaustestissä näkyviksi:
https://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php
 
@Wintersun voih, isosti tsemppiä! Onneksi nyt on ainakin tiedossa asiat niin lääkäri voi hoitaa täsmällisemmin. Kiitos kun jaksat päivitellä!

Täällä alkoi kp 1 niin kun arvelin :whistle: kierto siis 24 päivää mikä taitaa olla siinä ja tässä onko liian lyhyt? Luteaalivaihe oli nyt 10 pv, mutta eipä tästä kierrosta nyt voi vetää mitään johtopäätöksiä kun oli ensimmäinen ehkäisyn jälkeen. Pääasia että kroppa toimii edes jotenkin:D

Jos jotain positiivista, niin olen aina puhunut että haluan vauvan keväällä, eli jos seuraavissa 3 kierrossa tärppäissi jossain niin tulisi kevät-vauva .. :rolleyes:

Tsemppiä muille piinalijoille, täällä laitan ovistikut tilaukseen ja häiriköin miestä koko kuukauden kun hänel sattuu oleman loma (y)
 
Täällä nyt kp9 menossa ja huomenna aamusta ennen klo 9 estrogeeniverikokeeseen ja sitten klo 12.50 ultra naistenklinikalla. Toivottavasti olisi pistokset edes vähän auttanut ja sieltä löytysi jonku kokoinen follikeli..

Tilasin just raskauskeijulta ovulaatiotestejä lisää, kun oon nyt testaillut tämän viikon rfsu ovistesteillä..
 
@Kumiankka1 ei kyllä tarttis kesken mennä!! Miljoonasti peukkuja pystyssä että tää pysyis loppuun asti matkassa ja vuoto on harmitonta...!!:X3:(y)(y)

@Keppihevonen4 tervetuloa!:p

Äh, viivanpaikkailu jatkuu..!! Menis äkkiä pari päivää!! Tissikipu yhä aaltoilevaa, kaupassa piti nostaa käsi oikein tissille että meinaako se tippua (tajusin vähän myöhään että voi näyttää hassulta muiden kauppailijoiden mielestä:ROFLMAO:) . Mutta onpa tuo tissikipu ollut myös menkkaoireena, vaikkakaan ei näin vahvana:cautious: hittolainen, koppaanko lapset autoon ja lähden apteekkiin hakemaan kunnon testin että saa jotain selkeää vastausta, nuo epämääräiset viivat saa olon levottomaksi..! Ja piru vie jos nuo on taas viivanpaikkoja ni pistän onestepit pannaan lopullisesti!(n)
 
@Wintersun mulla kolme keskenmenoa takana ja kun kysyin tutkimuksista niin lääkäri sanoi että alkuraskauden keskenmenojen takia ei edes aleta tutkimaan, huonoa tuuria kuulemma vaan. Sit jos menis kesken rv12 jälkeen niin ilmeisesti tutkivat. Sanoi kyllä että laittaa paperit eteenpäin mutta eipä sieltä mitään ole kuulunut.
 

Yhteistyössä