@Sarianne81 Täysin normi näköinen viiva noille kplle. Käys googlettaa ovulaatiotestit ja laitat kuvien puolelle. Tosi moni on kuvannut koko kierrolta päivittäiset liuskat. Ne on ihan mielenkiintoista katseltavaa.
Juu,ovistestiin tulee lähes aina toinen viiva. Mut plussa se on vasta kun on samanvahvuiset tai testiviiva vahvempiHei
Kiva kuulla sinustakin Miina. Tikutteluonnea kun sen aika tulee.
Täällä tikuttelin tuolla liuska ovistestillä, wishistä tilasin. Näyttää jo hailua viivaa. Näyttääkö nuo ovistestit aina sitä toista viivaa siis himmeänä Auttakaa tietämätöntä.tuo kierto oli hitsin pitkä viimeksi, tuskinpa se ovis on ihan lähipäivinä.
Nyt mies lakkoon pariksi päiväksi ja jos viikonloppuun sitten jo vahvemmat viivat niin pupuilut aloitettava.
Tässä kuva testistä kp 7
Miehen idea on aina hyvä idea. Näin se menee meilläkin oli aihe mikä tahansa. Loistavaa että ukko selätetty. Nyt sit se ovis huomenna kiitos nam.@Wintersun onpa tympeää jättää soittamatta! Jospa se soittas myöhemmin, tullut este tms. toivottavasti
Kiitos @chili_ ja @Sarianne81
Pow! En tiedä osaako mieheni laskea, vai oliko eilisestä vinkumisesta jotain hyötyä, mutta tänään oli ihmeisesti hyvä päivä akan kaadolle ja ihan hänen omasta mielestään! Toivottavasti tämä on tullut jäädäkseen tai ainakin munis vois jo kuoriutua kolostaan. Testiviiva ei kyllä näyttänyt olevan mun kanssa samaa mieltä
Tuo mun viesti oli vitsinä heitetty. Anteeksi jos pahoitin sun mielen. Jätän kommentoinnin ens kerralla väliin@Tiinaliina1 Meitä on erilaisia pariskuntia, ei voi noin lokeroida, mitä puhua ja mistä keskenään.. Onhan se jotakin stressiä, kun ensin niin innostuneena kyseli kaikkee ja nyt yrityksen ollessa päällä, ei halua tietää mitään ja minunkin tekemiset häiritsee (siis flo jne).. Mutta en itse tässä näe mitään hauskaa Itseä harmittti, kun niin eri tavalla ajateltiin tää. Siksi puhuminen on tärkeää. Hulluksi tulisin suhteessa, jossa tyyliin pleikkari on top3-listalla. Mutta täällä taas kaikki hyvin, kun saatiin juteltua. Omalla tavallamme stressataan asiaa, mutta kuitenkin asia mikä on nyt pinnalla ja yhteinen.
Höps! Kyllä tähän maailmaan kommentteja mahtuu! Mua ainakin nauratti kun oma mies on tämmöinen pleikkarityyppi . Ja suhde on kyllä silti hyvä .Tuo mun viesti oli vitsinä heitetty. Anteeksi jos pahoitin sun mielen. Jätän kommentoinnin ens kerralla väliin