.

@Autumnn paljon onnea plussasta! :D Minä plussasin kakkosen juuri tuolleen "yllättäen". Olin reissuun lähdössä ja ajattelin varmistaa ja heti hyppäsi viivat melkein silmille :)

"Loppu"piinailijoille vain malttia testailuun :) Ja tietenkin plussatuulia!

Kipuilu vas. munasarjassa ohi ja yleisjomotus vaihtunut tilalle. Vähän on epävarma olo tämän kierron suhteen, kun limat jäi vähäisiksi ja ovistesti ei antanut plussaa. Mahakivut ja pääkipu taas puolestaan oli. No aika näyttää, nyt vaan täytyy malttaa, onneksi elämässä on tämän osalta enemmän kuin yksi kierto aikaa yrittää :)
 
Ostin eilen 4 pc ja yks herkkä onestep oottelis kaapissa mutta siihen testiin ei kyllä kovaa luottoa ole. Käyn päänsisäistä taistelua että testaisko huomenna dpo 9 vai odottelisiko loppuviikkoon. :whistle:

Pahoittelut uusista kierroista ja tsemppiä muillekin piinailijoille! :love:
 
@Sarianne81 Ylempi on eilinen ilta ja alempi tämä aamu nopeesti kuvattuna. Eri merkkiset testit, 10miu herkkiä molemmat. Vessassa surkea valo enkä voinut kuvailla muualla kun en halua paljastua miehelle :LOL: en uskalla innostua kun tuli viime kuussa todella selkeä viiva ja huonosti kävi :(
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: iK ja Sarianne81
Huh tänne tulee niin hurjaa vauhtia uusia viestejä. Ei tuu pysyttyy perässä. :LOL:

Onnea plussanneille:love:

Itsellä tänään dpo 12 ja menkat pitäis alkaa flon mukaan ylihuomenna. Mutta kahdet edelliset menkat tullut tasan kp 31. o_OTänää on kp 30. Yleensä mulla vaihtelee kp 33-36. Jos ne alkaa taas kp 31 niin huomenna pitäis alkaa. Ei ole ollut paljoa tuntemuksia.. o_O tekis mieli tehdä vähän testiä..mutta en tiedä. :whistle:
 
LAIHDUTUS(ko)? Oliko täällä laihdutuksen/elämäntapamuutoksen aloittaneita?
Miten onnistutte ja mitä teette?
Oon vielä painoindeksin mukaan normipainossa mut tiedän että mun omapaino ois paljon vähemmän.
Nyt oonkin päättänyt vähän keventää josko se auttaisi raskautumaan-koskaan raskaaksi tullessa en ole painanut tän verran!(lukuunottamatta varhaista keskenmenoa kesällä). Ainakin mielenterveyttä parantaisi:geek:
 
LAIHDUTUS(ko)? Oliko täällä laihdutuksen/elämäntapamuutoksen aloittaneita?
Miten onnistutte ja mitä teette?
Oon vielä painoindeksin mukaan normipainossa mut tiedän että mun omapaino ois paljon vähemmän.
Nyt oonkin päättänyt vähän keventää josko se auttaisi raskautumaan-koskaan raskaaksi tullessa en ole painanut tän verran!(lukuunottamatta varhaista keskenmenoa kesällä). Ainakin mielenterveyttä parantaisi:geek:
Ite oon ollut muutama vuosi sitten (ennen esikoista) noin 10 kg ylipainoinen painoindeksin mukaan. Jätin herkut vähemmälle ja söin vähemmän hiilareita ja liikuin vaan enemmän. Kilot karisi muutamassa kuukaudessa. Eikä ole tullut takaisin, koska olen jatkanut liikkumista ja herkkuja pyrin syömään vaan kerran viikossa.

Tsemppiä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
No eipä tarvii mitään testiä tehdä. :unsure:Mulle voi päivittää Kp 1/33 yk 1. No oon iloinen siitä, että menkat on nyt olleet tosi säännölliset. Vaikka eka yritys vasta takana, niin mietin, että pitäiskö mennä kilpparitesteihin, koska suvussa on sitä.(n)
 
@Alviita pahoittelut uudesta kierrosta, aina se kirpaisee. Mutta hyvä juttu tosiaan, että menkat ainakin on säännölliset!

Täällä onkin taas viestejä vaikka kuinka, onnittelut plussanneille ja viivojen vahvistumista toivon kaikille haamuille!:love:

On: mä nyt en oo ihan varma miten tulkitsisin näitä ovistestejä. Sunnuntai-iltana tuli ekaa kertaa tasavahvat viivat ja maanantaiaamuna oli myös tasavahvat ja ehkä myös illalla. Tänään kp19 klo 12 oli jo testiviiva selkeästi haaleempi. Oliko ovis siis eilen vai vasta tänään?:confused: Mitään kipuja ei tosiaan ikinä ole, joten oon vähän kujalla. :LOL:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Alviita
Oletko @Miina- tänään testannut? Millois @chili_ meinasit testata? Ja myös muut piinailijat. :)

Mulla taas yllättäen nega, tai no tyypillinen rfsun viivanpaikka.
Mä tein aamusta eikä tullut viivanpaikkaa kummempaa. Nyt oottelen illalla/huomenna menkkoja alkavaksi, vähän sellaisia fiiliksiä on mikä "pahinta" niin ei oo yhtään raskaana -fiilis :unsure: Noh en nyt heitä kirvestä kaivoon ennenkuin tiputtelu alkaa, mutta aattelis että dpo10 näkyis/tuntuis jo JOTAIN. Niitä fiiliksiä oli kyllä aikaisemmin, mut ei enää tänään:( Ehkä ensi kierrossa sitten terolutien avulla tärppää :love:
 
@Luumupuu_ tervetuloa piinailemaan! (y)

@chili_ Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Just lueskelin tuolta "piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja lopputulos" -keskustelusta eri ihmisten kokemuksia, ja monilla se plussa pärähti vasta paljon myöhemmillä dpo:lla :)

ON: Tämä piinailu on ihan kauheaa, mun kärsimätön mieleni ei kestä yhtään :whistle: Miksi aika menee niin hitaasti...
 
  • Tykkää
Reactions: Luumupuu_
No just tuo @Wintersun laittama taulukko oli se mitä oon katsonut. Miksiköhän aina kehoitetaan aamun ensimmäisestä pissasta testaamaan että näkyy parhaiten, tuon @Miina- laittaman taulukon mukaan se olis huonompi aika kuin ilta. (n) mielenkiintoista. Mä oon saanut laannutettua testaamisen vain aamuihin mut hitto, mikäs tekosyy nyt pitäis keksiä etten illalla tuhlaa tuota yhtä pc liuskaa tuolta. :ROFLMAO:
 
Hei kiitos paljon noista taulukoista(y) mä jännään vielä, pe aattelin testailla silloin dpo12,vaikka laatikko ois täynnä testejä, iik. Rinnat edelleen kipeet, muuten ei mitään kummempaa tuntemusta. Vatsa kipu on jääny tulematta mitä on yleensä tässä vaiheessa jo ennen menkkoja.

Tsemppiä kaikille missä vaiheessa ootkin, oon miettinyt et tämä yritys rumba joka kuukausi on niin suuri tressin sieto koetus että kuulkaas me ollaan niin vahvoja :p ja kun usein joutuu kaiken pitää läheisiltä salassa niin on hyvä et on tää ryhmä, joka tsemppaa, KIITOS teille. Iloa iltaan.
 

Yhteistyössä