Sekin voi olla mahdollista, Sitä tikuttelin, enkä tasapaksuja viivoja tässä kierrossa saanut. Mutta jotain kiinnittymisen yritystä varmaan ainakin on ollut.@Sarianne81 kyllä tuossa on väriä ja selkeä viiva, omakohtaisesti ei pc koskaan ole vääriä plussia antanut. Voisko olla että ovis olisi ollutkin myöhemmin?
Tässä kuivuneena, joku viivanpaikka tuossa kummittelee. Menkkoja ei näy.. en tuedä mitä ajatella mutta miksi ei tummu. Nyt jo dpo 16
Mun viesti vissiin katos, mutta siis kyllä tuo on plussa eikä viivanpaikka. Jatka vaan testailua, tsemppiä piinaukseen
katso liitettä 4573
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, varsinkin kun näyte oli laimea. Mulla on käynyt niin että sain plussan kotona muutama päivä ennen menkkojen alkua, menin neuvolaan tekemään testin ja oli nega. Käski tulla viikon päästä uudelleen ja sillon saatiin räikeä plussa, tästä toki aikaa ja varmaan herkempiä on nykyään käytössä. Tsemppiä loppuun ja toivottavasti ei vuoto alakaan!Noniin ei varmaan tarvii tälle kiertoa odottaa ihmeempiä, kun gyne teki r-testin ja nega oli. Eikö neuvolan testit oo kuitenkin herkempiä, tietääkö joku mitä ne käyttää yleensä? Olin vaan just ennen käyntiä käynyt pissalla että siitä muutamasta tiristetystä tipasta sit teki testin, olisikohan vielä toivoa et oli vaan niin laimeaa näille dpo:ille vielä Ultrasi myös ja sanoi, että ei näyttänyt siltä et just ois vielä menkat alkamassa mutta että ei vielä pysty mahdollisesta raskaudestakaan sanomaan, ei näkynyt mitään kuin vain limakalvoa. Eli joo summasummarum huomenna/ke voi alkaa ihan hyvin vuotamaan, positiivinen asia oli että sain nyt 3kk terolut-kuurin kokeiluun luteaalivaihetta pidentämään Se valoi uskoa!
Meillä labrassa raskaustestien herkkyys on perus 25 mIU/ml eli sama ko apteekin. Tätä myös neuvola käyttää. Ymmärtääkseni herkempiä ei käytetä koska voi näyttää liian aikaisin esim. Kemiallisen raskauden.Noniin ei varmaan tarvii tälle kiertoa odottaa ihmeempiä, kun gyne teki r-testin ja nega oli. Eikö neuvolan testit oo kuitenkin herkempiä, tietääkö joku mitä ne käyttää yleensä? Olin vaan just ennen käyntiä käynyt pissalla että siitä muutamasta tiristetystä tipasta sit teki testin, olisikohan vielä toivoa et oli vaan niin laimeaa näille dpo:ille vielä Ultrasi myös ja sanoi, että ei näyttänyt siltä et just ois vielä menkat alkamassa mutta että ei vielä pysty mahdollisesta raskaudestakaan sanomaan, ei näkynyt mitään kuin vain limakalvoa. Eli joo summasummarum huomenna/ke voi alkaa ihan hyvin vuotamaan, positiivinen asia oli että sain nyt 3kk terolut-kuurin kokeiluun luteaalivaihetta pidentämään Se valoi uskoa!