.

@chili_ Kiitos. Mulla on menkkoja enteilevät jomotukset vähän semmosta on/off-tyyppistä, että välillä on ja välillä ei. Hetken ei saata olla mitään ja sit lähtee hiljalleen kivut kasvamaan ja sit onki jo vaikea olla, kun sattuu kunnolla. Ja tämmöstä ees-taas-ees-taas -menoa saattaa olla monta kertaa päivässä. Menkkoja enteilee mulla myös runsastuva valkovuoto, turvotus ja finnit, mitä alkaa pompsahtelee naamaan, ku sieniä sateella pari päivää ennen menkkoja. Mitä itse menkkakipuihin tulee, ni niitä kestää yleensä kaks ekaa vuotopäivää ja sit on kaikki hyvin. Pidän peukkuja ylhäällä toivoen, että sulla olisi tässä kierrossa positiivisempi lopputulos! (y):)
 
Täällä myös puhelin käytössä ja usein teksti tuntuu tönköltä, kun hymiöt ei tulekaan tästä puhelimen kautta kirjoituksiin. Ei muista jotta täytyisi ottaa hymiöt mukaan tuosta yläpalkista.:LOL:

Tänään uitin puikon ja liuskan. Kummassakin näkyy jotain, mutta koska mä saan jokaiseen tikkuun jotain viivanpaikkaa, niin niitä ne varmasti on.

https://aijaa.com/nBYjlO tässä liuskasta kuvaa n. 5min dippaamisesta. Niin ja kp29 dpo n.10
 
No niin munkin mielestä! Mä olen niin monta neg testiä tehnyt ja pyöritellyt niitä jokaista valoa vasten näkemättä minkäänlaista viivaa. Toi kyllä erottui selkeästi ilman valoa vasten katsomistakin o_O Tein ovistestejä ja muistaakseni su ja ma oli pos. Tarkistan vielä.. En kyllä uskalla tästä vielä innostua. Kk pitäisi alkaa vasta 7-8vrk kuluttua.

Edit. Ovistesti näyttänyt pos ti ja ke.
 
No niin munkin mielestä! Mä olen niin monta neg testiä tehnyt ja pyöritellyt niitä jokaista valoa vasten näkemättä minkäänlaista viivaa. Toi kyllä erottui selkeästi ilman valoa vasten katsomistakin o_O Tein ovistestejä ja muistaakseni su ja ma oli pos. Tarkistan vielä.. En kyllä uskalla tästä vielä innostua. Kk pitäisi alkaa vasta 7-8vrk kuluttua.
Mun mielestä tuo on ihan plussa eikä ollenkaan sellanen väritön viivanpaikka jota one step antaa.. hurjaa ! Onko sulla vielä aamuksi että testaat uusiksi ?
 
  • Tykkää
Reactions: Pikku 3 ♥️
Mun mielestä tuo on ihan plussa eikä ollenkaan sellanen väritön viivanpaikka jota one step antaa.. hurjaa ! Onko sulla vielä aamuksi että testaat uusiksi ?
No ei ole noita herkkiä :( Kävin kaupasta hakemassa Pregcheck, mutta niissä ilm 25.. On kyllä melkoisen hämmentävää! Mietin sitä, että mullahan on yhdet kaksoset....
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Itsekin kännykällä näin viikonloppuisin, siksi arkisin mieluummin kommentoin rauhassa muille kun pystyn töistä tauoilla lukemaan keskustelut koneella :)

Nyt tartteisin hjelppiä rfsu:n ovistestit tietäviltä ja tuntevilta. Ilmeisesti nämä nyt ihan kakkoja testejä ja olenkin yrittänyt nyt kuluttaa ne pois. Mulla nyt iltaa kohden tullut jomotusta vasemmalle, joten joko ovulaatio on kohta tai ollut jo tänään. Testeihin sain pienen vahvistumisen eiliselle aamulle, mutta tänään jo vaaleampi... mutta nuo ei mitkään ole oikeasti tasavahvoja vaan aika hailuroita. Onko se kuitenkin niin että tänään tai huomenna on dpo0??
https://aijaa.com/YGWplq
 
@Pikku 3 ♥️ varovaiset onnittelut :love: Varmasti kantsii silti vielä testailla huomenna/ylihuomenna aamupissasta, siitäpä sen vahvistuksen sitten saat nopeasti, kaksoset kyllä saattais varmaaan selittää noin aikaisen plussa :love:
Kiitos!:whistle: Jep, testailen kyllä joka päivä siihen hetkeen kun kk pitäisi alkaa / alkaa :LOL: En jotenkin jaksa uskoa tuohon, koska päiviä on takana n i i n vähän. .
 
Täällä myös puhelin käytössä ja usein teksti tuntuu tönköltä, kun hymiöt ei tulekaan tästä puhelimen kautta kirjoituksiin. Ei muista jotta täytyisi ottaa hymiöt mukaan tuosta yläpalkista.:LOL:

Tänään uitin puikon ja liuskan. Kummassakin näkyy jotain, mutta koska mä saan jokaiseen tikkuun jotain viivanpaikkaa, niin niitä ne varmasti on.

https://aijaa.com/nBYjlO tässä liuskasta kuvaa n. 5min dippaamisesta. Niin ja kp29 dpo n.10
Minun silmään ei näy kyllä muuta kuin tuo testiviiva o_O:notworthy::unsure:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

@kathii , aloitin tässä kierrossa ovistestailut dpo 8, ensin muutamana päivänä näkyi haaleana se toinen viiva ja sitten se yhtäkkiä hävisi kokonaan näkyvistä, sitten taas muutaman päivän päästä haaleana ja lopulta oli vahvempi kun se kontrolliviiva. Eli minäkin epäilisin, ettei sulla ole vielä ovis, aika haaleita on vielä viivat siihen.
 
@Appelsiiniomena @Wintersun @vuuti

Mulla siis tänään kp14. Kierto yleensä 28, tänä vuonna ollut yksi 29 päiväinen kierto ja yksi 27 kierto, joten aika täsmällinen. Pääkipu tullut aina päivä- kaksi ennen ovista, se oli pe-la ja tänään vielä meinasi iskeä, mutta taitaa reagoida estrogeeniin ei lh arvoon. Viime kierrossa mulla oli selkeä ovis kp15. Mulla saattaa kasvukipuilla sen päivän verran ja toisena päivänä yleensä parin tunnin irtoamiskivut. Nyt kyllä kipuilee, joten tuntemuksista sanoisin itse, että huomenna ovuloin, mutta olisihan testin silloin pitänyt jo tänään olla plussalla?
 

Yhteistyössä