.

iK
Täällä kp23 kääntyi kp1! Ei päivän pidempi kierto kuin viimeksi. Hiphei.....:confused: Mutta. Nyt ensimmäistä kertaa koko kesänä menkat alkoi normaalisti ja ”kerralla”, mulle ennen niin tyypilliseen tapaan. Ei niitä päivien tiputteluita mitä viime kuukaudet on ollut! Ja oli jo tosi oireilevaa menkkakipuilua, viime kierrot kun on vaan alkanut 3-4pv kestävällä tiputtelulla.

Mullahan tuli nyt oviksen aikana tosiaan viis päivää plussaa mutta ei mitään tosi kovia oireita. Sitten siitä muutama päivä niin kova vihlaisu vasemmalla ja vähän enemmän limoja mutta ei kunnon plussaa. Tuon ekan plussarysän mukaan laskin nyt dpo:t siltä osin kuin tuli kovimmat oireet ja sitten testi haaleni. Mähän kävin ultrassakin plussien aikaan ja tuon ovishetken aikaan munasolu laskennallisesti oli varmaan noinnnn 18mm.

MUTTA. Luulen ettei silloin välttämättä irronnut vielä mitään oikeasti. Vaan oisko ollut vasta sitten kun tuli ne kovat vihlaisut parin pv päästä, vaikka en enää saanutkaan plussaa testiin. Tai sitten ei tullut ovista ollenkaan, vaan nyt keho vasta heräsi edes sen yritykseen, kun vihdoin tuli km jälkeen kunnon plussat. Ja rytinällä tulikin.:D

Harmittaa tietty että oli taas näin lyhyt kierto. Toivoin että olisi vähän sekin normalisoitunut. Muutoin tuntuu että km jälkeen nyt vasta ensimmäiset normaalisti alkavat menkat tosiaan. Muistaakseni kyllä kierto varhaista keskenmenoa ennen oli jo semmoinen että alkoi tiputtelulla aikaisin, ja mietin tietty johtuiko km siitä. Ja että oliko syynä tiputteluun se kysta? Nyt kysta on tosiaan todistetusti pois, ja ensimmäistä kertaa menkat alkoi ns. normaalisti ilman tiputtelua. Toivotaan että kiertokin tästä pitenee ja että tässä kierrossa tulis selkeä ovisplussa! Joka vielä saatais hyödynnettyä...;)

Annan nyt kierron tai pari aikaa kierron vielä tasoittua. Gyne oli tosiaan sitä mieltä että kaikki kunnossa, mutta keho tarvitsee aikaa vaikka km olikin hyvin varhainen. Mutta jos sitten aina vaan lyhyt kierto niin sitten joku pieni tukilääke siihen. Mulla aina ennen tähän kesään asti ollut kierto 28pv ja ovulaatiolimat selkeät. Esikoinen tuli vain ”tähtäämällä”.

Huoh mikä vuodatus. Jos joku jaksoi lukea ja jotain herää mieleen niin :love:.

iK
Pahoittelut! Kuinka pitkä luteaalivaihe sulla nyt oli?
Varmaan tosiaan kroppa vaatii aikaa toipua.
Mulla taas on ollut niin kauan kuin yritystä ollut ni sama luteaalivaihe, oviksen ajankohta vaan vaihtelee. Toivottavasti pikkuhiljaa alkaa taas normalisoitua sulla!

Mulla on nyt ollut edelleen kipuilua alamahassa mut oletan et ovis oli eilen. No sen sit tietää kun tiputtelu alkaa et milloin oli. Nyt on kyllä viikon muutenkin ollut sellanen ovista enteilevä olo jatkuvasti. Kunhan vaan menkat ehtii olla ennen kontrollia.
No siis nyt oli kai luteaali vaan 9. Sikälimikäli oli edes ovulaatiota. Ihan härö tuo ”ovis” nyt oli ylipäätään.. jos laskis ekasta plussasta niin olis ollut 14 päivää mutta silloinhan se munasolu ei ollut vielä irronnut vaan oli sen 13,9mm. Sitten olikin plussaa viisi päivää. Sitten haaleni vähän ja siitä pari päivää kun tuli kovemmat vihlaisut.

Että aika hormonihärökierto tuntui olevan, mutta revin silti iloa siitä että follikkeleita oli hyvin kypsymässä nyt, paksu limakalvo ”oviksen” aikaan, eikä kystaa enää. Jes! Noin vahvoja ovisplussia en kyllä oo km jlk saanut, tuntui että nyt keho oli vähän liian innoissaan puskemassa LH:ta kehiin jo hyvissä ajoin ennen kuin tarve. Että liekö ovis jäänyt yritykseksi, vaiko ehkä ollut liian aikaisessa ja jättänyt vähän huonon keltarauhasen (sekös se oli..) jälkeensä. Ja kuka ties ollut toinenkin ovis sitten vielä kun tuli ne vihlaisut. :D

No mene ja tiedä. Pakko pähkäillä kuitenkin. :D Jännä nähdä miten tämä kierto menee. Silti on nyt ihanaa että menkat tuli nyt kunnolla ja tuntuu oikeilta. Viimeksikin tiputtelua oli ”enää” 1-2 päivää, joten ilmeisen hitaasti kääntyvä laiva..

Juuriki noin oon ollu kuulevinani/lukevinani jostain, on kyllä jännä oire jos se semmonen on :LOL: pidetään peukut pystyssä (y):love: Missä vaiheessa sulla olikaan kierto menossa, että selvinneekö asia piakkoinki? :)
On kyllä outo oire, tosin tänään tuo maku on pysynyt poissa.. (n) nyt menossa dpo 10, kp 24/26. Ajattelin malttaa lauantaihin asti ja katsoa, pysyykö menkat poissa. Haluaisin testata vapaapäivänä ja niin, että mieskin on kotona joko iloitsemassa kanssani tai sitten lohduttamassa.:LOL::) lauantaina olisi jo dpo 14 ja aika varmasti näkyisi jo jotain, jos on jotain näkymistä. Eli todelliset piinapäivät on edessä:love:

@Nuttu92 Mä päätin viime kierron jälkeen kun oli ehkä kemiallinen (ellei viivanpaikka), että en enää testaa ennen kuin kuukautiset on myöhässä. Uskon että tulee tekemään tiukkaa, mutta en halua kokea samaa tunnetta toista kertaa niin täytynee malttaa :unsure:
Suosittelen siis malttamaan ja mukavampihan se on testata sitten yhdessä :love: ja säästyy rahat kun ei osta testiläjää :LOL:
Meillä on nyt vain yks kaapissa odottamassa h-hetkeä, sellanen viikkonäytöllinen.

@Miina- Jopa minä mun kuuluisat negalasit päässä näen tuossa sun testissä jotain viivan tapaista. Toivottavasti vahvistuu. :love:

@chili_ Toivottavasti menkat pysyy poissa! (y)

@Nuttu92 toivottavasti plussaa pukkaa! :love:

@Neltsuliini Huonosti etenee painonpudotus. Nyt ollut näiden menkkojen aikaan aivan hirvittävä makeanhimo ja arvaappa vaan, että oonko mässäilly. :unsure:

Onnittelut @Cara-mel yrityksen aloittamisesta. Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat ja tsemppiä taas kaikille piinailuun ja kuumeiluun.

Omanapailua: tilasin tänään Raskauskeijusta niitä niiden omia ovistestejä ja pari Pregcheckin raskaustestiliuskaa. Kysyin ennen tilausta mieheltä, että tilaanko vai talletellaanko vaan menemään joka toinen päivä. Hän totesi takaisin, että onhan se hyvä varmaan kattoo, että tapahtuuko sitä koko ovista, vaikka joka toinen päivä touhuaiskin. En sit tiiä, että onko noi em. testit mistään kotoisin...? Maanantaina kävin siellä hormoniverikokeissa ja niiden tuloksia saa odotella loppuviikkoon. Onneksi alkaa olla sadekausi lopuillaan ja monsuuni rauhoittunut. :ROFLMAO:

@Miina- Onnea:love:

Mun tekee pahaa, viluttaa ja väsyttää. Munasarjat repii ja riepoo ihan huolella. Kp6:cautious:. En ymmärrä. Menkat oli tosi niukat, ei mulla oo silti kovin runsaat muutenkaan, mutta nää alkoi oudosti tuhrulla 24h ennen kuin tuli verta. Pitäisköhä tehdä kuitenki testi vielä...(n). Mitä mieltä ootte?o_O

Oon lueskellu netistä tarinoita miten ihmisillä on menkat tulleet normaalisti raskauden alussa...:sick:. :poop:

iK
Ja voi perse. Flo ennustaa mulle ovista ens viikon perjantaille. Mies on to-su reissussa. :notworthy::alien::cry::devil::(:( Että ke talletusta ja sit toivotaan että plussa tuliskin vasta su....

Edit: ennuste on kp11, joten vois olla kyllä myöhemminkin vasta. Nyt alan kyllä aikasin testaamaan jo, kun viimeks paukku ne plussat jo kp8....

Yhteistyössä