Täällä kp23 kääntyi
kp1! Ei päivän pidempi kierto kuin viimeksi. Hiphei.....
Mutta. Nyt ensimmäistä kertaa koko kesänä menkat alkoi normaalisti ja ”kerralla”, mulle ennen niin tyypilliseen tapaan. Ei niitä päivien tiputteluita mitä viime kuukaudet on ollut! Ja oli jo tosi oireilevaa menkkakipuilua, viime kierrot kun on vaan alkanut 3-4pv kestävällä tiputtelulla.
Mullahan tuli nyt oviksen aikana tosiaan viis päivää plussaa mutta ei mitään tosi kovia oireita. Sitten siitä muutama päivä niin kova vihlaisu vasemmalla ja vähän enemmän limoja mutta ei kunnon plussaa. Tuon ekan plussarysän mukaan laskin nyt dpo:t siltä osin kuin tuli kovimmat oireet ja sitten testi haaleni. Mähän kävin ultrassakin plussien aikaan ja tuon ovishetken aikaan munasolu laskennallisesti oli varmaan noinnnn 18mm.
MUTTA. Luulen ettei silloin välttämättä irronnut vielä mitään oikeasti. Vaan oisko ollut vasta sitten kun tuli ne kovat vihlaisut parin pv päästä, vaikka en enää saanutkaan plussaa testiin. Tai sitten ei tullut ovista ollenkaan, vaan nyt keho vasta heräsi edes sen yritykseen, kun vihdoin tuli km jälkeen kunnon plussat. Ja rytinällä tulikin.
Harmittaa tietty että oli taas näin lyhyt kierto. Toivoin että olisi vähän sekin normalisoitunut. Muutoin tuntuu että km jälkeen nyt vasta ensimmäiset normaalisti alkavat menkat tosiaan. Muistaakseni kyllä kierto varhaista keskenmenoa ennen oli jo semmoinen että alkoi tiputtelulla aikaisin, ja mietin tietty johtuiko km siitä. Ja että oliko syynä tiputteluun se kysta? Nyt kysta on tosiaan todistetusti pois, ja ensimmäistä kertaa menkat alkoi ns. normaalisti ilman tiputtelua. Toivotaan että kiertokin tästä pitenee ja että tässä kierrossa tulis selkeä ovisplussa! Joka vielä saatais hyödynnettyä...
Annan nyt kierron tai pari aikaa kierron vielä tasoittua. Gyne oli tosiaan sitä mieltä että kaikki kunnossa, mutta keho tarvitsee aikaa vaikka km olikin hyvin varhainen. Mutta jos sitten aina vaan lyhyt kierto niin sitten joku pieni tukilääke siihen. Mulla aina ennen tähän kesään asti ollut kierto 28pv ja ovulaatiolimat selkeät. Esikoinen tuli vain ”tähtäämällä”.
Huoh mikä vuodatus. Jos joku jaksoi lukea ja jotain herää mieleen niin
.