.

iK
Ovulaatiotestit, ylempi pregcheck ja alempi ya. Kumpaakohan näistä nyt sitten lukisi (n) vai onko tuo ylempikin vielä liian haalea?
Tänään toki peitot heiluu ja veikkaan että pitää heilua huomennakin :D:love: Ovistestit kyllä teen huomenna myös, varsinkin kun tuo alempi on vielä noin haalea.
Miten sitten kun aletaan laskemaan dpo:ta, niin onko itse ovulaatiopäivä 0 vai 1?
Vissiin pitäis vähän vahvistua, mutta eiköhän se pian tapahdu! On kyllä aina ärsyttävää kun eri testit näyttää eri tavalla....!

Kun ovistestistä tulee plussa niin se on dpo-1. Siitä seuraava päivä on vasta ovulaatio, joka on sitten dpo0. :)
 
En muista olenko edes aiemmin täällä kirjoitellut, mutta lueskellut juttuja kyllä ahkerasti. Olin jo helmikuisten ryhmään liittynyt, mutta tänään selvisi NT-ultrassa, että kyse olikin tuulimunaraskaudesta. Nyt siis edessä lääkkeellinen tyhjennys ja sen jälkeen uusi yritys päälle. Jään siis taustailemaan. Tää on ihana ryhmä ❤
 
@Alinah92 tsemppiä ja pidetään peukut pystyssä ja vaikka kaksikin! :)

@Marlen todella harmillisia uutisia. :( toivottavasti kaikki menisi sujuvasti ja pian olisit taas raskaana!

Minä pystyin tänä aamuna olemaan testaamatta, mutta ehkä huomenna en taas pysty. :geek: tämä piinailu on kyllä ärsyttävää, vaikka aika varma olen, että menkat alkaa ensi viikolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92 ja iK
iK
Eli mikä näistä päivistä on sitten se otollisin päivä ja milloin on jo myöhäistä?
Eikös pääosin olisi parempi että mieluummin seksiä ennen kuin jälkeen? Tai mieluiten tietysti molempina. Mutta että kun munasolu irtoaa niin olis jo siimahännät odottelemassa? Siittiöthän elää siellä pääkallopaikalla kuitenkin jotain 1-4päivää kun taas hedelmöittyminen voi kai tapahtua ovulaatiosta sen 12-24h. Vaikuttaa siis vahvasti arpapeliltä. :cautious::ROFLMAO:
 
@Marlen kamalia uutisia olet saanut :cry: toivotaan pikaista plussaa sinne suuntaan!
@Alinah92 no sehän on jännä odotella mitä tapahtuu,melkein voisi sanoa että tuplasti piinailtavaa siellä loppukierrolle.(y):LOL:

Mulla taitaa olla vasta joku dpo4 tai jotain mut kiertopäivä on sen 27 ja tänään tuli nyt illasta kyllä ikävät menkkaoireita,taitaa jäädä tämäkin kierto nii että luteaalivaihe taas liian lyhyt mut nyt siis tosi lyhyt jos menkat pamahtaa vaikka perjantailleo_O no se tais viime kuussa olla 9päivää että jos mulla alkaa menkat viikonloppuun mennessä nii lyhenee entisestään :LOL: sitten voin kyllä jättää tikut kaappiin ja odotella imetyksen loppumista ja katsella myöhemmin syksyllä vaikka tikkujen kans uudestaan :D
 
@Marlen Onpa kurjia uutisia. :(
Tsemppiä tulevaan!

@Alinah92 Jännää! Sormet ristiin siis.

Muakin alkoi mietityttää luteaali. Tai koko ajan se on mietityttänyt mutta nyt erityisesti. On jo kp 30 ja vasta dpo 8. Nyt illalla tuli pyyhkiessä vähän verta. Ja voisi hyvinkin olla menkkoja enteileviä oireita, varsinkin kaulaan ja poskiin viime päivinä ilmestyneet lukuisat hormonifinnit. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
Kiitos kaikille myötäelämisestä! On ottanut yllättävän koville, mutta hyvä tuki on perheestä ja ystävistä. Toivotaan ettei kierto menis ihan sekaisin ja pääsis ekojen menkkojen jälkeen yrittämään heti! Perjantaina suunniteltu tyhjäyspäivä, toivottavasti sujuis hyvin ja kipulääkkeet auttais.

Paljon tsemppejä jokaiselle omiin tilanteisiinsa!
 
Aamu alkaa selkäkivuilla mut mulla on tässä kierrossa särkenyt selkää kyllä maanantaista asti ja oon muutenki vähä selkävammanen että se reagoi ihan heti jos esim kannan jotain väärin tai istun huonosti yms että siitä ei voi sanoa mitään onko menkat tulossa vai ei,kaks viimeisintä raskautta on saanu sen varmaan ihan omiin uomiinsa ku niiden aikana ja jälkeen tää vaiva on tullu,nyt vikassa raskaudessa en päässy edes ylös jos erehdyin mennä selälleen kun teki niin kipeää joltain viikolta 14 asti vaikkei se maha vielä ollutkaan kasvanut ollenkaan, mut selittivät että hormonit löysyttää paikkoja ihan alusta alkaen niin joillain alkaa hyvin aikasin ja menee pahaksikin. Maha kipuja ei ole nyt mut yleensäkin pahenee ne menkkakivut iltaan ja näin aamuisin ei ole mitään. Ihmettelen kovasti jos sunnuntaihin mennessä ei ole menkat alkanut. :D
@Siltsu sulla näemmä samoilla dpo päivillä samat oireet, toivotaan että sulla se meinais ihan jotain muuta :) vaikka kyl mä luulen että näillä päivillä ei vielä mitään kai voi olla ku eihän se olis edes kiinnittynyt mutta ikinä ei voi tietää? Vai eikös siinä mene joku 6-> päivää kun on kiinnittymiset yms mut toivotaan sulle parempaa lopputulosta noista oireista :love: kyllä noita oireen kirjoja on tullu luettua nii monellakin on ollu tommosia tarkoittaneet sit välillä plussaa ja välillä taas ei :) eli peukut pystyyn (y)

Ja kaikki joilla alkaa olee jo hyvät dpo päivät niin onko ollu mitään oireita suuntaan tai toiseen?:)
 
@Miina- mikä tilanne siellä? Kattelin himotestailijoiden puolelta sun punertavia haamutestejä, en niitä viivanpaikoiksi lukisi :eek: :love:

Omanapa: ovista ei näy ei kuulu, pitäisi flo:n mukaan olla huomenna. En tilannut testejä kun hajoilen vielä edellisen kierron negatuloksille:unsure: jos tästä kierrosta ei tärppää niin pitää miettiä tarkkaan seuraavat 4 kiertoa kun LA menis kesän puolelle ja voin todella - siis TODELLA - huonosti raskaana helteellä :unsure:
 
@Marlen pahoittelut kokemastasi ja paljon tsemppiä jatkoon ❤

@Tiutau13 Mä epäilen niitä testejä kyllä :LOL: ehkä tässä viiden kuukauden aikana on tullut osittain kyyniseksi.. mutta kiitos, toivotaan parasta että olisi :love: aamulla tein testin mutta ”viiva” tuli ihan väärään paikkaan ja joku oli tehtaalla tuikkinu siihen kuulakärkikynällä :cautious:
:ROFLMAO:
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
@Marlen Voimia ja tsemppiä tyhjennykseen! Itselläkin keskenmenotaustaa, mutta tuo tm juuri nt-ultrassa on varmaan jokaisen pahin pelko. Hienoa, että jaksat suunnata jo katseesi tulevaan uuteen yritykseen, koska sillä tavalla saat voimaa jaksaa tuon yli!

@Alinah92 super jännää!! Varmaan aika jännää tietää tuo vielä näin etukäteen :D Peukut pystyssä ja sormet ristissä täälläkin!

Kävi muuten eilen sellainenkin asia mielessä, että onko täällä porukalla käytössä jo raskausvitamiineja ja foolihappoa yrityksen aikana? Mietin lähinnä pitäisikö sellaisiin ruveta jo nyt panostamaan? Aiemmissa olen aloittanut plussasta, mutta luin, että olisi hyvä syödä jo kuukausi ennen yrityksen aloitusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
@kathii Mä olen syönyt jo kuukausia b-vitamiinia, jossa on mukana foolihappo. Tulee myös syötyä muutoin omega3:a ja c-vitamiinia, jos nyt niistäkin jotain hyötyä on. Esikoista yritetään.

Vaikuttaa nyt kovasti siltä, että vaihtuu uuteen kiertoon. Siinä tapauksessa luteaali jäisi 8 päivään. :(
 

Yhteistyössä