Koska teillä on häät?Päätettiin nyt miehen kanssa aloittaa yritys samantien, eikä vasta häiden jälkeen. Ei jaksa odottaa!
Okei teillä jo viikon päästä Meillä 1,5 kk päästä.Koska teillä on häät?
Meillä häät viikon päästä ja ehkäisy jätettiin pois eilen.
Kyllä tää tuo sellasen oman jännityksen tähän kiertoon ja tulevaan piinailuun!@Marlen Voimia ja tsemppiä tyhjennykseen! Itselläkin keskenmenotaustaa, mutta tuo tm juuri nt-ultrassa on varmaan jokaisen pahin pelko. Hienoa, että jaksat suunnata jo katseesi tulevaan uuteen yritykseen, koska sillä tavalla saat voimaa jaksaa tuon yli!
@Alinah92 super jännää!! Varmaan aika jännää tietää tuo vielä näin etukäteen Peukut pystyssä ja sormet ristissä täälläkin!
Kävi muuten eilen sellainenkin asia mielessä, että onko täällä porukalla käytössä jo raskausvitamiineja ja foolihappoa yrityksen aikana? Mietin lähinnä pitäisikö sellaisiin ruveta jo nyt panostamaan? Aiemmissa olen aloittanut plussasta, mutta luin, että olisi hyvä syödä jo kuukausi ennen yrityksen aloitusta.
Ei oo mulle tuttu testi, mutta näen kyllä ihan selkeästi viivan!Näenkö harhoja,tuo on tollanen mikä näyttää jopa kuusi päivää ennen menkkoja.. ja voiko olla mahdollista että ovis on tapahtunut aiemmin tein myös toisen rfsu merkkisen ja siihenkin piirtyi ihan tositosi hentoinen viiva ja se oli punertava ollu vaan pari päivää niin outoja oloja etten osaa selittää nii oli pakko tehdä vai onko noi just niitä jotka näyttää aina mitä sattuu?
Näenkö harhoja,tuo on tollanen mikä näyttää jopa kuusi päivää ennen menkkoja.. ja voiko olla mahdollista että ovis on tapahtunut aiemmin tein myös toisen rfsu merkkisen ja siihenkin piirtyi ihan tositosi hentoinen viiva ja se oli punertava ollu vaan pari päivää niin outoja oloja etten osaa selittää nii oli pakko tehdä vai onko noi just niitä jotka näyttää aina mitä sattuu?
Kyllä siinä mun silmään jotain olis. Tosin, alan epäillä kyseistä merkkiä kun äsken tein myös pc:n ja ennen uittamista siinä näkyi aivan selvästi 2 harmaata pystyviivaaHmm, aamulla otin kuvan siitä negasta pc liuskasta niin nyt muka näen siinä jotain viivan paikkaa. Kuvittelenko mä vaan? katso liitettä 4387
Pc näytti aamupissasta korkeintaan viivan paikkaa, eli negahan se. Onko muilla ollut kokemuksia rfsu:n testeistä, näyttääkö viivoja muuten vaan? Noh, uskon kyllä tuohon negaan, kun lämmötkään ei kovin korkealla ole. Eikai rfsu herkempi ole kuin pc? Ja rehellisesti sanottuna en ensimmäisenä toivoisi näin km jälkeen tuollaista "tuli menkat ja silti raskaana" -systeemiä, kun tietää, miten paaaaaaljon sellaista sitten murehtisi. Ei muutakun pikku hiljaa oviksen metsästykseen, mut ehkä parin pvn päästä voisi vielä varmuudeksi testata