250 000

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maalaiset eivät tajua näitä suurkaupunkien hintoja. Kauheet päivittelyt käynnissä...Ette te voi sanoa onko kallis, kun ette tiedä hintatasosta mitään! Halpahan toi jo melkeen on, kumpikin.

Päivitelkää vaan. Me saimme kaksiosta myyntivoittoa neljässä vuodessa 30 000? vaikka sen hintaa ensin ihmettelivät kaikki kauempana asuvat.
Tämä on maksettu 16vuoden päästä, sitten ollaan vielä nuoria, asumiskulut olemattomat ja omaisuutta ainakin se 250 000?. Enemmänkin koska arvoalueilla hinnat vaan nousee .

Sitten voikin jo sanoa sijoittaneensa fiksusti, voi nauttia loppuelämän ja auttaa lapsia rahallisesti kun opiskelevat jne.

Alkuperäinen kirjoittaja näinpä:
Meillä perheen bruttotulot 8800e/kk ja tuo 250teur on MAKSIMI mitä meidän tuloilla on kohtuullista ottaa...

Teillä on todella hyvät tulot. Mitä tämän ketjun ihmiset teette, kun noin hyviä palkkoja?
Siis, jos 4000 brutto yhden palkka, on aika iso.

Kannattaa aina muistaa myös vuokra asuntojen hinnat. Täällä päin kolmion vuokra on siinä 700e.Ja se olis sitte pieni(4hlö ja koira).
Meillä tulot 3200-3500e/kk
180 000e lainaa maksellaan 1000e/kk. kiinteällä korolla seuraavat 5v.
Syksyllä valmistuneessa(itse rakennettu) talossa asutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä perheen bruttotulot 8800e/kk ja tuo 250teur on MAKSIMI mitä meidän tuloilla on kohtuullista ottaa...

Teillä on todella hyvät tulot. Mitä tämän ketjun ihmiset teette, kun noin hyviä palkkoja?

Mä saan it-alalla tuon verran.

Mies hammaslääkäri ja saa reilusti yli tuon 4000?/kk käteen. Minä vielä opiskelen joten se tasoittaa.

Yleensä hyvät alkupalkat on ekonomeilla, lääkäreillä, juristeilla,dippa-insseillä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minä olen ollut samalla työnantajalla 11v esimiesasemassa ja onneksi siitä palkitaan. Miehelläni korkeampi koulutus kuin minulla ja hänelläkin samalla työnantajalla uraa takana lähes 10v. Onneksi siitäkin palkitaan. Ja ahkerasta työnteosta.

Meillä 240 talolainaa uudesta talosta, ei muita lainoja. Nettotulot 4000 euron tietämissä, hieman alle tai yli riippuen matkakorvauksista. Molemmilla vakityöt ja hyvä palkkakehitys.

Yhteistyössä