25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Tötterö
Hipshei!! Nyt tää on todella iloisissa tunnelmissa, ainakin osittain. Tein fertestin ovistestin aamulla ja tadaa! Ruutuun pärähti ainakin yhtä tumma viiva kuin kontrolli on. Jos ei se odotettu ovis oo nyt tulossa niin luulis et huomenna viiva on jo kontrollia vahvempi ellei huippu oo mennyt jo ohi. Tokikaan en luota testeihin niin paljoa että tuokaan nyt olis satavarmaa.. Mut jotenkin tuli hyvä mieli =) Jos sittenkin... Pitkä kierto tulee jos niikseen on mut ei se mitään. Ensimmäisen raskaustestin tuhlaan siis tasan kahden viikon päästä :D Nyt käyn pikana laittamas tiskit koneeseen ja palaan takaisin, muutkin kuin oma napa mielessä :wave:
 
Moi,
onpas tädit tullut monelle kylään :hug: Itse odottelen kyllä myös tätiä saapuvaksi, pms-oireita ainakin tuntuisi olevan. Koko ajan on sellainen olo, että nyt alkoi, mutta vielä ei ole mitään näkynyt. Katellaan...

Ja oma esittelyni tulee tässä: olen 27 v. (ensi kuussa 28), mies 29 vuotta ja lopetin pillerit tammikuun alussa. Nyt yk 2, tosin tosta kierrosta ei voi olla aivan varma, kun viime menkat oli niin omituiset. Esikoinen olisi meille erittäin tervetullut! :heart:
 
Tötterö
Nonniin ja esittelyn voisin itestänikin uusia, vaikkei siitä niin kauaa oo kun tänne aloin kirjoittelemaan. Eli ikää 28v. Lapset 01 ja 06. Yk on 4 (muistaakseni) ja kiertohäiriöiden kanssa painin..Kotona hoitovapaalla olen ainakin jonkin aikaa vielä. =)
Tuossa kun aiemmin kerroin ovisplussasta niin tänään on pahin mahdollinen päivä peittojen pöllyyttämisille, lupauduin jo alkuviikosta lähtemään ystävän kanssa jumppatunnille, se kestää puolitoista tuntia ja on ihan täyttä rääkkiä koko aika. Noh voipi olla et oon hiukan väsyksis illalla kun olis aikaa mamboiluun kun ei viitti perua sen takia "ku pitäis jaksaa *piip* miehen kans".. :LOL: No ei vaan kyllähän sitä jaksaa vaikka seistä päällänsä hyvän asian takia ja eihän se nyt niin kauaa ees kestä :LOL: Heh.. anteeksi oli ihan pakko. On niin hilpee olo tänään. Voi jos mies tietäis mitä tänne kirjoittelen.. :whistle: Ihana mieshän mulla on. Maailman paras isä ja aviomies, niin kuin varmasti teillä muillakin :D
Nyt meen takavasemmalle, plussatuulia tai pikemminki kunnon myräkkä joka rouvalle!!! :wave:
 
Veeruskalle täti pahoittelut :hug: Toivotaan että ensi kiertosta sitten tärppäisi :heart:

Tänne ei kumepmaa..Huomenna lähdetään koko perheen voimin mökkeilemään :D Pitää isännän kanssa vähän iltasella takkatulen ääressä nautiskella kun lapset on menneet nukkumaan :whistle:

Ja esittelyä täältäkin.. Eli olen 28 vyotta mies 30 täyttää 31 toukokuussa. Lapsialöytyy kaksi. Vanhin tyttö 4 vuotta ja poika 2v5kk pian..Kolmatta ollaan kuumeitu syyskuusta asti..Kotona olen lasten kanssa vielä kun ei ole entistä työpaikkaa..Kovasti olen jo katsastellut töitäkin kun hoitovapaa sitten syyskuussa loppuu kun poika 3 täyttää..

Paljon plussia tovotaan pian saavaksi++++++++++++++ :whistle:


-Taika-
 
Noniin, nyt on hammaslääkäristäkin selvitty ja yllättävän "miellyttävä" kokemus olikin :p . Hammaslääkäri oli aivan mahtava, kertoi koko ajan mitä tekee ja selitti miksi hän työntää jotain suuhuni :) . Kyseinen lääkäri kyllä sai hammaslääkäri pelkoani hiukan alemmaksi ja tästä lähdin yritänkin saada ajan kyseiselle lääkärille. Annoin heti palautetta hänelle ja sain itsekin hyvän mielen, kun sain "kehuttua" toista ja ihan asiasta =) .

Mitäs PEPILLE kuuluu?

 
Pahoittelut tädin yllättämille!!!!! Ja onnea uuteen kiertoon!!!

Esittelyä kehiin: Eli minä ja mies kumpikin vm-81. Naimisiin mentiin 8/2005 ja esikoinen syntyi 8/2006. TOista lasta yritetään ja ensimmäinen kierto menossa. Mitäs vielä... no ammtiltani olen sairaanhoitaja. :) Että sellainen mamma. :D

Lellu
 
Moi taas.. olen nyt viime päivinä keskittynyt ihan vain opinnäytetyöhön ja siten jättänyt tää kirjoittelun vähemmälle.. laskin tossa laskurilla, että ovulaation pitäis olla ens viikolla.. mutta taitaa olla, että olemme just silloin reissussa mun vanhempien luona.. yrittäminen jää tältä kierrolta ihan täysin tuurin varaan eli et jos se ovulaatio olisikin ennen tai jälkeen reissun eikä silloin ku laskuri sanoo..

Jos minäkin kertauksen vuoksi kerron itsestäni.. eli olen 25-vuotias ja avomieheni on 23-vuotias.. esikoinen on toiveena ja yritys on aloitettu syyskuussa -05.. menossa on 20.yrityskierto.. nyt kun koulun saan pois alta, niin alan hankkimaan aikaa tutkimuksiin, jotta selväisi onko minussa jotain vikaa minkä vuoksi lasta ei kuulu.. olen nyt yrittänyt päivittäin juoda monivitamiini-poretabletin, jossa katoin että olisi aika hyvin sitä foolihappoa.. kaikkea pitää kokeilla..

mutta pidän peukkuja, että kohta tulisi taas plussauutisia.. ja pahoitteluni niille, joilla täti tuli vierailulle..
 
heippa taas! :wave:

Kertauksena minustakin, eli olen 26-v(keväällä täytän 27:eek:), mies 29. Esikoisesta haaveillaan ja yrityskierto 2 lähti käyntiin! :)

Tänne ei kummempaa. Kp10/38 ja ovista odotellaan joskus saapuvaksi. Sillä välin voi "harjoitella" vauvan "tekoa" ahkerasti! :heart: ;)
 
Aika hiljaista on ollut täällä suunnalla ollut viimeaikoina. Olen koittanut ottaa vähän rennommin kun meni tuo viime kierto niin pitkäksi, et jos johtui sit stressistä.

Mutta esittelyä: Olen 25 vuotias ja avopuoliso 24. Ensimmäinen lapsi olisi kovasti tervetullut. Pillerit jätin lokakuussa 2006 ja yk taitaa olla 4 nyt.

Siinäpä ne tärkeimmät. Käyn täällä välillä lueskelemassa ja toivomassa josko ois uusia plussia tullu, tulee siitä aina tunne että jospa minäkin joskus!

Plussatuulia puhaltelen kaikille!!!

"Snoukku"
 
Heippa kaikki!
Nyt ne menkat sit alko....8kk synnytyksestä...kyllä niitä on ootettu...noo voitte lisätä listaan,,,kp 22 nyt menossa...kirjottelen myö.lisää kauhee kiiree ku lapset on alkamassa nukkuunn!!
 
äitsy80 kiitos, ja ainakaan vielä ei ole tädistä näkynyt jälkeä sen eilisen aamun jälkeen..

Esittelempä sitten itseni minäkin; eli nyt jo 25 vuotta ja mies 30 v. Esikoinen -04 ja siis toisesta haaveillaan. Minipillerit lopetin kesällä ja nyt vasta yk 5 menossa, kun kierrot olleet pitkiä. Sairaanhoitaja olen muuten minäkin ja mielelläni jäisin jo töistä äippälomalle! ;)
 
Eipä tännekään mitään erikoista. Ovista olen yrittänyt bongata testien avulla. Viikonloppuna oli molempina päivinä haaleat viivat, muttei sen jälkeen mitään. Kipuilua tms ei ole esiintynyt. Epätoivo nostaa päätään ellei viivoja näy enempää ennen mahdollista tätien vierailua.

Gallup: Mä 27v, pian 28v ja mies 28v. Papin aamen oltiin kuulemassa viime maaliskuussa. (viikonloppuna siis 1v hääpäivä)
Ensimmäistä pienokaista kuumeillaan. Ehkäisystä on luovuttu marraskuussa 2006. Eli olisko menossa 4 yrityskierros. Leivän kannamme kotiin seuraavissa ammateissa mä perhepäivähoitajana(omassa kodissa työskentelevä) ja mies kunnossapidossa.

Toivottavasti tädit kysyvät ensi kerralla luvan kun vierailevat itse kunkin luona. ;) :heart:
 
KESKIVIIKKO 28.2.2007

Ciba: kp 2/42
Nanna81: kp 2/32-37
Veeruska-81: kp 2/28
Robotti Ruttunen: kp 4/24-29
Unico: kp 5/31
Minski25: 7/24-29
Tresum: kp 7/28-38
Sunshine: kp 10/38
Peppi1981: kp 11/28-30
SnowTiger : kp 13/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 16/24-31
Taika-79: kp 17/30
Pikku-jussi: kp 17/28-34
Äitsy80: kp 19/26-29
Viena: kp 20
Hipsu: kp 21/28(?)
Mila-80: kp 22
Piipi: kp 24/28
Tötterö: kp 24/28-70
inessa kp 27/31
Iita82: kp 30/37-63
Hobitti2003: kp 31/27
Lellu1: kp 35/?
H82: kp 40/35
Poikien äiti: kp 49/24-26
Vähän väsynyt: kp 79
Ruukengu: kp 86/


Katsu: kp
Schätzchen: kp
Maria-79: kp
toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka


kiitti ku mainitsit.. tein aika hopulla ton listan ja vaikka omasta mielestä vielä ennen lähettämistä tarkistin, niin vahinkoja sattuu.. :) <br><br>
 
Heippa!
Esittäydympä minäkin nyt täällä eli olen 27v.ja mieheni 30v.Vauvakuume on jo itselläni kova,mutta päätimme mieheni kanssa odotella vielä kesän ohi,kunnes aletaan yrittämään pienokaista!Jännitys on jo itselläni kova...mitä jos vauvaa ei heti kuulukkaan ja olemmeko sittenkään valmiita vanhemmuuteen!?!Kai nämä asiat käy kaikki parisuhteessa läpi jossain vaihessa,mutta toiveikkaana odotan jo syksyä ja yritystä!!!javascript:emoticon('=)')
 

TORSTAI 1.3.2007


Mila-80: kp 3
Ciba: kp 3/42
Nanna81: kp 3/32-37
Veeruska-81: kp 3/28
Robotti Ruttunen: kp 5/24-29
Unico: kp 6/31
Minski25: 8/24-29
Tresum: kp 8/28-38
Sunshine: kp 11/38
Peppi1981: kp 12/28-30
SnowTiger : kp 14/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 17/24-31
Taika-79: kp 18/30
Pikku-jussi: kp 18/28-34
Äitsy80: kp 20/26-29
Viena: kp 21
Hipsu: kp 22/28(?)
Piipi: kp 25/28
Tötterö: kp 25/28-70
inessa kp 28/31
Iita82: kp 31/37-63
Hobitti2003: kp 32/27
Lellu1: kp 36/?
H82: kp 41/35
Poikien äiti: kp 50/24-26
Vähän väsynyt: kp 80
Ruukengu: kp 87/


Katsu: kp
Schätzchen: kp
Maria-79: kp
toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka


<br><br>
 
Peppi, toi oli just sellanen ihanan hassu erehdys joka sai mut nauramaan, varmasti väsymyksellä oli osasyynsä asiaan =) Eli en mitenkään pahalla naureskellut :hug: Katoin tosta esittelystä et teillä on tuota yritystä takana jo pitkään, toivottavasti onnistuisitte pian ja saisitte kauan kaipaamanne nyytin :hug:
 
voisinpa nyt minäkin sitten esittäytyä vähän paremmin....elikkäs....ikää on mulla 27 ja miehellä vuosi enemmän.
Meidän tytöt on syntynyt vuosina -03 ja -06.Nyt siis kuume kova pikku kolmoselle...menkat alko vasta nyt synnytyksen jälkeen.. ja eilen kiireessä vähän sekoilin kiertopäivien kanssa...nyt siis menossa vasta kp 3....oliskin tuo 23 mitä listassa on :D
Mutta sitten kun joku viitsii niin päivittää sen listaan...
Nyt ei auta sit muuta ku armottomasti yrittää olla vällyjen välissä,koska tarkkaa ovis ajankohtaa en tiedä ku on vasta eka kierto menossa...ihmeen kaua kesti ennenku kierto palas synnytyksen jälkeen.puolta kauemmin ku esikosta..noo mistä tästä naisen kropasta ikinä tietää...
mutta eipä tälläkertaa muuta.pitänee mennä silittelemään ennenkuin kuopus herää aamupäivä päikkäreiltä... :wave:
Ja plussatuulia kovasti kaikille :attn:
 
äitsy80: joo, en mie ottanut sitä pahalla.. lähinnä vain, että hupsista.. =)

täytyy sanoa, että on tässä välillä ollut aika epätoivoinen jo olo, ku ei lasta kuulu.. mutta pitää ajatella, että ehkä se on sukurasite ku ei vielä tärppää.. mun äiti on saanut esikoisen 27-vuotiaana ja sisko sai 26-vuotiaana eli et ehkä tässä parin vuoden sisään itselläkin tärppäis.. :)
 
Täällä on reissut reissattu taas hetkeksi. Täällähän oli tapahtunut paljon sillä välin. Voimia kaikille tädin yllättämille. Ja plussa tuulia jännääjille!

Miettinyt, että pitäskö käydä gynellä tässä vaiheessa vielä. Edellisetä tarkastuksesta on luvattoman kauan ;) En vaan tiiä minne menis, kun ei oo kokemusta ja ne joita tunnen niin ei näy noilla lääkäri asemilla. On mullakin ongelma. :) mutku en yhtään tykkää gynen käynneistä, ja terkkassa on ihan sama ei siellä oo tehty moneen vuoteen, vaik pillerit kävi uusimassa.

Mut mut jos sitä esittelyä sitten myös :D 27 wee olen mä ja mies on 26 wee. 2 yk menossa. Mulla hillitön kuume, mies ottaa rauhallisemmin. Salassa yritetään, eli ei olla kerrottu tutuille mitä on menossa. Esikoista siis yritämme.
 
heissan.
ite olen vielä ensikertalainen täällä mutta, vauvakuume on vaivannut jo useemman vuoden.
lapset on minulle yksi huume tässä maailmassa. =)
olisi ihanan omistaa oma pienokainen mutta se mies vielä puuttunee mut eiköhän sekin vielä jonakin päivänä ole.
lueskelen kiinostavia vauva juttuja jos vaan jossain lehessä sattuu olemaan ja vois vaikka ostaltaa ihan vauva lehti ja lukea.
tiedän paljonkin lapsen hankkimisesta ja siitä varsinaisesta kasvatuksesta ja hoitamaisesta et eihän se mitään helppoa ole mutta kun siihen asennoituu oikein niin onnistuu takuulla.
ite en vois kuvitella jos vaikka saisin lapsen että heti kun lapsi olisi maailmaan tullut ja kotia päässyt niin lähttisin jonnekkin baariin tuulettumaan kuten aika moni vasta lapsen saanut nuoret äidit sellaista tekevät. tai sitten ei osaa kunnolla ees hoitaa lastaan et sen oisi hyvä olla jne.
minusta tuo lapsen saaminen ei ole mikään leikin asia se on todellinen juttu. kannattaa alussa miettiä monta kertaa onko todella valmis ottamaan kaiken sen vastuun lapsesta. monilla se kuitenkin jää vaan haaveeksi tai jotain sellaista.
ite olen tos asian miettinyt pääni puhki melkein niin tiedän sit joskus jos sen miehen löytää ja hankimme lapsen niin kyllä tiedän sitten mitä teen jokainen äitihän se kyllä tietää mitä se vastuun otto on.
 
Tötterö harmailee
Heips kaikille.
Jatkoin ovistikuttelua tänäänkin ja jälleen tikkuun tuli saman vahvuinen viiva, lienee normaalia? Oireilua ilmassa joillakin ja samaa täällä, rintoja on "nipistellyt" tänään omituisesti. Ei kipuilua vaan paremminkin kutittaa normaalia enemmän. Eilen jaksoi kummasti kellistää miehen vaikka pelkäsinkin että olis veto poissa illalla, kummasti antaa energiaa kun on se yhteinen haave.. Vaikka olenkin pelännyt että käykö niin että menee fiilikset vaakamamboon kun on vaan vauvan teko mielessä mutta toisin on käynyt. On aiemmin ollut aika kausiluonteista tuo puuhastelu pedissä, joskus on ollut aikoja ettei yksinkertaisesti ole huvittanut ja miehelle on ok että annetaan olla kun hän ei halua että rakastellaan vain siksi että hän haluaa. Joskus on kyllä ollut asiasta huono omatuntokin mutta huomiota ja hellyyttä ollaan sitten muulla lailla toisillemme annettu.
Se mun navasta.
Äitsy80 oot ihanan oloinen persoona, jaksat tsemppailla muita ja ahkera listan päivittäjäkin olet, kiitos siitä =) Mikäs sulla on nyt tilanne, alkaa kierto lähestyä loppua ja jännityksessä loppuun asti, eikös niin?

Nonniin ja juuri kun pääsee vauhtiin niin eräs pikkuihminen herää.. Täytyy tästä lähtien tulla ensiksi koneelle ja tehdä vasta sen jälkeen hommat :LOL:
Palaillaan :wave:
 

Yhteistyössä