25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Moi,

ja pahoittelut kaikille negan saaneille ja tädin yllättämille. Itse odottelen myöskin tätiä saapuvaksi viikonlopun kieppeillä, ei ainakaan ole minkäännäköisiä raskausoireita ja lämmötkin tosi alhaalla :/ Vauvakuume on kohonnut nyt niin koviin mittoihin, että harmittaa ihan hirveästi, jos se täti tosiaan kohta tulee!

Töissäkin on edessä 12 päivän työputki, kun viikonloppuna on messut. Stressiä siis silläkin saralla ja ei varmasti ainakaan auta tässä raskautumisessa. No mutta kesälomaan on enää n. 3 kuukautta ja lähdetään reissuun heti kun mun loma alkaa. Eli löhölomaa auringossa odotellen...
 
Tötterö
Hyvää ja hedelmällistä alkanutta viikkoa :D
Meitä on jo niin paljon ettei meinaa millää muistaa kaikkia vaikka aina luen uudet kirjoitukset ennen kuin itse rustailen mitään mutta.. nyt en muista enää mitään. Maanantaifiilis, jepjep. :kieh:
Täällä ei edelleenkään mitään, en ees muista mikä kp nyt on, 20 on ylitetty, sen muistan mutta muuten..ei mitään hajua. Yritän olla etten kovin tarkasti sitä seuraa, kun ei tiedä miten kauan vielä menee ennen kuin kierto on lopussa edes. Parhaimmillaan menkat on olleet itseltä pois noin 9kk, silloin kun puoli vuotta oli kulunut, hakeuduin tk lääkärille joka ei edes keltarauhashormonireseptiä antanut vaan käski vielä odottaa ja katsella seuraavan puoli vuotta :eek: No yksityispuolelta sain sitten reseptin samantien, ilman tutkimuksia.
Lapset huutaa, kumpikin tahtoo jotain.. Joten "työt" kutsuu, plussatuulia ja kaikkea muutakin mukavaa teille :wave:
 
MAANANTAI 26.2.2007

Robotti Ruttunen: kp 2/24-29
Unico: kp 3/31
Minski25: 5/24-29
Tresum: kp 5/28-38
Sunshine: kp 8/38
Peppi1981: kp 9/28-30
SnowTiger : kp 11/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 14/24-31
Taika-79: kp 15/30
Pikku-jussi: kp 15/28-34
Äitsy80: kp 17/26-29
Viena: kp 18
Hipsu: kp 19/28(?)
Piipi: kp 22/28
Tötterö: kp 22/28-70
inessa kp 25/31
Iita82: kp 28/37-63
Hobitti2003: kp 29/27
Lellu1: kp 33/?
Nanna81: kp 37/32-35
H82: kp 38/35
Ciba: kp 42
Veeruska-81: kp 43/28
Poikien äiti: kp 47/24-26
Vähän väsynyt: kp 77
Ruukengu: kp 84/


Katsu: kp
Schätzchen: kp
Maria-79: kp
toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka

 
Tervetuloa Inessa minunkin puolesta =)

Robotti Ruttuselle iso :hug: Varmasti teillekkin se oma pieni suodaan vielä. Jaksamista kuitenkin stressaavaan tilanteeseen sinulle.

Vähän Väsyneelle toivon myös et se täti sieltä tulisi niin saisitte aloittaa lääkityksen ja toivon mukaan pikimmin saisitte sen jälkeen vauvansiemenen itämään :hug:

Toivottavasti Veeruskalle tulee pian ratkaisu tuohon tilaneeseen, edes se täti sitten jos ei kerran plussaa niin pääsisitte uuteen kiertoon :hug:

Siinäpä ne tärkeimmät, täällä edelleen odotellaan et mahtasikos sitä ovista tulla vaiko ei :kieh:
 
anteeks mut pakko tilittää menkoista, jotka tosiaan tuossa torstaina alkoivat..alussa oli aika niukkaa kunnes 2.päivänä tuli ihan hirveesti klimppejä ja kaikkea mahdollista että tunnin välein sai olla vaihtamassa sidettä..no sen päöivän jälkeen on ollut tosi niukkaa ja enimmäkseen on tullut verta vain pyyhkiessä, öisin ei ollenkaan..ja nyt kun meneillään 5.kiertopäivä niin on ihan ruskeetamtullut hieman ja pyyhkiessä jää paperiin...

onko ihan normaalia että ekan yrityskierron jälkeen menkat on ihan erilaiset kuin ennen?
mulla oli oviksen jälkeen kaikkia mahdollisia raskausoireita, joita en ennen ollut kokenut ja luulinkin hetken että olisi tärpännhyt heti, muta olisihan se ollut liian hyvää ollakseen totta.
 
Aurinkoinen tervehdys kaikille :)

Äitsy80 & sunshine: Kiitos tuesta :heart: . Jospa ne tädit sieltä vielä joku päivä yllättää :).
Tötterö & Iita82: kiitos vastauksista! Toivottavasti ei tartte ainakaan noin kauaa tätejä odotella, kun tötterö oli joutunut odottelee :whistle: .

Niin taas koitti arki ja paluu työelämään :/ . Mulla onkin mukava 3 viikon työputki edessä, mutta sitten alkaa LOMA, joten jospa sitä jaksais töitä paiskia, kun on mitä odottaa ;).

Perjantaina lähti hampaasta pieni pala, joten eikun tänä aamuna sitten soittelee aikaa hamppiölääkärille.. Sainkin ajan jo keskiviikoksi, eli yllätävän nopeasti :). Nyt olen sitten ihan paniikissa, kun pelkään hammaslääkäriä tosi paljon :( . Sain joskus lapsena jonkun väärän pistoksen hammaslääkärin yhteydessä ja sen jälkeen sinne meno on ollut tosi epämukavaa, mutta enköhän minä jotenkin sen kestä :p .

Mutta nyt lähden imuroimaan ja silittämään työvaatteet illaksi...
 
Moi! Saa nähdä, on tosiaan tuo kierto yli jo, mutta mitään tuntemuksia raskauteen ei ole. Mitä nyt tissit välillä kipeet ja valkovuoto oli viime viikolla tosi runsasta. Negan testasin kp 25, ihan huvin vuoksi, ku oli noita mammaksin testejä.

Mulla siis teroluttien jälkeen eka kierto, kun niitä ei ole. Oli 3 kk:n kuuri.
Hitsi, jos menkat meni taas ihan sekasin..Katsotaan..testailen varmaan tuos 35 pvänä, jos ei täti tuu. Eikä kyllä tarttis tullakaan :) Saatais isovanhemmille 5. lastenlapsi samalle kuukaudelle (nyt yht. 7 lasta, joilla syntymäpäivät 2 eri kk aikana)
 

TIISTAI 27.2.2007

Robotti Ruttunen: kp 3/24-29
Unico: kp 4/31
Minski25: 6/24-29
Tresum: kp 6/28-38
Sunshine: kp 9/38
Peppi1981: kp 10/28-30
SnowTiger : kp 12/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 15/24-31
Taika-79: kp 16/30
Pikku-jussi: kp 16/28-34
Äitsy80: kp 18/26-29
Viena: kp 19
Hipsu: kp 20/28(?)
Piipi: kp 23/28
Tötterö: kp 23/28-70
inessa kp 26/31
Iita82: kp 29/37-63
Hobitti2003: kp 30/27
Lellu1: kp 34/?
Nanna81: kp 38/32-35
H82: kp 39/35
Ciba: kp 43
Veeruska-81: kp 44/28
Poikien äiti: kp 48/24-26
Vähän väsynyt: kp 78
Ruukengu: kp 85/


Katsu: kp
Schätzchen: kp
Maria-79: kp
toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
<br><br>
 
Minski, jos sinulla oli varhainen keskenmeno!? Oletko lopettanu pillerit hiljattain? Niillähän saattaa olla sellainen vaikutus et hormoonit heittelee ja monille tulee ihan selviä raskausoireita niiden lopettamisen jälkeen. Normaali menkkojen yhteydessä kuitenkin on normaalia et tulee sellasia limakalvon palasia :x Mutta joka tapauksessa onnea uuteen kiertoon =)

Hobitille pidän peukkuja =) Miten maltat olla testaamatta vielä muutaman päivän, mä ainakin olisin testannut jo monta kertaa :LOL: Voisinhan mä vähän sua yllyttää testaamaan vaikka huomenaamulla ;) <br><br>
 
Tötterö
Heips. :wave:
Tähän napaan ensimmäisen kerran kuuluu ees jotain, oli sellainen "menkkakipukohtaus" aamulla et huh. Meni sit ohi ihan muutamas minuutis ja nyt ei mitään.. Ei oo tissit kipeet, paitsi jos oikein kovakouraisesti koittaa niin sattuuhan niihin. Tuosta tulikin mieleeni aikaisemmin kuumeillessani odotin et sittehän sen tietää jos rinnat tulee kipeiksi. Jops ja olihan ne sit muka aina kipeet ku niit runteli. :ashamed: :LOL: Kaikkee se vauvan hinku teettää..
Mutta Eipä sen kummempia täällä, nyt joku vois tehdä sen halutun plussan että tulis toivoa siihen että jospa sit joskus itelläkin tärppäiss.. ;)

Sellaista tuossa mietin että olis kiva tietää yrityskiertojenne määrä? Galluppia pukkaa tai tuohon listaan vois lisätä? Oon kyl niin huonomuistinen et en muista oikein kenenkään taustoja, ja on aika kova homma alkaa lukemaan koko pinoa, on aikas monta vastausta jo =) Ja koska tänne on tullut monia uusia niin olisko paha tässä vaiheessa sellainen esittely vol.2 paikallaan??
Nyt mää haluan ostaa jotain.. nettikaupoille siis :D Verhoja alan metsästämään pariin huoneeseen.
Heippa! :wave:
 
:wave:

Täällä yllätti tädit viime yönä :whistle: . Ja samalla tuli kauheat kivut, että ei ihan äskettäin ole näin kauheita kipuja ollutkaan :ashamed: . Mutta oikein mukava juttu, että pääsin vihdoin tästä epätietoisuudesta ja pian uutta yritystä kehiin :p . Jospa nämä mun kierrot eivät kuitenkaan aina venyis näin kauhean pitkiksi, vaan tämä oli joku elimistön sekoilu :).

Nyt särkylääkettä naamaan ja hetkeksi nukkumaan, kun viime yönä jäi unet hiukan vähiin, kun massua poltteli niin kovasti :( .

Eli kp 1/28-44.
 
äitsy80 pikana
Veeruska, pahoittelut tädistä, olisihan se plussa ollut mukavempi vaihtoehto :hug: Mutta toisaalta nytpä tosiaan pääset uuteen kiertoon ja raastava epätietoisuus ainkain päättyi =)
 
:wave:

Elossa oon vaikka en oo kirjoitellutkaan. Seuraan muiden jännityksiä päivittäin, kohta se minäkin pääsen yrityksen makuun!! :p

Täti pahoittelut kaikille! :hug:

Kävin ostaan Odotus-lehden kaupasta viikonlopuksi. Siinä sitä sitten tuli selailtua ja huokailtua. Kaippa tuo isäntäkin sitä oli vilaissut kun oli siirtänyt sen keittiöstä makuukamarin puolelle.

Kohta pääsee palmun alle löhöilemään isännän kainaloon. Sitten ootellaankin vain syksyä...
 
Onpas täti yllättänyt tänään jo monta, pahoittelut :hug:
Minullakin tuli aamulla liman seassa punaisia viiruja, mutta ei ainakaan vielä ole täti tullut peremmälle taloon. Alavatsa on myös jotenkin hellänä.. huominen näyttää onko se täti nyt sitten tulossa. Testailla aion lauantaina jos vielä tarvitsee.

Minua myös kiinnostaa nuo yrityskierrot. Tötterö taisi tuota ehdottaa. En myöskään muista kenenkään taustoja ikinä.. ehkäpä tosiaan se esittelykin olisi paikallaan.??

Tsemppiä kaikille tädin yllättämille ensi kiertoon! Nyt kyllä on tainneet plussat olla kortilla?

 
Heips, Voisinpa päivittää tietojani ja jakaa mielenpäällä olevia asioita :p
Eli olen 27 v. Yrittäminen on aloitettu elokuussa '06, nyt menossa kp 27/31. Oireita tällä hetkellä: kuukautismaista jomotusta alavatsassa ollut jo muutamia päiviä, lämpö koholla hieman, välillä etoo hieman hetken aikaa esim. tänään kun join lasillisen vettä :/ , iltaisin voisin syödä koko ajan ja vaikka hevosen kerrallaan (mikä ei sinänsä kyllä poikkea normaalista :LOL: ). Ajattelin sunnuntaina tehdä testin, siis jos maltan odottaa sinne saakka. En uskalla edes ajatella plussaa ennenkuin näen sen omin silmin testissä, sillä niin monta pettymystä on tässä jo koettu. Tsemppiä kaikille!
 
Höh... Tätipahoittelut tältäkin suunnalta kaikille asianomaisille.

Jospa mäkin päivittelisin tietojani, eli oon 29 vuotta, ja esikoista tässä on yritetty vajaan kuukauden päivät. Siispä ensimmäinen yk. Tätiä en odottele ensi viikoksi, mutta jos tyyppi väkisin tuppaa seuraan, niin se tapahtunee juuri ensi viikolla.

Pillereiden lopettaminen on vaikuttanut positiivisesti kaikkeen, ei vähiten mielialaani. Olo on pirteämpi sun muuta. Mutta oireita on joka lähtöön: rintoja kivistää ja pingottaa, pissattaa koko ajan, naamaan pompahtelee näppyöitä, mahaa vihloo...

Että tämmöistä täällä. Odottavalla kannalla... :)
 
Iitalle tsemppiä ettei täti tulisikaan ;)

Ja pikaisesti galluppiin eli meillä, minä 26 ja mies 28, kaksi lasta aiemmin, kolmatta kuumeillaan. Kolmas yk lähenee meillä loppuaan eli ensi viikolla nähdään et miten käy. Itse en jaksa uskoa onnistumiseen tässä kierrossa :\| Lasten kanssa kotosalla oleilen vaikka välillä mieli töihin halajaakin. Pari vuotta saisin hoitovapaalla vielä olla ja luultavammin tämän mahdollisuuden kuitenkin käytän =)
 
Huomenia :)

Esittelyä täältäkin: Eli olen 26 v. ja mies on 28v, pääkaupunkiseudulta. Ensimmäistä kovin kuumeillaan. Pillerit jätin tammikuussa. Ensin katselen miten kierto asettuu paikoilleen ja sitten ajattelin seuraavasta kierrosta aloittaa yrittämisen. eli nyt kp 2/42.
 
Huomenta

Minäkin pikaisesti päivittelen tietoja :). Eli olen 25-vuotias ja mieheni saman ikäinen (vielä vajaan kuukauden). Pillerit lopetettu 11/06 ja tällä hetkllä yk 4 menossa. Niin ja esikoista kovasti toivotaan :heart:

Nyt jynssäämään hampaita ja kohta kohti hammaslääkäriä :x .
 

Yhteistyössä