25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Huomenta =)

Aurinko paistaa taas aamutuimaan ja hyvä niin kun eilen olikin kurja ja sateinen sää. Oli ihanaa käydä ihailemassa vauvavatsaa ja kuume senkuin kasvoi ;) Oli niin kiireinen päivä etten edes koneelle ehtinyt ja sitten illalla kun olisi ollut pieni rako niin nää sivut jumitti :kieh:

Tötterölle pahoittelut tädistä mutta jos jotain hyvääkin niin sun kierto ei tosiaan venynyt hurjan pitkäksi :hug: Laitoin täksi päiväksi sulle kp 1, korjataan jos on väärin.

Pepille myös :hug: täti pirhana ehti sit sinnekkin. Laitoin myös sulle tän päivän kp 1 mut korjataan sekin jos laitoin väärin.

Unico kysyi kiinnittymisestä, yleensä se tapahtuu noin 7-10 vrk hedelmöittymisestä.

Katherine, mä olen kertonut miehelle ovistesteistä ja kertonut myös sen et millon ne otolliset hetket sit on niiden mukaan =)
 
Kiitos äitsy80 Tiedätkö vielä voiko siitä tulla ihmeellisiä oireita? Niin kuin silmisssä pimenemistä, verenpaineen nousua hetkellisesti, rytmihäiriöitä, tms? Ja joo tiedetään pitää vaan odottaa menkkoja tuleeko vai ei, mutta oli tuossa männä päivänä ihan ihme olo,josta syystä nyt oon kotona :( enkä pääse tekemäänmitäänkun käskettiin huilia. Ja täähän on huilimista koneella olo onhan :D

Täällä myös kaunis auringon paiste ja sormet syyhyä tehdä vaikk amitä ja lähteä ulos mut ei :(, no toivotaan että huomenna samanlainen ilma silloin saapi jo mennä niin paljonkun haluaa :) Nauttikaa ilmasta!

Plussa ja tärppi onnea kaikille !
 
äitsy80: kiitos.. ja on oikein sie sinne listaan laitoit.. :)

huh, että kramppaa vatsassa.. onneksi tätä kestää vain pari päivää, jonka jälkeen on vain sitä ikävää vuotoa.. pitääpäs käydäkin laskemassa, koska tässä kierrossa sen ovulaation pitäis olla..on sitten jotain mitä odottaa.. :whistle:

 
Plääh, mua ahistaa... On niin turhauttavaa vaan olla, tää koneell aoleminenkin tuntuu ettei jaksais eikä kattoa mitään leffoja tehä mitään tahoo liikkeelle. Pakko purnata, tulis huominen nopeesti sillon pääsee liikkeelle :D Ja saa touhuta ihan miten lystää... Ja normi oloiss akyllä koneella istuminen maistu mut kun pakko on niin ei millään :D
Juuh mutta eipä tässä taas kummempaa, ajatukset vaan kiertää tuleeko vaavi vai ei kun ei oo mitään järkevää tilalle, töissä ja muuten touhutessa on aina helpompi siirtää ajatukset pois.
 
täällä taas...kp 28 menossa ja vielä ei ole täti kurvannut punaisella paholaisellaan paikalle...eiköhän ihan pian kuitenkin...lämmöt on vähän koholla ollu muutaman päivän, en sitten tiedä onko lenssu iskemässä vai mistä johtuu...
 
Heipä hei kaikille tasapuolisesti... :wave:

Omaan napaan semmosia, että täti tuli kyläileen eilen eli se taitaa olla sitten kp 2 / 33-42 meneillään. Jos joku lisäilis noita tietoja siihen listaan, ku olen ite kauheen onneton näissä jutuissa...
 
Heipsis :wave:

:hug: kaikille, joille ilkeät tädit ovat taas kurvanneet kylään.

kälättäjä: Toivottavasti lämmöt johtuvat pienestä ihmisen alusta :heart:

Minä viettelen talvilomaa :). Ovista ei ainakaan vielä ole tuntenut :whistle: . En sitten tiedä, että joko se ois ohi mennyt, tulossa vai jää kokonaan pois, mutta siitä olen aika varma, että tämäkin kierto venyy yli 28 päivän :/ . Olen muutenkin yrittänyt ottaa rauhallisemmin ja koettanut unohtaa kaikenlaiset vauvajutut, mutta arvaatkaa vaan kuinka hyvin olen onnistunut :LOL:. Kiertopäivissä en kyllä ole ollut kunnolla mukana ja kiva käydä sitten täältä kurkkimassa, että missähän sitä muuten mennään ;). KIITOS teille, jotka jaksatte listaa päivitellä.

Mutta nyt on lähdettävä hakemaan kahvia, jotta saan päivän taas käyntiin :).

Mukavaa alkuviikkoa kaikille!
 
MAANANTAI 19.3.2007

Repa kp 2/29-31
Peppi1981: kp 2/28-30
Tötterö: kp 2/28-70
Neppis 3/32-42
Taika-79: kp 4/30
Viena: kp 6/28-33
Äitsy80: kp 7/26-31
Katherine: kp 8/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 8/24-31
Iita82: kp 9/37-63
Inessa kp 12/31
Schätzchen: kp 12/28
Vähän väsynyt: kp 13
Juku juku: kp 16/31
Piipi79: kp 19/24-29
Mila-80: kp 21
Ciba: kp 21/42
Nanna81: kp 21/32-37
Veeruska-81: kp 21/28
Robotti Ruttunen: kp 23/24-29
Unico: kp 24/31
Papunen: kp 24/24
Minski25: kp 26/24-29
Tresum: kp 27/28-38
Sunshine: kp 29/38
Kälättäjä: kp 29
SnowTiger : kp 32/35-55
Hipsu: kp 40/28(?)
Hobitti2003: kp 50/27
Lellu1: kp 54/?


Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
<br><br>
 
Päivitnpä meidät uuteen viikkoon!
Tovottavasti tuli oikein :D

Tänne ei kummepaa.. Käsi viel vähän kipä mut pystyy jo jotain tekemään..
Et eiköhän hengissä selvitä.. :whistle:
Vielä kun saisi tuon tädin nurkista kuleksimasta niin ois jo ihan kiva juttu..
Eiköhän se pian parin päivän sisällä lähde..

Monella alkaa taas jännät päivät olla lähellä..
Tsemppiä kaikille kovasti :flower:

Nyt pitää mennä pukemaan noita lapsukaisia.. Ne haluaa mennä pihalle.. Menevät viel ilman vaatteita niin vois olla vähän huonompi juttu.. :D

-Taika-
 
Minski25 No samaa luokkaa täällä jännätään. ens tiistaina pitäs alkaa, ja luulen et alkaa, ut toivot et ei :D juuh pikkusen sekavaa, onneksi kohta pääsee töihin niin menee päivät nopeammin eikä ihan niin hirveesti oo aikaa ajatella. Mut täällä alkaa noin viikko aennen mekkoja tummenpi valkovuoto ja niin on nytkin, mutta toivoa ei saa heittää ennen kun kunnon vuodot alkaa :D
 
Kiitos TAIKA79 kun jaksat vapaaehtoisesti tota listaa väsätä!! Kiva lukea sitä =)

Tulipa sitten vielä lunta, no kai se vie edelliset mennessään.. toivotaan ja että aurinko paistais oikein komeasti jo loppuviikolla!

Hihii, kyllä se tästä suttaantuu sano mummo kun kissalla pöytää pyyhki, eli oikein kivoja fiiliksiä vaan kaikille ja iloa ihmisen tekoon! ;) mä tässä taidan jatkaa keittiön tapettien repimistä niin saadaan uudet tilalle! Ja uskokaa vaan, että tollanenkin pikku touhuilu saa ajatukset muualla ja fiiliksen kattoon ;)

kunpa vaan pysyisin jakkaralla , ja housuissani! ainakin vielä viikon, ennen kuin on ovis :LOL: no höps, kyllä SITÄ on muutenkin aikas mukava harrastaa :heart:
 
Hyvä et päivitykset pelaa kun tää päivä on menny tohinassa ja nyt vasta ehdin pikaisesti koneelle =)

Talvikin tuli takaisin vaikka mä en ainakaan olisi lunta enää kaivannut :kieh: Pitäisi lähtee viemään junnun itkuhälytintä korjattavaksi, lakkasi yhtäkkiä kuulumasta yhtään mitään :kieh: Onneksi on vielä takuu voimassa.

Tilaamani ovistestitkin tuli jo viiem viikolla mut niitä ei ainakaan viikkoon tarvita koska tuskin mulla ovis on ennen kierron puolta väliä nytkään.

Nyt täytyy taas rientää, palajan illalla paremmalla ajalla :wave:
 
Heipsistä vaan!

Täällä taas palattu arkeen...kirjaimellisesti. Menkat alkoi "kunnolla"eilen,eli kp 2/29-31 tänään. On taas kyseessä super niukat ja näemmä super lyhyet,kun tuntus että on jo hiipumaan päin... :eek:
Epäilyttää kyllä,et onko ihan taas normaalia... Ja kun oon ymmärtäny et keskenmenon jälkeen usein vielä runsaat menkat monilla :/ Menkkakipuja kyllä piisannu,vihloo mahaa ja rinnatkin kipeenä... Ei sillä että mitään runsaita hirveesti kaipais,mut mietityttää et voiks tälläset oikeesti olla ihan normaalit :\| Että näin...

Jos joku ystävällinen kehtais lisätä mulle noi kiertopäivät listaan,oisin erittäin kiitollinen:heart:

Pahoitteluni myös muille tädin yllättäneille,ei muuta kuin uutta "tulemaan".... :D plussatuulia :wave:
 
Aivan hirvee päivä töissä....ja olo on kamala, mahassa paineen tuntua ja ristiselkä kipeä...Alkais jo ne menkat ni ei tarvis odotella suotta! :kieh:

No mutta, hyvää viikon alkua kuitenkin kaikille teille! :wave:
 
Miuku79
Hei kaikille!

Mäkin voisin liittyä tähän ketjuun. Olen 27-vuotias ja mieheni 28. Esikoista yritetty joulukuusta -06 ja epäsäännöllisten kiertojen (43, 58, 29) takia nyt menossa vasta yrityskierto 3. Tänään on kp 19 ja aika turhauttavalta tuntuu oviksen tikuttaminen. Ekassa kierrossa en tikutellut, toisessa ovulaatiota ei tapahtunut ja viime kierrossa tapahtui. Nyt kuitenkin siis turhauttaa kun ei vieläkään viiva vahvistu ja saattaa olla taas piiitkä kierto tiedossa:(

Itsestäni tuntuu et ovuloin vain toisella puolella eli joka toinen kierto olis ovuloimaton, ei hauskaa (tiedän ettei varmuudella voi sanoa ku vasta näin vähän kiertoja tähän mennessä). Lisäksi miehellä diagnosoitiin Teratozoospermia eli normaalimuotoisten siittiöiden määrä alentunut (normaalimuotoisia oli 10% ja epämuodotuneita 90%). Luvut kuulostavat asiaan perehtymättömistä pahoilta, mutta onneksi sperma muuten hyvää (määrä, liikkuvuus) eli arvosanaksi sai lääkäriltä 8,5:)

Joku varmaan ihmettelee miksi mieheni meni tutkimuksiin näin varhain, mutta ei haluttu eteemme sellaista tilannetta et vuoden yrityksen jälkeen selviäisi joku sellainen vika jolle olis voinut jotain tehdä jo alussa. Itse en ole siis vielä käynyt gynekoligin tutkimuksissa, mutta jos o:ta ei tässä kierrossa tapahdu niin sit käyn tarkistaa et kaikki ok.
 
Miuku tervetuoloa!

Papunen, mitään ei oo kirjoitettu ennen kun menkat alkaa jos vaikka plussaa iskisi :)

Täällä vaan ollaan ja odotellaan ja käydään kurkkimass onko kukaan käynyt kirjoittamassa mitään uutta ;)
 
TIISTAI 20.3.2007


Lellu1: kp 1/?
Repa kp 3/29-31
Peppi1981: kp 3/28-30
Tötterö: kp 3/28-70
Neppis 4/32-42
Taika-79: kp 5/30
Viena: kp 7/28-33
Äitsy80: kp 8/26-31
Katherine: kp 9/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 9/24-31
Iita82: kp 10/37-63
Inessa kp 13/31
Schätzchen: kp 13/28
Vähän väsynyt: kp 14
Juku juku: kp 17/31
Piipi79: kp 20/24-29
Miuku79: kp 20/29-28
Mila-80: kp 22
Ciba: kp 22/42
Nanna81: kp 22/32-37
Veeruska-81: kp 22/28
Robotti Ruttunen: kp 24/24-29
Unico: kp 25/31
Papunen: kp 25/24
Minski25: kp 27/24-29
Tresum: kp 28/28-38
Sunshine: kp 30/38
Kälättäjä: kp 30
SnowTiger : kp 33/35-55
Riinuska81:kp 36/28
Hipsu: kp 41/28(?)
Hobitti2003: kp 51/27


Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi

<br><br>
 
Tervetuloa vaan mukaan kuumeilemaan Miuku79 =)

Ja unohdin aiemmin kirjottaa et hyvä kun Unico sai gyneltä hyviä uutisia =)

Taas tylsän harmaa ilma mut eipä se eilenkään haitannut, lenkille oli päästävä. Pakko oli käydä kunnon juoksulenkillä jättämässä kiukut taas jonnekkin :whistle:

Voi kun aika taas menee yllättävän nopeesti, nyt jo kp 8 ja justhan ne menkat vasta alkoi. Monilla onkin taas jännittävät ajat, toivottavasti saataisiin taas uusia nimiä plussanneisiin =)
 
kp 30 menossa tänään ja illalla olin jo varma et menkat alkaa,ku oli semmoset kivut taas,että... mutta ei vieläkään...

Raivostuttavaa tämmönen oottaminen ku tietää et ne kuitenkin alkaa...viimeistään sillä sekunnilla kun harkitseekaan tekeväsnä testiä...tänä aamuna kävi kyllä mielessä testata, mutta maltan mieleni perjantaihin... kun kuitenkin alkaa...(optimismia parhaimmillaan...) :whistle:
 
Lellulle tätipahoittelut :hug: Vaikka jos jotain hyvääkin niin pääsette uuteen yritykseen eikä tullut mitään mahtikiertoa, onnea siis uuteen kiertoon =)

Minskille negapahoittelut :hug: Toivotaan kuitenkin että plussaksi vielä muuttuu, kaikkihan on mahdollista niin kauan kun tätiä ei näy ;)

Kälättäjä, älähän nyt noin pessimistinen ole!! Eihän sitä koskaan tiedä jos täti ei tulekkaan seuraavaan yhdeksään kuukauteen ;) Testitulosta odottaessa :whistle: :D
 
Minäkin voisin myös liittyä tähän pinoon. Olen siis 25 vuotias esikoisesta haaveileva. Avomies on nyt 27. Pillerit jätettiin pois helmikuun alussa ja nyt odotellaan ensimmäisiä luomumenkkoja. Tällä hetkellä taitaa olla kiertopäivä 36/28. Negan testasin viimeks tänään ja nyt odottelen tädin tuloa. Kierron pituudesta ei siis vielä ole oikein mitään tietoa.
 

Yhteistyössä