25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

MAANANTAI 5.3.2007

Juku juku: kp 2/31
Piipi79: kp 5/24-29
Mila-80: kp 7
Ciba: kp 7/42
Nanna81: kp 7/32-37
Veeruska-81: kp 7/28
Robotti Ruttunen: kp 9/24-29
Unico: kp 10/31
Minski25: kp 12/24-29
Tresum: kp 13/28-38
Sunshine: kp 15/38
Peppi1981: kp 16/28-30
SnowTiger : kp 18/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 21/24-31
Taika-79: kp 22/30
Pikku-jussi: kp 22/28-34
Äitsy80: kp 24/26-29
Viena: kp 25
Hipsu: kp 26/28(?)
Tötterö: kp 29/28-70
inessa kp 32/31
Iita82: kp 35/37-63
Hobitti2003: kp 36/27
Lellu1: kp 40/?
H82: kp 45/35
Poikien äiti: kp 54/24-26
Vähän väsynyt: kp 84
Ruukengu: kp 91/

Hilipati: kp
Kälättäjä: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Schätzchen: kp
Maria-79: kp
toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö

<br><br>

Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa :wave:

Tervetuloa Kälättäjä ja Hilipati =)

Miehen talviloma on nyt lusittu ja paluu arkeen koitti tänä aamuna. Mielellään olisin nukkunut vähän pidempään mutta junnu päätti herättää jo seitsemältä \|O No eiköhän tämä päivä kahvin avulla lähde käyntiin =)

Kiitos kiitos, hauska päästä jakamaan ajatuksia! =)

Tässä hieman tietoa itsestäni..olen siis 25 vee ja esikoinen olisi toiveissa. Naimisissa viime kesästä lähtien ja mieskin on lapsentekosuunnitelmille lämmennyt. Tosin yritys aloitetaan vasta kesällä..pillerit jätin just vasta pois, joten kp:stä ei ole hajuakaan! Kierto meni aivan sekaisin, siitä asti on ollut pientä vuotoa... :/

Hyvät maanantait!!!! :flower:
Ja tervetulleeks kaikki uudet :heart:

Voi olla että hehkutan jälleen liian aikaisin...mutta,ihankuin ois vuoto nyt lakannu =) Alan tässä pikkuhiljaa virittäytymään uusintakierrokselle,saas nähä kauan se nyt ottaa että plussa pärähtää. Nyt on ainakin huomattavasti levollisempi fiilis yrittämisen suhteen. Mut sitte ei varmaan enää ole kun se plussa tulee,pelkään niin kovasti jo valmiiks,että kesken menee :( Mut pakko se vaan on yrittää... Tänään olis vielä vapaa,mut siivoomista yms. riittää,joten pitänee alkaa kaivamaan imuria kaapista pikkuhiljaa...

Plussatuulia kaikille alkavalle viikolle++++++ :whistle:

Tötterö
Moi!
Tervetuloa uudet munki puolesta =)
Repa, ihailen sun selviytymiskykyä, itselle jos kävis samoin niin kestäis varmaan palautuminen kauemman, niinku henkisesti. Toivotaan että kun saatte yrityksen aluilleen, tärppi tulis pian ja kaikki menis hyvin :)
Tää vaihe oviksen jälkeen on kyl todellakin piinaavaa.. koskahan sitä uskaltais testailla ekan kerran. Aiemmin en oo tosiaan ovista pongaillut ja testi on tullut tehtyä sitten kun on tullut sellainen olo et sen vois tehdä. Mitä ootte mieltä? Olettaisin että mahdollinen ovis on ollut viikonlopuna aikana, ja malttamaton luonne kun oon testaan ihan varmasti liian aikaisin monet kerrat :ashamed: Jos en sitten yllätä itseänikin ja malta odottaa parin viikon päähän..
Ei muuta kuin mukavaa viikkoa!! :wave:

Hoplaa ja tervetuloa uusille! :flower:

Täällä päästelen ärräpäitä, odotan menkojen alkua jotta kipu loppuis. Marisin jo ukollekin että vauvahommat aloitetaan aikaisemmin kun syksyllä jos nää kivut jatkuu.
4/06 vaihdettiin uus hormonikierukka (Mirena) ja sen jälkeen on menkat ollut ihan sekaisin! Saattaa välillä jäädä kuukausi(a) väliin ettei vuoda ollenkaan, silti vaan kipuilen. Mitähän tää on sitten kun se härveli otetaan pois?!? Jos tää ei tasaannu edes kierukan pois oton jälkeen niin huh huh. Hermohan tässä alkaa menemään.

:headwall:

Kyllä helpotti höyryjen päästely! :saint:

Plussatuulia muille! :whistle:

Mukavaa maanantai-iltaa kaikille! Ja Hilipati ja Kälättäjä: tervetuloa :wave:

Rankka työviikonloppu takana ja tänään oli ihana rentoutua kylpylässä ja hieronnassa työporukan kanssa. Tätikin häipyi sopivasti jo eilen illalla, että pääsi ihan rauhassa uimaankin. Menkat kesti siis vain n. 4 päivää ja oli melko niukat, helppo homma siis ;). Nyt odottelen vaan ajan kulumista, että päästäis ovisvaiheeseen kiertoa! Ajattelin noilla ovulaatiotikuilla testailla, jotta saisin taas varmistuksen, että ovulaatio todella tapahtuu.

Ai niin, ja kiva oli lukea Hedelmän kuulumisia! Mä ainakin mielelläni kuulen raskauskokemuksia, kun en paljon tuolla odotuspuolella viitti vierailla. Kuume yltyy siellä niin kamalasti ;) Nyt ei oo taas vähään aikaan tähän pinoon tullu plussia, joten eiköhän kohta joku niitä päräytä!

Tosta meikän selviytymiskyvystä Tötterölle vastaan,et mäkin aluks ajattelin et en kykene tähän puuhaan ihan heti,mutta ainoo tapa miten tästä voin kuvitella jatkavani suht selväjärkisenä eteenpäin on ajatus uudesta raskaudesta... et eihän sitä koskaan unohda ja edelleen päivittäin käyn läpi sitä,mietin et kuinka pitkällä sitä olis jne... ja oisin varmana mennyttä kalua jos ei olis mahista koittaa uudestaan :) Mitä tuolla keskenmeno puolella oon lueskellu,meitä taitaa olla kahteen junaan,toiset selviytyy ottamalla aikalisän ja toiset aloittamalla yrityksen heti uudestaan. Toivotaan nyt tosiaan että tärppi kävis ja päättyis tällä kerta onnellisesti, samaa toivotan myös muillekkin =)

Tervetuloa uusille minunkin puolestani. Repalle :flower: eteenpäin, reippaalla mielellä eteenpäin.

Tänne ei mitään uutta. Ovistestit on negatiivisia. Voiko olla että mulla oli ovis edellis viikonloppuna kun testesin silloin haaleat viivat? Sen jälkeen ei ole ollut haaleaakaan. Jos mun hormoonit on niin alhaiset ettei testit saa niistä "kiinni"? Ajattelin vaan..empä keksi muutakaan selitystä ellei ovis ole sitten juuri ennen tätejä siis tällä viikolla. Tein testin yksi päivä peitonheiluttelujen jälkeen (noin tunti) silloinkin testi oli negatiivinen.
Rinnat on olleet kipeät perjantaista asti jospa se enteilisi jotain kivaa. Mulla kyllä rinnat kipeytyy ennen tätejä mutta vasta päivää ennen vierailua.

Kertokaa joku noista hormoonijutuista jos kokemuksia tms. :wave:

Moikkelis pitkästä aikaa.
Eilen alkoi ne "normaalit " menkat pillereiden jälkeen,eli onko se tänään sit kp 2/31?
Voisko ton Helmen tytön pistää plussanneisiin? Vai täytyykö sen itse siitä ilmoitella?
Onnittelut HELMEN TYTÖLLE Lukasin tuolta toiselta sivulta että tärppi oli käynyt vihdoinkin.
:flower:

Hyvä kun huomasit Jukujuku et Helmen tyttö on plussannut, käyn lisäämässä hänet plussanneisiin =)

Mammutti-mammalla on ikävä tilanne kun kierukka aiheuttaa turhaa kipuilua :hug:

Pikku-jussi pohti ovisasiaa ja saattaa hyvinkin olla et olisit ovuloinu niillä tietämillä kun sait haalean viivan. Lh-huippuhan saattaa mennä niin nopeasti ohi ettei välttämättä saa tikkuun vahvoja viivoja jos tikuttaa kerran päivässä. =) <br><br>

Tötterö
TIISTAI 6.3.2007

Juku juku: kp 3/31
Piipi79: kp 6/24-29
Mila-80: kp 8
Ciba: kp 8/42
Nanna81: kp 8/32-37
Veeruska-81: kp 8/28
Robotti Ruttunen: kp 10/24-29
Unico: kp 11/31
Minski25: kp 13/24-29
Tresum: kp 14/28-38
Sunshine: kp 16/38
Peppi1981: kp 17/28-30
SnowTiger : kp 19/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 22/24-31
Taika-79: kp 23/30
Pikku-jussi: kp 23/28-34
Äitsy80: kp 25/26-29
Viena: kp 26
Hipsu: kp 27/28(?)
Tötterö: kp 30/28-70
inessa kp 33/31
Iita82: kp 36/37-63
Hobitti2003: kp 37/27
Lellu1: kp 41/?
H82: kp 46/35
Poikien äiti: kp 55/24-26
Vähän väsynyt: kp 85
Ruukengu: kp 92/

Hilipati: kp
Kälättäjä: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Schätzchen: kp
Maria-79: kp
toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku

<br><br>

Tötterö
Huomenta!!
Äitsy80:n taakkaa kevensin päivittämällä listan :D
Kuopus päätti hgerätä jo kuudelta aamulla ja on tässä nyt sitten aikaa lukea kuulumisianne ja kirjoitellakkin vähäsen.
Mammutti-Mammalla on kyl inhottava ongelma.. Oon aina kuullu et hormonikierukka ois niin paras kaikista jne.. ja jos tässä nyt vauva saadaan joskus aluille ja syntymään asti päästään, ajatuksissa oli juuri tuo ehkäisy sitten joskus.. Mutta pistipäs miettimään uusiksi :/ Parempia vointeja M-M!!
Helmen tytölle Onnea paljon!!

Mulle ei kuulu mitään. Eilen havaitsin illalla vessareissun yhteydes et jonkin verran oli liikentees jotain "limaa" :x Harmittaa kun ei sunnuntaina jaksettu mamboilla.. Mutta en nyt aio jäädä sitä harmittelemaan, tiistai on nyt menossa, enää... hmm liian monta päivää testailuun.. :LOL:
Ei nyt meen tekeen aamupalaa, nähdään. :wave:

Onnittelut minunki puolesta plussanneille!! =) Ei millään malttais odottaa, et pääsis jo itsekin testailee..heinäkuuhun on vielä niiiin paljon aikaa.
Liikaa mielessä pyörii myös, että mitä työnantaja tykkää sitten kun/jos uutisia on kerrottavana. Nykysitä työnkuvaani olen hoidellut vasta viime syksystä lähtöisin ja tässä paikassa liikennettä on ollut, joten ei varmaan hyvä juttu kun joutuu etsimään sijaisen. Lisäksi asiakastyötä, joten mitähän nekin siitä tykkää kun koko ajan vaihdellaan.. :/ Yritän olla ajattelematta tällaisia asioita, mutta ku ei mahda mitään....

Vähän Väsynyt
Huomenta

Täällä ei vieläkään mitään :headwall: mahdoton turvotus mahassa ja jotain tuntemuksia tätien tulosta mutta niinhän se on ollut jo viimeisen kk joten ei auta kun odotella.

Onnea kaikille ++ saaneille ja tsemppiä kaikille muillekkin yritykseen kyllä mekin joskus ne ++ saadaan.

Unohdin onnitella itsekkin Helmen tyttöä eilen joten teen sen nyt ja toivon kovasti tarrasukkia pienelle :heart:

Hilipati, olin itse ollut vajaan vuoden töissä kun sain tietää olevani raskaana ja kyllä pelotti kertoa pomolle mutta vastaan otto mitä ihanin. Eli älä turhaan murehdi, työasiat järjestyy aina =)

Tötterö, mukavaa et muuallakin herätään varhain. Meillä junnu myös herää joka aamu varhain, viimestään seitsemältä, joten mistään myöhään nukkumisesta on itse turha edes haaveilla \|O No toisaalta itse olen ainakin aamuihmisiä niin mukavaahan tämä on herätä itsekin ajoissa =) <br><br>

Huomenta

Helmentytölle suuren suuret onnittelut !!!
Kälättäjä ja Hilipati: Tervetuloa joukkoomme mukaan :).

Hedelmä: Käy vaan useammin moikkaamassa meitä :heart: ! Kiva lukea sinun kuulumisia ja vointia =) .

Tänne ei kummempaa... Kovasti odotellaan ovisten ajankohtaa :whistle: . Illaksi pitäisi raahautua töihin ja sitä ennen edessä kodin siivoaminen ja parin pyykkilastin peseminen :/ .

Plussatuulia kaikille !!!

ajattelin liittyä tähän porukkaan mukaan.odottelen tässä joko kannattaisi tehdä testiä kun kp päiviä on 26/28.tuntemukset ovat sitä luokkaa että voi olla ettei täti tulekkaan.eli lämmön nousua normaalisti 36.2 nyt on 37.2 tai korkeammallakin eikä ole nuhaa ym sairastelua.normaalisti makaisin jo reporankana sängyssä.ja sitä pahaa oloa heti aamusta.
yritin eilen tehdä testin niin meni sekin ihan pipariksi,täytyy uus ostaa tänään.
tuleeko muuten kaupan testillä varmoja tuloksia?ja voiko näkyä jo nyt viivaa?

Ollaan lähdössä tänään parin päivän reissulle kun avokillakin on nyt talviloma.. kovasti täytyy pitää taas peukkuja pystyssä, että tässä kierrossa onnistuis.. tosin viime viikolla oli sellaisia tuntemuksia että ovulaatio olis ollut, vaikka laskurin mukaan se olisi vasta tänään tai huomenna.. no, kuitenkin piti hommailla tossa aamulla ihan vain varmuuden vuoksi, koska reissun aikana emme viitsi alkaa vanhempieni luona mitään tekemään.. ja jos se ovulaatio meneekin nyt reissun aikana ohi, niin ei auta ku seuraavassa kierrossa yrittää taas.. mutta päivittelen sitten kun tulen reissusta tota eka sivun listaa, jos on tarvetta eli jos on tullut uusia kuumeilijoita..

Onnittelut munkin puolesta Helmen Tytölle plussasta.. ja plussatuulia muillekin jännääjille.. =)

Onnea plussasta helmen tytölle.

Tervetuoloa uusille minunkin puolesta!

Täällä sitä ovista odotellaan ja yritetään kuulostella ja houkutella ukkoa puuhiin ainakun nähdään :) ovis on joko tällä tai ens viikolla ja nähdään kun nähdään. No tänään illalla ja huomenna sit seukki kerran lauantaina :D (juu asutaan saman katon alla, mut vuorot menee hiukan ristiin. Jos ei sitten herätä toista kesken unien :D )

Jänittää ihan hirveesti (no mitä tuota suotta jännittämään siinä on kaksi vaihtoehtoa tärppää tai ei ) :xmas:

Tötterö
Tervetuloa Onkkuponkku, lisäsin sut tuohon listaan. Kaupan testeistä kokemusta sen verran että itse tein varmistusplussan kuopuksesta kun olin eka apteekin halvimmalla mahdollisella testillä saanut hailun "haamun". Jos kierto ois ollu ns normaali niin kp:t oli tuolloin 32-33/28. Ja keskellä päivää tein. Eiköhän ne ihan yhtä luotettavia oo, hormonin määrä alkuraskaudessa saattaa vain vaihdella. Ite tuotan sitä aika varhaisessa vaiheessa, ainakin aiemmin on näin ollut =)
Testi oli muuten pregent stick joita saa kätevästi ja halvalla verkkoapteekki.comista 4e/2kpl. Jotenkin tuo testien hankkiminen on niin helppoa, ei tarvi enää mennä apteekkiin pyörimään hyllyjen väliin ja varomaan ettei kukaan tuttu oo samaan aikaan liikentees. Tälläsel pienel paikkakunnal kun nuo juorut lähtee turhan helposti liikenteeseen, jopa tuollaisesta tilanteesta :/
Voi mitähän sitä keksis ettei aivan nuo ajatukset olis vauvan teossa.. :LOL: Tekemistä ois kyllä mut keskittyminen vaikeeta..
:wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2007 klo 11:34 Tötterö kirjoitti:
Tervetuloa Onkkuponkku, lisäsin sut tuohon listaan. Kaupan testeistä kokemusta sen verran että itse tein varmistusplussan kuopuksesta kun olin eka apteekin halvimmalla mahdollisella testillä saanut hailun "haamun". Jos kierto ois ollu ns normaali niin kp:t oli tuolloin 32-33/28. Ja keskellä päivää tein. Eiköhän ne ihan yhtä luotettavia oo, hormonin määrä alkuraskaudessa saattaa vain vaihdella. Ite tuotan sitä aika varhaisessa vaiheessa, ainakin aiemmin on näin ollut =)
Testi oli muuten pregent stick joita saa kätevästi ja halvalla verkkoapteekki.comista 4e/2kpl. Jotenkin tuo testien hankkiminen on niin helppoa, ei tarvi enää mennä apteekkiin pyörimään hyllyjen väliin ja varomaan ettei kukaan tuttu oo samaan aikaan liikentees. Tälläsel pienel paikkakunnal kun nuo juorut lähtee turhan helposti liikenteeseen, jopa tuollaisesta tilanteesta :/
Voi mitähän sitä keksis ettei aivan nuo ajatukset olis vauvan teossa.. :LOL: Tekemistä ois kyllä mut keskittyminen vaikeeta..
:wave:
ostin kaupan testin ja plussaa näytti :D eli kolmas tulossa jos kaikki menee hyvin.minäkin asun pienellä kylällä et varmaan juorut kohta liikkuu kun paikallisesta k-kaupasta testin ostin.ajattelin aamulla vielä varmistaa sen plussan

Yhteistyössä