25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Minäki tosissani jännitän jo... Eilen paheni alavatsalla menkkakivut ja vihlo tosi kipeesti. Ajattelin jo, että nyt loppu tämä kierto, mutta taas tänään ei mitään oireita... Kumma juttu, ei koskaan tämmösiä oireita ole ollu. Pitää yrittää pari päivää vielä sinnitellä.
 
Heipsis

Mulle ei edelläänkään kummempia.. Huomenna ajattelin tehdä aamusta toisen testin kerta noita tätejä ei edelleenkään näy :whistle: .

Plussa tuulia kaikille, joilla kierto lähenee loppua :flower:

Putoajille :hug: .

Nyt taidan painua päikkäreille, kun tuntuu että ajatus ei juokse yhtään... kuten varmaan tekstistä huomaatte :p .
 
Tulinpa taas kurkkaileen ja vieraileen täälläkin =) Mä oon yrittänyt nyt työntää vauvakuumetta hieman syrjemmälle, mutta aika heikot on tulokset. Mulla päässä pyörii sata ja tuhat ajatusta ja mistään ei oikien tuu mitään. Mä vaan oon tällainen stressaava tyyppi, joka ajattelee ihan liian aikaisin kaikenlaista. Nyt ensin pitäis vaan saada varmuus pääseekö mies töihin.. Ehkä vielä ainakin viikko menee sitä jännätessä. Mä vaan niin haluisin jo alkaa suunnittelemaan oikeasti tuota perheenlisäystä, mutta nyt vaan on niin kökkö tilanne, kun kaikki on niin epävarmaa. Rahatilanne siis päällimmäisenä ja sitten oma kesätyö tai pidempiaikaiken työpaikka (valmistun tod. näk. ennen kesää). Äh, kyllä osaa taas pää olla sekaisin. Tällä ajattelulla ja miettimisellä saan vaan turhan stressin itelleni ja jos nyt jo stressaan kaikkea niin mitä siitä tulee sitten kun nyytille annetaan lupa tulla :/ Joo, mut tällaisia ajatuksia. Piti vaan purkaa mieltä jonnekin. Mieskin kun on nyt ihan muissa maailmoissa ollut, kun on valmistuminen ihan pian ja työnhaku käynnissä. Jäänyt tuo yhteinen oleminen vähän vähiin. Mut eiköhän tää taas tästä.

Lisää plussaajia olikin tullut, onnea teille kaikille :flower: Ja peukutuksia jännääjille!
 
Pitipäs tulla kurkkimaan onko uusia plussia tullut. Olen koittanut vähän hillitä täällä roikkumista ja muutenkin kierron tässä vaiheessa ei ole kauheasti kerrottavaa. Flunssan kourissa täällä niiskutan. Toivon että nousisi edes kuume jos menisi nopeammin ohi sitten. Sairastelu ei ole kivaa.

Onnea kaikille yrityksessä ja toivotaan paljon uusia plussia!

"Snoukku"
 
Heipat täältäkin :wave:

Huonovointisuus alkaa onneksi olla jo taaksejäänyttä elämää ja jaksaa näpytellä koneellakin :LOL:

Aloin tikutella ovista tänään ja nyt vaan odotellaan positiivista tulosta ja tietty heilutellaan jo varuiksi peittoja ahkerasti ;)

Veeruskalle plussatuulia :whistle: :whistle: :whistle: Tulehan kertomaan miltä testi huomenna näyttää =) Mä luulen et sulla on salamatkustaja ;)

Tervetuloa uusille, muistaakseni oli lisää porukkaa ilmoittautunut kuumeilemaan. Ja monilla taas piinaavat hetket menossa, toivottavasti nyt saatais taas niitä hyviä uutisia paljon. Tätikin oli vierailuja tehnyt, pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja negan testanneille :hug:

Makoisia unia toivottelen ja lähden tekemään lasten iltatoimia niin mies päsee tupakalle :whistle:
 
KESKIVIIKKO 21.2.2007


Sunshine: kp 3/38
Peppi1981: kp 4/28-30
SnowTiger : kp 6/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 9/24-31
Taika-79: kp 10/30
Pikku-jussi: kp 10/28-34
Äitsy80: kp 12/26-29
Viena: kp 13
Hipsu: kp 14/28(?)
Piipi: kp 17/28
Tötterö: kp 17/28-70
Iita82: kp 23/37-63
Hobitti2003: kp 24/27
Robotti Ruttunen: kp 25/24-29
Lellu1: kp 28/?
Minski25: 28/24-29
Unico: kp 28/
Tresum: kp 28/28-38
Nanna81: kp 32/32-35
H82: kp 33/35
Ciba: kp 37
Veeruska-81: kp 38/28
Poikien äiti: kp 42/24-26
Vähän väsynyt: kp 72
Ruukengu: kp 79/


toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka


<br><br>
 
Tervehdys!

Siitä taitaa olla aikaa kun viimeksi olen tänne kirjoitellut. Tänne ei vielä kuulu mitään. Tätiä ei näy, enkä ole kylläkään testannutkaan. Vajaa viikko sitten oli vatsassa kouristuksia ja huonovointisuutta. Nyt sitten ei mitään. Mutta tämähän on ensimmäinen kierto sitten pillereiden jätön. Taitaa kierto olla vaan aivan sekaisin.

Ciba
 
ONNES Iines-ankka :heart:

Mulla olisi vielä pari pilleriä levyssä jäljellä ja sit menkat ja sit odotusvaihde päälle. En taida tälläkään kertaa ostella ovulaatiotestejä vaan mennään ilman niitä. Kuluispa tää aika nopeammin ja vois hypätä noiden menkkojen jälkeiseen aikaan jo...Hiukka malttamattomin mielin täällä ollaan kuten varmaan huomasitti.
 
Kiitos toivotuksista! :)

Tosiaankin taitaa olla hieman mieli sekaisin, koska siinä edellisessä viestissä oli aika lailla kirotusvirheitä.. heh

Nythän sitä siis vaan pitäis ottaa yhteys tk:hon, että saa asian varmistettua....

Suotuisia tuulia kaikille ja virtaa niille joilla ei vielä tärpännyt!!
 
Onneksi olkoon Iines-Ankka!! :flower:

Mulle iski kurkkukipu tossa toissapäivänä.. eli sairaana täälläkin ollaan.. harmittaa ku ei tunnut sit muuten kipeältä, niin ei oikein osaa olla kovinkaan aloillaan.. kuumemittarinkin koira söi viime viikolla, joten en tiedä onko mulla kuumetta, otsa on kyllä viileä.. huomenna pitäis mennä töihin ja en kyllä raskis olla poiskaan ku noita tuloja ei ole kovinkaan paljoa.. muuten täällä odotellaan, että täti lähtee.. oikeastaan parempi se on nyt sairastaa kuin silloin ku on tärppipäivät..

tsemppiä kaikille jännääjille.. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 22:05 rakastava äiti kirjoitti:
=) hei! täällä on oltu tosi ristiriitasissa tunnelmissa.... kauhee vauvakuume kyllä on mut välillä kun pienempi(1v1kk)nukkuu huonosti tai isompi (3v2kk)kiukkuilee koko päivän tai ees puoli päivää :D ,ni sillon tuntuu et ei vielä raskautta tähän taloon.nimittäin mun raskausajat ei oo olleet helppoja..muuten kyllä mut oon kummassaki oksentanu joka päivä viidennelle kuulle asti!!!!!ja arvaatte varmaan kuin se vie voimat.ryhtysinki siihen "hommaan" heti jos tietäsin et raskausaika on helpompi ja vaaveli yhtä rauhallinen mitä ensimmäisetkin.sekin arveluttaa kun kuopus noin pieni,mut toisaalta esikoinen oli suurinpiirtein saman ikäinen ku rupesin tätä toista oottaan,enkä edes haluais paljo pidempää ikäeroa ku ton 2vuotta.paitsi vauvalle ja esikoisellehhan tulisi jo 4vuotta vaik nyt rupeisin kohta oottaan.no kauaa en silti meinaa ootella vaik hirvittää se raskausaika ja vähän synnytyskin ku tältä kuopukseltahan se oli melko pika ja vastoin tahtoani luomusynnytys :/ .no pieni kammo siitä jäi mut tärkeintä et vauva ja äiti voivat hyvin.eikä se näytä mua estävän ku taas haaveilen pienestä.kerroinkohan jo aijemmin että kärsimme lapsettomuudesta ennen esikoista joten senkin takia tuli silloin jo sellainen olo että meidän perheeseen saa tulla useampi lapsi jos vaan lapsia meille suodaan.ja kaksihan niitä on jo suotukkin :heart: neljä lasta ois haaveissa.onneksi olin tosi nuori ku aloimme ensimmäistä yrittään ku siinä meni aikaa noin 3vuotta ja sen ajan sisällä minulla oli keskenmeno ja kohdunulkoinen raskaus.luulin että mussa on jotain pahasti vialla ku aina meni vuosi ennenkuin tulin raskaaksi ja sit se päättyi nuin.mutta kun ootin näitä kahta lasta raskaudet menivät niin hyvin kuin olla voi(lukuunottamatta pahoinvointia,mut sehän on vaan hyvä merkki ja jopa ekan raskaudessa olin ILOINEN siitä :LOL: ).ekan jälkeen oli paineita ku halusin lapset pienellä ikäerolla ja kun menkat alkoivat 11kk synnytyksen jälkeen pelkäsin että taas menee monta vuotta ennenkuin tuun raskaaksi mut ku lopetin imetyksen kokonaan ei mennyt kuin noin 2-3kk ja olin raskaana =) :heart: se tuntu ihmeelle ku oli kärsinyt lapsettomuudesta.välillä taas ajattelen et entä jos en tuukkaan heti raskaaksi et pitäs alkaa jo yrittään mut toisaalta oon melko varma että hedelmällisyyteni on jotenkin muuttuneet ekan raskauden jälkeen ja tuun melkein heti raskaaksi.menkatkin olivat ekan jälkeen ihan erillaiset(sata kertaa runsaammat mitä enne lapsia ku pärjäs pelkällä pikkuhousunsuojalla).no toivon että tuun hetikohta raskaaks kuhan alamme yrittään.toisaalta ois ihana ku tulisi alkuvuoden 2008 vauva tai kevät tai kesävauva 2008.esikoinen on ihan loppuvuodesta syntynyt ja surettaa jo nyt ku joutuu niin aikasin kouluun.ja kun nää kaks on talvella syntyny nii ois jännä saada vaik kesävauva(mut sit ois taas enempi ikäeroo).oompa hankala :ashamed: ihan samahan se on milloin vauva syntyy ku saa vaan lapsia.oon ihan selvästi alkanu toipuun lapsettomuuden silmittömästä tuskasta näiden kahden kullannupun ansiosta ku uskallan edes ajatella tollasia toiveita että minä vuodenaikana haluaisin lapseni syntyvän ;) .no viimeistään kesällä 2008 meillä toivottavasti on pieni käärö tai jo vähän isompikin =) minä vuonna syntyneitä te muut muuten olette??? minä olen 80.lapset 2003 ja 2006

USKOMATONTA, aivan kun olisi omaa tarinaa lukenut...
Tosin lapsettomuutta en ole kokenut, pari kuukautta yritystä ja molemmat ovat saaneet alkunsa...luojalle kiitos...
Raskaudet ovat olleet rankkoja. Molemmat syntyneet vähän ennen aikaisena, olen ollut sairaslomalla 1-2kk ennen äitiysloma alkua, joten ei siinä hyvin pientä vaavia samalla kannella jonka vuoksi tämä parin vuoden ikä ero on meille ollut hyvä. ja meilläkin näihin aikoihin aloimme yrittämään tyttöä siis pojan ollessa tytön ikäinen.

Mun lapset poika 11/03 ja tyttö 12/05 ja itse olen syntynyt 09/80 :)
Olisikin ihanaa saada meidänkin kevät/kesä vaavi...

Nyt on ollut kauhea miettiminen tuon vaavikuumeen kanssa. Meilläkin reilu 3 vee osaa kiukuta ja pitää äiteen aktiivisena. Tytteli ollut rauhallisempi tapaus...en tiedä sitten uhmailu iässä...Siirrettin tytteli just omaan huoneeseen ja joku tyhjä aukko jäi meidän sängyn viereen...

Olen todella onnellinen jo näistäkin lapsista...MUTTA... :heart: :heart: <br><br>
 
Onnea Iines-Ankka!!! :flower: :D

Mä nyt laitan myös tänne..varmaan kolmas pino jo, mutta asia vaivaa ja jos jollakin olis jotain kokemusta jne. niin kommentoikaa.

Mä en nyt kyllä vieläkään ymmärrä tuota ovis tikku asiaa. Mä olen ihan hullu kun noita tuhlaan, mutta mä ajattelin, että kyllä se nyt on jo halennut kun edellisestä on kaksi päivää. No ei ole vaan vieläkin on hieman kontrolli viivaa tummepi viiva tikussa. Mikä tuota mun lh tasoa vaivaa. Ikinä ei olis pitänyt ostaa koko tikkuja. Onko teillä muilla kokemusta tuosta aconin easy prediction ovis testistä? Mä testasin siis kp22 tosi vahvan viivan, samoin kp 23, kp26 ja nyt kp28. Eilen siis r-testi nega kera viivanpaikan. R-testi aconin liuskatesti herkkyys10. Ihan outoa.

Lellu
 
:wave:

Todella paljon onnea Iines-ankka :flower:

Äisy80 : Ihanaa, että "huolehdit" minusta :heart:

Juu, mutta testi tuli siis aamulla taas tehtyä ja negaahan se taas näytti :ashamed: . Tuohon negaan kyllä olin hyvin varautunut, mutta silti se kirpasee ja nyt sitten ihmetyttää tää mun elimistö :whistle: . Eli tähän asti tädit ovat tulleet tosi tarkasti, mutta nyt sitten kierto on jo venynyt 10 päivällä?! Plääh! Tuli tuossa sitten siivottua koko asunto oikein hyvin ja pestyä 4 koneellista pyykkiä, sain ainakin hetkeksi kaikki testit yms. mielestä :). Mutta nyt sitten odottelen niitä tätejä kylään... nyt syömään ja illaksi töihin :snotty: .

Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
 
äitsy80 pikana
Voi Veeruska, pahoittelut negasta :hug: Ja mä kun olin aivan varma et sä olisit plussannu. Mut eihän sitä vieläkään saa luopua toivosta kun tätiä ei kerran ole tullut. Monihan plussaa vasta tosi myöhään! Ja toivottavasti sullekkin käy niin :heart:
 
Moi, ja valtavan paljon onnea Iines-Ankalle!!! :flower:

Tervetuloa myös uusille :wave:

Lellu1: mä oon kans vähän uusi noiden ovistikkujen kanssa, mutta jatkuva, selkeä viiva saattaa tietääkseni tarkoittaa myös pco:ta, olen nähnyt asiasta palstalla keskustelua. Lisäksi jatkuva viiva kai voi tarkoittaa myös raskautta, mutta silloin myös raskaustesti näyttää kyllä positiivista. Oletko yrittänyt etsiä netistä tietoa??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 12:36 Piipi79 kirjoitti:
Moi, ja valtavan paljon onnea Iines-Ankalle!!! :flower:

Tervetuloa myös uusille :wave:

Lellu1: mä oon kans vähän uusi noiden ovistikkujen kanssa, mutta jatkuva, selkeä viiva saattaa tietääkseni tarkoittaa myös pco:ta, olen nähnyt asiasta palstalla keskustelua. Lisäksi jatkuva viiva kai voi tarkoittaa myös raskautta, mutta silloin myös raskaustesti näyttää kyllä positiivista. Oletko yrittänyt etsiä netistä tietoa??
Mäkin ole tuosta pco:sta lukenut, toisaalta sitten mietin sitä kun tuo meidän esikoine on tärpännyt suhtkoht nopeasti (3.kierrosta) eikä oikein muuta siihen liittyvää oiretta ole ollut. Vähän vielä antaa toivoa tuo mahdollinen raskauskin, mutta ei paljoa. Esikoisesta tuli kyllä r-testiin juuri ja juuri nähtävissä oleva viiva kp 30/28 joten vielä on toivoa. Olen yrittänyt etsiä tietoa vähän joka puolelta kun olen ehtinyt. :)

Lellu
 
Tänne ei mitään uutta. Ovista aloitan bongaamaan tällä viikolla. Viikonlopuksi pitäis lähteä miehen veljen luo yökylään ja jos kiertoa on uskominen niin ovis olis la tai su. Täytyy varmaan natisuttaa hetekaa kylässä toisten riemuksi oikein äänekkäästi.......... :LOL:

Kuume on kova, vaikka yritystä ei ole ollut vielä kuin olisko viides kierto. Olen vaan turhan malttamaton. Toivotaan kovasti miehen kanssa vauvaa ensi jouluksi.......edes isoa vatsaa jos ei pian ala kuulua että syntyä ehtis.

Onnea plussanneille ja :hug: kaikille tädin yllättämille. Luulisi kevätauringon paistavan itse kunkin risukasaa. ;)
 
Onnea plussan johdosta iines-ankka
Veeruskalle nega pahoittelut.. :flower:


Täällä mahatauti jyllää..Ei kiva ei.. Ekaksi esikko aloitti lauantaina.. Sitten mies ja poika sunnuntai yönä ja minä maantai yönä.. Eilinen menikin melkein nukkuessa. Onneksi mies jo oli vähän parempi niin sai lapsia hoitaa sen minkä pystyi.. Tänään mies jo töihin meni vaikka vähän epäilikin et kannattaako..Esikko oksensi vielä tänään kerran.. Ihan outoa kun viimeksi maantaina oksensi..Saa nähdä milloin tää ohitse menee.

Tuntuu et viikonpäivätkin mennyt sekasin kun kotona vaan joutunut olemaan..Äkkiä se tääkin vikko menee ja taas on viikonloppu.. :heart:

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!!

-Taika-<br><br>
 
Vähän Väsynyt
Ei mitään uutta tänne suunnalle,koskee ja ei koske,alkaa ja ei ala...en tiedä mä olen kaiketi aika epäonnistunut tässä asiassa,rupee mieli käymään jo aika alikierroksilla. :( <br><br>
 
Maria-79
Hei!

Päätinpä minäkin nyt liittyä sitten tähän joukkoon, jossa kaikilla näyttäisi olevan sama päämäärä, eli oma lapsi. Ikää on 28 vuotta ja ensimmäinen lapsi olisi enemmän kuin tervetullut! Yritys on alkanut juuri ja saa nähdä miten käy. Jännittää :)
 

Yhteistyössä