=) hei! täällä on oltu tosi ristiriitasissa tunnelmissa.... kauhee vauvakuume kyllä on mut välillä kun pienempi(1v1kk)nukkuu huonosti tai isompi (3v2kk)kiukkuilee koko päivän tai ees puoli päivää
,ni sillon tuntuu et ei vielä raskautta tähän taloon.nimittäin mun raskausajat ei oo olleet helppoja..muuten kyllä mut oon kummassaki oksentanu joka päivä viidennelle kuulle asti!!!!!ja arvaatte varmaan kuin se vie voimat.ryhtysinki siihen "hommaan" heti jos tietäsin et raskausaika on helpompi ja vaaveli yhtä rauhallinen mitä ensimmäisetkin.sekin arveluttaa kun kuopus noin pieni,mut toisaalta esikoinen oli suurinpiirtein saman ikäinen ku rupesin tätä toista oottaan,enkä edes haluais paljo pidempää ikäeroa ku ton 2vuotta.paitsi vauvalle ja esikoisellehhan tulisi jo 4vuotta vaik nyt rupeisin kohta oottaan.no kauaa en silti meinaa ootella vaik hirvittää se raskausaika ja vähän synnytyskin ku tältä kuopukseltahan se oli melko pika ja vastoin tahtoani luomusynnytys :/ .no pieni kammo siitä jäi mut tärkeintä et vauva ja äiti voivat hyvin.eikä se näytä mua estävän ku taas haaveilen pienestä.kerroinkohan jo aijemmin että kärsimme lapsettomuudesta ennen esikoista joten senkin takia tuli silloin jo sellainen olo että meidän perheeseen saa tulla useampi lapsi jos vaan lapsia meille suodaan.ja kaksihan niitä on jo suotukkin :heart: neljä lasta ois haaveissa.onneksi olin tosi nuori ku aloimme ensimmäistä yrittään ku siinä meni aikaa noin 3vuotta ja sen ajan sisällä minulla oli keskenmeno ja kohdunulkoinen raskaus.luulin että mussa on jotain pahasti vialla ku aina meni vuosi ennenkuin tulin raskaaksi ja sit se päättyi nuin.mutta kun ootin näitä kahta lasta raskaudet menivät niin hyvin kuin olla voi(lukuunottamatta pahoinvointia,mut sehän on vaan hyvä merkki ja jopa ekan raskaudessa olin ILOINEN siitä
).ekan jälkeen oli paineita ku halusin lapset pienellä ikäerolla ja kun menkat alkoivat 11kk synnytyksen jälkeen pelkäsin että taas menee monta vuotta ennenkuin tuun raskaaksi mut ku lopetin imetyksen kokonaan ei mennyt kuin noin 2-3kk ja olin raskaana =) :heart: se tuntu ihmeelle ku oli kärsinyt lapsettomuudesta.välillä taas ajattelen et entä jos en tuukkaan heti raskaaksi et pitäs alkaa jo yrittään mut toisaalta oon melko varma että hedelmällisyyteni on jotenkin muuttuneet ekan raskauden jälkeen ja tuun melkein heti raskaaksi.menkatkin olivat ekan jälkeen ihan erillaiset(sata kertaa runsaammat mitä enne lapsia ku pärjäs pelkällä pikkuhousunsuojalla).no toivon että tuun hetikohta raskaaks kuhan alamme yrittään.toisaalta ois ihana ku tulisi alkuvuoden 2008 vauva tai kevät tai kesävauva 2008.esikoinen on ihan loppuvuodesta syntynyt ja surettaa jo nyt ku joutuu niin aikasin kouluun.ja kun nää kaks on talvella syntyny nii ois jännä saada vaik kesävauva(mut sit ois taas enempi ikäeroo).oompa hankala :ashamed: ihan samahan se on milloin vauva syntyy ku saa vaan lapsia.oon ihan selvästi alkanu toipuun lapsettomuuden silmittömästä tuskasta näiden kahden kullannupun ansiosta ku uskallan edes ajatella tollasia toiveita että minä vuodenaikana haluaisin lapseni syntyvän
.no viimeistään kesällä 2008 meillä toivottavasti on pieni käärö tai jo vähän isompikin =) minä vuonna syntyneitä te muut muuten olette??? minä olen 80.lapset 2003 ja 2006