25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Terveppä teille!
Oli pakko ruveta kirjottelemaan,tuntuu ettei aika kulu millään.Toivottavasti täti ei tule kyläilemään,on niin kaamee alaselkä kipu,joka alko eilen illalla,tosin menkkojen aikaan ei tällästä ollu,tosin söin sillo pillereitä. Liekkö vaikutusta siihen?
Mites teillä muilla menee? :p
 
Täällä on tuntemukset samana kuin aikaisempinakin päivinä.. Ajatukset vaihtelevat kokoajan ton alavatsa ja -selkä tunteen takia.. rinnatkin ovat taas kipeänä.. välillä on mieli maassa ku ajattelen, että toi "kipu" johtuu siitä, että täti tulee hetkellä millä hyvänsä ja välillä ajattelen positiivisesti, että ehkä minä olenkin raskaana.. koskaan ennen ei ole tältä tuntunut näin monenä päivänä peräjälkeen.. yleensä vasta ku menkat ovat alkaneet tai alkamassa ihan samanpäivän aikana.. no, tässä on sunnuntaihin asti vielä aikaa seurailla tuntemuksia..
 
Mila80
:hug: repalle...itsellä kanssa v2004km.jotenka tiedän tuon suuren surun...toivottavasti tulet nopeesti uudestaan raskaaksi.itellä kesti vuoden keskenmenosta ennenkuin tulin uudestaan raskaaksi ja oli kyllä tosi karmeeta aikaa ku ei millään tärpänny ja aina vaan ootti et olis raskaana ja sitten joka kk joutu pettymään..onneksi esikko oli tuolloin "vasta"8kk kun km tapahtu niin oli hänen kanssa touhuumista.

Nyt on taas kuopus 8kk vanha ja tää kuume vaan yltyy...vieläkään ei oo menkat alkanut synnytyksen jälkeen..ikinä en oo niitä näin kovin odottanut...Mulla muuten tuli sellasta punertavaa limansekasta valkovuotoa 2-3 päivän ajan...olin ihan varma et nyt ne menkat alkas mut sit se "vuoto"loppu eikä oo menkkoja kuulunut...ja tosta on nyt pari viikkoa aikaa...en tie sit et mitä oli.
josko pukis nää tyttäret ja mentäs vähän tonne lumimyrskyyn peuhaamaan :wave:
Niin ja uusille tervetuloa palstailemaan :flower:
 
Pitääpä nyt kysyä, että mistä nettiosoitteesta ootte tilailleet niitä ovis- ja raskaustestejä? Miten niissä on hintapolitiikka? Toinen tais olla mammaks, vai?

Ei oikein vihtisi käydä tuolta paikallisesta apteekista ostamassa, kun on pikku tuppukylä, eikä haluais kaikille ilmoittaa aina yrittämisistä. Vaikka kuin on vaitiolovelvollisuus helläkin, niin saattaa sitä vaikka toisten asiakkaiden kautta kummasti sana kiiriä.

Oonkin tähän saakka käynyt ostamassa testini naapurikaupungista, mutta voishan sitä tilatakin.

Vielä täällä kuulostellaan omaa kroppaa, en uskalla rueta testaamaan vasta kuin ensi viikolla. Yleensä nää oireet on kuulunu mulla menkkoihin ja tulleet vajaa vikko ennen kuukautisia. Nyt ne on tulleet päivää ennen kun yleenssä täti tulee kylään. Nythän tässä eletäänkin sitten 29/28-30... siis ei kun venttailtava on vain.. :snotty:
 
Tsemppiä kaikille jännäilijöille! =)

Eilinen päivä oli kyllä todella inhottava ja masentava henkisesti. Tänään on onneksi jo parempi mieli, vaikka tätiä ei kyllä edelleenkään näy. Totesin eilen, että kai se on tultava alas täältä pilvilinnoista ja todeta, että kroppa on ihan sekaisin pillereiden lopettamisen takia. Haluaisin vaan nyt, että täti tulis pian, jotta tietäis, edes sen, että kroppa toimii vielä jotenkin! Tää odottelu on... :x :/

Onneksi miulla on aivan ihana mies, joka tukee ja ymmärtää minuu kaikkinen mielen myllerryksineni ja ihana ystävä, joka on samassa tilanteessa kuin minä. Hänen kanssaan saa puhua kaikesta suoraan ja kiertelemättä ja saa tukea kun sitä tarvitsee! :heart:
 
Vähän Väsynyt
Heippa

Tätiä ei näy vieläkään ja nyt ei ole enää mitään kipujakaan jotka voisi ennakoida menkkoja,elimistö on kyllä ihan sekaisin.Lääkäri kyllä km jälkeen sanoi että mulla on ollut henkisesti ja fyysisesti niin rankka vuosi että ei ole mikään ihme että elimistö on tressi-tilassa.
Huomenna lähdetään miehen kanssa viikonloppu vapaalle ilman lapsia :ashamed: ja odotan sitä innolla :ashamed: jospa se tästä rupeisi iloksi muuttumaan.

Tsemppiä meille kaikille ja :flower:
 
Töröt kaikille uusille minukin puolestani! :flower:

Täällä vaan kuumeillaan ja lämmitellään tuota isäntää yhä pikkasen, taitaa ajatukset silläkin heittää kuperkeikkaa näissä asioissa. En nyt taas tiiä mitä se oikein miettiin. Lupas kuitenkin, että illalla juteltas lisää kun hän tulee lätkämatsista kotiin. Täytyy pitää peukkuja!!

Sais ees jotain mietteitä siltäkin ulos ja tuon kierukan pois, oon miettinyt, että miten mun elimistö on mahtanut mennä sekaisin... ??? 6 vuotta ollut hormoonikierukka, onko kellään omia kokemuksia poiston jälkeen raskautumisesta?

Voima :hug: kaikille negan saaneille sekä muille piinassa oleville!
 
Hän taas ahkerana linjoilla :p

Kiitän lohduttavista sanoista Mila80 ja myös Hedelmää,jonka kanssa yhdessä jännäiltiin lokamassuissa,toivottavasti sinä saat pysyä siellä loppuun asti!!

Haluaisinkin Milalta tiedustella,kauan kesti raskautua ensimmäisen kerran? Kun tuo minun lekurini oli tosiaan toiveikas nopean raskautumisen suhteen,kun ensimmäisessäkään ei kauaa mennyt...(siis tässä mikä nyt kesken meni).ajattelin vaan että onko niitä nyt millään tapaa vertaaminen. Ei varmaankaan :\| Noh,kohtahan se nähdään sitten...Toivottavasti :)
 
heipä hei!

vaikka pilleritöntä aikaa on vasta vajaat kaksi viikkoa, tuntuu, kuin aistit olisivat skarpimmat kuin aiemmin. etenkin hajuaisti... olin tänäänkin haistavani ties mitä. :) tunteetkin ovat pinnassa aivan eri tavalla - onko teille käynyt samalla tavalla?

mulla on nyt kp 8. kierron pituus oli pillereiden aikana 28 päivää, mutta saapa nähdä, millaiseksi se muodostuu. mua jännittää sekin, että bongaanko oviksen. vaikka me aloitettiin yrittäminen ihan juuri ja puhuttiin, ettei oteta asiasta paineita eikä sitä kummemmin pohdita, niin kyllähän se vauva mielessä pyörii. melkein jatkuvalla syötöllä, heh.

millainen käsitys teillä on raskautumisesta pillereiden jälkeen? mäkin olen syönyt pilsuja vuosikaudet (yli kymmenen vuotta, joskin välissä on ollut taukoja) ja olen aivan varma, että meillä kestää ikuisuuden, ennen kuin tärppää...

mut toivotaan parasta itse kullekin. :wave:
 
Hipsu: Samaa täälläkin jännätään onko kroppa miten sekaisin pillereistä ;) ja pahasti jännääkin. Odottaa että aikaa kuluis ja kuluis :D että voi testata tai tulis ;)

Mulla on kanssa se ongelma vaikka kaupungissa asunkin, että jotenkin muka noloa mennä ostamaan raskaustesti :) Vois kanssa tilata, tai sitten jos kaverin luona ollessa kävis ostaas (se kun on eri kaupunki) :D

Ja katjuskalle peukkuja
 
tötterö laiskailee
PERJANTAI 16.2.2007


Sitä saa mitä tilaa: kp 4/24-31
Taika-79: kp 5/30
Pikku-jussi: kp 5/28-34
Äitsy80: kp 7/26-29
Viena: kp 8
Tötterö: kp 12/28-70
Annuli78: kp 17/27-28
Iita82: kp 18/37-63
Hobitti2003: kp 19/27
Robotti Ruttunen: kp 20/24-29
Lellu1: kp 23/28
Minski25: 23/24-29
Unico: kp 23/
Tresum: kp 23/28-38
Nanna81: kp 27/32-35
Peppi1981: kp 28/28-30
H82: kp 28/35
Iines-ankka: kp 30/28-30
Ciba: kp 32
Veeruska-81: kp 33/28
Sunshine: kp 36/?
Poikien äiti: kp 37/24-26
Piipi: kp 39/
SnowTiger : kp 56/28-34
Vähän väsynyt: kp 68
Ruukengu: kp 75/


Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Hipsu: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81



 
tötterö laiskailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 10:11 äitsy80 kirjoitti:
TORSTAI 15.2.2007


Sitä saa mitä tilaa: kp 3/24-31
Taika-79: kp 4/30
Pikku-jussi: kp 4/28-34
Äitsy80: kp 6/26-29
Viena: kp 7
Tötterö: kp 11/28-70
Annuli78: kp 16/27-28
Iita82: kp 17/37-63
Hobitti2003: kp 18/27
Robotti Ruttunen: kp 19/24-29
Lellu1: kp 22/28
Minski25: 22/24-29
Unico: kp 22/
Tresum: kp 22/28-38
Nanna81: kp 26/32-35
Peppi1981: kp 27/28-30
H82: kp 27/35
Iines-ankka: kp 29/28-30
Ciba: kp 31
Veeruska-81: kp 32/28
Sunshine: kp 35/?
Poikien äiti: kp 36/24-26
Piipi: kp 38/
SnowTiger : kp 55/28-34
Vähän väsynyt: kp 67
Ruukengu: kp 74/


Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Hipsu: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp
Katjuska81: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
 
tötterö laiskailee

PERJANTAI 16.2.2007

Sitä saa mitä tilaa: kp 4/24-31
Taika-79: kp 5/30
Pikku-jussi: kp 5/28-34
Äitsy80: kp 7/26-29
Viena: kp 8
Tötterö: kp 12/28-70
Annuli78: kp 17/27-28
Iita82: kp 18/37-63
Hobitti2003: kp 19/27
Robotti Ruttunen: kp 20/24-29
Lellu1: kp 23/28
Minski25: 23/24-29
Unico: kp 23/
Tresum: kp 23/28-38
Nanna81: kp 27/32-35
Peppi1981: kp 28/28-30
H82: kp 28/35
Iines-ankka: kp 30/28-30
Ciba: kp 32
Veeruska-81: kp 33/28
Sunshine: kp 36/?
Poikien äiti: kp 37/24-26
Piipi: kp 39/
SnowTiger : kp 56/28-34
Vähän väsynyt: kp 68
Ruukengu: kp 75/


Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Hipsu: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp
Katjuska81: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81



Päivitin vähäsen ja kone takkuaa ihan jotain ihme juttua että joo.. Anteex jos jonku kohta meni väärin!! Ja katjuska81:n lisäsin listalle, tervetuloa =) Myöhemmin ehkä lisää kuulumisia ynnä muuta :wave:
 
Tötterö HÄPEILEE
Ai se tuli sit samantien oikein todella monta kertaa... Väitti et keskeytyi tallennus ym ym.. Toivottavasti moderaattori poistaa nuo kaksi ylimääräistä.. :ashamed: :ashamed:
 
Heippa kaikille!

Täällä sitä olaan vatsataudissa. Aamulla kun heräsin niin tuntu kuin olisi ilmaa mahassa ja röyhtäytti, sitte vähän aikaa sitä ihmetellessä alko etomaan ja kaikki tulikin ylös... Ja sen jälkeen jo useampi kerta... :$ :x

Juu no tuo ei nyt ollu kyllä kellekään mielyttävää lukea, sori.
:ashamed:

No positiivista on se, ettei tätiä oo tullu kylään, mutta ei kyllä tunnu siltäkään, että nuo kaksi asiaa ois toisiinsa liittyviä....

:whistle:
Kyslit Hipsu pillereiden jälkeen raskautumisesta. Mullahan pillerit oli . 7,5v yhtäjaksosesti käytössä ja nyt on 9. yk. Kuukautisissa ei mitenkään erityisesti oo ollu heittoa. Systeri käytti hormoniehkäisyä kans aika kauan, mutta sillä taas onnistu heti ekakierrolla. Siis vain toivomaan. ;)
 
Terveisiä odotuspuolelta! :wave:

Puhkun ja puhallan :whistle: teille kovasti plussatuulia!

Meillä menee kaikki oikein hyvin. Jo hiukan ennen plussausta (22.1.) tunsin ajoittain kuvotusta, joka pian testauksen jälkeen muuttui jatkuvaksi. Iltaa kohti ruoka maistui vähän paremmin. Nyt viimeisen viikon aikana ei ole ollut huonoa oloa, mutta sen tilalle on tullut NÄLKÄ. Parin tunnin välein tarvii syödä jotain, ja sen huomaa illalla: turvottaa. Väsy jatkuu edelleen ja päiväunet tulee tarpeeseen.

ALkuviikosta meillä oli eka neuvola, jossa selviteltiin lähinnä taustoja yms. Sydänääniä yritettiin kuunnella, mutta niitä ei vielä saatu kuulumaan, mikä on ihan normaalia. Kuukauden päästä on eka ultra.

Nyt se pieni olio (joka muuten eri oppaiden kuvien mukaan näyttää tällä hetkellä jonkin sortin alienilta) on noin 2 cm pitkä. Edelleen tuntuu ihan ihmeellisen kummalliselta, että mun sisällä kasvaa uus pieni ihminen.. Täytyy vain luottaa, että luonto hoitaa homman, ja se vauvanalku saa kaiken mitä tarvii.

Tsemppiä teille jokaiselle!! Tädit pysykööt teistä kaukana!

Joe ja masu 8+4
 
PERJANTAI 16.2.2007

Sitä saa mitä tilaa: kp 4/24-31
Taika-79: kp 5/30
Pikku-jussi: kp 5/28-34
Äitsy80: kp 7/26-29
Viena: kp 8
Hipsu: kp 9/28(?)
Tötterö: kp 12/28-70
Annuli78: kp 17/27-28
Iita82: kp 18/37-63
Hobitti2003: kp 19/27
Robotti Ruttunen: kp 20/24-29
Lellu1: kp 23/28
Minski25: 23/24-29
Unico: kp 23/
Tresum: kp 23/28-38
Nanna81: kp 27/32-35
Peppi1981: kp 28/28-30
H82: kp 28/35
Iines-ankka: kp 30/28-30
Ciba: kp 32
Veeruska-81: kp 33/28
Sunshine: kp 36/?
Poikien äiti: kp 37/24-26
Piipi: kp 39/
SnowTiger : kp 56/28-34
Vähän väsynyt: kp 68
Ruukengu: kp 75/

Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81

Iines-ankka, täällä peukutetaan sulle. :wave: Toivottavasti kyseessä ei ole perusmahatauti, vaan pikkuinen. Koska muuten ajattelit testata? Ja koska te muut "aikansa ylittäneet" aiotte testailla? Aika monta jännitettävää täällä.

Omasta navasta sen verran, että tänään on ollut sellainen olo, kuin täti olisi tulossa kyläilemään (kp 9). Alavatsaa juimii, ristiselkää samaten. Vai liittyykö mahdollisesti tulevaan ovikseen vastaavanlaiset tuntemukset? Mä olen vielä melko pihalla kaikista raskausjutuista, koska yritys on vasta startannut, enkä ole aiemmin näitä juttuja juuri miettinyt. Nyt sitten reilummin, koska notkun täälläkin päivittäin.
;)

Unico, lykkyä teillekin & kiitokset vastauksesta. Oletko malttanut kiertää lastenosastot kaukaa? Mä olen vielä välttynyt sellaiselta kuumeelta, mutta lastenhuonetta on tullut pohdittua - vaikka ei meillä sellaista edes ole, pieni kaksio vaan.

Katjuska81:lle tervetuloa!
 
Snoukku
Nonni.. alkohan ne menkat... kauan niitä sai odotellakin... Ei onneksi ainakaan vielä osaa olla pettynyt, parempi kun sai selvyyden tähän asiaan!
Nyt sitten vain ihmettelemään, että miten tuo kierto nyt jatkossa menee!

Tsemppiä ja hyvää viikonloppua kaikille!

Nyt siis kp 1/n.35-55

"Snoukku"
 
Hei!

Pitkästä aikaa täälläkin. Mulle vois tuohon kp juttuun vaihtaa 23/?, koska mä olen tainnut vasta ovuloida jos tikkuihin ja lämpöihin uskominen. Tuolta ovulaatiotesti pinosta voi lukea lisempiä. :D

Repa: :hug: Hienoa, että pystyt katsomaan tulevaisuuteen noin positiivisin mielin. :)


Meidän tjot on kyllä aivan hukassa.... taitaa mennä vähän liiankin tosissaan... korkealta tiputaan ja kovaa kun menkat tänne tiensä löytää.
:p No onneksi en ole yksin... mies taitaa ottaa ihan yhtä tosissaan... :kieh:
 
HIpsu: lelu osastoita tulee muutenkin kierreltyä ;) ja netissä vilkuillut kaikkea, ja käsityö kerhon lehdestä kattonut et tota vois tehdä ja tota ja tota ;) Et aikamoinen kuume on. Ja jännittää.

Ollaan vielä suunniteltu ettei kavereille kerrota yrityksestä eika ihan heti plussan jälkeenkään. Siksi täällä on hyvä tuulettaa. ja se jotenkin himmaa tuota kapoissa kiertelyä kun voipi tulla tuttuja vastaan ;) (ja muutenkin laiska vaan kattelemaan)

No nyt menee aika nopsaan kp28 asti kun ensin valvoo yöt ja nukkuu päivät ja sen jäölestä lähtee kaverin luokse :D ja yrittää siellä olla hiljaa ;) vai saako kaukana asuvalle kertoa :)
 
RepaMeillä eka lapsi oli "vahinko"....elikkä unohdin ottaa 2 päivänä pillerin ja siitä sitten meidän esikko sai alkunsa....mutta onneksi oli vakaa suhde ja muutenkin kaikki asiat järjestyksessä niin vauva oli aivan tervetullut.emmekä missään vaiheessa vauvasta vahinkona miehen kanssa puhuneetkaan..aateltiin vaan että jos lapsemme niin kovin maailmaan haluaa tulla että kun äiti pari pilleriä unohtaa ottaa niin tervetuloa.
ja sitten kun aloimme pikkukakkosta yrittämään niin hänkin tuli heti ekasta kierrosta...ja sitten kun menikin kesken niin oli kyllä kummastelemista kun seuraavaksi tulin raskaaksi vasta vuoden päästä vaikka mitään ehkäisyä ei ollut...ei siitä kropasta aina tiedä...mutta on kyl aika jännä et eka tulee 2 kertaa heti raskaaksi ja sitten ei vuoteen.toivottavasti ei taas menis vuotta.....no toivotaan että säkin ´raskaudut nyt heti uusiks ni ei tarviii sit stressata.mä luulen että munkin kohdalla just se järjetön stressi ja yritys mikä sitten oli päällänsä ni hidastutti uutta raskautumista...senpä takia yritän nyt ottaa iisistil...mut piru vie on vaikeeta..ja stressaan nyt jo kun ne menkat ei vieläkään oo alkanut............
 
Terveeks taas...
Täällä eka työpäivä takana,enkä vois sanoo mitenkään viihtyneeni =) (siis sairasloman jälkeen) mut näin se arki lähtee rullaamaan...
On ollu niin iso apu,kun asiasta on voinut puhua ja auttaa jaksamaan kohti uutta koitosta :heart:

Joku kyseli pillereiden vaikutusta kiertoon ja raskautumiseen...eli söin 10 vuotta,lopettamisen jälkeen kerkes tulla kahet luomumenkat, ja varsinkin ekat pari viikkoa lopettamisen jälkeen oli hormonit ihan sekasin,tunteet pinnalla yms... Menkat tuli ajallaan,ei ihan niin päivän tarkasti mut kuitenkin,niukkenivat vaan kovasti. Ja kaikki ovis tuntemukset yms. tosi vahvat. Noh,kolmannella sitten tärppäs tämä sittemmin keskeytynyt raskauteni. Eli ei mulla ainakaan ollu vaikutusta pitkäaikaisella pillereiden syönnillä,en edes oo koskaan pitäny taukoja...
Mut saa nähä mitä tää km nyt tulee kierrolle tekemään, aika näyttää..

Plussatuulia kaikille piinailijoille+++ :whistle:

Muoks,Kiitos mila vastauksesta,on aina mielenkiintosta tietää miten muilla nää hommat menny,mut voimme kai taas vaan todeta,että mikään ei näissä puuhissa oo varmaa... se on niin monesta kiinni ja stressi on usein negatiivisesti vaikuttava asia vauvaa yrittäessä.Mut täytyy yrittää olla luottavaisena... ja jos vuosi menee,niin sitten se menee,minkäs sille sitte voi...<br><br>
 
Heip taas tännekin.

Tänään tuli sitten aika tuonne letkun nielemiseen ja se on nyt sitten ens kuun alussa. Sen jälkeen voikin sitten ruveta varaamaan aikaa kierukan poistoon, jos tuo vatta on vaan kunnossa että voi ruveta yrittämään.

Onneksi kohta selviää tuo asia, että päästäs vihdoin itse asiaan =)

Plussatuulia kaikille!!!!
 
Lauantai 17.2.2007

SnowTiger : kp 2/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 5/24-31
Taika-79: kp 6/30
Pikku-jussi: kp 6/28-34
Äitsy80: kp 8/26-29
Viena: kp 9
Hipsu: kp 10/28(?)
Tötterö: kp 13/28-70
Annuli78: kp 18/27-28
Iita82: kp 19/37-63
Hobitti2003: kp 20/27
Robotti Ruttunen: kp 21/24-29
Lellu1: kp 24/28
Minski25: 24/24-29
Unico: kp 24/
Tresum: kp 24/28-38
Nanna81: kp 28/32-35
Peppi1981: kp 29/28-30
H82: kp 29/35
Iines-ankka: kp 31/28-30
Ciba: kp 33
Veeruska-81: kp 34/28
Sunshine: kp 37/?
Poikien äiti: kp 38/24-26
Piipi: kp 40/

Vähän väsynyt: kp 68
Ruukengu: kp 75/

Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
[/b]<br><br>
 

Yhteistyössä