25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Heips kanssakuumeilijat :wave:

Oksennustauti selätti pariksi päiväksi mutta nyt alan päästä niskan päälle :LOL: :kieh: Ei vaan meillä koko perhe yhtäaikaa kipeenä ja oli kyllä melko rankkoja päiviä ja öitä mut onneksi tosiaan ollaan jo paranemaan päin.

Luin kuulumisianne läpi ja tohon pilleriasiaan sen verran kertoisin omaa kokemusta et esikkoa ennen söin kuusi vuotta pilsuja ja tokasta kierrosta tärppäs. Sit söin muutaman kuukauden ennen junnua ja lopetin pillerit vähän aiemmin kun yritys alkoikaan mut tokasta yrityskierrosta silloinkin sai pieni ihminen alkunsa :heart: Menkat mulla rullas ihan normaalisti vaikka lopetinkin pillerit ja se tietenkin auttoi varmasti raskautumista. Katotaan nyt miten kauan kolmonen odotuttelee itseään :whistle:

Onneksi aletaan olla paranemaan päin niin voipi jaksaa pöllytellä peittojakin ;)

Mukavat lauantai-illan jatkumot kaikille =)
 
iltaa!

Täällä lauantai iltaa netissä vietellään, kun ei tuolta tv:stäkään taida tulla mitään mielenkiintoista. Minulla taisi olla eilen sitten ovis, kun lämmöt on tänään nousseet vähän. Tuolla sylkitestillä en kyllä mitään varmuutta asiaan saanut, mutta eiköhän tuo parin viikon sisällä selviä. Meillä ei kyllä tullut tuota ovista ihan tarkkaan hyödynnettyä, kun isäntä muutaman päivän kipeänä enkä kehdannut toista lakanoitten väliin komentaa.. :/ Mutta eihän sitä koskaan tiedä, toivossa hyvä elellä :)

 
Sitä saa mitä tilaa
Iltoja vaan kaikille!
Täältä alkaa täti pikkuhiljaa poistumaan,toivottavast ei ihan vähää aikaa enää tuliskaa.Käytii tänää Ikeas ja voi luoja sentää ku siel oli paljo pikkusii vauvoja,tahtoo kans toisen.Meillä meneeki tää viikonloppu synttäreitä juhlies ja ens viikonloppuna,jos kierto pysyy yhtää aisoissaa ni ois oviksen aika,ketuttaa kyl jonku verran ku se viikonloppu töitä,mut kait sitä aina jossai välis kerkee vällyjen välis muhinoimaa :D
 
Iltaa vaan kaikille!
Mieli on huomattavasti parempi kuin viimeksi täällä vieraillessani, käytiin tänään miehen kanssa shoppailemassa ja lounaalla kaupungilla. Mikäs sen piristävämpää ku vähän kevätuutuuksia kaappiin ja uudet kengät :p

Mulla on nyt ihan sellanen fiilis, että tais olla ovulaatio tänään. Elikkäs mikäli se ihme vuoto kuun alussa olis ollu sittenki menkat (kp 28 alkoi), niin nyt ois kp 13. Loppuviikolla bongasin lisääntyneet limat ja tänään tuli kovat vatsakouristukset. Lämpö myös koholla, 36.9. Tänään tein myös ovistestin, joka näytti melko selvää kahta viivaa, tosin testiviiva oli aavistuksen haaleampi kuin kontrolliviiva. Ikinä ennen en oo ovistestejä tehnyt, joten en tiiä, mitä ois näyttäny esim. eilen, kun ovis oli ehkä vasta tulossa.

Kertokaahan siis viisaammat, miltä tikku yleensä näyttää ennen ja jälkeen oviksen? Eli onko ensin esim. pari päivää haaleaa, sit se tummin hieman ennen ovista ja onko sit itse h-hetkenä taas vähän jo haaleampi? Meinaan vaan, että tikutinko jo sen laskevan hormonitason...
 
Sunnuntai 18.2.2007

SnowTiger : kp 3/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 6/24-31
Taika-79: kp 7/30
Pikku-jussi: kp 7/28-34
Äitsy80: kp 9/26-29
Viena: kp 10
Hipsu: kp 11/28(?)
Piipi: kp 14/28
Tötterö: kp 14/28-70
Iita82: kp 20/37-63
Hobitti2003: kp 21/27
Robotti Ruttunen: kp 22/24-29
Lellu1: kp 25/?
Minski25: 25/24-29
Unico: kp 25/
Tresum: kp 25/28-38
Nanna81: kp 29/32-35
Peppi1981: kp 30/28-30
H82: kp 30/35
Iines-ankka: kp 32/28-30
Ciba: kp 34
Veeruska-81: kp 35/28
Sunshine: kp 38/?
Poikien äiti: kp 39/24-26
Vähän väsynyt: kp 69
Ruukengu: kp 76/

Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
<br><br>
 
Huomenta =)

Piipi kyseli ovistikuista, mulla näytti pari päivää ennen yhtävahvoja viivoja haamua ja myös oviksen jälkeen haalea viiva. Kun ovistesti näyttää plussaa niin ovis on yleensä n.12-36 tunnin kuluttua siitä. Mulla tosin lämmöt nousi heti ovisplussan jälkeisenä päivänä eli mulla ovis oli hyvin pian tikun antaman vahvan viivan jälkeen. Tulikohan tarpeeksi monimutkaisesti selitettyä :D Eli voi olla että sulla ovis on tulossa tai sit jo menossa, siihen saat selvyyden vain jatkamalla tikuttelua =)
 
Tötterö harmaana
Tääl ois nyt henuttelupäivät menossa jos 28 kierrol ajattelis. Tikuilla en ovista oo pongannu. Jatkan tikutusta niin kauan kunnes ovis "jää nalkkiin", tai sitten tapahtuu jotain muuta (esim menkat) Täytyykin ens viikolla tilata lisää tikkuja, voipi tulla useempi päivä jolloin pitää tikuttaa. Sen päätin että jo oviksen ees kerran saan kiikkiin siihen pikkuiseen tikkuun niin sitten riittää mun osalta tikutukset. Muiden lasten aikana en moisia tikkuja oo käyttäny, taitaa olla liian helppoa hankkia niitä ja samoin raskaustestejä. Nyt taitaa meikäläisellä olla niitäkin melkein kymmenen jemmas :LOL:
Nyt tää menee pissimään purkkiin jos vaik vaalee viiva tummuis..
:kieh: Ja anteeksi kummalliset juttuni.. Oon pikkasen väsynyt tänään kun vedettiin "reenit" miehen kanssa ainoalla lapsi vapaa-ajalla mitä meillä on eli yöllä. Ja tietenkin kuopus päätti herätä tosi varhain aamulla... Mutta mukavaa sunnuntaita ja toivottavasti tulevalla viikolla tulis plussapinoon uusia nimiä iso kasa :wave:
 
:wave:

äitsy80 & koko muu sakki: Tätejä ei näy ekä kuulu vieläkään. Testejä en ole sen viime keskiviikon jälkeen tehnyt, katsellaan jos ens viikolla taas kokeilis, jos sitä ennen ei mitään tapahdu :whistle: . Välillä vatsaan nippailee, mutta välillä ei sitten ole mitään :eek: . Jotenkin kuitenkin olen jo varautunut siihen, että ei sitä plussaa tästä kierrosta tule ja siksi kovasti odottelinkin niitä tätejä kylään, jotta saadaan uutta yritystä aluilleen ;).

Mutta informoin heti taas lisää, kun jotain ilmaantuu :).
 
Moi,
tikutin tänään ovista uudelleen ja nyt ei tikkuun tullut muuta kuin yksi selkeä viiva! Joten eilen taisin onnistuneesti tikuttaa ovulaation jälkihetket... Oli kyllä niin selkeät myös ne vatsakivut, että jatkossa on ainakin helppo tunnistaa siitäkin. Ja miestä teki jatkuvasti mieli jallittaa pedin puolelle, joten jatkossa täytyy vaan luottaa omiin tuntemuksiin vahvasti, ja varmistukseksi voi sitten tikuttaa.

Eli mulle voi vaihtaa kiertopäiväksi nyt 14/28, sillä oletan nyt, että se minimaalinen vuoto tarkoittikin uuden kierron alkamista sillon ma 5.2.

Onnistuneesti satuimme myöskin peuhaamaan vällyjen välissä eilen aamulla ja to-iltana, joten eiköhän tullut tää kierto hyödynnettyä oikeeseenkin aikaan :D.
 
No,niin mulle voi laittaa listaan 1/28-30 eli täti tuli.. olenkin odotellut sitä jo eilisestä lähtien ku oireet alkoivat..

eikus uutta yritystä.. aattelin tossa päivällä, että jos sitä kuitenkin ostais sitä greippimehua.. sitten avokki huomasi, että noissa kaupan monivitamiini-poretableteissa ois 200 µg foolihappoa kun taas monivitamiinipillereissä, joita syön tällä hetkellä, on 0,1mg.. tietääkö joku että paljonko toi µgrammaa on milligrammoissa eli olenko ymmärtänyt oikein, että noissa kaupan pillereissä on enemmän kuin apteekin? taidan kokeilla ensin niitä ja sen jälkeen ostan niitä apteekin raskaus-pillereitä tai greippimehua..

 
Täällä alkaa sitten oikein jännäys, ensi viikko tulee olemaan pitkä ja piinainen :D jos menkat eivät päätä alkaa :)

Nyt on kyllä maha hiukan kipeä ja omituinen. (Okei aamull aiski ripuli lertaalleen voipi johtua siitäkin) Nyt odotellaan olenko työkuntoinen vai en milloin lääkkeen vaikutus loppuu.

Jänskattää kyllä ens viiko paljon ;) ei meinaa nahoissaan pysyä et mitäs jos sittenkin :LOL: juuh käydään kierroksilla.

Plussa tuulia kaikille!
 
Maanantai 19.2.2007

Peppi1981: kp 2/28-30
SnowTiger : kp 4/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 7/24-31
Taika-79: kp 8/30
Pikku-jussi: kp 8/28-34
Äitsy80: kp 10/26-29
Viena: kp 11
Hipsu: kp 12/28(?)
Piipi: kp 15/28
Tötterö: kp 15/28-70
Iita82: kp 21/37-63
Hobitti2003: kp 22/27
Robotti Ruttunen: kp 23/24-29
Lellu1: kp 26/?
Minski25: 26/24-29
Unico: kp 26/
Tresum: kp 26/28-38
Nanna81: kp 30/32-35
H82: kp 31/35
Iines-ankka: kp 33/28-30
Ciba: kp 35
Veeruska-81: kp 36/28
Sunshine: kp 39/?
Poikien äiti: kp 40/24-26
Vähän väsynyt: kp 70
Ruukengu: kp 77/

toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
<br><br>
 
Tötterö
Huomenta. Pikana tässä kävin kurkkimas joko viikon ensimmäisiä plussia ois ilmestyny mut eipä viel mitään.. Ulkona aivan sairaan kylmä, esikoinen pettyi tosi lujaa kun tänään on kerhopäivä ja aamulla yritin autoa käyntiin, noh. Tekipä meidän sata varma japsi sitte tenät ja sanoi vaan et viikitiviikiti... nax. Ja sen verran tiukka aikataulu ettei ehdi apua hankkimaan mistään. Täytyy yrittää keksiä jotain viihdykettä. Nyt tää menee kahvin keittoon.. Hedelmällistä viikkoa kaikille :kieh:
:wave:
 
Vapaapäivää tässä viettelen..
Monilla jännät paikat tuntuu olevan, toivotaan että niitä plussia tulee!!!!
Itelläni on noussu sellanen taistelutahto, et en takuullaa luovuta!!!! Täysin valmiina sotaan...muuten paitsi tää vuoto edelleen läsnä :(
Tää voipi olla taas ällöä,mut mietin kun lääkäri ultratessaan sano,et kohtu ihan tyhjä ja kuitenkin viimeks eilen sieltä tuli taas jotain "tavaraa" :ashamed: outoa...,jos jollain asiasta tietoa/kokemusta,niin kertokee toki...
Eli täällä valmiustila jatkuu,kuivia päiviä odotellessa...
Hyvää alkanutta viikkoa!
 
Hei!

Olis sitte kp 26 ja perjantaina sain siis jo toisen vahvan viivan ovistikkuun ja tänään ajattelin sitten varmistaa että on haalistunut... vielä mitä taas kontrolli viivaa vahvempi viiva. Nyt karkaa kuultaa tytsyt mopo käsistä. Tottakai olen lukenut että jatkuva vahva viiva ovis tikussa voi olla merkki raskaudesta, mutta olen kuullut että liittyy myös pco:hon. No en tosiaan ole mihinkään tutkimuksiin ryntäämässä, mutta kunhan täällä pohdiskelen. Pitihän mun sitten tilata r-testiäkin netistä. Keskiviikkona olis kp 28 joten silloin vois testillakin ihan varmuudeksi. No maanpinnalla pitää se, että jo kp22 tuli se eka selkeä viiva niin tuskin olis silloin vielä raskautta ovis tikkukaan näyttänyt.

Tsemppiä pudonneille uuteen kiertoon. :hug:

Lellu
 
Vähän Väsynyt
Ei ole täälläkään tätejä näkyny,tänään ostan uuden testin että olisko kuiteskin...omituista nipistelyä mahassa ja välillä uskomattomia vihlaisuja etenkin iltaisin kun rupeaa olemaan väsyksissä ja kuopusta nostelee,vuoroin on kuuma ja kohta meinaa jäätyä ja ym... oireita piisaa mutta maassa olen vielä onneksi pysynyt.
 
Mäkin liittyisin joukkoon :wave: Olen 25vee ja kotona touhuaa jo yksi tyttölapsonen 1vee 4kk :heart: Viimeinen pillerilevy jäljellä (4 tabua enää), sit ällöpäivät ja sit odottelemaan raskautumista. Viimeksi tärppäsi yksien kuukautisten jälkeen, joten toivoissa olisi jälleen nopeata mahan kasvua.
 
heippa taas!

Tervetuloa kaikille uusille! :wave:

Tänään vihdoinkin täti saapui kunnolla, joten tänään maanantaina vaihtui kp1/38! yhtään pidemmäksi ei kyllä olis kierron tarvinnutkaan mennä. Jospa se tällä kierrolla olis hieman lyhyempi! :) Kun vuodot katoaa, pääsee uusintayritykselle! :whistle:

Tsemmpiä kaikille jännäilijöille! Toivottavasti saadaan paljon plussia! :heart:
 
heippa taas!

Tervetuloa kaikille uusille! :wave:

Tänään vihdoinkin täti saapui kunnolla, joten tänään maanantaina vaihtui kp1/38! yhtään pidemmäksi ei kyllä olis kierron tarvinnutkaan mennä. Jospa se tällä kierrolla olis hieman lyhyempi! :) Kun vuodot katoaa, pääsee uusintayritykselle! :whistle:

Tsemmpiä kaikille jännäilijöille! Toivottavasti saadaan paljon plussia! :heart:
 
=) hei! täällä on oltu tosi ristiriitasissa tunnelmissa.... kauhee vauvakuume kyllä on mut välillä kun pienempi(1v1kk)nukkuu huonosti tai isompi (3v2kk)kiukkuilee koko päivän tai ees puoli päivää :D ,ni sillon tuntuu et ei vielä raskautta tähän taloon.nimittäin mun raskausajat ei oo olleet helppoja..muuten kyllä mut oon kummassaki oksentanu joka päivä viidennelle kuulle asti!!!!!ja arvaatte varmaan kuin se vie voimat.ryhtysinki siihen "hommaan" heti jos tietäsin et raskausaika on helpompi ja vaaveli yhtä rauhallinen mitä ensimmäisetkin.sekin arveluttaa kun kuopus noin pieni,mut toisaalta esikoinen oli suurinpiirtein saman ikäinen ku rupesin tätä toista oottaan,enkä edes haluais paljo pidempää ikäeroa ku ton 2vuotta.paitsi vauvalle ja esikoisellehhan tulisi jo 4vuotta vaik nyt rupeisin kohta oottaan.no kauaa en silti meinaa ootella vaik hirvittää se raskausaika ja vähän synnytyskin ku tältä kuopukseltahan se oli melko pika ja vastoin tahtoani luomusynnytys :/ .no pieni kammo siitä jäi mut tärkeintä et vauva ja äiti voivat hyvin.eikä se näytä mua estävän ku taas haaveilen pienestä.kerroinkohan jo aijemmin että kärsimme lapsettomuudesta ennen esikoista joten senkin takia tuli silloin jo sellainen olo että meidän perheeseen saa tulla useampi lapsi jos vaan lapsia meille suodaan.ja kaksihan niitä on jo suotukkin :heart: neljä lasta ois haaveissa.onneksi olin tosi nuori ku aloimme ensimmäistä yrittään ku siinä meni aikaa noin 3vuotta ja sen ajan sisällä minulla oli keskenmeno ja kohdunulkoinen raskaus.luulin että mussa on jotain pahasti vialla ku aina meni vuosi ennenkuin tulin raskaaksi ja sit se päättyi nuin.mutta kun ootin näitä kahta lasta raskaudet menivät niin hyvin kuin olla voi(lukuunottamatta pahoinvointia,mut sehän on vaan hyvä merkki ja jopa ekan raskaudessa olin ILOINEN siitä :LOL: ).ekan jälkeen oli paineita ku halusin lapset pienellä ikäerolla ja kun menkat alkoivat 11kk synnytyksen jälkeen pelkäsin että taas menee monta vuotta ennenkuin tuun raskaaksi mut ku lopetin imetyksen kokonaan ei mennyt kuin noin 2-3kk ja olin raskaana =) :heart: se tuntu ihmeelle ku oli kärsinyt lapsettomuudesta.välillä taas ajattelen et entä jos en tuukkaan heti raskaaksi et pitäs alkaa jo yrittään mut toisaalta oon melko varma että hedelmällisyyteni on jotenkin muuttuneet ekan raskauden jälkeen ja tuun melkein heti raskaaksi.menkatkin olivat ekan jälkeen ihan erillaiset(sata kertaa runsaammat mitä enne lapsia ku pärjäs pelkällä pikkuhousunsuojalla).no toivon että tuun hetikohta raskaaks kuhan alamme yrittään.toisaalta ois ihana ku tulisi alkuvuoden 2008 vauva tai kevät tai kesävauva 2008.esikoinen on ihan loppuvuodesta syntynyt ja surettaa jo nyt ku joutuu niin aikasin kouluun.ja kun nää kaks on talvella syntyny nii ois jännä saada vaik kesävauva(mut sit ois taas enempi ikäeroo).oompa hankala :ashamed: ihan samahan se on milloin vauva syntyy ku saa vaan lapsia.oon ihan selvästi alkanu toipuun lapsettomuuden silmittömästä tuskasta näiden kahden kullannupun ansiosta ku uskallan edes ajatella tollasia toiveita että minä vuodenaikana haluaisin lapseni syntyvän ;) .no viimeistään kesällä 2008 meillä toivottavasti on pieni käärö tai jo vähän isompikin =) minä vuonna syntyneitä te muut muuten olette??? minä olen 80.lapset 2003 ja 2006
 
Tötterö

Hui. Olipas tippunut kauas jo tää pino.. Yritin äsken tilata ellokselta vähän kaikenlaista pientä kivaa ja ison kasan löysinkin ale vaatetta, kenkiä ym tilpetööriä mutta kun olin kassalle siirtymässä päätti kone alata kuittaileen ja heitti ostokseni pois ja ah ja voi. Ostoskori tyhjä. mur. En millään enää jaksanut aloittaa etsintöjä alusta. Tulihan purettua kökkö olo. Kiitos ja anteeksi. Pienet on mun ongelmat. Tässä vaiheessa käväisen katsomassa ovistikun viivatilanteen.. Joopa joo. Kontrolliviiva ja erotettavissa oleva toinen viiva. Jos ei nukkumasa kovin tuhtia annosta heitä santaa silmille niin treeneihin haastan miehen illalla, en jotenkin luota ihan täysillä noihin testeihin.. Mutta luulis et tuollainen joka toinen/kolmas päivä riittää siihen että raskautuu, tuskin määrä korvaa laatua. Ja kun se on meikäläinen missä vika piilee.. Toisaalta odotan että aika kuluis että sais hakeutua lääkäriin asian kanssa, toisaalta tietenkin toivon että luomuna saatais pieni ihme aluilleen. Mutta napani alle ei mitään uutta, ei nippailua, limoja, kuumia tai kylmiä aaltoja. Niin normaali olo että ihan ketuttaa :kieh:
Jokos saatais plussia?? Kuinkas monella on jännityspäivät menossa??
:wave:
 
Mie olen, kuten nimimerkistä voi huomata, syntynyt vuonna 1981..

Täällä kärsitään taas runsaista vuodoista.. avokki mietti jo, että oonko saanut keskenmenon, mutta, koska täti tuli ihan ajallaan, se on erittäin epätodennäköistä.. onneksi on menossa jo kolmas päivä eli pahin alkaa kohta olemaan ohi ja saa sitten keskittyä taas yrittämään.. olen aloittanut juomaan niitä vitamiini-poretabletteja päivittän, jos sillä ois vaikutusta siihen, että tässä kierrossa tärppäis.. eli taas on aika positiivinen olo.. =)
 
TIISTAI 20.2.2007


Sunshine: kp 2/38
Peppi1981: kp 3/28-30
SnowTiger : kp 5/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 8/24-31
Taika-79: kp 9/30
Pikku-jussi: kp 9/28-34
Äitsy80: kp 11/26-29
Viena: kp 12
Hipsu: kp 13/28(?)
Piipi: kp 16/28
Tötterö: kp 16/28-70
Iita82: kp 22/37-63
Hobitti2003: kp 23/27
Robotti Ruttunen: kp 24/24-29
Lellu1: kp 27/?
Minski25: 27/24-29
Unico: kp 27/
Tresum: kp 27/28-38
Nanna81: kp 31/32-35
H82: kp 32/35
Iines-ankka: kp 34/28-30
Ciba: kp 36
Veeruska-81: kp 37/28
Poikien äiti: kp 41/24-26
Vähän väsynyt: kp 71
Ruukengu: kp 78/


toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Helmen tyttö: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Mila-80: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Juku juku: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81

<br><br>
 
No nyt täällä alkaa oikea jännitys. huomenn apitäs menkat alkaa jos kierto on yhtään sillä tasolla kun pillereiden kanssa. Jännittää aika hirveesti. Ja vielä kun pitäs junaan hypätä niin pääsee hermoilemaan testin kanssa vasta joskus sunnuntaina tai maanantaina ;) jos ei kylässä viitti.

Paljon plussa tuulia teille kanssa jänskääjille! Ja miellyttävää viikkoa1
 

Yhteistyössä