N
nuoritapausvaan
Vieras
Elikkä olen 23v M ja en ole tehnyt mitään peruskoulun jälkeen.
en ole tehnyt töitä eikä ole ammattia.
Pienenä mietin mikä musta tulee isona? nuorempana mietin samaa..
vähän vanhempana muilla kavereilla oli jo unelmat mikä niistä tulee isona mutta minulle näin ei ole käynnyt. pelkkää ( ((( Tyhjää lyö ))) ) mikä minusta tulee isona ? ?? ??? ????
Ei oikein kiinnosta mikään mikä olisi minun juttu :/
Ja mikä ei tätä helpota yhtään on se että kärsin Sosiaalisten tilanteiden pelosta.
Jota olen vähän yrittänyt lievittää tapaammalla uusia ihmisiä olla puhelias yms..
Mutta nytkun on tässä vuosia mennyt niin keho huutaa toimintaa..
Haluaisin jotain tehdä jossa niinkuin hommat toimisi ja etenisi kunnolla..
Mutta toisaalta en ole ikinä saannut mihinkään kannustusta mihinkään että aina saannut olla aika yksin ja tehnyt mitä mieli tekee..
Eniten taas vihaan sitä että 5 päivää viikossa 8 - 16 töitä ja mihinkään ei etene.
Ei musta taida olla mihinkään
Kai se kuolema korjaa minutkin pois vaan jotta saan rauhan
en ole tehnyt töitä eikä ole ammattia.
Pienenä mietin mikä musta tulee isona? nuorempana mietin samaa..
vähän vanhempana muilla kavereilla oli jo unelmat mikä niistä tulee isona mutta minulle näin ei ole käynnyt. pelkkää ( ((( Tyhjää lyö ))) ) mikä minusta tulee isona ? ?? ??? ????
Ei oikein kiinnosta mikään mikä olisi minun juttu :/
Ja mikä ei tätä helpota yhtään on se että kärsin Sosiaalisten tilanteiden pelosta.
Jota olen vähän yrittänyt lievittää tapaammalla uusia ihmisiä olla puhelias yms..
Mutta nytkun on tässä vuosia mennyt niin keho huutaa toimintaa..
Haluaisin jotain tehdä jossa niinkuin hommat toimisi ja etenisi kunnolla..
Mutta toisaalta en ole ikinä saannut mihinkään kannustusta mihinkään että aina saannut olla aika yksin ja tehnyt mitä mieli tekee..
Eniten taas vihaan sitä että 5 päivää viikossa 8 - 16 töitä ja mihinkään ei etene.
Ei musta taida olla mihinkään
Kai se kuolema korjaa minutkin pois vaan jotta saan rauhan